Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
JDM Group praca
Czy to Twoja firma?
Od naszego założenia w 2014 roku, w JDM Group Warszawa, z pasją tworzymy mosty łączące firmy z Polski i całej Unii Europejskiej z wykwalifikowanymi pracownikami z Białorusi, Ukrainy i Nepalu. Nasza misja to nie tylko dostarczanie wartościowych kadr, ale przede wszystkim budowanie trwałych relacji opartych na uczciwości i wspólnym zaangażowaniu.
Specjalizujemy się w agencji pracy tymczasowej i outsourcingu, dostosowując nasze usługi do indywidualnych potrzeb i oczekiwań każdego przedsiębiorstwa, z którym współpracujemy. Dzięki temu, rocznie zatrudniamy około 5000 pracowników, którzy wspierają naszych klientów swoją pracowitością i kompetencjami.
Jako część większej grupy biznesowej, czerpiemy z doświadczeń i kompetencji naszych partnerów z 8 spółek, rozsianych po 6 krajach. Nasze biura w Polsce, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Ukrainie i Białorusi są świadectwem naszej międzynarodowej obecności i zdolności do działania na szeroką skalę.
W JDM Group Warszawa wierzymy w siłę synergii i współpracy. Dzięki temu, nasza oferta jest zawsze aktualna i konkurencyjna, a nasi klienci mogą liczyć na pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Z nami, każde przedsiębiorstwo ma pewność, że jego potrzeby kadrowe zostaną zaspokojone z najwyższą starannością i profesjonalizmem.
Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych partnerów, którzy już zaufali JDM Group Warszawa. Razem możemy osiągnąć więcej!
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy JDM Group
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista/Specjalistka ds. procesów masowych
UNIQA Polska S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaWygasa -
Pracownik biurowy - fakturzysta / fakturzystka
Lumex Sp. z o.o.- 4 300-4 400 zł brutto / mies.
- Siedlce
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Assistant Optical Store Manager /Asystent kierownika sklepu optycznego
Medicover Optyk- Mazowieckie
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Polecana PopularnaDodana
Mapa JDM Group
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
EMPLOYMENT OUTSOURCING
Świadczymy usługi z zakresu agencji pracy tymczasowej i outsourcingu na terenie całej Polski i za granicą. Zajmujemy się również oddelegowaniem pracowników do pracy na terenie Unii Europejskiej. JDM Group S.A jest częścią większej grupy biznesowej, która obejmuje 8 spółek, znajdujących się w 6 krajach i działających w obszarach związanych z pracą transgraniczną i legalizacją pobytu. Korzystamy z synergii wspólnego doświadczenia i kompetencji. Specjalizujemy się w dostarczaniu zarówno pracowników fizycznych, jak i specjalistów (z Białorusi, Ukrainy i Nepalu) do firm z różnych branż. Biura firmowe w Polsce, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Ukrainie i Białorusi. Zatrudniamy ok. 5000 pracowników rocznie. Dzięki temu jesteśmy w stanie zrobić znacznie więcej niż inne firmy o podobnym profilu.
- Miasto
- Rzeszów
- Siedziba główna
- Rzeszów, Podkarpackie
- Branża
- Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
- Specjalizacje
- Recruitment of employees, Outsourcing of employees, Bringing in employees, Official matters during employment, Employee settlement i Payment of salaries
Rok założenia
1999
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
243
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
JDM Group
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Ruda Śląska
- Kielce
- Rzeszów
- Sanok
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca JDM Group - oferty archiwalne
-
Konsultant ds. Sprzedaży
JDM Group- Warszawa
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami • Sporządzanie ofert handlowych dla klientów • Umawianie spotkań dla działu handlowego • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz długotrwałych relacji z klientami • Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i rzetelne uzupełnianie danych w systemie
Wymagania
• Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (w branży outsourcingu bądź agencji pracy będzie dużym atutem)
• Doświadczenie w pracy z klientami B2B (będzie dodatkowym atutem)
• Wykształcenie minimum średnie
• Organizacja pracy na bardzo wysokim poziomie
• Kreatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktówOferujemy
• Stabilne i atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia
• Wdrożenie i wsparcie przełożonego
• Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych
• Dofinansowanie do karty Multisport
• Możliwość pracy zdalnej w uzgodnione dni
• Przyjazna atmosfera pracy oraz zgrany zespół