Czy to Twoja firma?

MEDIA-MED sp. z o.o. praca

Kraków

MEDIA-MED Sp. z o.o.


Promienistych 7
31-481 Kraków


NIP: 9452062062


https://media-med.pl/kontakt


Biuro


Telefon: 12 413 94 90;
Fax: 12 378 95 32; 12 378 35 02


MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia inżynieria / technologia / technika it (informatyka)

Oferty pracy MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatki świąteczne
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Parking dla pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Spotkania integracyjne
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.12.2023

Mapa MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Siedziba główna

MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Bydgoszcz
  3. Kraków

Data aktualizacji: 01.08.2024

Praca MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne

  • Koordynator Serwisu Sprzętu Medycznego

    MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Media-MED Sp. z o.o. to działająca od 2004 roku firma dystrybucyjna na rynku medycznym. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem renomowanych firm oferujących najwyższej klasy sprzęt medyczny. W związku z rozszerzeniem działalności, poszukujemy doświadczonych Kandydatów, osób z inicjatywą, dużą energią w działaniu umiejących połączyć swoją pasję z wykonywaną pracą na stanowisko Koordynator Serwisu Sprzętu Medycznego.

      Koordynator Serwisu Sprzętu Medycznego


      KSSM

      Obowiązki

      • Obsługa serwisowa urządzeń medycznych w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie klienta
      • Przyjmowanie i koordynowanie realizacji zleceń napraw i przeglądów serwisowych sprzętu medycznego
      • Kontrola jakości wykonywanych prac serwisowych oraz rozliczanie prac podległych serwisantów
      • Wsparcie techniczne dla użytkowników oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu
      • Przygotowywanie ofert serwisowych
      • Utrzymanie bieżącego kontaktu z działami serwisowymi producentów
      • Prowadzenie dokumentacji serwisowej

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego technicznego – elektronika, elektrotechnika, fizyka medyczna, inżynieria biomedyczna, itp.
      • Znajomości zagadnień z zakresu elektroniki oraz elektryki
      • Prawa jazdy kat. B,
      • Dobrej znajomości systemu Windows, MS Office, MS Outlook,
      • Znajomości języka angielskiego pozwalająca na komunikację w międzynarodowym środowisku,
      • Samodzielności w działaniu, systematyczność oraz doskonała organizacja pracy,
      • Umiejętności pracy pod presją czasu,
      • Dyspozycyjności do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną i system premiowy,
      • Pracę w firmie nagradzającej zaangażowanie, przedsiębiorczość i współpracę pracowników,
      • Podnoszące kwalifikacje i rozwój zawodowy szkolenia specjalistyczne w kraju i za granicą,
      • Uczestnictwo w rozwoju innowacyjnego biznesu,
      • Możliwość awansu zawodowego.

      Aplikuj

  • Asystent / Asystentka / Administrator Serwisu Sprzętu Medycznego

    MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Media-MED Sp. z o.o. to działająca od 2004 roku firma dystrybucyjna na rynku medycznym. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem renomowanych firm oferujących najwyższej klasy sprzęt medyczny. W związku z rozszerzeniem działalności, poszukujemy doświadczonych Kandydatów, osób z inicjatywą, dużą energią w działaniu umiejących połączyć swoją pasję z wykonywaną pracą na stanowisko Asystent / Asystentka / Administrator Serwisu Sprzętu Medycznego

      Asystent / Asystentka / Administrator Serwisu Sprzętu Medycznego


      ASSM

      Kluczowe zadania

      • Budowanie pozytywnych relacji i utrzymywanie kontaktu z Klientami oraz Użytkownikami urządzeń
      • Prowadzenie bazy klientów w CRM
      • Bieżąca obsługa Klientów - odbieranie telefonów oraz obsługa poczty elektronicznej
      • Udzielanie informacji Klientom i uzgadnianie terminów akcji serwisowych
      • Obsługa platformy serwisowej, prowadzenie spraw administracyjnych działu Serwisu
      • Przygotowywanie dokumentów związanych z ofertami oraz umowami serwisowymi
      • Bieżący nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentacji zdarzeń serwisowych oraz korespondencji serwisowej, technicznej i odbiorowej
      • Współpraca i sprawna komunikacja z Kierownictwem i Współpracownikami w zakresie spraw związanych z działalnością działu serwisu

      Od Kandydatów oczekujemy

      • Doświadczenie w zakresie obsługi serwisu lub na podobnym stanowisku
      • Sprawna obsługa komputera, urządzeń biurowych i pakietu MS Office
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odpowiedzialność, zdolności analityczne, dokładność oraz terminowość realizacji zadań
      • Kreatywność oraz wielozadaniowość, umiejętność pracy w zespole
      • Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacji stresowej
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Czynna umiejętność prowadzenia samochodu (prawo jazdy kat. B)
      • Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe w kierunku inżynierii medycznej

      Oferujemy

      • Interesującą pracę na podstawie umowy o pracę w specjalistycznej branży medycznej, w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
      • Program wdrożenia, zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy
      • Wynagrodzenie podstawowe oraz przejrzyste zasady wynagrodzenia premiujące osiągane wyniki
      • Podnoszące kwalifikacje i rozwój zawodowy szkolenia specjalistyczne w kraju i za granicą
      • Narzędzia pracy umożliwiające profesjonalne wykonywanie swoich obowiązków
      • Nagrody za zaangażowanie, przedsiębiorczość i współpracę z Współpracownikami
      • Pakiet socjalny, pakiet medyczny, ubezpieczenie nażycie, karty przedpłacone, paczki świąteczne, system benefit, brak dress code`u, kawa, herbata, napoje
      • Dofinansowanie kursów i szkoleń, nauki języków, parking dla Pracowników
      • Realną możliwość awansu zawodowego

      Aplikuj

  • Księgowy–Kadrowy

    MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Media-MED Sp. z o.o. jest działającą od 2004 roku firmą dystrybucyjną na rynku medycznym. Jesteśmy polskim dystrybutorem wiodących światowych producentów oferujących rozwiązania w obszarze dekontaminacji medycznej.
      Nasz asortyment stanowią urządzenia służące do mycia, dezynfekcji i sterylizacji wyrobów medycznych, oraz wszystkie materiały zużywalne wykorzystywane w tych procesach.

      Poszukujemy osoby ambitnej i samodzielnej o zdolnościach analitycznych do pracy w naszym biurze w Krakowie.

      Księgowy–Kadrowy

      K-K

      Opis stanowiska:

      • Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
      • Wprowadzanie, dekretowanie oraz księgowanie dokumentów,
      • Analiza i uzgadnianie sald z kontrahentami,
      • Windykacja należności,
      • Prowadzenie dokumentacji kadrowo/płacowej,
      • Udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych,
      • Sporządzanie raportów i zestawień,
      • Współpraca z innymi działami firmy.

      Od Kandydatów oczekujemy:

      • Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki rachunkowość i finanse,
      • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
      • Dobrej znajomości MS Office, MS Outlook,
      • Zdolności analitycznych,
      • Dokładności i terminowości,
      • Dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania firmy Insert GT (Rewizor GT, Gratyfikant GT, Subiekt GT).

      Oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy,
      • Opiekę medyczną i pakiet benefitów,
      • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

      Aplikuj

Pracodawcy w Krakowie