MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ to miejsce, które honoruje pamięć Polaków, którzy ryzykowali życie, aby ratować Żydów w czasie holokaustu. Muzeum ukazuje tragiczne losy oraz heroiczne postawy obywateli Polski, skupiając się na rodzinie Ulmów z Markowej, którzy ponieśli najwyższą cenę za swoją odwagę. Edukacja i pamięć są kluczowymi elementami działalności muzeum, które poprzez różnorodne wystawy i projekty kulturalne stara się kształtować postawy tolerancji i zrozumienia wśród współczesnych pokoleń.

Oferty pracy MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ

Siedziba główna

Godziny otwarcia MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ

poniedziałek Zamknięte
wtorek 10:00 - 16:00
środa 10:00 - 16:00
czwartek 10:00 - 16:00
piątek 10:00 - 16:00
sobota 10:00 - 16:00
niedziela 10:00 - 16:00

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 3 miesiącach

Profil firmy:
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Rzeszów
  2. Warszawa

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - oferty archiwalne

  • Pracownik techniczny

    MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
    • Markowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,
      - realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,
      - opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,
      - przygotowywanie harmonogramu czynności kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie,
      - wykonywanie systematycznych przeglądów eksploatacyjnych, analiza usterek i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych,
      - prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,
      - kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,
      - zgłaszanie awarii serwisom zewnętrznym nadzór nad utrzymaniem w ciągłym ruchu urządzeń i instalacji: wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, grzewczych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, teleinformatycznych, p.poż., itp.,
      - monitorowanie pracy zewnętrznych firm wykonujących usługi na terenie obiektu i zapewnianie im wsparcia, w razie potrzeby, umożliwiając im realizację usług określonych w zleceniach i umowach,
      - prowadzenia ewidencji awarii, zleconych napraw oraz wykonywanie raportów z wykonywanych prac, prowadzenie i przechowywanie kopii dokumentacji technicznej, protokołów z przeglądów i napraw serwisowych,
      - prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,
      - usuwanie drobnych usterek różnego rodzaju nie wymagających ingerencji wyspecjalizowanych firm serwisowych,
      - kontrola wyposażenia w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, znaki ewakuacyjne i ochrony przeciwpożarowej,
      - prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
      - prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych,
      - prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,
      - opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,
      - przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,
      - udział w przygotowywaniu przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych,
      - prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,
      - uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,
      - udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
      - udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
      - sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,
      - prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;
      - archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,
      - archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
      - nadzór nad eksploatacją samochodu służbowego marki Hyundai I30,
      - prowadzenie ewidencji, rozliczanie i przechowywanie druków Kart drogowych,
      - sprawdzanie i rozliczanie Kart drogowych,
      - przechowywanie zgłoszeń zapotrzebowania i protokołów przekazania auta służbowego,
      - dbałość o stan techniczny samochodu służbowego oraz przestrzeganie terminów i uczestnictwo w przeglądach serwisowych i technicznych pojazdu.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
      • Inne wymagania: - posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadanie wykształcenia co najmniej średniego technicznego, - przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, - orientacja w pracy administracyjnej, znajomość procedur administracyjnych, - doświadczenie w pisaniu procedur i zarządzeń wewnętrznych, - mile widziana znajomość przepisów prawa regulujących organizowanie i prowadzenie instytucji kultury oraz ustawy o muzeach, - znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa gospodarczego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - mile widziana znajomość niezbędnych procesów i procedur formalnych w stopniu umożliwiającym sprawne przygotowanie inwestycji do realizacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i zgłoszeń, - umiejętność czytania dokumentacji technicznej w podstawowym zakresie, - umiejętność przygotowania umów na usługi, dostawy, roboty budowlane - prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną