Nest Bank S.A.

Czy to Twoja firma?

Nest Bank S.A. opinie i informacje

Warszawa

Nest Bank S.A.



Koncentrujemy się na potrzebach przedsiębiorców dostarczając im nowoczesne rozwiązania ułatwiające prowadzenie biznesu i codzienne korzystanie z finansów. Jesteśmy bankiem, w którym mogą prowadzić zarówno finanse firmowe, jak i prywatne.


 


Naszej działalności przyświeca idea „banku bliskiego ludziom”, który jest cyfrowym opiekunem firmowych i rodzinnych finansów.


 


Od początku w Nest Banku stawiamy duży nacisk na innowacyjne rozwiązania. Jako jedni z pierwszych umożliwiliśmy zakładanie konta przez wideo rozmowę z konsultantem. W 2021 roku uruchomiliśmy pierwszy kredyt dla firm, który można wziąć 100% online. Nasi klienci mogą korzystać z BLIKA oraz z najpopularniejszych płatności mobilnych - Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, FitBit Pay.


Opinie pracowników o firmie Nest Bank S.A. (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Nest Bank S.A.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Nest Bank S.A. (2)

1.8

Na podstawie 70 ocen z Google.

Marcin Nowak

Marcin Nowak

Mam spore zastrzeżenia do infolinii telefonicznej banku. Kwestia konsultantów, którzy brzmią jak roboty i za nic nie odpowiadają, przełączać do innych pracowników, którzy nie odbierają telefonów. Następnie trzeba ponownie zadzwonić do banku, po czym okaże się, że dany konsultant nie może mi pomóc i przełącza mnie do kolejnego działu. Przy odrobinie szczęścia może ktoś odbierze telefon (Udało mi się za 3 razem) Druga kwestia to wykonywanie przez bank pilnych połączeń telefonicznych z numerów telefonu, które nie są uwzględnione na stronie banku... W czasach panującej kradzieży danych osobowych jest to nieodpowiedzialne. W bardzo pilnej sprawie nie potrafiłbym zaufać pracownikowi banku, którego nr telefonu nie jest umieszczony na stronie internetowej. Jeżeli chce zadzwonić pod numer telefonu ze strony NestBanku, to mogę to tylko wykonać od pn-pt w godzinach 8:00-20:00. Jeżeli ta firma chce się rozwijać i doścignąć w jakości oferowanych usług większe banki, to musi jeszcze wiele pracy wykonać w tym kierunku, bo to jest troche amatorszczyzna

Dodano: miesiąc temu

Basia R.

Basia R.

Dzień dobry, macie świetne warunki, fajną obsługę, ale funkcjonalność Waszych aplikacji, i webowej i mobilnej, jest mocne 2 na 10. Nie ma wielu podstawowych opcji, najpotrzebniejszych funkcji trzeba szukać robiąc po 10 kliknięć zamiast być pod jednym przyciskiem na ekranie głównym. Nie byłam w stanie wysłać nawet tej wiadomości przez formularz kontaktowy, więc zrobię to tutaj, bo tutaj mogę :) Na przykład: 1. w historii przelewów znajduję jakiś przelew i potrzebuję opcji PONÓW żeby ponownie wysłać przelew do tego samego odbiorcy, edytując tylko tytuł i kwotę przelewów. Ale nie mogę tego zrobić. 2. Chciałam wypłacić część kwoty z rachunku oszczędnościowego na konto osobiste. Musiałam aż zadzwonić na infolinię. A przemiła pani na infolinii po 20 minutach szukania odpowiedzi poinformowała mnie, że mogę zamknąć konto oszczędnościowe jak chcę wypłacić pieniądze, bo sama nie mogła znaleźć tej opcji! XD Przecież to powinnien być wielki przycisk PRZELEW WŁASNY, otwiera sie formularz, na którym jest pole Z KTÓREGO KONTA CHCESZ PRZELAĆ PIENIĄDZE? i dropdown ze wszystkimi moimi kontami, jeśli jest kilka oszczędnościowych i kilka saszetek, firmowe to wszystkie się wyświetlają na liście!, pole NA JAKIE KONTO? i znowu dropdown z listą wszystkich moich kont, do tego TYTUŁ PRZELEWU już domyślnie wypełniony jako Przelew własny, KWOTA do uzupełnienia i czterema kliknięciami mogę sobie przesyłać pieniądze. Spróbujcie sobie przesyłać pieniądze teraz, powodzenia. 3. Przez to wyglądacie jak firma, która dopiero weszła na rynek, a nie instytucja z kilkudziesięcioletnią historią. Przypał na maksa. 4. Polecam pośmigać po aplikacjach mBanku. Ogarnęli już wszystko co było do garnięcia, mają UX 11 na 10. 5. Nie mogę nawet wysłać tej wiadomości, bo "Wiadomość zawiera nieprawidłowe znaki", ale oczywiście nie wiem jakich znaków nie przyjmuje formularz i robię sobie quiz usuwając losowe cudzosłowy, myślniki i nawiasy. A może nie mogę dodawać przecinków albo kropek? Albo znaków zapytania? Czekam na rozwój i piękne efekty Nest Bank. Wierzę, że jesteście w stanie to osiągnąć. Pozdrawiam serdecznie.

Dodano: miesiąc temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 06.06.2024

Nest Bank S.A. w opinii klientów i współpracowników

Klienci Nest Bank S.A. doceniają przede wszystkim uczciwe podejście pracowników oraz brak ukrytych opłat, co jest kluczowe w kontekście zaufania klienta do instytucji finansowej. Przyjemność korzystania z nowoczesnych narzędzi oferowanych przez bank, takich jak aplikacja mobilna i serwis transakcyjny, również jest często podkreślana, co może wskazywać na wysoką jakość świadczonych usług cyfrowych. Ponadto, atrakcyjność oferty konta dla firm, która to zdaniem klientów jest jedną z najbardziej opłacalnych na polskim rynku, może świadczyć o innowacyjności i konkurencyjności banku. Dla potencjalnych kandydatów do pracy w Nest Bank S.A., takie opinie mogą być sygnałem, że instytucja ta kładzie duży nacisk na zadowolenie klientów i stawia na ciągły rozwój swoich usług i produktów. Signalizuje to, iż praca w takim środowisku może być obiecująca i pełna wyzwań, gdzie jakość obsługi i innowacyjność są kluczowymi wartościami.

Opinie Nest Bank S.A. - kandydaci i pracownicy

Według dostępnych w internecie opinii, Nest Bank S.A. jest miejscem, które oferuje swoim pracownikom różnorodne możliwości rozwoju oraz atrakcyjne warunki pracy. Pracownicy doceniają też system premiowy oraz możliwość zdobycia doświadczenia na różnych stanowiskach.

Pozytywne aspekty
  • Możliwość awansu – pracownicy wspominają o przypadkach awansów, jak na przykład z asystentki na dyrektora, co wskazuje na realne ścieżki kariery wewnątrz firmy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenia – wspomniano o konkurencyjnych widełkach płacowych dla programistów, co może wskazywać na atrakcyjne stawki także na innych stanowiskach.
  • Opcje pracy hybrydowej – bank oferuje możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym, co jest korzystnym rozwiązaniem dla wielu pracowników ceniących elastyczność.
  • Rozwój osobisty i profesjonalne szkolenia – istnieje możliwość udziału w licznych szkoleniach, które są dostępne dla pracowników, dzięki czemu mogą oni podnosić swoje kwalifikacje.
  • Dodatkowe świadczenia dla pracowników – niektóre opinie wspominają o dodatkowych dniach wolnych, co może świadczyć o dbałości firmy o work-life balance pracowników.
Nest Bank S.A. - podsumowanie opinii

Nest Bank S.A., pomimo niektórych obszarów wymagających poprawy, zdaniem pracowników oferuje konkurencyjne warunki pracy, w tym możliwości rozwoju kariery i wysokie wynagrodzenia. Dodatkowo, opcja pracy hybrydowej oraz pakiet szkoleń to elementy, które wyróżniają bank na tle innych pracodawców. Z drugiej strony, dostrzega się przestrzeń do usprawnienia procesów rekrutacyjnych i komunikacji wewnętrznej, co może jeszcze bardziej podnieść satysfakcję z pracy w Nest Bank S.A.

Opinie w sekcji górnej zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem. Wybrane opinie pochodzą z social mediów (np. firmowy profil Google). Inne treści (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Nest Bank S.A.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 22.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe - Nest Bank S.A.

Pełna nazwa
NEST BANK SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
Wołoska 24 02-675 Warszawa
NIP
5261021021
REGON
010928125
KRS
0000030330
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
24.07.2001
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.19.Z Pozostałe pośrednictwo pieniężne
  • 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.12.Z Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych
  • 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o pracodawcach w Warszawie