Transition Group jest firmą doradztwa personalnego. To zespół wywodzących się z biznesu konsultantów HR, z bogatym doświadczeniem w rekrutacji i programach rozwoju kariery. To także specjaliści zarządzania, przedsiębiorczości, psychologii stresu i coachingu. Różnorodne doświadczenie czyni z nas skutecznych sparring partnerów w projektach kształtowania i zmiany kariery zawodowej. Naszym Klientem jest wiodący szwajcarski dostawca elementów technicznych oraz kompleksowych rozwiązań dla producentów OEM w wielu branżach. Firma oferuje indywidualne i niestandardowe rozwiązania inżynieryjne, spełniające wysokie oczekiwania klientów pod względem jakości.



English version


The Transition Group is a team of HR consultants with a strong business background, highly experienced in providing recruitment and career development services. We are specialists in management, entrepreneurship, psychology of stress and coaching. Such diverse expertise makes us successful sparring partners while running career management and career change programs. Our Client is a leading Swiss supplier of technical components and comprehensive solutions for first class manufactures in wide range of industries.

Transition Group sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy

Oferty pracy Transition Group sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Transition Group sp. z o.o.

Siedziba główna

Praca Transition Group sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Dyrektor Sprzedaży

    Transition Group sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za rozwój sprzedaży profesjonalnego sprzętu diagnostycznego (automatyczne systemy analityczne) do jednostek laboratoryjnych i gabinetów lekarskich.Obowiązki:
      • Przygotowanie i realizacja strategii sprzedażowej B2B dla sprzętu diagnostycznego /laboratoryjnego. Klienci: laboratoria, gabinety lekarskie
      • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
      • Nadzór and realizacją założeń budżetowych
      • Optymalizacja procesu sprzedażowego
      • Prowadzenie kluczowych negocjacji
      • Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
      • Monitoring rynku
      • Przygotowanie analiz sprzedażowych
      Oczekiwania:
      • Doświadczenie w sprzedaży na rynku B2B automatycznych urządzeń laboratoryjnych (systemy analityczne) - warunek niezbędny
      • Doświadcenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży
      • Nastawienie na cel i rozwiązania
      • Efektywną komunikacja
      • Umiejętności negocjacyjne
      • Poczucie odpowiedzialności za rozwój członków zespołu
      • Umiejętność planowania strategicznego i budowania efektywnych procesów sprzedażowych
      • Gotowość do podróży służbowych w zależności od potrzeb
      Klient oferuje:
      • Umowa B2B lub umowa o pracę
      • Samodzielność w podejmowaniu decyzji
      • Realny wpływ na rozwój podległego działu
      • Niezbędne narzędzia pracy
      Zapraszamy do aplikowania.

      Wymagania

      • Sprzedaż
      • Zarządzanie zespołem
      • Obsługa klienta
      • Zarządzanie Sprzedażą

Pracodawcy w Warszawie i okolicy