PKF Consult jest polską firmą należącą do międzynarodowej sieci PKF International. Na rynku audytorsko-konsultingowym świadczymy usługi od ponad 28 lat.


PKF BPO Sadowska-Malczewska Sp.k. jest częścią Grupy PKF Consult. W ramach spółki realizujemy usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe dla Klientów polskich oraz międzynarodowych.  Nasze linie biznesowe rozwijamy w siedmiu większych miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku i Opolu. 


PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski jest częścią Grupy PKF Consult, należącą do międzynarodowej sieci PKF International. W ramach spółki realizujemy usługi doradztwa podatkowego oraz prawnego dla Klientów polskich oraz międzynarodowych. 

Grupa PKF najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia doradztwo / konsulting / audyt bankowość / finanse administracja biurowa / praca biurowa prawo i administracja państwowa

Oferty pracy Grupa PKF

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Doradca Klienta w Dziale IT

    PeoplePro Profil
    • Jelenia Góra
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Dodana
  • Doradca Klienta w Dziale IT

    PeoplePro Profil
    • Głogów
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Dodana
  • Doradca Klienta - drobne AGD

    PeoplePro Profil
    • Głogów
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    Dodana

Mapa Grupa PKF

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

PKF Polska

Świadczymy profesjonalne usługi audytorskie, prawne, podatkowe, konsultingowe, księgowe, kadrowo-płacowe i szkoleniowe.

Jesteśmy jedną z największych firm audytorsko-konsultingowych w kraju i jedną z wiodących sieci audytorów i konsultantów na świecie. W Polsce prowadzimy działalność od 30 lat. Specjalizujemy się w zakresie audytu, doradztwa finansowego, inwestycyjnego, prawno-podatkowego, oferujemy usługi z zakresu outsourcingu rachunkowości, usług kadrowo-płacowych, kontrolingu czy rachunkowości zarządczej. W swojej ofercie mamy również szkolenia biznesowe. Nasze oddziały mieszczą się w największych miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Opolu, Katowicach, Lublinie i Zielonej Górze.

Siedziba główna
Warszawa
Branża
Konsulting biznesowy i usługi
Specjalizacje
Audyt finansowy, Doradztwo podatkowe, Konsulting, Doradztwo transakcyjne, Kadry i płace, Szkolenia, Due diligence, Księgowość, IPO, Ceny transferowe, Fuzje i przejęcia, sprawozdania finansowe, rachunkowość zarządcza, doradztwo prawne, polska strefa inwestycji, szkolenia obligatoryjne i Startup

Rok założenia

1993

Liczba pracowników

201-500

Liczba obserwujących

-

Grupa PKF poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Grupa PKF
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Poznań
  4. Bielsko-Biała
  5. Brzeg
  6. Srem
  7. Lubin
  8. Czechowice-Dziedzice
  9. Swidnica
  10. Pruszków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Grupa PKF - oferty archiwalne

  • Menedżer audytu/Biegły Rewident

    Grupa PKF
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • Zakres obowiązków

      • zarządzać portfelem Klientów departamentu audytorskiego,
      • odpowiadać za organizację oraz realizację projektów audytorskich,
      • dbać o terminowość i jakość realizowanych projektów,
      • mieć kontakt z Klientami oraz budować z nimi profesjonalną i długotrwałą relację,
      • współpracować z innymi działami firmy w ramach projektów interdyscyplinarnych,
      • raportować wyniki swoich prac bezpośrednio do Dyrektora Departamentu,
      • mieć wpływ na rozwój swój, swojego zespołu oraz PKF.

      Wymagania

      • posiadasz uprawnienia Biegłego Rewidenta,
      • masz doświadczenie praktyczne w audycie finansowym min. 2 lata,
      • cechuje Cię zaangażowanie, dyspozycyjność oraz umiejętność priorytetyzacji zadań,
      • posiadasz umiejętności sprzedażowe oraz w obszarze zarządzania zespołem,
      • komunikujesz się swobodnie w języku angielskim lub niemieckim,
      • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office.

      Mile widziane:

      • ACCA, CIMA lub inne certyfikaty międzynarodowe,
      • certyfikat językowy: FCE, CAE.

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym.


      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Koordynator ds. projektów audytorskich

    Grupa PKF
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie i koordynowanie audytów finansowych, due diligence oraz innych projektów realizowanych przez departament audytu,
      • współpraca z Menedżerem w realizacji projektów audytorskich,
      • raportowanie do Dyrektora Departamentu Projektów Audytorskich,
      • współpraca z innymi pracownikami i Departamentami Spółki,
      • budowanie i rozwój relacji z Klientami.

      Wymagania

      • minimum 2-3 lata doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym,
      • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia),
      • rozpoczęty proces kwalifikacyjny na biegłego rewidenta,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
      • umiejętność pracy w zespole oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,
      • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • umiejętność analitycznego myślenia,
      • samodzielność i odpowiedzialność.

      Będą dodatkowym atutem:

      • prawo jazdy kategorii B,
      • znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego.

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym


      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Starszy asystent w zespole audytu

    Grupa PKF
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Rozwój wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
      • Współpraca z innymi pracownikami i zespołami Spółki
      • Wsparcie, budowanie i rozwijanie kontaktów z Klientami
      • Miara swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
      • Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
      • Współpraca z Menedżerem/ Biegłym Rewidentem w realizacji projektów audytorskich

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym
      • Wykształcenie wyższe albo jesteś studentem, preferowane kierunki : rachunkowość, finanse, ekonomia
      • Analityczne myślenie, umiejętność wyciągania logicznych wniosków
      • Odpowiedzialność za powierzone zadania, a projekty zawsze realizujesz do końca
      • Swobodna komunikacja w języku angielskim, min. B2
      • W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Asystent w zespole audytu

    Grupa PKF
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
      • Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
      • Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
      • Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
      • Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych

      Wymagania

      • Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
      • Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
      • Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
      • Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
      • W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
      • Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
      • Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia pracy w audycie lub księgowości

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Asystent w zespole audytu

    Grupa PKF
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
      • Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
      • Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
      • Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
      • Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych

      Wymagania

      • Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
      • Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
      • Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
      • Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
      • W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
      • Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
      • Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy w audycie lub księgowości

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Asystent w zespole audytu

    Grupa PKF
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
      • Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
      • Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
      • Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
      • Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych

      Wymagania

      • Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
      • Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
      • Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
      • Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
      • W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
      • Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
      • Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy w audycie lub księgowości

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Asystent w zespole audytu

    Grupa PKF
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
      • Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
      • Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
      • Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
      • Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych

      Wymagania

      • Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
      • Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
      • Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
      • Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
      • W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
      • Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
      • Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy w audycie lub księgowości

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Analityk danych finansowych w Departamencie Business Intelligence

    Grupa PKF
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      W naszym zespole będziesz:

      • analizować duże zbiory danych finansowych,
      • przygotowywać dane źródłowe do tworzenia analiz i raportów,
      • tworzyć raporty w ramach dostępnych technologii i rozwiązań,
      • przygotowywać analizy statystyczne i/lub symulacje w ramach wykorzystywanych narzędzi,
      • brać udział w wielu rozwojowych i innowacyjnych projektach,
      • projektować i wdrażać zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań BI w zakresie audytu finansowego,
      • wykonywać testy analityczne na zbiorach danych finansowych klientów m.in. z sektorów finansowych, transportowych, energetycznych,
      • wdrożony w specyfikę działalności firmy audytorskiej, oraz skorzystasz z wiedzy eksperckiej z dziedzin rachunkowości, audytu, podatków, consultingu,
      • korzystać z narzędzi analitycznych i oprogramowania dostosowanego do pracy na dużych zbiorach danych.

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • jesteś absolwentem albo studentem (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych, rachunkowości lub studiów technicznych: informatyka, matematyka, kierunki ścisłe techniczne,
      • chcesz rozwijać się w kierunku analizy danych,
      • posiadasz zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
      • jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakty, po prostu lubisz pracować zespołowo,
      • w bardzo dobrym stopniu znasz pakietu MS Office (w szczególności Excel),
      • jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną.

      Mile widziana:

      • znajomość języka angielskiego,
      • umiejętność posługiwania się VBA,
      • znajomość języka SQL,
      • znajomość środowiska Idea CaseWare,
      • znajomość architektury systemowej baz danych,
      • znajomość rozwiązań Business Intelligence (PowerBI),
      • znajomość języków programowania (Java, Python, C#),
      • umiejętność optymalizacji procesów.

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Starszy asystent w zespole audytu

    Grupa PKF
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Rozwój wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
      • Współpraca z innymi pracownikami i zespołami Spółki
      • Wsparcie, budowanie i rozwijanie kontaktów z Klientami
      • Miara swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
      • Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
      • Współpraca z Menedżerem/ Biegłym Rewidentem w realizacji projektów audytorskich

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym
      • Wykształcenie wyższe albo jesteś studentem, preferowane kierunki : rachunkowość, finanse, ekonomia
      • Analityczne myślenie, umiejętność wyciągania logicznych wniosków
      • Odpowiedzialność za powierzone zadania, a projekty zawsze realizujesz do końca
      • Swobodna komunikacja w języku angielskim, min. B2
      • W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Business Intelligence Specialist

    Grupa PKF
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Ci miejsce pracy, w którym będziesz:

      • analizować duże zbiory danych finansowych,
      • przygotowywać dane źródłowe do tworzenia analiz i raportów,
      • tworzyć raporty w ramach dostępnych technologii i rozwiązań,
      • przygotowywać analizy statystyczne i/lub symulacje w ramach wykorzystywanych narzędzi,
      • brać udział w wielu rozwojowych i innowacyjnych projektach,
      • projektować i wdrażać zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań BI w zakresie audytu finansowego,
      • wykonywać testy analityczne na zbiorach danych finansowych klientów m.in. z sektorów finansowych, transportowych, energetycznych,
      • korzystał z narzędzi analitycznych i oprogramowania dostosowanego do pracy na dużych zbiorach danych,
      • sugerował nowe rozwiązania poprawiające procesy w firmie.

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • jesteś absolwentem studiów ekonomicznych, rachunkowości lub studiów technicznych: informatyka, matematyka, kierunki ścisłe techniczne,
      • posiadasz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w analizie danych,
      • posiadasz umiejętność posługiwania się VBA,
      • nie jest Ci obcy języka SQL i znasz architekturę systemową baz danych,
      • znasz rozwiązania stosowane w Business Intelligence (PowerBI),
      • znasz przynajmniej jeden z języków programowania (Java, Python, C#, R, ),
      • posiadasz umiejętność optymalizacji procesów,
      • sprawnie komunikujesz się z w języku angielskim,
      • jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakty, po prostu lubisz pracować zespołowo,
      • jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną.

      Dodatkowymi atutami będzie:

      • doświadczenie zawodowe w branży finansowej,
      • znjomość środowiska Idea CaseWare,
      • znajomość nowoczesnych technik wizualizacji danych.

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie

  • Menedżer ds. kontrolingu i rachunkowości zarządczej

    Grupa PKF
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie i koordynacja projektów z zakresu kontrolingu, rachunkowości zarządczej, doradztwa z rachunkowości finansowej dla Klientów zewnętrznych,
      • wprowadzanie i optymalizacja ustawień procesów wewnętrznych w spółce i u Klientów zewnętrznych,
      • czynny współudział w tworzeniu strategii rozwoju PKF BPO, w tym rozwoju usług,
      • koordynacja i współudział w budżetowaniu i raportowaniu zarządczym dla Grupy PKF,
      • współudział w rozwoju narzędzi informatycznych stosowanych w spółce i dla Klientów zewnętrznych,
      • udział w spotkaniach sprzedażowych i ofertowaniu usług,
      • zarządzanie i rozwój podległego zespołu.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o preferowanym kierunku: Rachunkowość, Finanse,
      • minimum 6 letnie doświadczenie w dziale księgowości bądź / i w dziale kontrolingu,
      • minimum 2 letnie doświadczenie w samodzielnym raportowaniu zarządczym i procesach budżetowania,
      • minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim,
      • doświadczenie we wdrożeniach systemów finansowo-księgowych typu ERP,
      • zaawansowana znajomość Excel,
      • znajomość angielskiego na poziomie minimum C1.

      Mile widziane:

      • znajomość języka niemieckiego,
      • doświadczenie w realizacji projektów na rzeczy Klientów zewnętrznych,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
      • znajomość Microsoft Dynamics NAV,
      • znajomość Jet Reports,
      • znajomość Comarch Optima,
      • znajomość VBA




      Mile widziane:

      • znajomość języka niemieckiego,
      • doświadczenie w realizacji projektów na rzeczy Klientów zewnętrznych,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
      • znajomość Microsoft Dynamics NAV,
      • znajomość Jet Reports,
      • znajomość Comarch Optima,
      • znajomość VBA.

      Mile widziane:

      • znajomość języka niemieckiego,
      • doświadczenie w realizacji projektów na rzeczy Klientów zewnętrznych,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
      • znajomość Microsoft Dynamics NAV,
      • znajomość Jet Reports,
      • znajomość Comarch Optima,
      • znajomość VBA.

      Mile widziane:

      • znajomość języka niemieckiego,
      • doświadczenie w realizacji projektów na rzeczy Klientów zewnętrznych,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
      • znajomość Microsoft Dynamics NAV,
      • znajomość Jet Reports,
      • znajomość Comarch Optima,
      • znajomość VBA.

      Mile widziane:

      • znajomość języka niemieckiego,
      • doświadczenie w realizacji projektów na rzeczy Klientów zewnętrznych,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
      • znajomość Microsoft Dynamics NAV,
      • znajomość Jet Reports,
      • znajomość Comarch Optima,
      • znajomość VBA.

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Świadczenia urlopowe
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym


        Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
        W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
  • Księgowy ds. rachunkowości

    Grupa PKF
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • księgowanie dokumentów źródłowych,
      • sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
      • segregacja i archiwizacja dokumentów,
      • fakturowanie sprzedaży,
      • inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu,
      • udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
      • udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
      • bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych projektów,
      • kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów.

      Wymagania

      • średnie/wyższe wykształcenie (tytuł magistra lub licencjat/studia podyplomowe) preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki,
      • doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości min. 1 rok,
      • dobra znajomość prawa podatkowego (szczególnie w zakresie VAT i CIT) oraz zasad rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
      • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Symfonia, Comarch),
      • pozytywne podejście do zadań i nastawienie na rozwój,
      • dbałość o szczegóły, dobre planowanie i organizacja pracy.

      Mile widziane:

      • doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
      • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Navision, SAP).

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Świadczenia urlopowe
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Księgowy ds. rachunkowości

    Grupa PKF
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • księgowanie dokumentów źródłowych,
      • sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
      • segregacja i archiwizacja dokumentów,
      • fakturowanie sprzedaży,
      • inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu,
      • udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
      • udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
      • bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych projektów,
      • kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów.

      Wymagania

      • średnie/wyższe wykształcenie (tytuł magistra lub licencjat/studia podyplomowe) preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki,
      • doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości min. 1 rok,
      • dobra znajomość prawa podatkowego (szczególnie w zakresie VAT i CIT) oraz zasad rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
      • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Symfonia, Comarch),
      • pozytywne podejście do zadań i nastawienie na rozwój,
      • dbałość o szczegóły, dobre planowanie i organizacja pracy.

      Mile widziane:

      • doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
      • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Navision, SAP).

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Świadczenia urlopowe
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Samodzielny księgowy (Supervisor ds. rachunkowości)

    Grupa PKF
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • nadzór merytoryczny i organizacyjny koordynowanych projektów,
      • prowadzenie procesu wdrażania outsourcingu u Klienta,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych,
      • kontakt z Klientami w zakresie prowadzonych projektów,
      • kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami oraz innymi instytucjami publicznymi
        w zakresie prowadzonych projektów.

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki),
      • posiadasz około 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
      • posiadasz doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
      • dobrze znasz obowiązujące przepisy prawne w zakresie rachunkowości i podatków,
      • posiadasz licencję Ministra Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,
      • znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2,
      • pracujesz na programach finansowo-księgowych (przede wszystkim Symfonia oraz inne: Optima, Navision, SAP),
      • masz doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz umiejętności komunikacyjne.

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Świadczenia urlopowe
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.


      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Samodzielny księgowy (Supervisor ds. rachunkowości)

    Grupa PKF
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • nadzór merytoryczny i organizacyjny koordynowanych projektów,
      • prowadzenie procesu wdrażania outsourcingu u Klienta,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych,
      • kontakt z Klientami w zakresie prowadzonych projektów,
      • kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami oraz innymi instytucjami publicznymi
        w zakresie prowadzonych projektów.

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki),
      • posiadasz około 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
      • posiadasz doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
      • dobrze znasz obowiązujące przepisy prawne w zakresie rachunkowości i podatków,
      • posiadasz licencję Ministra Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,
      • znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2,
      • pracujesz na programach finansowo-księgowych (przede wszystkim Symfonia oraz inne: Optima, Navision, SAP),
      • masz doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz umiejętności komunikacyjne.

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Świadczenia urlopowe
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Księgowy ds. rachunkowości

    Grupa PKF
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • księgowanie dokumentów źródłowych,
      • sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
      • segregacja i archiwizacja dokumentów,
      • fakturowanie sprzedaży,
      • inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu,
      • udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
      • udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
      • bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych projektów,
      • kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów.

      Wymagania

      • średnie/wyższe wykształcenie (tytuł magistra lub licencjat/studia podyplomowe) preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki,
      • doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości min. 1 rok,
      • dobra znajomość prawa podatkowego (szczególnie w zakresie VAT i CIT) oraz zasad rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
      • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Symfonia, Comarch),
      • pozytywne podejście do zadań i nastawienie na rozwój,
      • dbałość o szczegóły, dobre planowanie i organizacja pracy.

      Mile widziane:

      • doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
      • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Navision, SAP).

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Świadczenia urlopowe
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Samodzielny księgowy (Supervisor ds. rachunkowości)

    Grupa PKF
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • nadzór merytoryczny i organizacyjny koordynowanych projektów,
      • prowadzenie procesu wdrażania outsourcingu u Klienta,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych,
      • kontakt z Klientami w zakresie prowadzonych projektów,
      • kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami oraz innymi instytucjami publicznymi
        w zakresie prowadzonych projektów.

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki),
      • posiadasz około 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
      • posiadasz doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
      • dobrze znasz obowiązujące przepisy prawne w zakresie rachunkowości i podatków,
      • posiadasz licencję Ministra Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,
      • znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2,
      • pracujesz na programach finansowo-księgowych (przede wszystkim Symfonia oraz inne: Optima, Navision, SAP),
      • masz doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz umiejętności komunikacyjne.

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Świadczenia urlopowe
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.


      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Asystent ds. rachunkowości

    Grupa PKF
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • księgowanie dokumentów źródłowych w różnych systemach finansowych,
      • sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
      • wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie przelewów do realizacji,
      • segregowanie i archiwizowanie dokumentów,
      • pomoc w innych pracach biurowych i administracyjnych oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu.

      Wymagania

      • jesteś studentem, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki lub ukończyłeś/aś liceum ekonomiczne,
      • charakteryzuje Cię chęć rozwoju w dziedzinie podatków i rachunkowości.
      • posiadasz wiedzę z zakresu zagadnień finansowo-księgowych,
      • dobrze znasz język angielski,
      • szybko uczysz się i potrafisz wykorzystywać wiedzę w praktyce,
      • posiadasz dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Świadczenia urlopowe
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
  • Koordynator ds. cen transferowych

    Grupa PKF
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • zarządzanie projektami w zakresie cen transferowych,
      • sporządzanie dokumentacji cen transferowych,
      • sporządzanie analiz porównawczych / analiz zgodności,
      • przygotowywanie opinii, alertów, artykułów prasowych z zakresu cen transferowych,
      • uczestnictwo w kontrolach z zakresu cen transferowych,
      • bieżące doradztwo dla Klientów z zakresu cen transferowych,
      • udział w innych bieżących projektach z zakresu prawa podatkowego.

      Wymagania

      • ukończone studia wyższe – mile widziane z zakresu ekonomii i/lub prawa,
      • bardzo dobra znajomości języka angielskiego,
      • doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych i analiz,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie.

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Świadczenia urlopowe
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

  • Asystent w zespole audytu

    Grupa PKF
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
      • Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
      • Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
      • Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
      • Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych

      Wymagania

      • Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
      • Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
      • Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
      • Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
      • W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
      • Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
      • Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy w audycie lub księgowości

      Oferujemy

      • Hybrydowa forma pracy
      • Zajęcia językowe
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
      • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
      • Multisport i Multikafeteria
      • Premia za polecenia pracownicze
      • Dofinansowanie do okularów
      • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
      • Elastyczny wybór formy zatrudnienia
      • Dodatkowe diety do delegacji służbowej
      • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
      • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym

      Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

      W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

Pracodawcy w Warszawie i okolicy