Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ praca
Czy to Twoja firma?
Oferty pracy MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
-
Staż w Zespole Obsługi Recepcji i Administracji
MPP Cyfrowa Foto- Zaczernie
- staż/praktyka
- praca od zaraz
Dodana -
Koordynator ds. obsługi personelu
MULTISERWIS Sp. z o.o.- Holandia
- umowa o pracę
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana
Mapa MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Siedziba główna
Godziny otwarcia MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
poniedziałek | Zamknięte |
wtorek | 10:00 - 16:00 |
środa | 10:00 - 16:00 |
czwartek | 10:00 - 16:00 |
piątek | 10:00 - 16:00 |
sobota | 10:00 - 16:00 |
niedziela | 10:00 - 16:00 |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 3 miesiącach
Profil firmy:
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Rzeszów
- Warszawa
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - oferty archiwalne
-
Pracownik techniczny
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ- Markowa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
- współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,
- realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,
- opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,
- przygotowywanie harmonogramu czynności kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie,
- wykonywanie systematycznych przeglądów eksploatacyjnych, analiza usterek i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych,
- prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,
- kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,
- zgłaszanie awarii serwisom zewnętrznym nadzór nad utrzymaniem w ciągłym ruchu urządzeń i instalacji: wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, grzewczych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, teleinformatycznych, p.poż., itp.,
- monitorowanie pracy zewnętrznych firm wykonujących usługi na terenie obiektu i zapewnianie im wsparcia, w razie potrzeby, umożliwiając im realizację usług określonych w zleceniach i umowach,
- prowadzenia ewidencji awarii, zleconych napraw oraz wykonywanie raportów z wykonywanych prac, prowadzenie i przechowywanie kopii dokumentacji technicznej, protokołów z przeglądów i napraw serwisowych,
- prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,
- usuwanie drobnych usterek różnego rodzaju nie wymagających ingerencji wyspecjalizowanych firm serwisowych,
- kontrola wyposażenia w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, znaki ewakuacyjne i ochrony przeciwpożarowej,
- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
- prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,
- opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,
- przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,
- udział w przygotowywaniu przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych,
- prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,
- uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,
- udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
- udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,
- prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;
- archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,
- archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
- nadzór nad eksploatacją samochodu służbowego marki Hyundai I30,
- prowadzenie ewidencji, rozliczanie i przechowywanie druków Kart drogowych,
- sprawdzanie i rozliczanie Kart drogowych,
- przechowywanie zgłoszeń zapotrzebowania i protokołów przekazania auta służbowego,
- dbałość o stan techniczny samochodu służbowego oraz przestrzeganie terminów i uczestnictwo w przeglądach serwisowych i technicznych pojazdu.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
-
Inne wymagania: - posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadanie wykształcenia co najmniej średniego technicznego, - przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, - orientacja w pracy administracyjnej, znajomość procedur administracyjnych, - doświadczenie w pisaniu procedur i zarządzeń wewnętrznych, - mile widziana znajomość przepisów prawa regulujących organizowanie i prowadzenie instytucji kultury oraz ustawy o muzeach, - znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa gospodarczego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - mile widziana znajomość niezbędnych procesów i procedur formalnych w stopniu umożliwiającym sprawne przygotowanie inwestycji do realizacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i zgłoszeń, - umiejętność czytania dokumentacji technicznej w podstawowym zakresie, - umiejętność przygotowania umów na usługi, dostawy, roboty budowlane - prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-