Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Grupa PKF praca
Czy to Twoja firma?
PKF Consult jest polską firmą należącą do międzynarodowej sieci PKF International. Na rynku audytorsko-konsultingowym świadczymy usługi od ponad 28 lat.
PKF BPO Sadowska-Malczewska Sp.k. jest częścią Grupy PKF Consult. W ramach spółki realizujemy usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe dla Klientów polskich oraz międzynarodowych. Nasze linie biznesowe rozwijamy w siedmiu większych miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku i Opolu.
PKF Tax&Legal Chamera Orczykowski jest częścią Grupy PKF Consult, należącą do międzynarodowej sieci PKF International. W ramach spółki realizujemy usługi doradztwa podatkowego oraz prawnego dla Klientów polskich oraz międzynarodowych.
Księgowy Warszawa Audytor Warszawa Doradca Warszawa Konsultant Warszawa Analityk finansowy Warszawa
księgowość / ekonomia doradztwo / konsulting / audyt bankowość / finanse administracja biurowa / praca biurowa prawo i administracja państwowa
Oferty pracy Grupa PKF
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Doradca Klienta w Dziale IT
PeoplePro Profil- Jelenia Góra
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta w Dziale IT
PeoplePro Profil- Głogów
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Doradca Klienta - drobne AGD
PeoplePro Profil- Głogów
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Dodana
Mapa Grupa PKF
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Świadczymy profesjonalne usługi audytorskie, prawne, podatkowe, konsultingowe, księgowe, kadrowo-płacowe i szkoleniowe.
Jesteśmy jedną z największych firm audytorsko-konsultingowych w kraju i jedną z wiodących sieci audytorów i konsultantów na świecie. W Polsce prowadzimy działalność od 30 lat. Specjalizujemy się w zakresie audytu, doradztwa finansowego, inwestycyjnego, prawno-podatkowego, oferujemy usługi z zakresu outsourcingu rachunkowości, usług kadrowo-płacowych, kontrolingu czy rachunkowości zarządczej. W swojej ofercie mamy również szkolenia biznesowe. Nasze oddziały mieszczą się w największych miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Opolu, Katowicach, Lublinie i Zielonej Górze.
- Siedziba główna
- Warszawa
- Branża
- Konsulting biznesowy i usługi
- Specjalizacje
- Audyt finansowy, Doradztwo podatkowe, Konsulting, Doradztwo transakcyjne, Kadry i płace, Szkolenia, Due diligence, Księgowość, IPO, Ceny transferowe, Fuzje i przejęcia, sprawozdania finansowe, rachunkowość zarządcza, doradztwo prawne, polska strefa inwestycji, szkolenia obligatoryjne i Startup
Rok założenia
1993
Liczba pracowników
201-500
Liczba obserwujących
-
Grupa PKF poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
Grupa PKF
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Wrocław
- Poznań
- Bielsko-Biała
- Brzeg
- Srem
- Lubin
- Czechowice-Dziedzice
- Swidnica
- Pruszków
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Grupa PKF - oferty archiwalne
-
Menedżer audytu/Biegły Rewident
Grupa PKF- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Zakres obowiązków
-
zarządzać portfelem Klientów departamentu audytorskiego,
-
odpowiadać za organizację oraz realizację projektów audytorskich,
-
dbać o terminowość i jakość realizowanych projektów,
-
mieć kontakt z Klientami oraz budować z nimi profesjonalną i długotrwałą relację,
-
współpracować z innymi działami firmy w ramach projektów interdyscyplinarnych,
-
raportować wyniki swoich prac bezpośrednio do Dyrektora Departamentu,
-
mieć wpływ na rozwój swój, swojego zespołu oraz PKF.
Wymagania
-
posiadasz uprawnienia Biegłego Rewidenta,
-
masz doświadczenie praktyczne w audycie finansowym min. 2 lata,
-
cechuje Cię zaangażowanie, dyspozycyjność oraz umiejętność priorytetyzacji zadań,
-
posiadasz umiejętności sprzedażowe oraz w obszarze zarządzania zespołem,
-
komunikujesz się swobodnie w języku angielskim lub niemieckim,
-
bardzo dobrze znasz pakiet MS Office.
Mile widziane:
-
ACCA, CIMA lub inne certyfikaty międzynarodowe,
-
certyfikat językowy: FCE, CAE.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Koordynator ds. projektów audytorskich
Grupa PKF- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie i koordynowanie audytów finansowych, due diligence oraz innych projektów realizowanych przez departament audytu,
-
współpraca z Menedżerem w realizacji projektów audytorskich,
-
raportowanie do Dyrektora Departamentu Projektów Audytorskich,
-
współpraca z innymi pracownikami i Departamentami Spółki,
-
budowanie i rozwój relacji z Klientami.
Wymagania
-
minimum 2-3 lata doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym,
-
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia),
-
rozpoczęty proces kwalifikacyjny na biegłego rewidenta,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
-
umiejętność pracy w zespole oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,
-
komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-
umiejętność analitycznego myślenia,
-
samodzielność i odpowiedzialność.
Będą dodatkowym atutem:
-
prawo jazdy kategorii B,
-
znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Starszy asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Rozwój wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Współpraca z innymi pracownikami i zespołami Spółki
-
Wsparcie, budowanie i rozwijanie kontaktów z Klientami
-
Miara swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
-
Współpraca z Menedżerem/ Biegłym Rewidentem w realizacji projektów audytorskich
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym
-
Wykształcenie wyższe albo jesteś studentem, preferowane kierunki : rachunkowość, finanse, ekonomia
-
Analityczne myślenie, umiejętność wyciągania logicznych wniosków
-
Odpowiedzialność za powierzone zadania, a projekty zawsze realizujesz do końca
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim, min. B2
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
-
Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
-
Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
Wymagania
-
Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
-
Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
-
Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
-
Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
-
Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia pracy w audycie lub księgowości
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
-
Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
-
Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
Wymagania
-
Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
-
Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
-
Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
-
Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
-
Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy w audycie lub księgowości
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
-
Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
-
Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
Wymagania
-
Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
-
Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
-
Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
-
Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
-
Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy w audycie lub księgowości
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
-
Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
-
Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
Wymagania
-
Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
-
Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
-
Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
-
Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
-
Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy w audycie lub księgowości
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Analityk danych finansowych w Departamencie Business Intelligence
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W naszym zespole będziesz:
-
analizować duże zbiory danych finansowych,
-
przygotowywać dane źródłowe do tworzenia analiz i raportów,
-
tworzyć raporty w ramach dostępnych technologii i rozwiązań,
-
przygotowywać analizy statystyczne i/lub symulacje w ramach wykorzystywanych narzędzi,
-
brać udział w wielu rozwojowych i innowacyjnych projektach,
-
projektować i wdrażać zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań BI w zakresie audytu finansowego,
-
wykonywać testy analityczne na zbiorach danych finansowych klientów m.in. z sektorów finansowych, transportowych, energetycznych,
-
wdrożony w specyfikę działalności firmy audytorskiej, oraz skorzystasz z wiedzy eksperckiej z dziedzin rachunkowości, audytu, podatków, consultingu,
-
korzystać z narzędzi analitycznych i oprogramowania dostosowanego do pracy na dużych zbiorach danych.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
jesteś absolwentem albo studentem (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych, rachunkowości lub studiów technicznych: informatyka, matematyka, kierunki ścisłe techniczne,
-
chcesz rozwijać się w kierunku analizy danych,
-
posiadasz zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
-
jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakty, po prostu lubisz pracować zespołowo,
-
w bardzo dobrym stopniu znasz pakietu MS Office (w szczególności Excel),
-
jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną.
Mile widziana:
-
znajomość języka angielskiego,
-
umiejętność posługiwania się VBA,
-
znajomość języka SQL,
-
znajomość środowiska Idea CaseWare,
-
znajomość architektury systemowej baz danych,
-
znajomość rozwiązań Business Intelligence (PowerBI),
-
znajomość języków programowania (Java, Python, C#),
-
umiejętność optymalizacji procesów.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Starszy asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Rozwój wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Współpraca z innymi pracownikami i zespołami Spółki
-
Wsparcie, budowanie i rozwijanie kontaktów z Klientami
-
Miara swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
-
Współpraca z Menedżerem/ Biegłym Rewidentem w realizacji projektów audytorskich
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia w audycie lub na samodzielnym stanowisku księgowym
-
Wykształcenie wyższe albo jesteś studentem, preferowane kierunki : rachunkowość, finanse, ekonomia
-
Analityczne myślenie, umiejętność wyciągania logicznych wniosków
-
Odpowiedzialność za powierzone zadania, a projekty zawsze realizujesz do końca
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim, min. B2
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Business Intelligence Specialist
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Ci miejsce pracy, w którym będziesz:
-
analizować duże zbiory danych finansowych,
-
przygotowywać dane źródłowe do tworzenia analiz i raportów,
-
tworzyć raporty w ramach dostępnych technologii i rozwiązań,
-
przygotowywać analizy statystyczne i/lub symulacje w ramach wykorzystywanych narzędzi,
-
brać udział w wielu rozwojowych i innowacyjnych projektach,
-
projektować i wdrażać zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań BI w zakresie audytu finansowego,
-
wykonywać testy analityczne na zbiorach danych finansowych klientów m.in. z sektorów finansowych, transportowych, energetycznych,
-
korzystał z narzędzi analitycznych i oprogramowania dostosowanego do pracy na dużych zbiorach danych,
-
sugerował nowe rozwiązania poprawiające procesy w firmie.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
jesteś absolwentem studiów ekonomicznych, rachunkowości lub studiów technicznych: informatyka, matematyka, kierunki ścisłe techniczne,
-
posiadasz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w analizie danych,
-
posiadasz umiejętność posługiwania się VBA,
-
nie jest Ci obcy języka SQL i znasz architekturę systemową baz danych,
-
znasz rozwiązania stosowane w Business Intelligence (PowerBI),
-
znasz przynajmniej jeden z języków programowania (Java, Python, C#, R, ),
-
posiadasz umiejętność optymalizacji procesów,
-
sprawnie komunikujesz się z w języku angielskim,
-
jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakty, po prostu lubisz pracować zespołowo,
-
jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną.
Dodatkowymi atutami będzie:
-
doświadczenie zawodowe w branży finansowej,
-
znjomość środowiska Idea CaseWare,
-
znajomość nowoczesnych technik wizualizacji danych.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie -
-
Menedżer ds. kontrolingu i rachunkowości zarządczej
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie i koordynacja projektów z zakresu kontrolingu, rachunkowości zarządczej, doradztwa z rachunkowości finansowej dla Klientów zewnętrznych,
-
wprowadzanie i optymalizacja ustawień procesów wewnętrznych w spółce i u Klientów zewnętrznych,
-
czynny współudział w tworzeniu strategii rozwoju PKF BPO, w tym rozwoju usług,
-
koordynacja i współudział w budżetowaniu i raportowaniu zarządczym dla Grupy PKF,
-
współudział w rozwoju narzędzi informatycznych stosowanych w spółce i dla Klientów zewnętrznych,
-
udział w spotkaniach sprzedażowych i ofertowaniu usług,
-
zarządzanie i rozwój podległego zespołu.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe o preferowanym kierunku: Rachunkowość, Finanse,
-
minimum 6 letnie doświadczenie w dziale księgowości bądź / i w dziale kontrolingu,
-
minimum 2 letnie doświadczenie w samodzielnym raportowaniu zarządczym i procesach budżetowania,
-
minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim,
-
doświadczenie we wdrożeniach systemów finansowo-księgowych typu ERP,
-
zaawansowana znajomość Excel,
-
znajomość angielskiego na poziomie minimum C1.
Mile widziane:
-
znajomość języka niemieckiego,
-
doświadczenie w realizacji projektów na rzeczy Klientów zewnętrznych,
-
doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
-
znajomość Microsoft Dynamics NAV,
-
znajomość Jet Reports,
-
znajomość Comarch Optima,
-
znajomość VBA
Mile widziane:
-
znajomość języka niemieckiego,
-
doświadczenie w realizacji projektów na rzeczy Klientów zewnętrznych,
-
doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
-
znajomość Microsoft Dynamics NAV,
-
znajomość Jet Reports,
-
znajomość Comarch Optima,
-
znajomość VBA.
Mile widziane:
-
znajomość języka niemieckiego,
-
doświadczenie w realizacji projektów na rzeczy Klientów zewnętrznych,
-
doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
-
znajomość Microsoft Dynamics NAV,
-
znajomość Jet Reports,
-
znajomość Comarch Optima,
-
znajomość VBA.
Mile widziane:
-
znajomość języka niemieckiego,
-
doświadczenie w realizacji projektów na rzeczy Klientów zewnętrznych,
-
doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
-
znajomość Microsoft Dynamics NAV,
-
znajomość Jet Reports,
-
znajomość Comarch Optima,
-
znajomość VBA.
Mile widziane:
-
znajomość języka niemieckiego,
-
doświadczenie w realizacji projektów na rzeczy Klientów zewnętrznych,
-
doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
-
znajomość Microsoft Dynamics NAV,
-
znajomość Jet Reports,
-
znajomość Comarch Optima,
-
znajomość VBA.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Księgowy ds. rachunkowości
Grupa PKF- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
księgowanie dokumentów źródłowych,
-
sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
-
segregacja i archiwizacja dokumentów,
-
fakturowanie sprzedaży,
-
inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu,
-
udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
-
udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
-
bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych projektów,
-
kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów.
Wymagania
-
średnie/wyższe wykształcenie (tytuł magistra lub licencjat/studia podyplomowe) preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki,
-
doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości min. 1 rok,
-
dobra znajomość prawa podatkowego (szczególnie w zakresie VAT i CIT) oraz zasad rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
-
umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Symfonia, Comarch),
-
pozytywne podejście do zadań i nastawienie na rozwój,
-
dbałość o szczegóły, dobre planowanie i organizacja pracy.
Mile widziane:
-
doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
-
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Navision, SAP).
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Księgowy ds. rachunkowości
Grupa PKF- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
księgowanie dokumentów źródłowych,
-
sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
-
segregacja i archiwizacja dokumentów,
-
fakturowanie sprzedaży,
-
inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu,
-
udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
-
udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
-
bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych projektów,
-
kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów.
Wymagania
-
średnie/wyższe wykształcenie (tytuł magistra lub licencjat/studia podyplomowe) preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki,
-
doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości min. 1 rok,
-
dobra znajomość prawa podatkowego (szczególnie w zakresie VAT i CIT) oraz zasad rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
-
umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Symfonia, Comarch),
-
pozytywne podejście do zadań i nastawienie na rozwój,
-
dbałość o szczegóły, dobre planowanie i organizacja pracy.
Mile widziane:
-
doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
-
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Navision, SAP).
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-
-
Samodzielny księgowy (Supervisor ds. rachunkowości)
Grupa PKF- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
nadzór merytoryczny i organizacyjny koordynowanych projektów,
-
prowadzenie procesu wdrażania outsourcingu u Klienta,
-
sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
-
sporządzanie sprawozdań finansowych,
-
kontakt z Klientami w zakresie prowadzonych projektów,
-
kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami oraz innymi instytucjami publicznymi
w zakresie prowadzonych projektów.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki),
-
posiadasz około 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
-
posiadasz doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
-
dobrze znasz obowiązujące przepisy prawne w zakresie rachunkowości i podatków,
-
posiadasz licencję Ministra Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,
-
znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2,
-
pracujesz na programach finansowo-księgowych (przede wszystkim Symfonia oraz inne: Optima, Navision, SAP),
-
masz doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Samodzielny księgowy (Supervisor ds. rachunkowości)
Grupa PKF- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
nadzór merytoryczny i organizacyjny koordynowanych projektów,
-
prowadzenie procesu wdrażania outsourcingu u Klienta,
-
sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
-
sporządzanie sprawozdań finansowych,
-
kontakt z Klientami w zakresie prowadzonych projektów,
-
kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami oraz innymi instytucjami publicznymi
w zakresie prowadzonych projektów.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki),
-
posiadasz około 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
-
posiadasz doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
-
dobrze znasz obowiązujące przepisy prawne w zakresie rachunkowości i podatków,
-
posiadasz licencję Ministra Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,
-
znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2,
-
pracujesz na programach finansowo-księgowych (przede wszystkim Symfonia oraz inne: Optima, Navision, SAP),
-
masz doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Księgowy ds. rachunkowości
Grupa PKF- Opole
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
księgowanie dokumentów źródłowych,
-
sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
-
segregacja i archiwizacja dokumentów,
-
fakturowanie sprzedaży,
-
inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu,
-
udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
-
udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
-
bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych projektów,
-
kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów.
Wymagania
-
średnie/wyższe wykształcenie (tytuł magistra lub licencjat/studia podyplomowe) preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki,
-
doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości min. 1 rok,
-
dobra znajomość prawa podatkowego (szczególnie w zakresie VAT i CIT) oraz zasad rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
-
umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Symfonia, Comarch),
-
pozytywne podejście do zadań i nastawienie na rozwój,
-
dbałość o szczegóły, dobre planowanie i organizacja pracy.
Mile widziane:
-
doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
-
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Navision, SAP).
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Samodzielny księgowy (Supervisor ds. rachunkowości)
Grupa PKF- Opole
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
nadzór merytoryczny i organizacyjny koordynowanych projektów,
-
prowadzenie procesu wdrażania outsourcingu u Klienta,
-
sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
-
sporządzanie sprawozdań finansowych,
-
kontakt z Klientami w zakresie prowadzonych projektów,
-
kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami oraz innymi instytucjami publicznymi
w zakresie prowadzonych projektów.
Wymagania
Dołącz do nas jeśli:
-
masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki),
-
posiadasz około 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
-
posiadasz doświadczenie pracy w biurze rachunkowym,
-
dobrze znasz obowiązujące przepisy prawne w zakresie rachunkowości i podatków,
-
posiadasz licencję Ministra Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,
-
znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2,
-
pracujesz na programach finansowo-księgowych (przede wszystkim Symfonia oraz inne: Optima, Navision, SAP),
-
masz doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Asystent ds. rachunkowości
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
księgowanie dokumentów źródłowych w różnych systemach finansowych,
-
sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
-
wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie przelewów do realizacji,
-
segregowanie i archiwizowanie dokumentów,
-
pomoc w innych pracach biurowych i administracyjnych oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu.
Wymagania
-
jesteś studentem, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki lub ukończyłeś/aś liceum ekonomiczne,
-
charakteryzuje Cię chęć rozwoju w dziedzinie podatków i rachunkowości.
-
posiadasz wiedzę z zakresu zagadnień finansowo-księgowych,
-
dobrze znasz język angielski,
-
szybko uczysz się i potrafisz wykorzystywać wiedzę w praktyce,
-
posiadasz dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
-
-
Koordynator ds. cen transferowych
Grupa PKF- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
zarządzanie projektami w zakresie cen transferowych,
-
sporządzanie dokumentacji cen transferowych,
-
sporządzanie analiz porównawczych / analiz zgodności,
-
przygotowywanie opinii, alertów, artykułów prasowych z zakresu cen transferowych,
-
uczestnictwo w kontrolach z zakresu cen transferowych,
-
bieżące doradztwo dla Klientów z zakresu cen transferowych,
-
udział w innych bieżących projektach z zakresu prawa podatkowego.
Wymagania
-
ukończone studia wyższe – mile widziane z zakresu ekonomii i/lub prawa,
-
bardzo dobra znajomości języka angielskiego,
-
doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych i analiz,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie.
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Świadczenia urlopowe
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie. -
-
Asystent w zespole audytu
Grupa PKF- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Rozwjane wiedzy i umiejętności merytorycznych w gronie doświadczonych ekspertów
-
Wykorzystanie zdobytego dotychczas wykształcenia w praktyce
-
Bycie częścią zespołów realizujących projekty z zakresu badania i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich
-
Zmierzenie swoich sił w sporządzaniu dokumentacji z czynności rewizji finansowej
-
Poznanie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw z różnych branż i kultur organizacyjnych
Wymagania
-
Absolwent albo student (4 lub 5 roku) studiów ekonomicznych lub rachunkowości
-
Cheć rozwoju w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów
-
Zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
-
Komunkatywność i łatwość w nawiązywanu kontaktów, po prostu lubisz pracować zespołowo
-
W dobrym stopniu posługujesz się narzędziami z pakietu MS Office
-
Swobodna komunikacja w języku angielskim będzie Twoim dodatkowym atutem. Obsługujemy wielu Klientów z kapitałem zagranicznym i wraz z kolegami i koleżankami z innych firm należących do sieci PKF uczestniczymy w wielu międzynarodowych projektach
-
Mile widziane są także Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy w audycie lub księgowości
Oferujemy
-
Hybrydowa forma pracy
-
Zajęcia językowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
-
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
-
Multisport i Multikafeteria
-
Premia za polecenia pracownicze
-
Dofinansowanie do okularów
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
-
Dodatkowe diety do delegacji służbowej
-
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
-
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.
-