Infolet to krakowska firma, która od 2005 roku realizuje projekty IT wykorzystując szeroki wachlarz technologii do tworzenia oprogramowania. Specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania end-to-end oraz w leasingu zespołów IT.


 


Dowiedz się o nas więcej na LinkedinFacebook, InstagramYoutube  i Twitter.

Infolet najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Specjalista ds. HR Kraków
- w kategoriach zawodowych:
hr / kadry

Oferty pracy Infolet

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • HUMAN RESOURCES MANAGER

    The International School of Krakow
    • Kraków
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • HR Specialist

    Randstad Polska Sp. z o.o. Profil
    • Kraków
    • umowa o pracę
    Dodana
  • Talent Sourcing Consultant

    Reconnect - Agencja Rekrutacyjna (2821)
    • Kraków
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Infolet

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Infolet Sp. z o.o.

Your mind is our business

𝗜𝗻𝗳𝗼𝗹𝗲𝘁 is a Polish company that, since 2005, has been cooperating with global corporations, firms of European scope, and clients from Poland. In Infolet, there is 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝟳𝟬 𝗽𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹𝘀 with various specializations, working on telecommunication, new media, aviation, finance, and banking projects. 𝗪𝗲 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘀𝗶𝗴𝗻𝗶𝗳𝗶𝗰𝗮𝗻𝘁 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶𝗲𝗻𝗰𝗲 in IT services outsourcing, as well as in IT Recruitment, Nearshoring, and Legalisation of stay and work of foreigners, but we also create great software. We are constantly working towards improving our market position as a trustworthy and reliable partner for our customers - companies and IT professionals. Our teams are working on projects that utilize the latest solutions. Most of our specialists have over four years of professional experience in the IT industry. 𝗪𝗲 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗶𝗻 programming in Java, C/C++, Python, C#, PHP, Javascript, and Salesforce. 𝗪𝗲 𝘂𝘀𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗳𝗼𝗿 𝗜𝗧 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹𝗶𝘀𝘁𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗼𝗹𝗹𝗼𝘄𝗶𝗻𝗴 𝗽𝗼𝘀𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀: * software developer/ programmer, * software tester, * IT project manager, * designer/architect, * webmaster, * database specialist. Please do not hesitate to ask our team about job openings, cooperation, recruitment process, salary or any other information connected with our company. 𝗣𝗹𝗲𝗮𝘀𝗲 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗮 𝗺𝗼𝗺𝗲𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗳𝗼𝗹𝗹𝗼𝘄 𝘂𝘀 𝗼𝗻 𝗼𝘂𝗿 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗮𝗹 𝗺𝗲𝗱𝗶𝗮 𝗮𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝘀: - Twitter: InfoletPL (https://twitter.com/InfoletPL) - Facebook (https://www.facebook.com/infoletpolska) - Instagram: infoletpl (https://instagram.com/infoletpl/) - YouTube: Infolet (http://bit.ly/Infolet_YouTube) - TikTok: infolet (https://www.tiktok.com/@infolet)

Miasto
Krakow
Siedziba główna
Krakow, małopolskie
Branża
Usługi i doradztwo informatyczne
Specjalizacje
IT Outsourcing, Building and Operating, Software Quality Assurance, Software Development, Web applications, Automotive software, IT Project outsourcing, FinTech i New Media

Rok założenia

2005

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

5726

Praca Infolet - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. legalizacji pobytu

    Infolet
    • 5 000-7 000 zł / mies.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie spraw w zakresie legalizacji pobytu oraz zatrudnienia cudzoziemców w Polsce,
      • Przygotowanie dokumentacji (zbieranie informacji, kompletowanie dokumentów i załączników),
      • Sporządzanie wniosków, składanie aplikacji w odpowiednich systemach, wysyłanie wniosków,
      • Kontakt z urzędami, kancelarią prawną i innymi instytucjami,
      • Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,
      • Przygotowanie raportów i zestawień.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
      • Znajomość zagadnień związanych z legalizacją pobytu i zatrudnieniem obcokrajowców w Polsce, w tym przepisów ustawy o cudzoziemcach,
      • Wykształcenie minimum średnie,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
      • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera,
      • Prawo jazdy kat B (wizyty w urzędach).

      Oferujemy

      • Pracę firmie o ugruntowanej pozycji na rynku IT w Polsce (działamy od 2005 roku),
      • Rynkowe wynagrodzenie (5000 -7000 brutto na UoP; jesteśmy również otwarci na współpracę B2B),
      • Pakiet benefitów (jeden z najlepszych pakietów prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i rodziny, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie),
      • Praca w trybie hybrydowym (otrzymasz od nas narzędzia potrzebne do pracy z domu),
      • Elastyczne godziny pracy,
      • Integracje firmowe (również z osobami towarzyszącymi), przyjazną atmosferę, wsparcie na każdym etapie pracy,
      • Biuro na Ruczaju, z łatwym i szybkim dojazdem komunikacją miejską (15 min tramwajem z Rynku); bezpłatnym parkingiem dla rowerów.
  • Rekruter IT (Nr ref.: 8/364)

    Infolet
    • 7 500 zł / mies.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Typowy dzień w pracy na tym stanowisku:

      • poranny call podczas którego omawiamy najważniejsze sprawy, które każdy z nas ma w planie zrealizować (a także opowiedzenie co zrobiliśmy dnia poprzedniego),
      • poszukiwanie (direct search) kandydatów na stanowiska IT – mamy kilka sprawdzonych narzędzi, ale jeśli u Ciebie sprawdza się coś innego, chętnie poznamy nowe, skuteczne metody,
      • rozmowy z kandydatami, a następnie przedstawienie wyselekcjonowanych kandydatów klientowi,
      • przygotowywanie ogłoszeń na podstawie opisów dostarczonych przez managerów a następnie przekazanie do Działu Marketingu,
      • kontakt z klientem i koordynacja komunikacji kandydat-klient, jesteś niejako opiekunem kandydata,
      • rozbudowa sieci networkingowej i budowanie/dbanie o swoją rozpoznawalność na rynku.

      Dodatkowo będziesz:

      • tworzyć raporty, zestawienia,
      • brać udział w konferencjach, eventach rekrutacyjnych, prowadzić wykłady czy warsztaty dla studentów,
      • angażować się w budowanie wizerunku firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy osób, które:

      • znają język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację (klienci zagraniczni),
      • mają doświadczenie minimum 2-letnie w pozyskiwaniu talentów, budowaniu relacji z nimi,
      • orientują się w najnowszych trendach i narzędziach pozyskiwania kandydatów (i aktywnie je wykorzystują),
      • posiadają doświadczenie w prowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych (również online),
      • są samodzielne, obowiązkowe, zorganizowane i potrafią zarządzać swoim czasem,
      • są elastyczne, kreatywne, wytrwałe, zorientowane na rezultat i posiadają otwarty umysł,
      • szukają (i widzą) szans a następnie dążą do tego aby doprowadzić projekt do końca.

      Jednym zdaniem, jeśli w dzieciństwie chciałaś/ chciałeś być detektywem to ta praca jest dla Ciebie

      Oferujemy

      Czego możesz się po nas spodziewać:

      • pracę w stabilnej firmie, która od 16 lat umacnia swoją pozycję na rynku IT w Polsce.
      • Pracując u nas otrzymasz rynkowe wynagrodzenie (7 500 brutto na UoP + premie).
      • Pakiet benefitów (jeden z najlepszych pakietów prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i rodziny, dofinansowany Multisport, ubezpieczenie na życie).
      • Obecnie, ze względu na sytuację epidemiczną pracujemy w trybie zdalnym, w związku z tym otrzymasz narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon) z domu. Kiedy sytuacja się unormuje, planujemy wrócić do pracy w biurze w trybie hybrydowym.
      • Nasi pracownicy cenią sobie elastyczne godziny pracy, możliwość dopasowywania godzin pracy do wyzwań jakie stawia przed nami rzeczywistość (trenowaliśmy to od dawna, a od marca 2020 jesteśmy w tym już naprawdę nieźli
      • Mimo tego, że już od roku pracujemy w trybie zdalnym staramy się nadal kultywować naszą najstarszą tradycję – piątkowe śniadania (więcej o tej tradycji dowiesz się na spotkaniu wdrożeniowym), które obecnie przyjęły formę śniadania/kawy online. Staramy się również nie zapominać o integracji po godzinach, którą również prowadzimy w trybie “online”
      • Nasze biuro znajduje się w Krakowie, na Ruczaju, z łatwym i szybkim dojazdem komunikacją miejską (15 minut od Rynku tramwajem). Pod biurowcem znajduje się parking dla rowerów. W biurowcu jest restauracja samoobsługowa oraz sklep.
      • Biuro jest w stylu open space, z pokojami do rozmów. W naszej kuchni spokojnie zjesz posiłek, ale też napijesz się niezłej kawy z ekspresu. W kuchennych szafkach znajdziesz różne rodzaje herbat, mleko czy wodę mineralną. Jest i cukier, chociaż staramy się zespołowo ograniczać słodzenie kaw czy herbat, to poziom cukru we krwi wyrównujemy czekoladkami czy ciasteczkami.
      • Jeśli chcesz pracować w firmie, która naprawdę dba o atmosferę pracy, pokazuje, że biznes może mieć też ludzką twarz, a także angażuje się w akcje i projekty CSRowe (i czerpie z tego prawdziwą satysfakcję) – aplikuj. Czekamy właśnie na Ciebie!

Pracodawcy w Krakowie i okolicy