Office Samurai Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Office Samurai sp. z o.o. opinie i informacje

Kraków

CO TO ZA FIRMA?

To firma konsultingowa specjalizująca się w technologiach automatyzacji procesów biurowych, skierowana głównie do dużych przedsiębiorstw. W zespole pracuje kilkanaście osób, a obecnie następuje jego rozbudowa. Oferują szkolenia, konsultacje oraz opracowują innowacyjne rozwiązania w zakresie Robotic Process Automation.

Opinie pracowników o firmie Office Samurai sp. z o.o. (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Office Samurai sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Office Samurai sp. z o.o. (5)

5

Na podstawie 6 ocen z Google.

Marta Miąsko

Marta Miąsko

Dodano: rok temu

Anna Cubal

Anna Cubal

Dodano: rok temu

Tomasz Wierzbicki

Tomasz Wierzbicki

Dodano: 2 lata temu

Aleksandra Tomal

Aleksandra Tomal

Dodano: 2 lata temu

Tomasz Perlik

Tomasz Perlik

Dodano: 5 lat temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 29.07.2024

Office Samurai Sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników

Klienci firmy Office Samurai Sp. z o.o. wyrażają pozytywne opinie, podkreślając zwłaszcza profesjonalizm obsługi oraz innowacyjność oferowanych rozwiązań. Współpracownicy firmy wspominają o otwartości na nowe pomysły i sugestie, co może być sygnałem dla potencjalnych kandydatów, że ich kreatywność będzie w tej organizacji ceniona i motywowana do rozwoju. Ponadto, zaznaczają oni, że Office Samurai stawia na pracę zespołową i wspiera budowanie silnych relacji pomiędzy pracownikami, co przekłada się na przyjazną atmosferę i efektywność wykonywanych projektów. Obszar do poprawy to zwiększenie transparentności w komunikacji wewnętrznej, co w oczach pracowników może prowadzić do jeszcze lepszego zrozumienia celów firmy i osobistego wkładu w jej rozwój.

Opinie Office Samurai Sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii w Internecie, Office Samurai Sp. z o.o. jest postrzegana jako firma, która stawia na elastyczność oraz wspiera pracowników w kontekście pracy zdalnej. Pracownicy cenią sobie możliwość wyboru między pracą w biurze a zdalną, a także to, że firma dostosowuje się do potrzeb i oczekiwań swojego zespołu.

Zalety
  • Elastyczność w wyborze miejsca pracy: pracownicy mogą wybrać pomiędzy pracą w biurze a zdalną, z możliwością dostosowania liczby dni pracy zależnie od miejsca zamieszkania.
  • Wsparcie finansowe dla pracowników zdalnych: firma oferuje ekwiwalent za pracę zdalną, który rekompensuje koszty mediów, Internetu i prądu.
  • Zapewnienie niezbędnego sprzętu: Office Samurai dba o to, by pracownicy zdalni mieli odpowiednie warunki do pracy, dostarczając wymagany sprzęt.
  • Możliwość negocjacji warunków: nawet jeśli oczekiwania finansowe kandydatów wykraczają poza zakres podany w ogłoszeniu, istnieje możliwość negocjacji przy wysokich kompetencjach.
  • Cykliczne podwyżki i awanse: firma posiada system regularnych przeglądów wynagrodzeń i możliwości awansu co 6 miesięcy.
Do poprawy
  • Oczekiwania dotyczące wynagrodzeń: niektóre opinie wskazują na oczekiwania pracowników, które przewyższają zakres wynagrodzeń oferowanych przez firmę.
  • Dostosowywanie stawek do rynku: w opinii pracowników, wynagrodzenia mogłyby lepiej nadążać za zmianami na rynku oraz inflacją.
  • Komunikacja z kandydatami: potencjalni kandydaci sugerują, że komunikacja w procesie rekrutacji oraz informacje o możliwościach zatrudnienia mogłyby być bardziej przejrzyste.
Office Samurai Sp. z o.o. - podsumowanie opinii

Office Samurai Sp. z o.o. w opinii pracowników i kandydatów do pracy wyróżnia się na tle rynku elastycznością organizacji pracy oraz wsparciem finansowym dla pracowników zdalnych. Docenia się również otwartość firmy na negocjacje oraz szanse na rozwój zawodowy poprzez regularne cykle podwyżek i awansów. Wśród obszarów wymagających uwagi pojawiają się kwestie dopasowania wynagrodzeń do oczekiwań pracowniczych i warunków rynkowych, co wskazuje na potrzebę ciągłego dialogu i dostosowania do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy.

Opinie w sekcji górnej zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem. Wybrane opinie pochodzą z social mediów (np. firmowy profil Google). Inne treści (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Office Samurai sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 19.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe - Office Samurai Sp. z o.o.

Pełna nazwa
OFFICE SAMURAI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Wojciecha Weissa 7 31-339 Kraków
NIP
6762543127
REGON
369232977
KRS
0000713229
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
11.01.2018
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.51.Z Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania

Informacja i komunikacja

  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 74.90.Z Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 82.30.Z Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów

Edukacja

  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o pracodawcach w Krakowie