Firma ta cieszy się stabilną pozycją na rynku, co zapewnia jej wiarygodność i bezpieczeństwo. Jest członkiem prestiżowej Sekcji Agencji Opieki (SAO), działającej w ramach Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia (SAZ), co stanowi dowód na jej profesjonalizm oraz transparentność działań.

Współpraca z tą firmą gwarantuje klientom rzetelne i fachowe podejście, a także pełne wsparcie i zaangażowanie z jej strony. Klienci mogą być pewni, że ich potrzeby są traktowane z najwyższą uwagą.

Opinie pracowników o firmie Optima Personal (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Optima Personal? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Optima Personal w opinii klientów i współpracowników

Analiza opinii na temat Optima Personal wskazuje, że większość pracowników docenia terminowe wynagrodzenia, pomoc ze strony koordynatorów, a także zainteresowanie firmy warunkami pracy swoich pracowników. Choć pojawiają się sygnały dotyczące potrzeby doskonalenia w niektórych obszarach, generalnie firma otrzymuje pozytywne recenzje od swoich pracowników. Ważne jest, by w świetle zgłoszonych uwag, Optima Personal kontynuowała działania mające na celu podnoszenie jakości świadczonych usług oraz dbałość o dobrostan swoich pracowników.

Opinie Optima Personal - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii w Internecie, Optima Personal jest postrzegana jako firma, która oferuje swoim pracownikom korzystne warunki zatrudnienia oraz wsparcie. Pracownicy wypowiadają się o różnych aspektach pracy w Optima Personal, zarówno pozytywnych, jak i tych wymagających poprawy.

Pozytywne aspekty:
  • Pracownicy doceniają, że firma zawsze wypłaca wynagrodzenia na czas oraz oferuje możliwość otrzymania zaliczki.
  • Wielokrotnie podkreślana jest profesjonalna i miła obsługa ze strony koordynatorów, którzy są dostępni i gotowi do pomocy.
  • Podkreślana jest troska firmy o dobre warunki zakwaterowania pracowników u rodzin oraz stały kontakt z pracownikami przez firmę.
  • Zadowolenie z pracy w Optima Personal jest wyrażone przez osoby, które przekonują, że firma odprowadza należne składki od średniej krajowej.
  • Elastyczne podejście do okresów pracy oraz odpoczynku, z możliwością uzgodnienia dogodnego dla pracownika grafiku.

Opinie w sekcji górnej zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem. Wybrane opinie pochodzą z social mediów (np. firmowy profil Google). Inne treści (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Optima Personal) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 19.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe - Optima Personal

Pełna nazwa
OPTIMA PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres rejestrowy
Armii Krajowej 28 B 59-300 Lubin
NIP
6922506917
REGON
022471076
KRS
0000519407
Forma prawna
spółka komandytowa
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
14.08.2014
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 47.74.Z Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Transport i gospodarka magazynowa

  • 49.31.Z Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski
  • 49.32.Z Działalność taksówek osobowych
  • 49.39.Z Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany
  • 49.41.Z Transport drogowy towarów
  • 49.42.Z Działalność usługowa związana z przeprowadzkami

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.10.B Ruchome placówki gastronomiczne
  • 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)

Informacja i komunikacja

  • 58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza
  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
  • 68.31.Z Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
  • 68.32.Z Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
  • 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.11.Z Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek
  • 77.21.Z Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
  • 77.29.Z Wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego
  • 77.32.Z Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych
  • 77.39.Z Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane

Edukacja

  • 85.59.A Nauka języków obcych
  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację

Opieka zdrowotna i pomoc społeczna

  • 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna
  • 86.90.D Działalność paramedyczna
  • 87.30.Z Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
  • 87.90.Z Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem
  • 88.10.Z Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

Pozostała działalność usługowa

  • 94.11.Z Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców
  • 96.01.Z Pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 16.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Lubinie i okolicy