Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
MS Services sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad dwudziestu lat MS Services funkcjonuje na rynku, kreując historię w branży outsourcingu oraz offshoringu konsultingowego. Siedziba firmy mieści się w Warszawie, skąd zarządzane są projekty wpływające na rozwój polskiego biznesu. Należy do grona znaczących dostawców usług outsourcingowych w kraju, co może świadczyć o jej zaangażowaniu i ciągłej pracy.
Misją MS Services jest dostarczanie usług o wysokiej jakości oraz promowanie etyki w biznesie. Organizacja opiera swoje działania na solidnych wartościach, takich jak koncentracja na ludziach, komunikacja, współpraca, stabilność, zaufanie, wszechstronność oraz rozwój. W firmie zatrudnionych jest od 501 do 1000 pracowników, a ich rozwój oraz satysfakcja stanowią priorytet.
Specjalizuje się w takich obszarach jak outsourcing sił sprzedaży, merchandising, zarządzanie materiałami POS, organizacja akcji promocyjnych, rekrutacja, grywalizacja, audyty oraz outsourcing zatrudnienia. Działalność firmy dzieli się na trzy główne filary, co pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W każdym z tych obszarów dąży do efektywności, co zostało dostrzeżone przez Kapitułę Certyfikacji Krajowej, przyznając jej tytuł Best Quality Employer 2023.
MS Services to firma, która podejmuje wyzwania, a jej ponad 20-letnie doświadczenie na rynku umożliwia świadczenie usług na odpowiednim poziomie. Zespół składający się z profesjonalistów dąży do umacniania pozycji firmy na rynku dzięki swojej pasji i zaangażowaniu. Historia MS Services nie odnosi się jedynie do lat działalności, ale także do ludzi, którzy tworzą firmę oraz relacji z klientami.
Chociaż MS Services może być dumna z osiągnięć, nie zamierza spoczywać na laurach. W przyszłość patrzy z optymizmem, gotowa na nowe wyzwania i osiągnięcia. Zachęca do zapoznania się z ofertą, gdzie profesjonalizm łączy się z pasją oraz zasadami etyki biznesowej.
MS Services Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy MS Services Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Prywatna opieka medyczna
-
Spotkania integracyjne
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023
Mapa MS Services Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Outsourcing Sprzedaży - Merchandising - Wsparcie Sprzedaży - Nowe Technologie
MS Services należy do grona największych dostawców usług outsourcingu w Polsce. Działamy na rynku od 2003 roku, specjalizujemy się w tworzeniu efektywnych rozwiązań wspierających projekty sprzedażowe. Z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku i zespołem profesjonalistów wiemy, w jaki sposób osiągać najlepsze wyniki. Oferowane przez nas rozwiązania zostały opracowane przez grono branżowych ekspertów i oparte są na nowoczesnych technologiach. Obserwując rynek i zachodzące na nim zmiany, wciąż poszukujemy inspiracji, dzięki którym nasza oferta wyróżnia się skutecznością i innowacyjnością. Oferowane przez nas usługi podzieliliśmy na trzy filary: Outsourcingu sprzedaży Merchandising Promocja sprzedaży
- Siedziba główna
- Warszawa
- Branża
- Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
- Specjalizacje
- Outsourcing Sił Sprzedaży, Merchandising, Zarządzanie materiałami POS, Organizacja akcji promocyjnych, Rekrutacja, Grywalizacja, Audyty i Outsourcing Zatrudnienia
Rok założenia
2003
Liczba pracowników
501-1 000
Liczba obserwujących
-
MS Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
MS Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bydgoszcz
- Kraków
- Katowice
- Wrocław
- Poznań
- Rzeszów
- Gdańsk
- Łódź
- Opole
Praca MS Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21 do 23 zł / godz.
- Łódź
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21 do 23 zł / godz.
- Rzeszów
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Specjalista ds. rekrutacji i employer brandingu
MS Services Sp. z o.o.- 5 000 do 6 500 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Współtworzenie i wdrażanie strategii HR w obszarze Employer Brandingu, Rekrutacji i Rozwoju pracowników oraz wprowadzanie rozwiązań i narzędzi podnoszących efektywność procesów HR,
-
Prowadzenie rekrutacji na wszystkie stanowiska w strukturze firmy oraz koordynowanie onboardingu nowych pracowników,
-
Budowanie pozytywnych relacji z kandydatami i dbanie o Candidate Experience,
-
Koordynowanie procesu oceny pracowniczej i programów rozwojowych, m.in. w oparciu o platformy HCM oraz SalesOn,
-
Realizacja badania opinii pracowników,
-
Przygotowywanie prezentacji i analiz adekwatnie do potrzeb.
Wymagania
-
Poszukujemy energicznej, samodzielnej osoby, chętnej do działania i rozwoju zarówno swoich kompetencji, jak i kompetencji naszej firmy,
-
Jesteś kreatywny i możesz pochwalić się przykładami własnych, skutecznie wdrożonych projektów z zakresu employer brandingu,
-
Masz duszę marketingowca: jesteś na bieżąco z nowinkami w social mediach i dbasz zarówno o swój własny brand, jak i brand Twojego pracodawcy,
-
Posiadasz wykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub pokrewne),
-
Masz min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie HR lub doświadczenie w agencji zatrudnienia,
-
Samodzielnie realizujesz procesy rekrutacji,
-
Dbasz o potrzeby klientów oraz kandydatów,
-
Jesteś zaangażowany i konsekwentnie dążysz do założonych celów,
-
Łatwo nawiązujesz kontakty i odnajdujesz w dynamicznym otoczeniu,
-
Sprawnie poruszasz się w MS Office (w szczególności w obszarze Excel oraz PowerPoint).
Mile widziane
-
Znajomość narzędzi HR/EB: eRecruiter, HCM, SalesOn, Canva, Adobe PS.
Oferujemy
-
Stabilną i ciekawą pracę w środowisku, w którym zawsze dużo się dzieje,
-
Wsparcie doświadczonego zespołu,
-
Możliwość pracy zdalnej lub w modelu hybrydowym,
-
Wybór benefitów na platformie kafeteryjnej.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21 do 23 zł / godz.
- Radom
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Starszy/a Specjalista/ka ds. Kadr i Płac
MS Services Sp. z o.o.- 7 000 do 9 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- ekspert/lider
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej, w szczególności akt osobowych oraz e-teczek pracowników,
-
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy oraz współpracy na podstawie umów cywilnoprawnych,
-
Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
-
Obsługa programu kadrowo-płacowego Optima oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie,
-
Realizacja zgłoszeń pracowników i zleceniobiorców do ZUS za pośrednictwem systemu Płatnik, a także sporządzanie deklaracji korygujących,
-
Przygotowanie list płac, naliczenie wynagrodzeń dla zatrudnionych pracowników na podstawie umów o pracę oraz dla zleceniobiorców,
-
Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i innych absencji,
-
Realizacja korekt zgłoszeń do ZUS oraz wynagrodzeń na wniosek ZUS,
-
Wystawianie zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorców,
-
Administracja świadczeniami dodatkowymi – ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, multisport,
-
Sporządzanie deklaracji PIT 4R, ZUS, PFRON, PPK (wybranych),
-
Sporządzanie raportów i zestawień, a w tym współpraca z liderami projektów oraz kadrą zarządzającą.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe na kierunku administracja/finanse/ekonomia/ZZL,
-
Minimum 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
-
Znajomość bieżących przepisów z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych,
-
Praktyczna znajomość programu Płatnik,
-
Praktyczna znajomość programu Optima (warunek konieczny),
-
Dobra znajomość obsługi komputera w szczególności programu Excel,
-
Motywacja i zaangażowanie w powierzoną pracę,
-
Pozytywne nastawienie do współpracy z zespołem oraz w kontaktach z klientem wewnętrznym.
Oferujemy
-
Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w ciekawych szkoleniach i spotkaniach projektowych,
-
Możliwość prowadzenia szkoleń z tematyki kadrowo-płacowej dla pracowników firmy,
-
Stabilne zatrudnienie w dziale zarządzanym przez kierownika wspierającego swój zespół,
-
Przyjazne środowisko pracy oraz pracę hybrydową lub stacjonarną na warszawskiej Ochocie,
-
Pracę pełną wyzwań w zespole dla którego ważna jest atmosfera w pracy oraz wzajemna pomoc.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21 do 23 zł / godz.
- Szczecin
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21 do 23 zł / godz.
- Wrocław
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21 do 23 zł / godz.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Doradca Klienta Nespresso
MS Services Sp. z o.o.- 21 do 23 zł / godz.
- Toruń
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
-
Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
-
Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży
Oferujemy
-
Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
-
Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
-
Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.
-
-
Kierownik Działu Kadr i Płac
MS Services Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Zapewnienie efektywnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania obszaru kadr i płac w spółce o rozproszonej strukturze.
-
Zarządzanie i organizacja pracy w podległym zespole specjalistów (do 5 osób).
-
Aktywne wsparcie merytoryczne zespołu oraz kadry managerskiej w zakresie zagadnień kadrowo- płacowym.
-
Bieżąca analiza, inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesów kadrowo – płacowych.
-
Sporządzanie raportów oraz sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i płacowych na potrzeby GUS, ZUS, PFRON, PIT oraz kadry zarządzającej.
-
Współpraca z Zarządem firmy i dostarczanie niezbędnych informacji w zakresie zagadnień kadrowo płacowych koniecznych do podejmowania strategicznych decyzji.
-
Współudział w kształtowaniu i realizacji polityki kadrowo-płacowej zgodnej ze strategią i celami spółki;
-
Reprezentowanie firmy w audytach wewnętrznych/zewnętrznych.
Wymagania
Nasze wymagania
-
Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku lidera/ P.O. kierownika / kierownika w zakresie kompleksowej obsługi kadr i płac ( (mile widziane w firmie outsourcingowej, biura rachunkowego lub agencji pracy tymczasowej).
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe w obszarze kadr, finansów i rachunkowości.
-
Doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu, który realizuje wiele procesów w dynamicznym środowisku pracy – służenie wiedzą, wsparciem i budowaniem zdrowej atmosfery w pracy.
-
Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego.
-
Praktyczna znajomość programu kadrowo- płacowego Comarch Optima, Płatnik (warunek konieczny).
-
Proaktywna postawa, poszukiwanie nowych rozwiązań i sprawne wdrażanie zmian.
-
Biegłość w obsłudze MS Office, w szczególności MS Excel.
-
Umiejętność pracy pod presją czasu, ustalania priorytetów.
Oferujemy
To oferujemy
-
Umowa o prace.
-
Możliwość rozwoju zawodowego i uczestniczenia w innowacyjnych projektach.
-
Współpracę bezpośrednio z zarządem oraz kadrą zarządzającą.
-
Przyjazne środowisko pracy.
-
Praca w modelu hybrydowym.
-
-
Project Manager
MS Services Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Planowanie, zarządzanie i nadzorowanie procesu operacyjnego w zakresie poprawności oraz płynności realizacji audytów/akcji dodatkowych w punktach sprzedażowych dla powierzonych klientów,
-
Koordynowanie i rozdysponowanie wykonawców/zadań do zleconych prac,
-
Codzienna współpraca z pracownikami biorącymi udział w procesie audytowania,
-
Odpowiedzialność za osiągniecie ustalonych z klientem celów (KPI’s),
-
Dbałość o utrzymanie wysokiej sprawności operacyjnej i dążenie do ciągłego usprawniania procesu związanego z efektywnością kosztową,
-
Tworzenie raportów i zestawień,
-
Realizacja innych prac związanych z koordynacją operacyjną procesu.
Wymagania
-
Posiadasz praktyczną wiedzę z obszaru wsparcia sprzedaży – audytów, akcji promocyjnych, merchandisingu,
-
Masz doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu projektów,
-
Potrafisz współpracować z rozproszonym zespołem terenowym,
-
Pracujesz, pracowałeś/aś w organizacji o wysokiej dynamice działania,
-
Doskonale posługujesz się pakietem MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint),
-
Jesteś osobą samodzielną, skrupulatną, , umiejętnie organizujesz czas pracy własnej,
-
Do pracy podchodzisz z pasją i zaangażowaniem,
-
Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Umowę o pracę lub B2B,
-
Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w ciekawych szkoleniach i spotkaniach projektowych,
-
Przyjazne środowisko pracy oraz pracę hybrydową lub stacjonarną na warszawskiej Ochocie,
-
Pracę pełną wyzwań w zespole, dla którego ważna jest atmosfera w pracy oraz wzajemna pomoc.
-
-
Asystent/ka ds. Marketingu JUNKERS
MS Services Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Organizacja spotkań i eventów dla klientów
-
Obsługa systemu do wysyłki newsletterów
-
Przygotowywanie materiałów promocyjnych/drukowanych (współpraca z agencjami graficznymi, drukarniami)
-
Wsparcie operacyjne i administracyjne produkcji materiałów marketingowych
-
Prowadzenie działań dla marki w mediach społecznościowych
-
Adaptacja filmów i animacji
-
Zapewnienie zgodności materiałów z zasadami identyfikacji wizualnej marki (online, offline)
-
Wsparcie w prowadzeniu programu lojalnościowego dla Partnerów Bosch Termotechnika
-
Bieżąca współpraca m.in. z Działem Sprzedaży, Serwisu, klientami
Wymagania
-
Minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku (warunek konieczny)
-
Doświadczenie w organizacji spotkań i/lub prowadzeniu działań marki w mediach społecznościowych (warunek konieczny)
-
Dokładność, doskonała organizacja pracy
-
Umiejętność zarządzania projektem
-
Znajomość aktualnych trendów rynkowych w obszarze narzędzi online
-
Doświadczenie w kontaktach i pracy bezpośredniej z klientami
-
Umiejętność gromadzenia i analizy danych, wyciągania wniosków, tworzenia czytelnych raportów i prezentacji
-
Znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany)
-
Znajomość środowiska MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Mile widziane
-
Zdolności komunikacyjne
-
Entuzjazm w działaniu i pozytywne nastawienie
-
Współpraca (umiejętność pracy z klientem oraz współpracy w zespole)
-
Otwartość na wyzwania
-
Umiejętność pracy samodzielnej
Oferujemy
-
mowę o pracę na czas określony do końca 2022 r. z możliwością przedłużenia
-
Pracę w wymiarze pełnego etatu
-
Pracę nad ciekawymi projektami
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
-
Przedstawiciel Handlowy w branży grzewczej (Junkers Bosch)
MS Services Sp. z o.o.- Białystok
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Nawiązywanie kontaktów oraz bieżąca współpraca z instalatorami urządzeń renomowanej marki Junkers Bosch
-
Utrzymywanie i rozwijanie istniejących kontaktów handlowych
-
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla instalatorów
-
Wsparcie techniczne dla Klientów w danym regionie
-
Analiza sytuacji rynkowej i działań konkurencji
-
Przygotowanie ofert produktowych
-
Raportowanie realizacji powierzonych zadań
Wymagania
-
Kilkuletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży (mile widziana branża grzewcza lub branże pokrewne, instalacyjna, wentylacyjna itp.)
-
Umiejętności nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji handlowych
-
Dobra organizacja pracy
-
Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdu
Mile widziane
-
Wykształcenie techniczne
Oferujemy
-
Stabilną i ciekawą pracę na rzecz lidera rynku
-
Samodzielne stanowisko z realnym wpływem na osiągane wyniki
-
Umowę o pracę
-
Szkolenia i programy rozwojowe
-
Niezbędne narzędzia pracy, w tym auto służbowe
-
-
Przedstawiciel Handlowy (kanał nowoczesny, kulinaria)
MS Services Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Regularna obsługa przydzielonych klientów sieciowych i realizacja działań wspierających sprzedaż
-
Egzekwowanie ustaleń centralnych, kontrola i bieżące monitorowanie ekspozycji i udziałów w kategorii,
-
Kontraktowanie ekspozycji dodatkowych i promocji w ramach działań lokalnych,
-
Wdrażanie i koordynacja działań promocyjnych, asortymentowych i cenowych,
-
Raportowanie efektów pracy.
Wymagania
-
Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w kanale nowoczesnym oraz wiedzę i umiejętności w zakresie merchandisingu i presellingu,
-
Posiadasz doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi
-
Jesteś zorientowany/a na realizację celów i zadań i bardzo dobrze organizujesz swoją pracę,
-
Potrafisz prowadzić negocjacje i budować trwałe relacje z klientami,
-
Posiadasz doświadczenie w branży FMCG (najlepiej w branży spożywczej i kulinarnej),
-
Posiadasz prawo jazdy kat. B oraz masz doświadczenie w prowadzeniu pojazdu.
Oferujemy
-
Umowa o pracę,
-
Praca dla lidera kategorii,
-
Wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników
-
Narzędzia pracy - telefon i samochód
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania via formularz.
-
-
Doradca Klienta RTV/AGD (Janki)
MS Services Sp. z o.o.- Janki
- umowa zlecenie
- część etatu
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 godzin miesięcznie (20 godzin tygodniowo, głównie w weekendy)
-
Będziesz pomagał/a Klientom w wyborze najlepszego dla nich sprzętu
-
Będziesz dbał/a o wizerunek marki Haier i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię
Wymagania
-
Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
-
Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
-
Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku
Oferujemy
-
Pracę dodatkową w wymiarze 80 godzin miesięcznie (20 godzin tygodniowo, głównie w weekendy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników Umowę zlecenie
-
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
Możliwość awansu na stanowisko Regionalnego Koordynatora Sprzedaży
-