Firma ta cieszy się stabilną pozycją na rynku, co zapewnia jej wiarygodność i bezpieczeństwo. Jest członkiem prestiżowej Sekcji Agencji Opieki (SAO), działającej w ramach Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia (SAZ), co stanowi dowód na jej profesjonalizm oraz transparentność działań.

Współpraca z tą firmą gwarantuje klientom rzetelne i fachowe podejście, a także pełne wsparcie i zaangażowanie z jej strony. Klienci mogą być pewni, że ich potrzeby są traktowane z najwyższą uwagą.

Opinie pracowników o firmie Optima Personal (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Optima Personal? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Optima Personal w opinii klientów i współpracowników

Analiza opinii na temat Optima Personal wskazuje, że większość pracowników docenia terminowe wynagrodzenia, pomoc ze strony koordynatorów, a także zainteresowanie firmy warunkami pracy swoich pracowników. Choć pojawiają się sygnały dotyczące potrzeby doskonalenia w niektórych obszarach, generalnie firma otrzymuje pozytywne recenzje od swoich pracowników. Ważne jest, by w świetle zgłoszonych uwag, Optima Personal kontynuowała działania mające na celu podnoszenie jakości świadczonych usług oraz dbałość o dobrostan swoich pracowników.

Opinie Optima Personal - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii w Internecie, Optima Personal jest postrzegana jako firma, która oferuje swoim pracownikom korzystne warunki zatrudnienia oraz wsparcie. Pracownicy wypowiadają się o różnych aspektach pracy w Optima Personal, zarówno pozytywnych, jak i tych wymagających poprawy.

Pozytywne aspekty:
  • Pracownicy doceniają, że firma zawsze wypłaca wynagrodzenia na czas oraz oferuje możliwość otrzymania zaliczki.
  • Wielokrotnie podkreślana jest profesjonalna i miła obsługa ze strony koordynatorów, którzy są dostępni i gotowi do pomocy.
  • Podkreślana jest troska firmy o dobre warunki zakwaterowania pracowników u rodzin oraz stały kontakt z pracownikami przez firmę.
  • Zadowolenie z pracy w Optima Personal jest wyrażone przez osoby, które przekonują, że firma odprowadza należne składki od średniej krajowej.
  • Elastyczne podejście do okresów pracy oraz odpoczynku, z możliwością uzgodnienia dogodnego dla pracownika grafiku.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Optima Personal) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 19.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe Optima Personal

Pełna nazwa
OPTIMA PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres rejestrowy
Armii Krajowej 28 B 59-300 Lubin
NIP
6922506917
REGON
022471076
KRS
0000519407
Forma prawna
spółka komandytowa
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
14.08.2014
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 47.74.Z Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Transport i gospodarka magazynowa

  • 49.31.Z Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski
  • 49.32.Z Działalność taksówek osobowych
  • 49.39.Z Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany
  • 49.41.Z Transport drogowy towarów
  • 49.42.Z Działalność usługowa związana z przeprowadzkami

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.10.B Ruchome placówki gastronomiczne
  • 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)

Informacja i komunikacja

  • 58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza
  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
  • 68.31.Z Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
  • 68.32.Z Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
  • 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.11.Z Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek
  • 77.21.Z Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
  • 77.29.Z Wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego
  • 77.32.Z Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych
  • 77.39.Z Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane

Edukacja

  • 85.59.A Nauka języków obcych
  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację

Opieka zdrowotna i pomoc społeczna

  • 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna
  • 86.90.D Działalność paramedyczna
  • 87.30.Z Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
  • 87.90.Z Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem
  • 88.10.Z Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

Pozostała działalność usługowa

  • 94.11.Z Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców
  • 96.01.Z Pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 16.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Lubinie i okolicy