Teleperformance Polska realizowane są projekty dla klientów z różnych sektorów, takich jak: e-commerce, nowoczesne technologie, IT, elektronika użytkowa, usługi finansowe oraz FMCG. Każdy z tych projektów ma swoją specyfikę, co czyni je wyjątkowymi.

Jakie to ma znaczenie dla potencjalnych pracowników? Aplikując do tej firmy, mają oni możliwość wyboru oferty, która odpowiada ich zainteresowaniom oraz wykształceniu. Dodatkowo, mogą znaleźć propozycje związane z ich pasjami, w tym z markami, które reprezentują klienci.

Opinie pracowników o firmie Teleperformance Polska (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Teleperformance Polska? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Teleperformance Polska (3)

3.5

Na podstawie 95 ocen z Google.

Kwarczek Helu

Kwarczek Helu

Kojarzy ktos model krzesel ktore sie tam uzywa? 🥸

Dodano: 3 tygodnie temu

Grzegorz Browarski

Grzegorz Browarski

Jeżeli miałbym podsumować tę firmę jednym zdaniem, określiłbym je jako „przerost formy nad treścią”. Firma doświadczyła wiele lat temu dużego wycieku danych klientów, przez co musiała ponieść srogą karę finansową. Pokłosiem tego jest zaostrzony rygor, który ma bezpośrednie przełożenie na jakość obsługi klientów. Przykładów można by tutaj podać wiele, ale widzę, że moi poprzednicy dość trafnie opisali już najciekawsze z nich.

Dodano: 6 miesięcy temu

Jaro Sław

Jaro Sław

Świetne miejsce dla rowerzystów. Warto zabezpieczać rowery i nie tylko z #notiOne @notiOne

Dodano: 5 lat temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 29.10.2024

Teleperformance Polska w opinii klientów i współpracowników

Klienci Teleperformance Polska doceniają, że firma ta jest przyjazna rowerzystom. Jest to sygnał, że organizacja dba o zdrowie i aktywność fizyczną swoich pracowników oraz świadomie podchodzi do kwestii ekologii, promując przyjazne środowisku środki transportu. Rekomenduje się jednak zabezpieczanie rowerów, co może świadczyć o tym, że firma ta uświadamia swoich pracowników o bezpieczeństwie majątkowym, a także może sugerować otwartość na nowoczesne technologie oraz środki ochrony, jak wspomniane rozwiązania typu

Opinie Teleperformance Polska - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii internetowych, firma Teleperformance jest przedsiębiorstwem, które posiada swoje mocne strony rozpoznawane przez pracowników oraz obszary, które mogą wymagać udoskonalenia.

Pozytywne aspekty
  • Pracownicy cenią sobie świetną atmosferę pracy oraz możliwość łatwego komunikowania się i dogadywania spraw z zespołem zarządzającym.
  • Istnieje szybka ścieżka rozwoju i awansu dla zaangażowanych osób, co zostało potwierdzone przez pracownika, który doświadczył wzrostu w ramach przedsiębiorstwa na konkretnym projekcie.
  • Zarobki w firmie bywają oceniane jako świetne, przy czym podkreślono to w kontekście określonego projektu i dobrej współpracy z zarządem.
Teleperformance - podsumowanie opinii

Podsumowując, Teleperformance postrzegane jest jako miejsce pracy dające możliwości rozwoju osobistego i awansu zawodowego. Pracownicy pozytywnie oceniają atmosferę i zarobki, zwłaszcza w odniesieniu do konkretnych projektów i współpracy z określonymi członkami zespołu zarządzającego. Z drugiej strony, firma może zyskać na doskonaleniu swoich procesów rekrutacyjnych oraz wzmocnieniu pozytywnych relacji między kadrą zarządzającą a pracownikami w celu zapewnienia lepszego poczucia bezpieczeństwa związanego ze stabilnością pracy.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Teleperformance Polska) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 27.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe Teleperformance Polska

Pełna nazwa
TELEPERFORMANCE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Wołoska 24 02-675 Warszawa
NIP
8992217906
REGON
931907038
KRS
0000084816
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
28.01.2002
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.33.Z Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 16.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy