Adgar Poland to uznany lider w branży nieruchomości komercyjnych, z głęboko zakorzenioną pozycją na rynku warszawskim, a także obecnością międzynarodową w Izraelu, Kanadzie i Belgii. Od momentu założenia w 1999 roku, firma rozwija się dynamicznie, zatrudniając obecnie między 51 a 200 specjalistów. Jako integralna część Adgar Investments & Development Ltd., Adgar Poland wyróżnia się na tle konkurencji dzięki swoim inwestycjom, zarządzaniu i rozwojowi nieruchomości, zawsze z naciskiem na innowacyjność i jakość. Nasze budynki, certyfikowane na poziomie LEED Gold, odzwierciedlają zaangażowanie w zrównoważony rozwój i troskę o środowisko naturalne. Z dumą podkreślamy nasze zaangażowanie w tworzenie przestrzeni, które nie tylko inspirują do pracy, ale także przyczyniają się do budowania lepszej przyszłości.
Adgar Group najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inżynieria / technologia / technika obsługa klienta / call center budownictwo / architektura / geodezja administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Adgar Group

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatkowe ubezpieczenie

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Adgar Group

Adres rejestrowy

Adgar Group poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Adgar Group
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Katowice
  4. Pruszków
  5. Bydgoszcz
  6. Sulejówek
  7. Gdańsk
  8. Szczecin

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Adgar Group - oferty archiwalne

  • Specjalista/Koordynator ds. Marketingu i PR

    Adgar Group
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Współpraca z najemcami (budowanie społeczności najemców, organizowanie warsztatów, wydarzeń,
        przygotowywanie komunikatów),
      • Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym / najmu w zakresie promowania nieruchomości,
      • Obsługa social media (Facebook, LinkedIn),
      • Współpraca z agencją PR,
      • Współpraca z grafikiem,
      • Przygotowywanie materiałów marketingowych,
      • Organizowanie sesji zdjęciowych,
      • Organizowanie eventów dla brokerów,
      • Aktualizacja strony internetowej,
      • Zarządzanie treścią na ekranach multimedialnych w budynkach,
      • Zarządzanie budżetem marketingowym,
      • Inne zadania (m.in. współpraca z fundacjami charytatywnymi, ekologicznymi itd.).

      Wymagania


      • Samodzielność i bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
      • Biegłość w prowadzeniu działań w social mediach,
      • Co najmniej podstawowa znajomość Facebook Ads i Linkedin Ads,
      • Umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych (PowerPoint, Canva),
      • Znajomość pakietu MS Office,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1,
      • 'Lekkie pióro',
      • Wysokie poczucie estetyki oraz kreatywności,
      • Mile widziana znajomość systemu do obsługi stron internetowych WordPress.

      Oferujemy


      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Pracę w trybie stacjonarnym w nowocześnie urządzonej, unikalnej przestrzeni biurowej,
      • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, bonus roczny uzależniony od wyników,
      • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,
      • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i szkoleń oraz awansu w strukturach firmy,
      • Opiekę medyczną,
      • Pakiet sportowy,
      • Dodatkowe ubezpieczenie,
      • Kartę Sodexo na lunche,
      • Dodatki lub upominki okolicznościowe/świąteczne,
      • Komfortowo zaopatrzoną kuchnię (przekąski, owoce itp.),
      • Bezpłatny parking,
      • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru,
      • Ciekawe wyjazdy integracyjne, również poza granicami kraju.
  • Technik Obsługi Budynku

    Adgar Group
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Utrzymywanie instalacji budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości,
      • Diagnozowanie usterek, awarii oraz skuteczne ich eliminowanie,
      • Wykonywanie przeglądów instalacji,
      • Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień,
      • Optymalizacja zużycia mediów,
      • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych,
      • Utrzymanie porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń.

      Wymagania


      • Wykształcenie minimum techniczne średnie,
      • Posiadanie uprawnień SEP,
      • Znajomość obsługi systemu BMS,
      • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej,
      • Umiejętność diagnozowania przyczyn i rozwiązywania problemów,
      • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy,
      • Obsługa komputera, znajomość programów Word i Excel,
      • Mile widziane doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków biurowych.

      Oferujemy


      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności, bonus roczny uzależniony od wyników,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w trybie trzech zmian w godzinach 7:00-18:00
      • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,
      • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i szkoleń oraz awansu w strukturach firmy,
      • Opiekę medyczną,
      • Pakiet sportowy,
      • Dodatkowe ubezpieczenie,
      • Kartę Sodexo na lunche,
      • Bezpłatny parking,
      • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru.
  • Technik Obsługi Budynku

    Adgar Group
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Utrzymywanie instalacji budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości,
      • Diagnozowanie usterek, awarii oraz skuteczne ich eliminowanie,
      • Wykonywanie przeglądów instalacji,
      • Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień,
      • Optymalizacja zużycia mediów,
      • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych,
      • Utrzymanie porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń.

      Wymagania


      • Wykształcenie minimum techniczne średnie,
      • Posiadanie uprawnień SEP,
      • Znajomość obsługi systemu BMS,
      • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej,
      • Umiejętność diagnozowania przyczyn i rozwiązywania problemów,
      • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy,
      • Obsługa komputera, znajomość programów Word i Excel,
      • Mile widziane doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków biurowych.

      Oferujemy


      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności, bonus roczny uzależniony od wyników,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w trybie trzech zmian w godzinach 7:00-18:00
      • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,
      • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i szkoleń oraz awansu w strukturach firmy,
      • Opiekę medyczną,
      • Pakiet sportowy,
      • Dodatkowe ubezpieczenie,
      • Kartę Sodexo na lunche,
      • Bezpłatny parking,
      • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru.
  • Technik Obsługi Budynku

    Adgar Group
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA

      • Utrzymywanie instalacji budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości.
      • Diagnozowanie usterek, awarii oraz skuteczne ich eliminowanie.
      • Wykonywanie przeglądów instalacji.
      • Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień.
      • Optymalizacja zużycia mediów.
      • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych.
      • Utrzymanie porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń.

      Wymagania


      • Wykształcenie minimum średnie techniczne.
      • Posiadanie uprawnień SEP.
      • Znajomość obsługi systemu BMS.
      • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej.
      • Umiejętność diagnozowania przyczyn i rozwiązywania problemów.
      • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy.
      • Obsługa komputera, znajomość programów Word i Excel.
      • Mile widziane doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków biurowych.

      Oferujemy


      • Stabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycji.
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
      • Bonus roczny uzależniony od wyników.
      • Praca od poniedziałku do piątku.
      • Tryb trzech zmian pracy w godzinach 7:00-18:00.
      • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować.
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i szkoleń.
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.
      • Opieka medyczna.
      • Pakiet sportowy.
      • Dodatkowe ubezpieczenie.
      • Karta Sodexo na lunche.
      • Bezpłatny parking.
      • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru.
  • Technik Obsługi Budynku

    Adgar Group
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA

      • Utrzymywanie instalacji budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości.
      • Diagnozowanie usterek, awarii oraz skuteczne ich eliminowanie.
      • Wykonywanie przeglądów instalacji.
      • Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień.
      • Optymalizacja zużycia mediów.
      • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych.
      • Utrzymanie porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń.

      Wymagania


      • Wykształcenie minimum średnie techniczne.
      • Posiadanie uprawnień SEP.
      • Znajomość obsługi systemu BMS.
      • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej.
      • Umiejętność diagnozowania przyczyn i rozwiązywania problemów.
      • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy.
      • Obsługa komputera, znajomość programów Word i Excel.
      • Mile widziane doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków biurowych.

      Oferujemy


      • Stabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycji.
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
      • Bonus roczny uzależniony od wyników.
      • Praca od poniedziałku do piątku.
      • Tryb trzech zmian pracy w godzinach 7:00-18:00.
      • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować.
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i szkoleń.
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.
      • Opieka medyczna.
      • Pakiet sportowy.
      • Dodatkowe ubezpieczenie.
      • Karta Sodexo na lunche.
      • Bezpłatny parking.
      • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru.

Pracodawcy w Warszawie i okolicy