Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Intertek Poland sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy Intertek Poland, częścią renomowanego globalnego koncernu Intertek Group plc. Nasza historia w Polsce rozpoczęła się w 2004 roku, kiedy to zaczęliśmy dostarczać usługi inspekcyjne dla międzynarodowych sieci handlowych. Od tego czasu, z naszą siedzibą w Warszawie, rozwijamy się nieustannie, wspierając przedsiębiorstwa w zapewnieniu najwyższej jakości i bezpieczeństwa ich produktów i usług.
Jesteśmy dumni z naszego zespołu, który liczy ponad 10 001 profesjonalistów. Dzięki nim, nasza obecność na rynku jest silna i rozpoznawalna. Nasze usługi, w tym inspekcje, audyty, badania i analizy, certyfikacje, outsourcing oraz szkolenia, są kompleksowe i dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Nasze akredytowane laboratorium badawcze działa zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami jakości, co potwierdza certyfikat akredytacji nadany przez Polskie Centrum Akredytacji.
Jako część Intertek Group plc, korzystamy z globalnej sieci ponad 1000 laboratoriów i biur w 100 krajach, co pozwala nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie, niezależnie od lokalizacji naszych klientów. Nasza pozycja na rynku jest wyjątkowa dzięki kompleksowemu podejściu do jakości i bezpieczeństwa, które jest naszą misją i przewagą konkurencyjną.
W Intertek Poland wiemy, że zaufanie naszych klientów zdobywamy nie tylko zaawansowaną technologią i wiedzą ekspercką, ale także poprzez budowanie relacji opartych na zrozumieniu i empatii. Nasze usługi są nie tylko profesjonalne, ale także dostępne i zrozumiałe dla naszych partnerów. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych klientów, dla których jakość i bezpieczeństwo są tak samo ważne, jak dla nas.
Specjalista ds. badań i rozwoju Warszawa Inspektor Warszawa Business Development Manager Warszawa Ekonomista Warszawa Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa
badania i rozwój prawo i administracja państwowa bankowość / finanse księgowość / ekonomia obsługa klienta / call center
Oferty pracy Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapy Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Siedziba główna
Oddział Tarnów
Laboratorium Badawcze
Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Gostynin
- Olsztyn
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - oferty archiwalne
-
Asystent/ka biura inżyniera kontraktu
Intertek Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością- Warta
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
•Zapewnienie prawidłowego funkcjonowanie biura:
a.Odpowiedzialność za organizację pracy, wyposażenie i dostępność materiałów biura;
b.planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura na podstawie przekazanego przez pracodawcę budżetu.
•Organizowanie spotkań z Wykonawcą, Inwestorem, Inżynierem Kontraktu:
a.Sporządzenie notatek ze spotkań w jeżyku polskim lub angielskim lub obu;
b. Przygotowywanie materiałów roboczych oraz załączników do spotkań.
•Odpowiedzialność za realizację wszystkich obowiązków wynikających z dokumentowania realizacji projektu:
a. porządkowanie dokumentacji i utrzymywanie jej aktualnej wraz z prowadzeniem jej spisu; b. odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji;
c.bieżące wsparcie administracyjno-procesowe w oparciu o znajomość procedurWymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Inne wymagania: [Inne] : • Min roczne doświadczenie jako Asystentka biura lub na podobnym stanowisku. • Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. • Wykształcenie wyższe lub osoba studiująca. • Ogólna znajomość procedur i branży nadzorów prac budowlanych. • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. • Łatwość nawiązywania kontaktu i współpracy. • Prawo Jazdy "B"
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-