Cloud Call Center Sp. z o.o.



Firma oferuje zatrudnienie w rozwijającym się środowisku. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie rozmów telefonicznych. Oferta skierowana jest do osób z doświadczeniem w obszarze sprzedaży lub call center. Praca odbywa się w pełni zdalnie, co oznacza, że wszystkie obowiązki można realizować z dowolnego miejsca, bez potrzeby podróżowania czy uczestniczenia w spotkaniach.

Opinie pracowników o firmie Cloud Call Center sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Cloud Call Center sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Cloud Call Center Sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników

Reasumując, firma Cloud Call Center prezentuje się jako miejsce, które stwarza możliwości rozwoju i jest otwarte na dialog z kandydatami. W opinii sprawdza się w procesie rekrutacji, zachęcając do kandydowania na otwarte stanowiska. Jednakże, warta uwagi jest zgłaszana przez niektórych pracowników kwestia terminowości wypłat oraz potrzeba szczegółowych wyjaśnień dotyczących wymagań technicznych stanowiska. Firma miałaby szansę na poprawę wizerunku, koncentrując się na tych aspektach, co mogłoby przyczynić się do budowania bardziej pozytywnych doświadczeń pracowniczych.

Opinie Cloud Call Center Sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii w internecie firma Cloud Call Center jest obecna na rynku jako pracodawca. Zgromadzone komentarze wskazują na różnorodne doświadczenia osób współpracujących z firmą, które podkreślają zarówno mocne strony, jak i obszary wymagające poprawy.

Pozytywne aspekty
  • Pracodawca zachęca do składania aplikacji i zapewnia możliwość kontaktu w celu uzyskania informacji o warunkach współpracy.
  • Kandydaci mogą liczyć na informacyjne wsparcie przez dział HR, który jest otwarty na dodatkowe pytania i ustalenie detali dotyczących proponowanej roli.
  • Proces rekrutacyjny obejmuje etap weryfikacji CV oraz umówienie spotkania, które daje okazję do przedstawienia swoich doświadczeń i kwalifikacji.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Cloud Call Center sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 20.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe Cloud Call Center Sp. z o.o.

Pełna nazwa
CLOUD CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Twarda 18 00-105 Warszawa
NIP
5252857346
REGON
388628960
KRS
0000893256
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
08.04.2021
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 16.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy