Hotel Royal Baltic 4* Luxury Boutique to wyjątkowe miejsce na mapie Ustki, które harmonijnie łączy luksus z naturą. Od momentu rejestracji w 2002 roku, nasz obiekt zyskał status wiodącego hotelu SPA, będąc docenianym za lokalizację w prestiżowej części kurortu, tuż przy plaży i otoczony lasem sosnowym. Naszym gościom oferujemy nie tylko komfortowe zakwaterowanie, ale również szereg usług, które wyróżniają nas na tle konkurencji.

Stawiamy na jakość i niezapomniane wrażenia. Nasze wnętrza to synonim luksusu, a bogata oferta SPA obejmuje zarówno STREFĘ "ROYAL - SPA", jak i STREFĘ "ABU DABI - SPA", oferując szeroki wybór zabiegów. Wierzymy, że nasze proste, a czasem zaskakujące połączenia smakowe w MENU ROYAL BALTIC zadowolą nawet najbardziej wymagających miłośników kulinarnych doznań.

Doświadczenie to nasz atut, dzięki któremu wiemy, jak zapewnić naszym gościom wyjątkowy wypoczynek. Znajdą u nas nie tylko miejsce do relaksu, ale również przestrzeń do aktywnego spędzania czasu, jak Voyage Royal Club Bowling & Bar, gdzie można cieszyć się grą w kręgle w przyjemnej atmosferze. Nasz hotel to idealne miejsce zarówno dla klientów indywidualnych, poszukujących spokoju i wypoczynku, jak i dla grup biznesowych, które chcą połączyć pracę z relaksem w ekskluzywnym otoczeniu.

Wspólnicy Waldemar Janusz Burzyński i Małgorzata Eugenia Burzyńska dbają o to, aby hotel Royal Baltic 4* Luxury Boutique stale rozwijał się, zachowując przy tym charakter aktywnego uczestnika lokalnej społeczności. Jako firma z ugruntowaną pozycją na rynku, koncentrujemy się na ciągłym podnoszeniu standardów, aby nasza oferta była synonimem najwyższej jakości i satysfakcji gości.

Opinie pracowników o firmie ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY sp. j. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY sp. j.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY sp. j. (5)

4.7

Na podstawie 1479 ocen z Google.

Tereska Kowal

Tereska Kowal

Świetna lokalizacja, blisko morza. Hotel rewelacyjny z bardzo miłą i pomocną obsługą. Do dyspozycji basen, sauny strefa SPA wszystko na wysokim poziomie. Jedzenie przepyszne zarówno śniadania jak i obiadokolacje, codziennie serwowania była inna kuchnia świata, obiadokolacje tematyczne adesery wymiatały🙂 byliśmy pierwszy raz ale na bank nie ostatni 💪💪💪👍😁

Dodano: tydzień temu

Adrianna Sosnowska

Adrianna Sosnowska

Lokalizacja super, zaraz przy morzu i wśród zieleni. Jedzenie bardzo dobre, fajnie zorganizowane bo codziennie na obiado-kolację była inna kuchnia świata. Obsługa bardzo miła. Strefa basenów oraz spa bardzo czysta i zadbana. Z minusów: - hotel ma nowszą i starszą część - z różnymi standardami, nam się trafił pokój w starszej części, niestety nie byliśmy tego świadomi, nie ma takiej informacji przy rezerwacji, warto o to dopytać - zarezerwowaliśmy pokój z łóżkiem małżeńskim - w łóżku były dwa osobne pojedyncze materace i spiąc wpadasz do dziury pomiędzy materacami - nie dało się na tym spać - chciałam zarezerwować usługi kosmetyczne - niestety kosmetyczka nie była dostępna podczas całego tygodnia mojego pobytu :( - płatny parking Całościowa ocena to 3.5-4.0 / 5

Dodano: miesiąc temu

Natalia Aksan

Natalia Aksan

Hotel dla osób o mocnych nerwach i tolerancji traktowania człowieka, w pokoju dostawka przełamana na pół recepcja na problem reaguje w sposób taki że majster pojawi się w środę i nic nie może zrobić i pomóc, w pokoju zimno, recepcja na ten problem odpowiada że trzeba poczekać się rozgrzeje.. brak słów i żadnej ulgi w płatności za usługi hotelowe, klient niezadowolony najwidoczniej manager ma to głęboko gdzieś to w takim razie powinien zmienić pracę. .. mocno nie polecam !!!

Dodano: 2 tygodnie temu

Olga Gyy

Olga Gyy

Hotel przepiekny, cudowna lokalizacja, jedzenie przepyszne, profesjonalni i mili recepcjonisci oraz obsluga restauracji. Jednak nie mozna tego do konca powiedziec o pracownikach SPA. Mialysmy wykupiony pakiet zabiegow (po 5 na osobe). W oczekiwaniu na masaze nie bylo ani razu wymienionej w ofercie herbatki i strefy relaksu . Panie potraktowaly nas niezbyt uprzejnie, zajete byly same soba, rozmawialy zbyt glosno na prywatne tematy. Najwyrazniej nie wygladalysmy dostatecznie luksusowoy zeby sie nami przejmowac. Pani kosmetyczka chyba zapomniala, ze siedzimy metr od niej i zapsioczyla glosno, ze ma "jeszcze te dwie G...skie". Masaz banka chinska u mamy byl absolutnym niewypalem. Najwyrazniej jest na te technike za szczupla i nie moglo sie to udac, ale profesjonalna masazystka powinna zmienic metode. Zamiast tego kontynuowala bardzo nieudolnie zabieg banka, ktora w ogole nie trzymala sie plecow. Natomiast masaz klasyczny u obu Panow Masazystow to cos cudownego. Pelen profesjonalizm, zapewnienie sfery intymnej, masaz mocny i bardzo dobrze wykonany. Z wyjatkiem tego pewnego niesmaku w strefie SPA, hotel jest naprawde godny polecenia. Na pewno tam wrocimy.

Dodano: miesiąc temu

Aga Aga

Aga Aga

Jak dla mnie średnio bardzo porównując grand lubicz. Śniadanie zaczyna się dopiero 07:30 więc jak pracujesz od 8 to powodzenia, w hotelu sa koty (urocze swoja droga) ale powinna byc dezynfekcja do rak ktroej nie ma nigdzie , nawet na sniadaniu. Pokoje srednie, bez klimy, klimat gierkowy bym rzekla. Na sniadaniu muzyka jest albo nie ma, panie srednio mile. Myślę ze 4 gwiazdki to tu troche za duzo.

Dodano: 2 tygodnie temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024

ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA w opinii klientów i współpracowników

Klienci ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA doceniają komfortowe warunki wypoczynku oraz znakomitą lokalizację blisko plaży, co sprawia, że praca w takim miejscu może być wyjątkowo przyjemna. Osoby odwiedzające hotel wskazują na atrakcyjnie urządzoną strefę SPA oraz wysoką jakość świadczonych tam zabiegów. Smakowite posiłki i profesjonalna obsługa w restauracji hotelowej są elementami, które z pewnością podnoszą standard obsługi klienta, a dla potencjalnych pracowników mogą oznaczać satysfakcjonujące środowisko pracy, w którym profesjonalizm jest wysoce ceniony. Kandydaci do pracy mogą również docenić fakt, że hotel jest przyjazny zwierzętom i wyróżnia się szczególnym traktowaniem tych czworonożnych gości, co może świadczyć o otwartości i pozytywnym podejściu firmy. Obsługa klienta wymaga jeszcze dalszych usprawnień, co dla nowych pracowników może być sygnałem, że ich innowacyjne pomysły i zaangażowanie w podnoszenie jakości usług będą mile widziane i mogą realnie wpłynąć na wizerunek firmy.

Opinie ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - kandydaci i pracownicy

Na podstawie dostępnych w Internecie opinii, ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA jest firmą, która w środowisku pracowników wzbudza różnorodne odczucia. Niżej przedstawiam szczegółową analizę wypowiedzi, zarówno tych pozytywnych, jak i wymagających pewnej poprawy.

Pozytywne aspekty:
  • Pracownicy wspominają o dobrze współpracujących zespołach w niektórych działach, takich jak SPA, co może wskazywać na przyjemną atmosferę pracy i koleżeńskie relacje.
  • Część osób podkreśla, że personel wielokrotnie cechuje się dobrym nastawieniem i profesjonalizmem, co może świadczyć o wysokiej jakości obsługi klienta oraz personalnym zaangażowaniu w wykonywaną pracę.
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - podsumowanie opinii

Podsumowując, ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA posiada potencjał związany z dobrym zespołem i jakością obsługi klienta. Aby jednak w pełni skorzystać z tego potencjału, firma powinna rozważyć wprowadzenie pewnych zmian organizacyjnych, które mogą przyczynić się do poprawy dobrostanu pracowników oraz wzmocnienia ich motywacji. Ulepszenia w sferze zarządzania kapitałem ludzkim z pewnością przełożą się na lepszy klimat wewnętrzny i, co za tym idzie, na większą satysfakcję pracowników.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY sp. j.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 08.04.2024

Dane firmowe i kontaktowe ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA

Pełna nazwa
ROYAL-BALTIC M.W.BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Adres rejestrowy
Wczasowa 26 76-270 Ustka
NIP
8390009549
REGON
771490808
KRS
0000082045
Forma prawna
spółka jawna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
28.01.2002
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.30.Z Przygotowywanie i podawanie napojów

Opieka zdrowotna i pomoc społeczna

  • 86.10.Z Działalność szpitali
  • 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna
  • 86.90.D Działalność paramedyczna

Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją

  • 93.29.Z Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna

Pozostała działalność usługowa

  • 96.02.Z Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne
  • 96.04.Z Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 16.03.2023