Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy praca
Czy to Twoja firma?
Witaj! Jesteśmy Zakładem Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, sercem jednej z najbardziej klimatycznych i historycznie bogatych części naszej stolicy. Naszym zadaniem jest dbanie o to, by zasoby nieruchomości, które są dumą i własnością miasta, były zarządzane z najwyższą starannością i zaangażowaniem.
Choć nie możemy podzielić się z Tobą naszą historią czy misją, które kształtują naszą codzienną pracę, możemy zapewnić, że każdego dnia działamy z myślą o dobru lokalnej społeczności. Nasza działalność koncentruje się na zarządzaniu nieruchomościami, które są nie tylko budynkami, ale przede wszystkim miejscami, gdzie toczą się ludzkie historie, rozwijają się biznesy i kształtuje się przyszłość dzielnicy.
Jako część tej wspaniałej, wielowarstwowej tkanki miejskiej, staramy się być nie tylko zarządcami, ale także partnerami dla mieszkańców i przedsiębiorców. Jesteśmy tu, aby wspierać, słuchać i reagować na potrzeby naszej społeczności, bo to właśnie ludzie tworzą duszę Pragi-Północ.
Nasze działania opierają się na głębokim zrozumieniu specyfiki lokalnych nieruchomości, które zarządzamy z szacunkiem dla ich historii i znaczenia dla mieszkańców. Jesteśmy dumni, że możemy przyczyniać się do rozwoju i ożywienia tej wyjątkowej dzielnicy Warszawy.
Zapraszamy do kontaktu i współpracy wszystkich, którzy tak jak my, pragną, aby Praga-Północ była miejscem, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a każdy zakątek ma swoją niepowtarzalną opowieść. Razem możemy tworzyć przestrzeń, w której każdy czuje się jak u siebie w domu.
Inspektor Warszawa Pracownik biurowy Warszawa Księgowy Warszawa Administrator nieruchomości Warszawa Radca prawny Warszawa
prawo i administracja państwowa administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia nieruchomości zarządzanie / dyrekcja
Oferty pracy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Praca alert - powiadomienia
-
Administrator k/m
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
Dodana -
Starszy księgowy (znak: dnz/38/2024)
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
Dodana -
Inspektor nadzoru ds. budowlanych (dnz/37/2024 )
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
Wygasa
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Administrator nieruchomości
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WARSZAWA POŁUDNIE SP Z O O- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Administrator nieruchomości
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WARSZAWA POŁUDNIE SP Z O O- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Administrator nieruchomości
Gerente - Serwis Nieruchomości Sp. z o.o.- Warszawa
- kontrakt b2b
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 04.10.2024
Mapa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Profil firmy:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Luków
- Ozarów Mazowiecki
- Serock
- Radzymin
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy - oferty archiwalne
-
Inspektor nadzoru ds. sanitarnych w aom 3 (dnz/85/2022)
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
udział w procesie budowlanym poprzez pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji remontów i inwestycji oraz w okresie gwarancji i rękojmi w zakresie zgodnym z Prawem Budowlanym;
weryfikacja przedmiarów i kosztorysów ofertowych oraz robót wykonanych;
rozliczanie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów finansowych nadzorowanych robót;
sporządzanie kosztorysów inwestorskich;
sprawdzanie pod względem zgodności z umową i odbiór dokumentacji projektowej;
wykonywanie przeglądów stanu technicznego budynków;
sporządzanie ocen stanu technicznego budynków i lokali;
udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów;
podejmowanie działań w porozumieniu z przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń;
rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów z przygotowaniem pisemnej odpowiedzi;
uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją inwestycji i remontów;
współdziałanie przy prowadzeniu bieżącej (półrocznej i rocznej) sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez ZGN robót.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
-
Inne wymagania: DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY PRAGA PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY UL. JAGIELLOŃSKA 23 Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS. SANITARNYCH W AOM Nr 3 w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy Na ww. stanowisko mogą kandydować obywatele Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa poniżej. W toku naboru Komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: udział w procesie budowlanym poprzez pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji remontów i inwestycji oraz w okresie gwarancji i rękojmi w zakresie zgodnym z Prawem Budowlanym; weryfikacja przedmiarów i kosztorysów ofertowych oraz robót wykonanych; rozliczanie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów finansowych nadzorowanych robót; sporządzanie kosztorysów inwestorskich; sprawdzanie pod względem zgodności z umową i odbiór dokumentacji projektowej; wykonywanie przeglądów stanu technicznego budynków; sporządzanie ocen stanu technicznego budynków i lokali; udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów; podejmowanie działań w porozumieniu z przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń; rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów z przygotowaniem pisemnej odpowiedzi; uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją inwestycji i remontów; współdziałanie przy prowadzeniu bieżącej (półrocznej i rocznej) sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez ZGN robót. Warunki pracy na danym stanowisku: praca biurowa i w terenie związana z odbiorem robót budowlanych remontowych w zakresie branży sanitarnej zmienne warunki atmosferyczne; praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy; bezpośrednia obsługa interesanta; czynnik niebezpieczny, utrudniający wykonywanie pracy w związku z nadzorem robót w zakresie branży sanitarnej tj. praca na wysokości. niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 6 lat stażu pracy lub wyższe minimum 4 lata stażu pracy; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń dla budynków mieszkalnych i użytkowych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego oraz programu do kosztorysowania; znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego, przepisów bhp i p.poż., prawa cywilnego i administracyjnego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, ochrony dóbr kultury, finansów publicznych, samorządu terytorialnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego; ustawy o własności lokali; przepisów o ochronie danych osobowych. dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; staż pracy odpowiedni do poziomu wykształcenia, w tym co najmniej 2 letni staż na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy; co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: terminowość; samodzielność; zdolności organizacyjne i komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; wysoka kultura osobista. Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) oraz list motywacyjny podpisane odręcznie; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia; kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych; kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych; oświadczenie bądź zapis w cv o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w przypadku zatrudnienia wymagane będzie aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, wydane przez tę Izbę; oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślne; podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego; podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach naboru w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy; podpisana zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie. Druki ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zamieszczone są na stronach: (zakładka praca) oraz zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/ (zakładka rekrutacja). Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 12 stycznia 2023 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy 03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: Nabór Nr DNZ/85/2022 na stanowisko Inspektor Nadzoru ds. Sanitarnych w AOM Nr 3 w pełnym wymiarze czasu pracy (termin złożenia dokumentacji do dnia 12 stycznia 2023 r.) DOKUMENTY APLIKACYJNE KANDYDATÓW, KTÓRE ZOSTAŁY ODRZUCONE Z UWAGI NA NIESPEŁNIENIE WYMAGAŃ FORMALNYCH, W PRZYPADKU NIEODEBRANIA ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Inspektor nadzoru ds. budowlanych w aom 3 (dnz/86/2022)
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
udział w procesie budowlanym poprzez pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji remontów w okresie gwarancji i rękojmi w zakresie zgodnym z Prawem Budowlanym;
weryfikacja przedmiarów i kosztorysów ofertowych oraz robót wykonanych;
rozliczanie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów finansowych nadzorowanych robót;
sporządzanie kosztorysów inwestorskich;
sprawdzanie pod względem zgodności z umową i odbiór dokumentacji projektowej;
wykonywanie przeglądów budowlanych stanu technicznego budynków, zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
sporządzanie ocen stanu technicznego budynków i lokali;
udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów;
podejmowanie działań w porozumieniu z przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń;
rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów z przygotowaniem pisemnej odpowiedzi;
uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją remontów;
współdziałanie przy prowadzeniu bieżącej (półrocznej i rocznej) sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez ZGN robót.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
-
Inne wymagania: DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY PRAGA PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY UL. JAGIELLOŃSKA 23 Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH W AOM Nr 3 w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy Na ww. stanowisko mogą kandydować obywatele Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa poniżej. W toku naboru Komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: udział w procesie budowlanym poprzez pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji remontów w okresie gwarancji i rękojmi w zakresie zgodnym z Prawem Budowlanym; weryfikacja przedmiarów i kosztorysów ofertowych oraz robót wykonanych; rozliczanie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów finansowych nadzorowanych robót; sporządzanie kosztorysów inwestorskich; sprawdzanie pod względem zgodności z umową i odbiór dokumentacji projektowej; wykonywanie przeglądów budowlanych stanu technicznego budynków, zgodnie z przepisami prawa budowlanego; sporządzanie ocen stanu technicznego budynków i lokali; udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów; podejmowanie działań w porozumieniu z przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń; rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów z przygotowaniem pisemnej odpowiedzi; uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją remontów; współdziałanie przy prowadzeniu bieżącej (półrocznej i rocznej) sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez ZGN robót. Warunki pracy na danym stanowisku: praca biurowa i w terenie związana z odbiorem robót budowlanych remontowych w zakresie branży budowlanej zmienne warunki atmosferyczne; praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy; bezpośrednia obsługa interesanta; czynnik niebezpieczny, utrudniający wykonywanie pracy w związku z nadzorem robót w zakresie branży budowlanej tj. praca na wysokości. niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 6 lat stażu pracy lub wyższe minimum 4 lata stażu pracy; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń dla budynków mieszkalnych i użytkowych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego oraz programu do kosztorysowania; znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego; przepisów bhp i p.poż.; prawa cywilnego i administracyjnego; prawa zamówień publicznych; gospodarki nieruchomościami; ochrony dóbr kultury; finansów publicznych; samorządu terytorialnego; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego; ustawy o własności lokali; przepisów o ochronie danych osobowych. dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń; staż pracy odpowiedni do poziomu wykształcenia, w tym co najmniej 2 letni staż na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy; co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: terminowość; samodzielność; zdolności organizacyjne i komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; wysoka kultura osobista. Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) oraz list motywacyjny podpisane odręcznie; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych; kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy; kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia; kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych; podpisane oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 w ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślne; podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego; podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach naboru w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy; podpisana zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie. Druki ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zamieszczone są na stronach: (zakładka praca) oraz zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/ (zakładka rekrutacja). Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 13 stycznia 2023 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy 03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: Nabór Nr DNZ/86/2022 na stanowisko Inspektor Nadzoru ds. Budowlanych w AOM Nr 3 w pełnym wymiarze czasu pracy (termin złożenia dokumentacji do dnia 13 stycznia 2023 r.) DOKUMENTY APLIKACYJNE KANDYDATÓW, KTÓRE ZOSTAŁY ODRZUCONE Z UWAGI NA NIESPEŁNIENIE WYMAGAŃ FORMALNYCH, W PRZYPADKU NIEODEBRANIA ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Specjalista w dziale finansowo księgowym (dnz/75/2022)
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi:
- kontrola pod względem formalnym i rachunkowym rachunków i not rozliczeniowych dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych obcego Zarządu oraz Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez ZGN;
- przygotowanie wewnętrznych not obciążeniowych na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych na podstawie informacji uzyskanych z AOM-ów dotyczących kosztów zarządu nieruchomością wspólną, tj. wielkości zasobu, norm, stawek, ilości gospodarstw oraz ilości osób zamieszkujących w zasobie lokalowym m.st. Warszawy w nieruchomościach wspólnych, przy współpracy z Zespołem Nadzoru Właścicielskiego;
- wprowadzanie dowodów księgowych do baz danych systemu finansowo-księgowego;
- przygotowywanie danych finansowych do sporządzania rocznych planów finansowo gospodarczych zarządu nieruchomością wspólną oraz sporządzanie rocznych sprawozdań z wykonania tychże planów dla Wspólnot Mieszkaniowych będących w zarządzaniu przez ZGN;
- opracowywanie okresowych sprawozdań z realizacji planów zarządzania dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych będących w zarządzaniu przez ZGN;
- prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonego stanowiska, zabezpieczanie i odpowiednie przechowywanie wytwarzanych dokumentów oraz ich archiwizowanie.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
-
Inne wymagania: niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 3 lata stażu pracy lub wyższe minimum 2 lata stażu pracy; - znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego; znajomość obsługi programu finansowo-księgowego; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o własności lokali oraz przepisów o ochronie danych osobowych. dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): - preferowane wykształcenie wyższe w kierunku ekonomii, finansów, rachunkowości; - co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: - terminowość; - skrupulatność i dokładność; - zdolności organizacyjne i komunikatywność. Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi: - kontrola pod względem formalnym i rachunkowym rachunków i not rozliczeniowych dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych obcego Zarządu oraz Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez ZGN; - przygotowanie wewnętrznych not obciążeniowych na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych na podstawie informacji uzyskanych z AOM-ów dotyczących kosztów zarządu nieruchomością wspólną, tj. wielkości zasobu, norm, stawek, ilości gospodarstw oraz ilości osób zamieszkujących w zasobie lokalowym m.st. Warszawy w nieruchomościach wspólnych, przy współpracy z Zespołem Nadzoru Właścicielskiego; - wprowadzanie dowodów księgowych do baz danych systemu finansowo-księgowego; - przygotowywanie danych finansowych do sporządzania rocznych planów finansowo gospodarczych zarządu nieruchomością wspólną oraz sporządzanie rocznych sprawozdań z wykonania tychże planów dla Wspólnot Mieszkaniowych będących w zarządzaniu przez ZGN; - opracowywanie okresowych sprawozdań z realizacji planów zarządzania dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych będących w zarządzaniu przez ZGN; - prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonego stanowiska, zabezpieczanie i odpowiednie przechowywanie wytwarzanych dokumentów oraz ich archiwizowanie. Warunki pracy na danym stanowisku: - praca biurowa i w terenie związana z odbiorem robót budowlanych remontowych w zakresie branży budowlanej zmienne warunki atmosferyczne; - praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy; Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) oraz list motywacyjny podpisane odręcznie; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych; - kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy; - kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych; - podpisane oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 w ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; - podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślne; - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego; - podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy; - w razie przekazania danych osobowych szczególnych kategorii - podpisana zgoda na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych. Druki ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zamieszczone są na stronach: (zakładka praca) oraz zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/ (zakładka rekrutacja). Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy 03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: Nabór Nr DNZ/75/2022 na stanowisko Specjalista w Dziale Finansowo Księgowym w pełnym wymiarze czasu pracy (termin złożenia dokumentacji do dnia 8.12.2022 r.) DOKUMENTY APLIKACYJNE KANDYDATÓW, KTÓRE ZOSTAŁY ODRZUCONE Z UWAGI NA NIESPEŁNIENIE WYMAGAŃ FORMALNYCH, W PRZYPADKU NIEODEBRANIA ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Inspektor nadzoru ds. budowlanych (nr ref. dnz/27/2021)
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy- 6 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- reprezentowanie ZGN na budowach poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i umową, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz zasadami wiedzy technicznej
- weryfikacja przedmiarów i kosztorysów ofertowych oraz robót wykonanych
- rozliczanie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów finansowych nadzorowanych robót
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich, specyfikacji wykonania i odbioru robót wraz z przedmiarem robót
- sprawdzanie pod względem zgodności z umową i odbiór dokumentacji projektowej i ekspertyz budowlanych
- wykonywanie przeglądów stanu technicznego budynków
- sporządzanie ocen stanu technicznego budynków i lokali
- udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów
- podejmowanie działań w porozumieniu z przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń
- rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów z przygotowaniem pisemnej odpowiedzi
- uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją remontów
- współdziałanie przy prowadzeniu bieżącej (półrocznej i rocznej) sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez ZGN robótWymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
-
Uprawnienia: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, Program Word, Prawo budowlane, Zamówienia publiczne, Program Excel, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo cywilne, Obsługa komputera, Kosztorysowanie
-
Inne wymagania: niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 6 lat stażu pracy lub wyższe minimum 4 lata stażu pracy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego oraz programu do kosztorysowania znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego; przepisów bhp i p.poż.; prawa cywilnego i administracyjnego; prawa zamówień publicznych; gospodarki nieruchomościami; ochrony dóbr kultury; finansów publicznych; samorządu terytorialnego; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego; ustawy o własności lokali; przepisów o ochronie danych osobowych dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń staż pracy odpowiedni do poziomu wykształcenia, w tym co najmniej 2 letni staż na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy; - co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: - terminowość - samodzielność - zdolności organizacyjne i komunikatywność - umiejętność pracy w zespole - odporność na stres - wysoka kultura osobista Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - reprezentowanie ZGN na budowach poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i umową, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz zasadami wiedzy technicznej - weryfikacja przedmiarów i kosztorysów ofertowych oraz robót wykonanych - rozliczanie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów finansowych nadzorowanych robót - sporządzanie kosztorysów inwestorskich, specyfikacji wykonania i odbioru robót wraz z przedmiarem robót - sprawdzanie pod względem zgodności z umową i odbiór dokumentacji projektowej i ekspertyz budowlanych - wykonywanie przeglądów stanu technicznego budynków - sporządzanie ocen stanu technicznego budynków i lokali - udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów - podejmowanie działań w porozumieniu z przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń - rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów z przygotowaniem pisemnej odpowiedzi - uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją remontów - współdziałanie przy prowadzeniu bieżącej (półrocznej i rocznej) sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez ZGN robót Druki ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zamieszczone są na stronach: (zakładka oferty pracy) oraz zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/ (zakładka rekrutacja). Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV) oraz list motywacyjny podpisane odręcznie - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż lub zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia - kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych - oświadczenie bądź zapis w cv o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w przypadku zatrudnienia wymagane będzie aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, wydane przez tę Izbę - oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślne - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego - podpisane oświadczenie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych - podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 30 czerwca 2021 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: "Nabór Nr DNZ/27/2021 na stanowisko Inspektor Nadzoru ds. budowlanych w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy" *Pełna treść oferty pracy: **Bliższe informacje dotyczące oferty dostępne są pod numerem telefonu: 22 205 41 30, 22 205 41 31 (w godzinach: 07:30-15:30) ***Wynagrodzenie zasadnicze + premia. Ogółem wynagrodzenie nie mniejsze niż 6000 zł brutto
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Księgowy ds. rozliczeń z najemcami w aom nr 5 (nr ref. dnz/26/2021)
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy- 4 200 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- sortowanie dokumentów dotyczących naliczonych opłat oraz terminowe księgowanie zmian na kontach czynszowych w podziale na lokale mieszkalne, użytkowe i reklamy;
- uzgadnianie wpłat z wyciągiem bankowym, wystawianie faktur, not księgowych dotyczących opłat;
- wprowadzanie do sytemu zmiany stawek czynszu i opłat niezależnych od wynajmującego oraz wydruk zarejestrowanych zmian w postaci aneksów lub zawiadomień o zmianie opłat;
- zawiadamianie najemców lokali o zaległościach i nadpłatach z tytułu opłat czynszowych oraz okresowe rozliczanie świadczeń;
- sporządzanie sprawozdań dotyczących sprzedaży;
- uzgadnianie rejestru sprzedaży VAT;
- sporządzanie wymaganych sprawozdań i deklaracji dotyczących lokali komunalnych dla potrzeb ZGN, GUS i innych instytucji;
- prowadzenie rejestru przyznanych dodatków mieszkaniowych oraz comiesięczne ich naliczanie, zgodnie z otrzymanymi decyzjami;
- sporządzanie dokumentów księgowych niezbędnych do przeprowadzenia procedury związanej z windykacją należności czynszowych;
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na wpływającą korespondencję z zakresu powierzonych zadań;
- współpraca z Zespołem Prawnym w zakresie przygotowania dokumentacji czynszowej celem skierowania sprawy do Sądu;
- bieżąca współpraca z pionem eksploatacji i technicznym w zakresie obsługi mieszkańców i prawidłowego rozliczania najemców.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
-
Uprawnienia: Program Excel, Program Word, Obsługa komputera
-
Inne wymagania: niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku): obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie średnie/średnie branżowe minimum 2 lata stażu pracy lub wyższe; doświadczenie w pracy w pionie finansowo-księgowym; znajomość obsługi programu finansowo-księgowego; znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego; znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawy o finansach publicznych; ustawy o rachunkowości i przepisów o ochronie danych osobowych. dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): wykształcenie wyższe w kierunku ekonomii, finansów, rachunkowości; co najmniej 6 miesięczny staż pracy na podobnym stanowisku w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych. Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości: terminowość; skrupulatność i dokładność; zdolności organizacyjne i komunikatywność. Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - sortowanie dokumentów dotyczących naliczonych opłat oraz terminowe księgowanie zmian na kontach czynszowych w podziale na lokale mieszkalne, użytkowe i reklamy; - uzgadnianie wpłat z wyciągiem bankowym, wystawianie faktur, not księgowych dotyczących opłat; - wprowadzanie do sytemu zmiany stawek czynszu i opłat niezależnych od wynajmującego oraz wydruk zarejestrowanych zmian w postaci aneksów lub zawiadomień o zmianie opłat; - zawiadamianie najemców lokali o zaległościach i nadpłatach z tytułu opłat czynszowych oraz okresowe rozliczanie świadczeń; - sporządzanie sprawozdań dotyczących sprzedaży; - uzgadnianie rejestru sprzedaży VAT; - sporządzanie wymaganych sprawozdań i deklaracji dotyczących lokali komunalnych dla potrzeb ZGN, GUS i innych instytucji; - prowadzenie rejestru przyznanych dodatków mieszkaniowych oraz comiesięczne ich naliczanie, zgodnie z otrzymanymi decyzjami; - sporządzanie dokumentów księgowych niezbędnych do przeprowadzenia procedury związanej z windykacją należności czynszowych; - przygotowywanie projektów odpowiedzi na wpływającą korespondencję z zakresu powierzonych zadań; - współpraca z Zespołem Prawnym w zakresie przygotowania dokumentacji czynszowej celem skierowania sprawy do Sądu; - bieżąca współpraca z pionem eksploatacji i technicznym w zakresie obsługi mieszkańców i prawidłowego rozliczania najemców. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) oraz list motywacyjny podpisane odręcznie; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż lub zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia; - kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych; - kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy; - oświadczenie bądź zapis w cv o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w przypadku zatrudnienia wymagane będzie aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, wydane przez tę Izbę; - podpisane oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; - podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślne; - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego; - podpisane oświadczenie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych; - podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Druki ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zamieszczone są na stronach: (zakładka oferty pracy) oraz zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/ (zakładka rekrutacja). Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym (parter), pok. nr 26 w terminie do dnia 19 maja 2021 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03-719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: "Nabór Nr DNZ/26/2021 na stanowisko Księgowy ds. rozliczeń z najemcami w AOM Nr 5 (termin złożenia dokumentacji do dnia 19 czerwca 2021r.)" *Pełna treść oferty pracy: **Bliższe informacje dotyczące oferty dostępne są pod numerem telefonu: 22 205 41 30, 22 205 41 31 (w godzinach: 07:30-15:30) ***Wynagrodzenie zasadnicze + premia. Ogółem wynagrodzenie nie mniejsze niż 4200 zł brutto
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 200 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-