Mostostal Warszawa S.A.

Czy to Twoja firma?

Mostostal Warszawa S.A. praca

Warszawa

 Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona  – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie. 

Mostostal Warszawa S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
budownictwo / architektura / geodezja administracja biurowa / praca biurowa inżynieria / technologia / technika it (informatyka) media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Mostostal Warszawa S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Mostostal Warszawa S.A.

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023

Mapa Mostostal Warszawa S.A.

Siedziba główna

Mostostal Warszawa S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
Mostostal Warszawa S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Poznań
  4. Kraków
  5. Rzeszów
  6. Tarnów

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca Mostostal Warszawa S.A. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Kontrolingu

    Mostostal Warszawa S.A.
    • Sopot
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad całością kwestii ekonomiczno-finansowych prowadzonych kontraktów,
      • współtworzenie budżetu, prognoz oraz weryfikacja wykonania budżetu i zamówień pod kątem zgodności z budżetem,
      • weryfikacja i zatwierdzanie analiz finansowych pozycji budżetowych oraz karty wyboru dostawcy/podwykonawcy zgodnych z procedurą zakupów,
      • wspieranie kierownictwa kontraktu w zakresie rozliczeń finansowych z kontrahentami oraz w tworzeniu zapisów umownych dotyczących kwestii ekonomiczno-finansowych kontraktu,
      • kontrolowanie i weryfikowanie zabezpieczeń finansowych składanych przez kontrahentów (np. gwarancje bankowe),
      • odpowiedzialność za terminowe przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca w systemie SAP,
      • sporządzanie kalkulacji oraz kontrolowanie stanu rozrachunków z kontrahentami,
      • planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów finansowych oraz analiza odchyleń.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym,
      • 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
      • dobra znajomość systemu SAP lub analogicznego systemu ERP.
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
      • umiejętność analitycznego myślenia,
      • wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej, kontrolingu,
      • znajomość branży budowlanej,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • komunikatywność i umiejętności pracy w zespole,
      • orientacja na obsługę klienta wewnętrznego,
      • prawo jazdy kat. B.,
      • gotowość do odbywania regularnych wyjazdów służbowych.

      Oferujemy

      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i uczenia się od najlepszych,
      • pracę w zróżnicowanym zespole,
      • pracę w firmie, która kładzie nacisk na społeczną odpowiedzialność biznesu,
      • możliwość korzystania z nowoczesnych technologii,
      • przyjazną atmosferę pracy,
      • szeroki pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dodatkowy urlop, dofinansowanie kultury itp.
  • Specjalista ds. Finansowo-Ekonomicznych

    Mostostal Warszawa S.A.
    • Koszalin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • wsparcie zespołu inżynierskiego poprzez prowadzenie spraw ekonomiczno-finansowych projektu - praca w biurze budowy (projektu drogowego),
      • ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach,
      • wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacja należności,
      • bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami,
      • samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami,
      • weryfikowanie zapisów umownych dotyczących kwestii finansowych oraz zabezpieczeń finansowych składanych przez kontrahentów (np. gwarancje bankowe),
      • przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca w SAP,
      • archiwizowanie dokumentacji finansowej.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe, preferowane o profilu finansowo-ekonomicznym,
      • doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu rozliczeń,
      • bardzo dobra znajomość MS Excel, mile widziana znajomość systemu SAP,
      • prawo jazdy kat. B,
      • komunikatywność,
      • umiejętność analitycznego myślenia,
      • rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność,
      • bardzo dobra organizacja pracy.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • pracę w biurze budowy w miejscowości Krępa koło Koszalina,
      • możliwość długofalowej współpracy,
      • pracę w zróżnicowanym (m.in. wielopokoleniowym) zespole,
      • możliwość wykazania się posiadanymi umiejętnościami i wiedzą,
      • przyjazną atmosferę pracy,
      • szeroki pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dodatkowy urlop, dofinansowanie kultury itd.
  • Kierownik Robót Elektrycznych

    Mostostal Warszawa S.A.
    • Koluszki
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań
      • sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją powierzonych robót w zakresie branży elektrycznej, AKPiA i DCS,
      • nadzór nad pracami podwykonawców, koordynacja robót zgodnie z harmonogramem,
      • udział w odbiorach prac i rozliczaniu podwykonawców,
      • zarządzanie finansowe i kontrola budżetu w zakresie powierzonych robót,
      • wspomaganie procesów przygotowania produkcji
      • uczestniczenie w naradach oraz negocjacjach techniczno - handlowych.

      Wymagania

      Nasze oczekiwania
      • studia wyższe techniczne np. elektroenergetyka, automatyka,
      • minimum dwuletnie doświadczenia pracy w zakresie AKPiA, elektryki
      • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi elektrycznymi bez ograniczeń,
      • znajomość zagadnień związanych z instalacjami, aparaturą i systemami automatyki obiektów przemysłowych i energetycznych,
      • mile widziane doświadczenie w projektach EPC,
      • mile widziana znajomość języka angielskiego,
      • komunikatywność,
      • umiejętność współpracy w zespole,
      • skrupulatność, sumienność i dobra organizacja pracy.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość długofalowej współpracy,
      • pracę w zróżnicowanym (m.in. wielopokoleniowym) zespole,
      • możliwość wykazania się posiadanymi umiejętnościami i wiedzą,
      • przyjazną atmosferę pracy.
      Szeroki pakiet benefitów:
      • Opieka medyczna,
      • Dodatkowe dni wolne,
      • Programy rozwojowe,
      • Bilety na imprezy kulturalne,
      • Karty sportowe,
      • Pożyczki mieszkaniowe.
      To jeszcze nie wszystko!
      Sprawdź wszystkie nasze benefity.

Pracodawcy w Warszawie