BizSurance to firma, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze finansowej dla klientów indywidualnych oraz firm. Oferujemy innowacyjne rozwiązania w zakresie ubezpieczeń i leasingu, dostosowane do potrzeb każdego klienta. Nasza platforma CRM zapewnia unikalne wsparcie w zarządzaniu ofertami i dokumentacją, co przekłada się na efektywność i oszczędności. Dzięki współpracy z licznymi dostawcami usług finansowych, gwarantujemy dostęp do najlepszych warunków rynkowych. Zaufaj nam i skorzystaj z naszego doświadczenia w branży!
BizSurance Partners najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy

Oferty pracy BizSurance Partners

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera
  • Przyjazne miejsce pracy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa BizSurance Partners

Siedziba główna

Godziny otwarcia BizSurance Partners

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
BizSurance Partners
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Bydgoszcz
  3. Wrocław
  4. Warszawa

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca BizSurance Partners - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. sprzedaży ubezpieczeń i leasingu

    BizSurance Partners
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

      • przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych oraz leasingu
      • obsługa systemu wewnętrznego CRM
      • rejestracja dokumentów posprzedażowych

      Wymagania

      NASZE

      • komunikatywność i otwartość
      • bardzo dobra obsługa komputera
      • dobra organizacja czasu pracy
      • wykształcenie min. średnie
      • wiek max. 30 lat *
      • mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowe

      *stanowisko finansowane ze środków unijnych

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
      • szkolenie wstępne i przygotowanie do pracy oraz wsparcie w wykonywanych obowiązkach
      • możliwość rozwoju zawodowego oraz budowanie własnej struktury sprzedaży
      • benefity w postaci ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej
      • przyjazną atmosferę

Pracodawcy w Toruniu i okolicy