Witaj w świecie Booksy International, gdzie każda wizyta u specjalistów z branży beauty, wellness i medycznej zaczyna się od nas. Nasza podróż rozpoczęła się w 2014 roku w sercu Warszawy, gdzie z pasją i zaangażowaniem stworzyliśmy platformę, która rewolucjonizuje sposób, w jaki ludzie rezerwują usługi. Jesteśmy dumni, że możemy być mostem łączącym profesjonalistów z klientami, którzy szukają wygody i elastyczności. Nasze rozwiązanie to nie tylko technologia – to przestrzeń, w której każdy może znaleźć chwilę dla siebie, łatwo i szybko umawiając się na ulubione zabiegi. Nasza platforma to owoc ciężkiej pracy i zaangażowania całego zespołu, który każdego dnia dąży do tego, aby rezerwacja była prosta i przyjemna. Jesteśmy wspierani przez BOOKSY GROUP CORP., co daje nam solidne podstawy do dalszego rozwoju i innowacji. Chociaż nie możemy podzielić się wszystkimi detalami naszej misji i wartości, to możemy zapewnić, że nasze działania są zawsze ukierunkowane na potrzeby naszych użytkowników. Dążymy do tego, aby każda interakcja z Booksy była pozytywnym doświadczeniem, które sprawia, że chcesz do nas wracać. Nasza historia jest wciąż pisana, a każdy dzień przynosi nowe wyzwania i możliwości. Jesteśmy tu, aby ułatwić życie, a nasza platforma to narzędzie, które to umożliwia. Zapraszamy do dołączenia do naszej społeczności – razem możemy więcej. Booksy International – rezerwuj wygodnie, żyj pięknie.

Booksy International Sp. z.o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) księgowość / ekonomia obsługa klienta / call center badania i rozwój bankowość / finanse

Oferty pracy Booksy International Sp. z.o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Karnety na siłownię
  • Karta MultiSport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023

Mapa Booksy International Sp. z.o.o.

Siedziba główna

Booksy International Sp. z.o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Booksy International Sp. z.o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Jaworzno
  4. Rzeszów
  5. Wrocław
  6. Katowice
  7. Ruda Śląska
  8. Bytów
  9. Radomsko

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Booksy International Sp. z.o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. sprzedaży terenowej

    Booksy International Sp. z.o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:

      • Prezentowanie produktu Booksy naszym potencjalnym klientom
      • Zarządzanie swoją bazą potencjalnych klientów i aktywne rozbudowywanie jej
      • Spotkania z klientami Booksy
      • Sprawowanie opieki nad całym cyklem sprzedaży od poszukiwania do zamknięcia
      • Przeprowadzanie prezentacji i edukacja klientów na temat wszystkich funkcji naszej aplikacji oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nasz produkt do swoich potrzeb biznesowych.

      Wymagania

      • Min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży
      • Gotowość do codziennych spotkań z klientami na terenie Łodzi
      • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży
      • Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na lejkach sprzedażowych
      • Umiejętność poszukiwania szans sprzedażowych tam gdzie inni odpuszczają
      • Wysokie poczucie odpowiedzialności za to co robisz
      • Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć przebijania sufitów sprzedażowych
      • Bardzo dobrą organizację pracy opartą na systematycznej i konsekwentnej realizacji działań
      • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru
      • Mile widziana znajomość języka ukraińskiego

      Oferujemy

      • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
      • Jasne zasady wynagradzania oparte na podstawie + system prowizyjny wspomagający realizację celów biznesowych
      • Pełne wdrożenie w organizację i systemy ( Sales Force)
      • Szkolenia wspomagające rozwój umiejętności sprzedażowych i rozwój osobisty.
      • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Hiszpanii oraz UK!
      • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Booksy International Sp. z.o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:


      • Prezentowanie produktu Booksy naszym potencjalnym klientom
      • Zarządzanie swoją bazą potencjalnych klientów i aktywne rozbudowywanie jej
      • Spotkania z klientami Booksy
      • Sprawowanie opieki nad całym cyklem sprzedaży od poszukiwania do zamknięcia
      • Przeprowadzanie prezentacji i edukacja klientów na temat wszystkich funkcji naszej aplikacji oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nasz produkt do swoich potrzeb biznesowych

      Wymagania

      Nasze wymagania:


      • Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży.
      • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży.
      • Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na lejkach sprzedażowych.
      • Umiejętność poszukiwania szans sprzedażowych tam gdzie inni odpuszczają.
      • Wysokie poczucie odpowiedzialności za to co robisz.
      • Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć przebijania sufitów sprzedażowych.
      • Bardzo dobrą organizację pracy opartą na systematycznej i konsekwentnej realizacji działań.
      • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru.

      Oferujemy

      W zamian za Twoje doświadczenie i umiejętności oferujemy:

      • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy.
      • Jasne zasady wynagradzania podstawa + system prowizyjny wspomagający realizację celów biznesowych.
      • Pełne wdrożenie w organizację i systemy ( Sales Force).
      • Szkolenia wspomagające rozwój umiejętności sprzedażowych i rozwój osobisty.
      • Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy
      • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Hiszpanii oraz UK!
      • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
  • Specjalista ds. pozyskiwania klientów

    Booksy International Sp. z.o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami;
      • Prezentowanie oraz zachęcanie do testowania naszej aplikacji potencjalnym klientom z branży hair&beauty
      • Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
      • Codzienna współpraca z działem sprzedaży
      • Odpowiadanie na zapytania klientów
      • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
      • Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje)

      Wymagania

      • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, lub sprzedaży
      • Dobra znajomość komputera i internetu
      • Łatwość nawiązywania kontaktów
      • Proaktywność - naturalna chęć i umiejętność kreowania nowych rozwiązań
      • Samodzielność i zdecydowanie w działaniu
      • Chęć nauki i zainteresowania nowoczesnymi technologiami
      • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

      Oferujemy


      • Wynagrodzenie złożone z podstawy 3300 brutto/m + systemu prowizyjnego
      • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
      • Możliwość pracy hybrydowej w jednym z naszych dog-friendly biur w Bielsko-Białej
      • Pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
      • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
      • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)

      Brzmi interesująco? Aplikuj wypełniając formularz rekrutacyjny :)

      Czekamy na Ciebie!


      ~ Zespół Booksy

  • Specjalista ds. pozyskiwania klientów

    Booksy International Sp. z.o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami;
      • Prezentowanie oraz zachęcanie do testowania naszej aplikacji potencjalnym klientom z branży hair&beauty
      • Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
      • Codzienna współpraca z działem sprzedaży
      • Odpowiadanie na zapytania klientów
      • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
      • Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje)

      Wymagania

      • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, lub sprzedaży
      • Dobra znajomość komputera i internetu
      • Łatwość nawiązywania kontaktów
      • Proaktywność - naturalna chęć i umiejętność kreowania nowych rozwiązań
      • Samodzielność i zdecydowanie w działaniu
      • Chęć nauki i zainteresowania nowoczesnymi technologiami
      • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
      • Wynagrodzenie złożone z podstawy 3300 brutto/m + systemu prowizyjnego
      • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
      • Możliwość pracy hybrydowej w jednym z naszych dog-friendly biur w Bielsko-Białej
      • Pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
      • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
      • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)

      Brzmi interesująco? Aplikuj wypełniając formularz rekrutacyjny :)

      Czekamy na Ciebie!


      ~ Zespół Booksy

  • Specjalista ds. kadr i płac

    Booksy International Sp. z.o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej z uwzględnieniem aktualnych przepisów
      • Przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, oraz innych dokumentów kadrowych
      • Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS
      • Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy
      • Przygotowywanie miesięcznych deklaracji, oraz list płac
      • Współpraca z GUS, ZUS i US
      • Współpraca z Księgowością oraz działem HR
      • Uczestnictwo w zarządzaniu programem PPK w organizacji
      • Prowadzenie i rozliczanie ZFŚS
      • Zarządzanie benefitami pracowniczymi i ich rozliczaniem
      • Sporządzanie raportów kadrowo-płacowych

      Wymagania

      • Min. 2 letnie doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu umów o pracę/umów cywilnoprawnych/umów B2B
      • Doświadczenie w zakresie obsługi kadrowej 100+ pracowników
      • Znajomość niezbędnych w pracy na tym stanowisku przepisów dot. ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, prawa podatkowego, prawa pracy oraz przepisów dot. ochrony danych osobowych i innych przepisów związanych
      • Znajomość systemów kadrowych - mile widziana znajomość systemu ENOVA
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
      • Znajomość zagadnień związanych z ZFŚS i PPK
      • Bardzo dobra znajomość Excela
      • Znajomość zagadnień związanych z zatrudnianiem cudzoziemców
      • Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność

      Oferujemy

      • Pracę w modelu hybrydowymw naszym dog-friendly biurze w Bielsku-Białej
      • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
      • Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy(
  • Field Sales Specialist

    Booksy International Sp. z.o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków


      • Prezentowanie produktu Booksy naszym potencjalnym klientom
      • Zarządzanie swoją bazą potencjalnych klientów i aktywne rozbudowywanie jej
      • Spotkania z klientami Booksy
      • Sprawowanie opieki nad całym cyklem sprzedaży od poszukiwania do zamknięcia
      • Przeprowadzanie prezentacji i edukacja klientów na temat wszystkich funkcji naszej aplikacji oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nasz produkt do swoich potrzeb biznesowych.

      Wymagania

      • Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży
      • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży
      • Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na lejkach sprzedażowych
      • Umiejętność poszukiwania szans sprzedażowych tam gdzie inni odpuszczają
      • Wysokie poczucie odpowiedzialności za to co robisz
      • Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć przebijania sufitów sprzedażowych
      • Bardzo dobrą organizację pracy opartą na systematycznej i konsekwentnej realizacji działań
      • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru

      Oferujemy

      • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
      • Jasne zasady wynagradzania oparte na podstawie oraz wspomagające organizację celów i systemów prowizyjnych. na Jasne zasady wynagradzania prowizja + system prowizyjny wspomagający realizację celów biznesowych
      • Pełne wdrożenie w organizację i systemy ( Sales Force)
      • Szkolenia wspomagające rozwój umiejętności sprzedażowych i rozwój osobisty.
      • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
      • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
  • Sales Development Consultant with English

    Booksy International Sp. z.o.o.
    • 3 300-6 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Your responsibilities

      • Reaching out potential B2B customers from UK and Ireland via phone
      • Presenting Booksy’s capabilities and encouraging prospects to try our software for free
      • Using the data provided to pursue promising leads
      • Keeping an updated customer database
      • Daily cooperation with the sales department

      Our requirements

      • Fluent English (full professional proficiency/ near native)
      • Proven experience as telesales representative or other sales/customer service role
      • Outstanding verbal communication skills and a positive attitude
      • Good computer skills
      • Excellent sales and customer service oriented skill set

      Additional assets:

      • An interest in new technologies
      • Experience selling in the UK and Irish markets
      • Experience in the hair & beauty industry

      We offer

      • Contract type tailored to your needs
      • Attractive salary 3300-6000 PLN gross/m (base salary + commission on sales)
      • Remote work opportunities , or hybrid work in one of our dog-friendly offices (Warsaw, Bielsko-Biała)
      • A friendly and supportive Team with a clear purpose
      • Career and personal development opportunities
      • Perks: Private Medical Care, Multisport, English lessons, charity initiatives
      • Many other attractions :)

      Sounds interesting? Apply by completing the recruitment form :)


      We're waiting for you!

      ~ Booksy Team

  • Office Manager

    Booksy International Sp. z.o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków


      • zapewnienie obsługi w zakresie zaopatrzenia biura, odbioru i nadawania paczek, obiegu korespondencji, itp.
      • planowanie i organizowanie wydarzeń z życia firmy, imprez integracyjnych etc.
      • pomoc w organizowaniu innych wydarzeń, takich jak targi pracy, eventy marketingowe etc.
      • dbanie o komfort pracy wszystkich pracowników
      • kontakt z klientami i pracownikami w sprawach administracyjnych i księgowych
      • wsparcie w różnych zadaniach administracyjnych

      Wymagania


      • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • doskonałe umiejętności interpersonalne
      • dobra znajomość obsługi komputera (MS Excel, MS Word)
      • umiejętność analitycznego myślenia
      • doskonała organizacja pracy i podzielność uwagi
      • dokładność, sumienność, elastyczność, odporność na stres
      • umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku
      • chęć i zdolność do szybkiego uczenia się
      • znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym codzienną komunikację w mowie i piśmie ( min. B2)

      Mile widziane:


      • doświadczenie w branży informatycznej lub technologicznej
      • zainteresowanie nowoczesnymi technologiami
      • prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
      • miejsce pracy: Bielsko- Biała
      • stałe godziny pracy 9:00-17:00
      • pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
      • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
      • benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
  • Specjalista ds. pozyskiwania klientów

    Booksy International Sp. z.o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami

      • Prezentowanie oraz zachęcanie do testowania naszej aplikacji potencjalnym klientom z branży hair&beauty

      • Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji

      • Codzienna współpraca z działem sprzedaży

      • Odpowiadanie na zapytania klientów

      • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych

      • Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje)

      Wymagania

      • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, lub sprzedaży

      • Dobra znajomość komputera i internetu

      • Łatwość nawiązywania kontaktów

      • Proaktywność - naturalna chęć i umiejętność kreowania nowych rozwiązań

      • Samodzielność i zdecydowanie w działaniu

      • Chęć nauki i zainteresowania nowoczesnymi technologiami

      • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb

      • Wynagrodzenie złożone z podstawy 3300 brutto/m plus systemu prowizyjnego

      • Możliwość pracy zdalnej przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę hybrydową w naszym dog-friendly biurze w Bielsku-Białej

      • Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy

      • Szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu

      • Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty multisport, darmowe zajęcia online z języka angielskiego

      • Wiele innych atrakcji :)

Pracodawcy w Warszawie i okolicy