Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Jeśli posiadasz konto firmowe w naszym serwisie zaloguj się do swojego konta, aby zarządzać danymi wyświetlanymi w profilu.
Czy to Twoja firma?
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny praca
Czy to Twoja firma?
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny w Wrocławiu, założona w 2000 roku, jest instytucją o ugruntowanej pozycji, która wspiera rozwój polskiego rolnictwa i obszarów wiejskich. Znajdująca się w strategicznej lokalizacji, blisko autostrady A4, agencja skutecznie realizuje zadania związane z płatnościami bezpośrednimi, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW), Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze” oraz wsparciem rynków rolnych. Dzięki swojej działalności, ARiMR we Wrocławiu odgrywa kluczową rolę w dystrybucji dopłat, dotacji i dofinansowań, będąc wsparciem dla rolników, mieszkańców wsi, grup producentów rolnych, przedsiębiorców, samorządów lokalnych oraz sektora rybackiego. Agencja, jako organ kontrolny, zapewnia także przestrzeganie warunków przyznawania środków, co gwarantuje transparentność i sprawiedliwość w dystrybucji funduszy. Nasza komunikacja jest wyrazem profesjonalizmu, a zarazem dostępności i zrozumienia dla potrzeb naszych beneficjentów. W naszych działaniach kierujemy się jasnością przekazu, łącząc bogate doświadczenie z przyjaznym podejściem, aby każdy mógł poczuć się częścią naszej wspólnej historii rozwoju polskiego rolnictwa.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
rolnictwo / hodowla administracja biurowa / praca biurowa
rolnictwo / hodowla administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Praca przy kwiatach i bukietach kwiatowych - Holandia
APN Agencja Pracy- 13 € brutto / godz.
- Holandia
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana
Mapa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny
Oddział Dolnośląski
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Praca Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny - oferty archiwalne
-
Or01/05/bp010/23 referent/inspektor w dolnośląskim oddziale regionalnym lubińskie biuro powiatowe
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Lubań
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej.
2. Sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych.
3. Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.
4. Udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
5. Ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
6. Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, prawo jazdy kategorii B, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 490 do 3 490 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/06/bdspb/23 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro działań sp
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.
2. Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.
3. Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.
4. Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.
5. Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
6. Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: mile widziany staż pracy w instytucjach zajmujących się administrowaniem środkami unijnymi, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 490 do 3 490 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/07/brz/23 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro rejestracji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Powiadomienie beneficjenta o kontroli.
2. Przeprowadzenie kontroli w terenie.
3. Weryfikacja dokumentacji u beneficjenta.
4. Wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami.
5. Koordynacja kontroli w zakresie IRZ realizowanych przez biura powiatowe (ustalanie składów zespołów kontrolnych, tworzenie harmonogramów kontroli, obsługa logistyczna kontroli, monitorowanie wykorzystania środków transportu, rozliczane czasu pracy).
6. Raportowanie nieprawidłowości w zakresie logistyki czynności kontroli na miejscu w BP.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: mile widziany co najmniej 6-miesięczny staż pracy w obszarze, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość zagadnień związanych z działalnością ARiMR, wiedza o chowie, hodowli i rozrodzie zwierząt gospodarskich oraz z zakresu chorób zakaźnych zwierząt, umiejętność sporządzania prezentacji i prowadzenia szkoleń, wiedza na temat bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego, prawo jazdy kategorii B (czynny kierowca), biiegła znajomość obsługi komputera (MS Office), dobra organizacja pracy, sumienność, umiejętność współpracy z ludźmi, odpowiedzialność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 490 do 3 490 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/31/bkm-wkt/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro kontroli
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. powiadamianie beneficjenta o kontroli gospodarstwa,
2. przeprowadzenie kontroli w terenie,
3. weryfikacja dokumentacji u beneficjenta,
4. wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami,
5. przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Przygotowania i Obsługi Dokumentacji.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Inne wymagania: 1) wykształcenie: min. średnie, 2) staż pracy: brak wymagań, czynne prawo jazdy kat. B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, 3) inne: mile widziane wykształcenie geodezyjne, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi, umiejętność rozpoznawania gatunków roślin, orientacja w terenie, umiejętność analizy dokumentacji wymaganej przy kontrolach - czytanie map, zmysł strategiczny
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 400 do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/31/bkm-wkt/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro kontroli
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. powiadamianie beneficjenta o kontroli gospodarstwa,
2. przeprowadzenie kontroli w terenie,
3. weryfikacja dokumentacji u beneficjenta,
4. wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami,
5. przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Przygotowania i Obsługi Dokumentacji.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Inne wymagania: 1) wykształcenie: min. średnie, 2) staż pracy: brak wymagań, czynne prawo jazdy kat. B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, 3) inne: mile widziane wykształcenie geodezyjne, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi, umiejętność rozpoznawania gatunków roślin, orientacja w terenie, umiejętność analizy dokumentacji wymaganej przy kontrolach czytanie map, zmysł strategiczny
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 400 do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/27/bwi/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro wsparcia inw
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzenie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,
2. przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,
3. prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
4. rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do Biura Kontroli Wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywania zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,
5. udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzenie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
6. archiwizacja dokumentów,
7. wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych
8. prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla rolników.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: 1) wykształcenie: min. średnie 2) staż pracy: brak wymagań, 3) umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, 4) inne: mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie rybactwa śródlądowego lub inżynierii przetwórstwa spożywczego (maszynoznawstwo przetwórstwa spożywczego, linie technologiczne produkcji żywności, projektowanie technologiczne zakładów spożywczych), prawo jazdy kategorii B, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/26/bkm-wkt/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro kontroli
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. powiadamianie beneficjenta o kontroli gospodarstwa,
2. przeprowadzenie kontroli w terenie,
3. weryfikacja dokumentacji u beneficjenta,
4. wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami,
5. przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Przygotowania i Obsługi Dokumentacji.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: 1) wykształcenie: min. średnie, 2) staż pracy: brak wymagań, 3) umiejętność-specjalność: czynne prawo jazdy kat. B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, 4) inne: mile widziane wykształcenie geodezyjne, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi, umiejętność rozpoznawania gatunków roślin, orientacja w terenie, umiejętność analizy dokumentacji wymaganej przy kontrolach czytanie map, zmysł strategiczny
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/22/bp023/22 referent/inspektor w dolnośląskim oddziale regionalnym wrocławskie biuro powiatowe
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań obszarowych PROW oraz pomocy krajowej.
2. sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych.
3. przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.
4. udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
5. ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
6. przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie rybactwa śródlądowego lub inżynierii przetwórstwa spożywczego (maszynoznawstwo przetwórstwa spożywczego, linie technologiczne produkcji żywności, projektowanie technologiczne zakładów spożywczych), umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, inne: prawo jazdy kategorii B, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/20/bwi/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro wsparcia inw
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzenie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,
2. przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,
3. prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
4. rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do Biura Kontroli Wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywania zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,
5. udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzenie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
6. archiwizacja dokumentów,
7. wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych
8. prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla rolników.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, inne: biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, odporność na stres, prawo jazdy kategorii B, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/19/bp020/22 referent/inspektor w dolnośląskim oddziale regionalnym trzebnickie biuro powiatowe
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Trzebnica
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań obszarowych PROW oraz pomocy krajowej.
2. sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych.
3. przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.
4. udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
5. ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
6. przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, inne: biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, odporność na stres, prawo jazdy kategorii B, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/21/bwi/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro wsparcia inw
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań,
2. Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami,
3. Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów,
4. Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
5. Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organu ścigania,
6. Udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
7. Archiwizacja dokumentów,
8. Wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych,
9. Prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla rolników.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie rybactwa śródlądowego lub inżynierii przetwórstwa spożywczego (maszynoznawstwo przetwórstwa spożywczego, linie technologiczne produkcji żywności, projektowanie technologiczne zakładów spożywczych), umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, inne: prawo jazdy kategorii B, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/10/bor/22 referent/inspektor w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro oddziału regionalnego st
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Wprowadzanie do SGW Oracle dokumentów źródłowych.
2. Przygotowywanie sprawozdań i analiz w oparciu o system ORACLE na potrzeby sporządzania wniosków finansowych.
3. Monitorowanie poziomu wykorzystania środków finansowych w odniesieniu do zaciągniętych zobowiązań.
4. Prowadzenie rejestru umów i wniosków.
5. Zakupy towarów i usług do 30 tyś euro.
6. Prace naprawcze i montażowe sprzętu biurowego.
7. Wykonywanie zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem BOR.
8. Wykonywanie zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem użytkowanych systemów informatycznych i archiwum zakładowego.
9. Obsługa programu RED.
10. Wykonywanie zadań związanych z zapewnieniem dostępności architektonicznej.
11. Wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi.
12. Wykonywanie zadań związanych z zawieranymi umowami przez DOR.
13. Pomoc przy sporządzaniu pełnomocnictw.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzenie, marketing, bankowość, prawo), staż pracy: brak wymagań, mile widziane: 6-12 miesięcy stażu pracy na stanowisku finansowo księgowym w administracji publicznej, praca w biurze rachunkowym, obsługa programów księgowych i magazynowych, umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, inne: czynne prawo jazdy kategorii B, biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), dobra organizacja pracy, sumienność, umiejętność współpracy z ludźmi, odpowiedzialność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/06/bkm-woipd/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro kontro
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia czynności kontrolnych,
2. Powiadomienie beneficjenta o kontroli gospodarstwa,
3. Przygotowanie i obsługa raportów z czynności kontrolnych po przeprowadzeniu kontroli,
4. Przygotowanie poleceń kontroli,
5. Wykonywanie i przekazywanie sprawozdań z realizacji prac BKM wg ustalonych procedur,
6. Rozpatrywanie oraz obsługa dokumentacji związanej z odwołaniami od wyników kontroli,
7. Analiza dokumentacji pokontrolnej pod kątem wystąpienia nieprawidłowości skutkujących konieczności przekazania jej do GIJHARS lub do RDOŚ, WIOŚ,
8. Przygotowywanie odpowiedzi ws. umotywowanych zastrzeżeń rolnika/beneficjenta co do ustaleń zawartych w aporcie/Protokole z kontroli.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, umiejętność-specjalność: czynne prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, inne: mile widziane wykształcenie geodezyjne, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi, umiejętność rozpoznawania gatunków roślin, orientacja w terenie, umiejętność analizy dokumentacji wymaganej przy kontrolach - czytanie map, zmysł strategiczny
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/02/bwi/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro wsparcia inw
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzenie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,
2. przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,
3. prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
4. rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do Biura Kontroli Wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywania zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,
5. udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzenie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
6. archiwizacja dokumentów,
7. wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych
8. prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla rolników.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie staż pracy: brak wymagań, umiejętność-specjalność: prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, inne: biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, odporność na stres, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/09/bkm-wkt/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro kontroli
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. powiadamianie beneficjenta o kontroli gospodarstwa,
2. przeprowadzenie kontroli w terenie,
3. weryfikacja dokumentacji u beneficjenta,
4. wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami,
5. przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Przygotowania i Obsługi Dokumentacji.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, umiejętność-specjalność: czynne prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, inne: mile widziane wykształcenie geodezyjne, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi, umiejętność rozpoznawania gatunków roślin, orientacja w terenie, umiejętność analizy dokumentacji wymaganej przy kontrolach - czytanie map, zmysł strategiczny
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 400 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/10/bor/22 referent/inspektor w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro oddziału regionalnego st
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Wprowadzanie do SGW Oracle dokumentów źródłowych.
2. Przygotowywanie sprawozdań i analiz w oparciu o system ORACLE na potrzeby sporządzania wniosków finansowych.
3. Monitorowanie poziomu wykorzystania środków finansowych w odniesieniu do zaciągniętych zobowiązań.
4. Prowadzenie rejestru umów i wniosków.
5. Zakupy towarów i usług do 30 tyś euro.
6. Prace naprawcze i montażowe sprzętu biurowego.
7. Wykonywanie zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem BOR.
8. Wykonywanie zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem użytkowanych systemów informatycznych i archiwum zakładowego.
9. Obsługa programu RED.
10. Wykonywanie zadań związanych z zapewnieniem dostępności architektonicznej.
11. Wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi.
12. Wykonywanie zadań związanych z zawieranymi umowami przez DOR.
13. Pomoc przy sporządzaniu pełnomocnictw.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzenie, marketing, bankowość, prawo), staż pracy: mile widziane 6-12 miesięcy stażu pracy na stanowisku finansowo-księgowym w administracji publicznej, praca w biurze rachunkowym, obsługa programów księgowych i magazynowych, umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, inne: czynne prawo jazdy kategorii B, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), dobra organizacja pracy, sumienność, umiejętność współpracy z ludźmi, odpowiedzialność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/12/bp023/22 referent/inspektor w dolnośląskim oddziale regionalnym wrocławskie biuro powiatowe
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań obszarowych PROW oraz pomocy krajowej.
2. sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych.
3. przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.
4. udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
5. ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
6. przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, inne: biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, odporność na stres, prawo jazdy kategorii B, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/16/bkm-wkt/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro kontroli
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. powiadamianie beneficjenta o kontroli gospodarstwa,
2. przeprowadzenie kontroli w terenie,
3. weryfikacja dokumentacji u beneficjenta,
4. wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami,
5. przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Przygotowania i Obsługi Dokumentacji.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, umiejętność-specjalność: czynne prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, inne: mile widziane wykształcenie geodezyjne biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi, umiejętność rozpoznawania gatunków roślin, orientacja w terenie, umiejętność analizy dokumentacji wymaganej przy kontrolach - czytanie map, zmysł strategiczny
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/15/bkm-wkt/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro kontroli
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. powiadamianie beneficjenta o kontroli gospodarstwa,
2. przeprowadzenie kontroli w terenie,
3. weryfikacja dokumentacji u beneficjenta,
4. wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami,
5. przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Przygotowania i Obsługi Dokumentacji.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, umiejętność-specjalność: czynne prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, inne: mile widziane wykształcenie geodezyjne biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi, umiejętność rozpoznawania gatunków roślin, orientacja w terenie, umiejętność analizy dokumentacji wymaganej przy kontrolach - czytanie map, zmysł strategiczny
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Or01/13/bwi/22 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro wsparcia inw
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzenie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,
2. przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,
3. prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
4. rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do Biura Kontroli Wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywania zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,
5. udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzenie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
6. archiwizacja dokumentów,
7. wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych
8. prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla rolników.
Oferta dostępna w sali D, E, A.
Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, inne: biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, odporność na stres, prawo jazdy kategorii B, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-