Vinci Facilities Polska wchodząc w skład grupy Vinci wspólnie z Warbud S.A., uzupełnia ofertę wykonawcy o obsługę techniczną budynków. Od blisko 10 lat rozwijamy działalność w Polsce, systematycznie powiększając portfolio obsługiwanych nieruchomości. Obecnie obsługujemy zarówno centra handlowe, jak i budynki użyteczności publicznej, centra logistyczne czy biurowce, zlokalizowane na terenie całego kraju.

VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
budownictwo / architektura / geodezja inżynieria / technologia / technika hr / kadry nieruchomości

Oferty pracy VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024

Mapa VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

VINCI Facilities Polska

Razem tworzymy wartość @

VINCI Facilities Polska wchodzi w skład grupy VINCI (największa na świecie grupa w sektorze budownictwa i usług powiązanych zatrudniająca 194 tys. , posiadająca ponad 3.000 spółek w Grupie, działająca w 116 krajach na wszystkich kontynentach). Celem VINCI Facilities Polska jest uzupełnienie procesu budowlanego o utrzymanie obiektów. Wcześniej usługi świadczone były przez dział serwisu spółki WARBUD S.A, jednej z największych firm budowlanych w Polsce, która jest obecna na rynku od ponad 25 lat i zatrudnia ponad 1000 pracowników.

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, mazowieckie
Branża
Obsługa obiektów
Specjalizacje
Facilities Management, Mechanical & Electrical Maintenance, Building Fabric Maintenance & Minor Works, Cleaning, Catering, Landscaping, Security, Refurbishment, Design & Build Projects, Building Solutions i PPP

Rok założenia

2010

Liczba pracowników

201-500

Liczba obserwujących

1793

VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Częstochowa
  3. Poznań
  4. Kłobuck
  5. Łódź
  6. Bielsko-Biała
  7. Blachownia
  8. Gdańsk
  9. Gliwice
  10. Katowice

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O - oferty archiwalne

  • Technik

    VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Codzienne obchody po budynku (prewencja przede wszystkim!)
      • Przyjmowanie zgłoszeń usterek i realizacja napraw, zgodnie z przyjętymi priorytetami
      • Wykonywanie przeglądów okresowych urządzeń i instalacji
      • Praca z dokumentacją techniczną nieruchomości (np. odczytywanie rysunków technicznych w celu zlokalizowania zaworu, który trzeba NATYCHMIAST zakręcić), uzupełnianie dokumentacji serwisowej
      • Codzienna komunikacja z zarządcą / właścicielem nieruchomości (w formie bezpośredniej, mailowej, telefonicznej)
      • Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
      • Wykonywanie drobnych prac montażowych i naprawczych
      • Koordynacja prac realizowanych przez zewnętrzne firmy serwisowe, kontrola jakości i terminowości wykonanych prac

      Wymagania

      • Wykształcenie techniczne (najłatwiej w naszej branży mają Elektrycy, ale znajomość hydrauliki czy klimatyzacji też się przyda)
      • Podstawowa umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (w celu np. napisania wiadomości ze statusem usterki)
      • Min. 3 lata doświadczenia w montażu, konserwacji, naprawach instalacji w budynkach wielkopowierzchniowych (biura, magazyny, centra handlowe)
      • Aktualne uprawnienia energetyczne eksploatacyjne (min. SEP gr. 1 E). Jeśli ich nie masz, sfinansujemy szkolenie i egzamin
      • Komunikatywna znajomość języka polskiego


      Oferujemy

      • Pracę w obsłudze technicznej nowoczesnego biurowca-wysokościowca w Centrum Warszawy
      • Zmianowy system pracy (zmiany 12-godzinne 7-19 /19-7), który pozwala pogodzić pracę u nas z innymi zobowiązaniami
      • Zróżnicowane zadania i dynamiczne środowisko pracy – obsługiwane przez nas budynki „żyją własnym życiem”. Im dłużej je znasz i lepiej o nie dbasz, tym mniej niespodzianek sprawiają
      • Stabilne warunki zatrudnienia (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej formie, jeśli Ci na tym zależy)
      • Pakiet medyczny, ubezpieczenie NNW, możliwość udziału w akcjonariacie pracowniczym, dostęp do platformy multibenefitowej, gdzie zgromadzone punkty możesz wymienić na bony na zakupy czy bilety do kina
      • Profesjonalne narzędzia pracy (m.in. elektronarzędzia, mierniki renomowanych producentów)
      • Rozwój umiejętności technicznych (finansujemy zdobycie potrzebnych uprawnień) i kompetencji miękkich (m.in. komunikacja, współpraca w zespole, praca z trudnym klientem) przez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
      • Wsparcie zespołu i przełożonego we wdrożeniu
      • Możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności (i wynagrodzenia) w ramach niestandardowych prac zleconych przez klienta


      Jak wygląda proces rekrutacji w naszej firmie?

      • Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku „Aplikuj” na dole strony
      • Po przesłaniu aplikacji przeprowadzamy przez dział HR wstępną rozmowę telefoniczną na temat doświadczenia i umiejętności kandydata oraz jego oczekiwań co do przyszłego pracodawcy
      • Następnie organizujemy spotkanie w obiekcie, na który poszukujemy pracownika. W spotkaniu bierze udział Kierownik techniczny – potencjalny przyszły przełożony.
      • Po spotkaniu podejmujemy decyzję odnośnie współpracy.
  • LIDER / LIDERKA OBSŁUGI TECHNICZNEJ

    VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Konserwacja oraz naprawy instalacji i urządzeń w nowym budynku (obiekt logistyczny)
      • Praca w systemie 8-godzinnym od poniedziałku do piątku
      • Planowanie wspólnie z przełożonym harmonogramu prac przeglądowych i realizacja zaplanowanych zadań
      • Wykonywanie drobnych prac montażowych i naprawczych
      • Przygotowanie ofert i rozliczanie prac dodatkowych
      • Uzupełnianie dokumentacji serwisowej
      • Koordynacja prac realizowanych przez zewnętrzne firmy serwisowe (w tym serwisy gwarancyjne), kontrola jakości i terminowości wykonanych prac
      • Przygotowanie dokumentacji technicznej (m.in. raporty, odczyty liczników)
      • Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientem

      Wymagania

      • Wykształcenie techniczne (preferowany profil - elektryczne, sanitarne, chłodnictwo / klimatyzacja lub automatyka)
      • Aktualne uprawnienia energetyczne eksploatacyjne (min. SEP gr. 1 E)
      • Praktyczna znajomość instalacji elektrycznych, elektrotechnicznych, klimatyzacyjnych, wod.-kan.
      • Doświadczenie z zakresu technicznej obsługi nieruchomości
      • Możliwość pracy na wysokości powyżej 3 metrów
      • Umiejętność obsługi komputera programów MS Office (Word, Excel, obsługa poczty)
      • Dobra organizacja pracy, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność
      • Mile widziane uprawnienia energetyczne dozorowe i do obsługi podestów ruchomych
      • Komunikatywna znajomość języka polskiego

      Oferujemy

      • Zróżnicowane zadania i dynamiczne środowisko pracy – obsługiwane przez nas budynki „żyją własnym życiem”. Im dłużej je znasz i lepiej o nie dbasz, tym mniej niespodzianek sprawiają
      • Stabilne warunki zatrudnienia (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej formie, jeśli Ci na tym zależy)
      • Pakiet medyczny, ubezpieczenie NNW, możliwość udziału w akcjonariacie pracowniczym, dostęp do platformy multibenefitowej, gdzie zgromadzone punkty możesz wymienić na bony na zakupy czy bilety do kina
      • Profesjonalne narzędzia pracy (m.in. elektronarzędzia, mierniki renomowanych producentów)
      • Możliwość rozwoju kompetencji miękkich i umiejętności technicznych poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, a także awans w ramach struktur firmy
      • Wsparcie przełożonego i kolegów z zespołu we wdrożeniu


      Jak wygląda proces rekrutacji w naszej firmie?

      • Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj
      • Po przesłaniu aplikacji przeprowadzamy przez dział HR wstępną rozmowę telefoniczną na temat doświadczenia i umiejętności kandydata oraz jego oczekiwań co do zmiany pracy
      • Następnie organizujemy spotkanie w obiekcie, na który poszukujemy pracownika. W spotkaniu bierze udział potencjalny przyszły przełożony
      • Po spotkaniu podejmujemy decyzję odnośnie współpracy

Pracodawcy w Warszawie i okolicy