Czy to Twoja firma?

Intertek Poland sp. z o.o. praca

Warszawa

Jesteśmy Intertek Poland, częścią renomowanego globalnego koncernu Intertek Group plc. Nasza historia w Polsce rozpoczęła się w 2004 roku, kiedy to zaczęliśmy dostarczać usługi inspekcyjne dla międzynarodowych sieci handlowych. Od tego czasu, z naszą siedzibą w Warszawie, rozwijamy się nieustannie, wspierając przedsiębiorstwa w zapewnieniu najwyższej jakości i bezpieczeństwa ich produktów i usług.


Jesteśmy dumni z naszego zespołu, który liczy ponad 10 001 profesjonalistów. Dzięki nim, nasza obecność na rynku jest silna i rozpoznawalna. Nasze usługi, w tym inspekcje, audyty, badania i analizy, certyfikacje, outsourcing oraz szkolenia, są kompleksowe i dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Nasze akredytowane laboratorium badawcze działa zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami jakości, co potwierdza certyfikat akredytacji nadany przez Polskie Centrum Akredytacji.

Jako część Intertek Group plc, korzystamy z globalnej sieci ponad 1000 laboratoriów i biur w 100 krajach, co pozwala nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie, niezależnie od lokalizacji naszych klientów. Nasza pozycja na rynku jest wyjątkowa dzięki kompleksowemu podejściu do jakości i bezpieczeństwa, które jest naszą misją i przewagą konkurencyjną.

W Intertek Poland wiemy, że zaufanie naszych klientów zdobywamy nie tylko zaawansowaną technologią i wiedzą ekspercką, ale także poprzez budowanie relacji opartych na zrozumieniu i empatii. Nasze usługi są nie tylko profesjonalne, ale także dostępne i zrozumiałe dla naszych partnerów. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych klientów, dla których jakość i bezpieczeństwo są tak samo ważne, jak dla nas.

Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
badania i rozwój prawo i administracja państwowa obsługa klienta / call center administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia

Oferty pracy Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    Professional Thermo Logistics Sp. z o.o.
    • Czerniewice
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
  • Pomoc Koordynatora- ŁÓDŹ

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 28-28 zł / godz.
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Mapa Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba główna

Oddział Tarnów

Laboratorium Badawcze

Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - oferty archiwalne

  • Asystent/ka biura inżyniera kontraktu

    Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Warta
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      •Zapewnienie prawidłowego funkcjonowanie biura:
      a.Odpowiedzialność za organizację pracy, wyposażenie i dostępność materiałów biura;
      b.planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura na podstawie przekazanego przez pracodawcę budżetu.
      •Organizowanie spotkań z Wykonawcą, Inwestorem, Inżynierem Kontraktu:
      a.Sporządzenie notatek ze spotkań w jeżyku polskim lub angielskim lub obu;
      b. Przygotowywanie materiałów roboczych oraz załączników do spotkań.
      •Odpowiedzialność za realizację wszystkich obowiązków wynikających z dokumentowania realizacji projektu:
      a. porządkowanie dokumentacji i utrzymywanie jej aktualnej wraz z prowadzeniem jej spisu; b. odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji;
      c.bieżące wsparcie administracyjno-procesowe w oparciu o znajomość procedur

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: [Inne] : • Min roczne doświadczenie jako Asystentka biura lub na podobnym stanowisku. • Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. • Wykształcenie wyższe lub osoba studiująca. • Ogólna znajomość procedur i branży nadzorów prac budowlanych. • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. • Łatwość nawiązywania kontaktu i współpracy. • Prawo Jazdy "B"

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Warszawie