Przewiń w dół
FAQ - najczęściej zadawane pytania do Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
-
W sklepach pracujemy w systemie zmianowym, w tygodniu i weekendy (2-3 soboty w miesiącu i niedziele handlowe) w godzinach otwarcia danego sklepu. Najczęściej są to zmiany poranne, środkowe lub popołudniowe, co pozwala naszym Ekipom studiować, rozwijać pasje, mieć czas na hobby przed lub po pracy.
W centrali zaczynamy między 8:00, a 10:00 i kontynuujemy pracę w ilości ustalonej w umowie o pracę. Ta elastyczność godzin również daje nam możliwość pogodzenia pracy z czasem na własne aktywności pozazawodowe.
-
Najczęściej zatrudniamy w pełnym wymiarze godzin. Ale zdarza się, że szukamy pracowników na niepełne etaty i taką informację podajemy w ofertach pracy (np. w ofertach staży/praktyk).
-
W 99% zatrudniamy na umowę o pracę, bo chcemy zapewniać naszym Ekipom stabilność i pewność zatrudnienia. Zdarza się, że proponujemy umowę zlecenia na zatrudnienie na krótszy czas np. w okresach wzmożonego handlu. Onboarding pracownika trwa 7 miesięcy ze wsparciem opiekuna wdrożenia i przełożonego. Zawiera m.in. szkolenie stacjonarne w sklepie z pomocą Ekipy, praktyczne zadania wdrożeniowe oraz kursy e-learningowe.
-
Proces rekrutacyjny najczęściej składa się z 4 etapów.
- Selekcja kandydatów.
- Krótka rozmowa telefoniczna.
- Spotkanie (online lub stacjonarne) z bezpośrednim przełożonym.
- Złożenie oferty.
W przypadku niektórych rekrutacji na stanowiska specjalistyczne prosimy o wykonanie dodatkowych testów/zadań rekrutacyjnych. Ponadto na spotkaniu poza przełożonym może być obecny również inny menedżer.
-
Pracujemy w modelu hybrydowym. Możemy pracować w centrali lub z domu w określonym wymiarze tygodniowym po ustaleniu z przełożonym.
-
Zatrudniamy osoby z niepełnosprawnościami na różnych stanowiskach w sklepach i w centrali. Przed zatrudnieniem zawsze najpierw weryfikujemy orzeczenie o niepełnosprawności. Następnie sprawdzamy, czy mamy możliwość zapewnić bezpieczne warunki pracy na danym stanowisku.
-
Poza wynagrodzeniem podstawowym można otrzymać premię kwartalną, której wysokość zależy od wyników w danym sklepie i sieci (max. 30% kwartalnego wynagrodzenia). Ponadto od pierwszego dnia pracy oferujemy szeroką ofertę benefitów pozapłacowych jak np. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe itp.
-
Tak, zatrudniamy studentów w sklepach i w centrali na różnych stanowiskach. Często ich przygoda z naszą firmą zaczyna się od praktyk lub stażu z perspektywą długofalowej współpracy.