Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA praca
Czy to Twoja firma?
Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska Poznań Inżynier Poznań Budowlaniec Poznań Pracownik fizyczny Poznań Informatyk Poznań
bhp / ochrona środowiska inżynieria / technologia / technika budownictwo / architektura / geodezja praca fizyczna it (informatyka)
Oferty pracy "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
ELEKTRYK PRZEMYSŁOWY
Techvisie B.V.- 2 200-3 000 € netto (+ VAT) / mies.
- Holandia
- umowa agencyjna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
SPAWACZ MIG/MAG/E – MONTER / SKŁADACZ - Praca w Holandii
Techvisie B.V.- 2 200-3 000 € netto (+ VAT) / mies.
- Holandia
- umowa agencyjna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Automatyk ->utrzymanie ruchu ->Jankowice k. Poznania
Randstad Polska Sp. z o.o. Profil- Poznań
- umowa o pracę
Dodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Bilety na imprezy kulturalne
-
Dodatki świąteczne
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Dofinansowanie wypoczynku
-
Elastyczny czas pracy
-
Karnety na siłownię
-
Karta MultiSport
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Pakiet socjalny
-
Parking dla pracowników
-
Pracownicze Plany Kapitałowe
-
Pracowniczy Program Emerytalny
-
Program poleceń pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa relaksu
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy laptop
-
Służbowy samochód
-
Służbowy telefon
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Zaangażowanie. Szacunek. Profesjonalizm. Rozwój. Odpowiedzialność.
Aquanet SA należy do ścisłej czołówki firm z branży wodociągowo-kanalizacyjnej w Polsce. To największa w Wielkopolsce firma zajmująca się poborem, uzdatnianiem i dostarczaniem zimnej wody, odbiorem i oczyszczaniem ścieków, a także świadczeniem usług z zakresu gospodarki wodno-ściekowej. Z naszych usług korzystają mieszkańcy Poznania oraz okolicznych gmin. Oprócz świadczenia usług podstawowych dla naszego funkcjonowania, od lat wspieramy przedsięwzięcia kulturalne, ekologiczne, społeczne - także te podejmowane przez organizacje pozarządowe. A wszystko to w "Trosce o pokolenia". Aquanet zatrudnia obecnie ponad 800 osób, pracujących w różnych obiektach Spółki, na terenie Poznania i okolicznych gmin. Dzięki różnorodności wiekowej zatrudnianych pracowników udało nam się w firmie połączyć wiedzę ekspercką z entuzjazmem i otwartością na nowe rozwiązania. NASZE WARTOŚCI: W swojej pracy kierujemy się wartościami, które zostały określone wspólnie przez grupę pracowników z różnych działów i pracujących na różnych stanowiskach. Nasza Księga Wartości opiera się na 5 kluczowych wartościach: odpowiedzialność, rozwój, profesjonalizm, szacunek, zaangażowanie. Stanowią one kierunkowskaz naszego funkcjonowania, dokładnie opisując postawy i codzienne zachowania. Wartości wyznaczają ramy naszych relacji wewnętrznych i zewnętrznych. WIZJA: Przez ciągły rozwój odpowiadamy na oczekiwania społeczne i wyznaczamy standardy branży MISJA: Gospodarując wodą poprawiamy jakość życia Facebook: https://www.facebook.com/AquanetPoznan/ Instagram: https://www.instagram.com/aquanetpoznan/
- Miasto
- Poznań
- Siedziba główna
- Poznań, Woj. Wielkopolskie
- Branża
- Usługi komunalne
Rok założenia
b.d.
Liczba pracowników
501-1 000
Liczba obserwujących
1744
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Poznań
- Wrocław
- Warszawa
- Katowice
- Konin
- Gdańsk
- Leszno
- Bydgoszcz
- Kraków
- Lublin
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Automatyki
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Mosina
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Automatyki
Mosina 62-050, ul. Czereśniowa 4
Zakres obowiązków
Utrzymanie w sprawności technicznej systemów elektroenergetycznych do 1kV oraz AKPiA, w tym w szczególności za:
-
usuwanie awarii systemów automatyki oraz elektroenergetyki do 1kV na poszczególnych obiektach;
-
programowanie, diagnozowanie i usuwanie awarii sterowników PLC, wizualizacji SCADA oraz systemów komunikacji Profibus, Modbus, Ethernet
-
dokonywanie przeglądów, napraw i konserwacji układów i urządzeń AKPiA oraz systemów elektroenergetycznych do 1kV
-
dokonywanie koniecznego montażu urządzeń i układów AKPiA oraz systemów elektroenergetycznych do 1 kV.
Wymagania
-
wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku Automatyka i Robotyka lub pokrewne;
-
2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
wiedza z zakresu systemów elektroenergetycznych do 1 kV;
-
zaawansowana znajomości sterowników PLC (Siemens, Schneider Electric);
-
znajomość zagadnień z zakresu komputerowych systemów nadzoru i wizualizacji SCADA ( WinCC, Wizcon/Control Maestro);
-
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
-
uprawnienia SEP do 1kV;
-
prawo jazdy kat. B;
-
umiejętność współpracy, komunikatywność i zaangażowanie.
Oferujemy
-
umowa o pracę
-
prywatna opieka medyczna
-
pracowniczy program emerytalny
-
pracownicza kasa zapomogowa
-
wolontariat pracowniczy
-
możliwość pracy zdalnej
-
turnieje sportowe
-
dofinansowanie studiów
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
-
dopłata do wypoczynku
-
dopłata do nauki języków obcych
-
prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
-
piknik firmowy
-
pakiet kafeteryjny
-
pakiet powitalny dla noworodków
-
programy szkoleniowe
-
rozwój zawodowy
-
profilaktyka zdrowotna
-
ubezpieczenie na życie
-
program poleceń pracowniczych
-
-
Specjalista ds. Mechanicznych (umowa na zastępstwo do lutego 2025)
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Mechanicznych
(umowa na zastępstwo do lutego 2025)
Miejsce pracy: Poznań Dolna Wilda 126
Zakres obowiązków
-
zakup nowych maszyn warsztatowych w ramach działu,
-
kompletowanie dokumentacji maszyn: ewidencja, uzupełnianie oraz archiwizacja,
-
przeglądy maszyn warsztatowych i elektronarzędzi w ramach działu,
-
przygotowywanie zleceń zewnętrznych i nadzór nad naprawami maszyn warsztatowych,
-
przeglądy urządzeń bezpieczeństwa (statywy, belki, trójnogi, wciągniki) we współpracy z firmą zewnętrzną,
-
zarządzanie odpadami w ramach działu.
Wymagania
-
oczekujemy wykształcenia wyższego o profilu mechanicznym, mechatronicznym,
-
min. rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
-
znajomości gospodarki remontowej maszyn i urządzeń;
-
umiejętności interpretacji dokumentacji w zakresie branży mechanicznej;
-
prawo jazdy kat. B;
-
mile widziane posiadanie uprawnień SEP gr. I, II, III;
-
komunikatywności, samodzielności i zaangażowania.
Oferujemy
-
Umowę o pracę na zastępstwo do lutego 2025
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
ubezpieczenie na życie.
-
-
Mechanik Serwisant
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Mechanik Serwisant
Miejsce pracy: Koziegłowy
Zakres obowiązków
-
przeprowadzanie różnego rodzaju robót na maszynie konwencjonalnej do toczenia i frezowania (wykonanie części do maszyn i urządzeń dla napraw awaryjnych),
-
obsługa narzędzi dla tokarza i frezera,
-
konserwacja tokarki, frezarki oraz narzędzi skrawających,
-
toczenie różnych powierzchni – walcowych, stożkowych i czołowych,
-
frezowanie płaszczyzn, rowków, powierzchni kształtowych,
-
toczenie gwintów, obróbka drobnych elementów,
-
przecinanie i roztaczanie otworów,
-
wykonywanie pomiarów warsztatowych,
-
dobór odpowiedniego surowca w zależności od wytwarzanego elementu,
-
przygotowanie maszyny do użycia,
-
nadzorowanie pracy maszyn.
Wymagania
-
wykształcenia min. zasadniczego/zawodowego;
-
umiejętność obsługi i pracy z tokarką i frezarką;
-
doświadczenia zawodowego na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
umiejętności naprawy maszyn i urządzeń;
-
umiejętności czytania rysunku technicznego;
-
prawa jazdy kat. B;
-
samodzielności, umiejętności pracy w zespole i zaangażowania.
Dodatkowym atutem będzie:
-
uprawnienia do obsługi urządzeń dźwigowych sterowanych z poziomu zerowego;
-
uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych;
-
uprawnienia podstawowe w zakresie spawania gazowego i elektrycznego: elektrodą otuloną i w osłonie gazów ochronnych oraz posiadanie książki spawacza;
-
uprawnienia eksploatacyjne SEP gr. I, II, III.
Oferujemy
-
umowę o pracę;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
Na oferty czekamy do 20.12.2023 r.
-
-
Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan.
(sieć kanalizacyjna)
Ul. Gdyńska 1, Koziegłowy
MSK/23/03
Zakres obowiązków
-
prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
-
prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
-
prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
-
zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych.
Wymagania
-
wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
-
umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
-
prawo jazdy kategorii B;
-
podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
-
dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym;
-
samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole;
mile widziane:
-
znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan;
-
prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu.
Oferujemy
-
umowę o pracę;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
-
-
MECHANIK SERWISANT
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Mosina
- umowa o pracę
- pełny etat
-
MECHANIK SERWISANT
miejsce pracy: Mosina
Zakres obowiązków
-
utrzymanie maszyn i urządzeń zgodnie z instrukcją DTR urządzeń w celu zabezpieczenia ich bezawaryjnej pracy przez okres użytkowania;
-
wykonywanie czynności przeglądowych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych na obiektach wodnych i ściekowych należących do Spółki;
-
prowadzenie dokumentacji przeglądowych i naprawczych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych;
-
utrzymanie w dobrym stanie technicznym podległych obiektów: maszyn, urządzeń, instalacji oraz narzędzi, w tym demontaż, czyszczenie, weryfikację, mycie części i podzespołów;
-
używanie we właściwy sposób i dbanie o narzędzia będące wyposażeniem warsztatu;
-
utrzymywanie urządzeń mechanicznych i technologicznych w stanie gotowości technicznej do bezpiecznej i bezawaryjnej pracy;
-
diagnostykę urządzeń i instalacji technicznych mająca na celu rozpoznanie stopnia ich zużycia, powstałych uszkodzeń.
Wymagania
-
wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
-
doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
umiejętność naprawy maszyn i urządzeń;
-
umiejętność czytania rysunku technicznego;
-
prawo jazdy kat. B;
-
samodzielność umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie.
Dodatkowym atutem będzie:
-
umiejętność obsługi urządzeń mechanicznych do obróbki skrawaniem;
-
uprawnienia do obsługi urządzeń dźwigowych sterowanych z poziomu zerowego
-
uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych;
-
uprawnienia podstawowe w zakresie spawania gazowego i elektrycznego: elektrodą otuloną i w osłonie gazów ochronnych oraz posiadanie książki spawacza;
-
uprawnienia eksploatacyjne SEP gr. I, II, III.
Oferujemy
-
umowę o pracę:
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie;
-
system poleceń pracowniczych
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 12 listopada br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Odbiorów Sieci i Przyłączy Wod.-Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Młodszy Specjalista ds. Odbiorów Sieci i Przyłączy Wod.-Kan.
miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
-
realizację procesu odbiorów obiektów, sieci i przyłączy wod-kan, podejść wodomierzowych (praca w biurze i w terenie),
-
odbiory częściowe, techniczne i końcowe obiektów, sieci i przyłączy wod-kan,
-
przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków na realizację sieci z obiektami oraz przyłączy wod.-kan.,
-
korespondencja wewnętrzna, korespondencja z klientem zewnętrznym jak i jednostkami samorządu terytorialnego,
-
weryfikacja kompletności oraz poprawności dokumentacji odbiorowej obiektów, sieci i przyłączy wod-kan,
-
ewidencję i sprawozdawczość z zakresu obszaru odpowiedzialności,
-
współpracę z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz jednostkami zewnętrznymi w celach realizacji zadań,
-
współudział przy tworzeniu procedur i instrukcji.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe (mile widziane branżowe uprawnienia budowlane),
-
min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,
-
znajomość zagadnień hydrauliki, wykonawstwa, napraw i eksploatacji obiektów budowlanych branży wod-kan,
-
znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod-kan a w szczególności: Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Ustawy Prawo budowlane, Kodeksu cywilnego w zakresie prawa własności, służebności gruntowych i ograniczonych praw rzeczowych, Prawa geodezyjnego i kartograficznego, Ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym,
-
umiejętność czytania podkładów geodezyjnych (map zasadniczych), szkiców geodezyjnych oraz projektów technicznych,
-
podstawowa znajomość procesu inwestycyjnego,
-
podstawowa znajomość zasad projektowania oraz wykonawstwa sieci i przyłączy wod-kan oraz materiałów stosowanych w wykonawstwie sieci i przyłączy wod-kan,
-
podstawowa wiedza z zakresu Standardów Materiałowych Aquanet S.A. oraz Wytycznych do projektowania Aquanet S.A.,
-
umiejętność redagowania pism urzędowych bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office;
-
podstawowa znajomość programu QGIS,
-
prawo jazdy kat. B;
-
umiejętność rozwiązywania problemów, decyzyjności, odporność na stres, asertywności, dobrej organizacji pracy, komunikatywności, dążenia do utrzymania wysokiej jakości pracy.
Oferujemy
-
umowę o pracę:
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie;
-
system poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 12 listopada br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Administrator Systemów
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Administrator Systemów
Nr ref. FIT/23/02
Miejsce pracy: Dolna Wilda 126
Zakres obowiązków
Administrowanie powierzonych systemów i zasobów teleinformatycznych Spółki w celu zapewnienia ciągłości działania usług biznesowych i bezpieczeństwa przetwarzanych danych w szczególności:
-
Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem powierzonych systemów teleinformatycznych;
-
Zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT w obszarze administrowanych systemów;
-
Zapewnienie bezpieczeństwa informacji w podległych systemach informatycznych;
-
Praca nad architekturą rozwiązań, wydajnością i skalowaniem komponentów infrastruktury;
-
Obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem administrowanych systemów;
-
Sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania administrowanymi systemami; Współpraca z zespołami projektowymi przygotowywaniu propozycji zmian systemów informatycznych; Udział we wdrożeniu nowych i zmiana konfiguracji istniejących systemów i usług IT; Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
-
Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Znajomość administracji systemów serwerowych opartych na platformach rodziny Linux oraz Windows;
-
Znajomość narzędzi monitorujących działanie infrastruktury;
-
Znajomość administracji rozwiązań do wirtualizacji, np.: KVM Linux, VMware;
-
Umiejętność tworzenia skryptów bash, znajomość języków skryptowych;
-
Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci, systemów informatycznych i aplikacji
-
Znajomość administracji serwerami WWW tj. IIS, Apache , Nginx;
-
Wiedza z zakresu standardów i protokołów telekomunikacyjnych w sieciach teleinformatycznych;
-
Znajomość systemów baz danych: PosgresSQL, MySQL, MS SQL, Oracle; Znajomość platform chmurowych: AWS, Azure, Google Cloud;
-
Otwartość na poznawanie nowych technologii;
-
Znajomość standardów zarządzania usługami IT ITIL;
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną.
-
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
-
-
Magazynier
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Za co będziesz odpowiedzialny:
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu i placu magazynowego a w szczególności za:
-
przyjmowanie i wydawanie towaru do i z magazynu;
-
dokonywanie odbioru ilościowego i jakościowego towaru;
-
rozmieszczanie przyjętego towaru w wyznaczonych miejscach na magazynie;
-
kontrolę stanów i rozchodów towarów w programie komputerowym,
-
utrzymywanie porządku na magazynie.
Wymagania
-
wykształcenia min. zawodowego;
-
min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na magazynie;
-
znajomości zasad magazynowania materiałów i towarów;
-
uprawnień do obsługi wózków widłowych;
-
umiejętności obsługi komputera;
-
prawa jazdy kat. B;
-
znajomości obsługi technicznej urządzeń służących do magazynowania, załadunku i rozładunku towarów;
-
umiejętności obsługi Klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
-
umiejętności współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania.
Mile widziane
-
znajomość programu SAP.
Oferujemy
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu
Zakres obowiązków
-
zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi administracyjnej kontraktów;
-
wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną oraz prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej Projektów unijnych prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji;
-
kompletowanie wymaganych dokumentów związanych z realizowanymi Projektami;
-
wsparcie przy aplikowaniu o dofinansowanie ze środków UE oraz przy rozliczaniu Projektów unijnych;
-
archiwizowanie dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych;
-
udział w opracowaniu raportów i sprawozdań;
-
dbałość o poprawną archiwizację dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych w Dziale Realizacji Inwestycji;
-
udział w spotkaniach, prowadzenie protokołów ze spotkań;
-
przygotowywanie projektów dokumentów.
Wymagania
-
min. wykształcenie średnie (preferowane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym lub technicznym);
-
min. roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
-
bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności program MS Excel);
-
mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów z dofinansowaniem UE;
-
wysokie umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność.
Oferujemy
-
prywatna opieka medyczna
-
pracowniczy program emerytalny
-
pracownicza kasa zapomogowa
-
wolontariat pracowniczy
-
możliwość pracy zdalnej
-
turnieje sportowe
-
karta Multisport
-
dofinansowanie studiów
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
-
dopłata do wypoczynku
-
dopłata do nauki języków obcych
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci
-
piknik firmowy
-
umowa o pracę
-
nowoczesne technologie
-
programy szkoleniowe
-
rozwój zawodowy
-
dzień zdrowia raz w roku
-
ubezpieczenie na życie
-
program poleceń pracowniczych
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 3 września br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Monter Serwisant Sieci Wod.-Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Mosina
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Miejsce pracy: Mosina
Nr ref: MSW/23/03
Zakres obowiązków
-
Prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją
-
prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
-
prowadzenie pojazdów do. 3,5 t.;
-
zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych
-
praca w systemie jednozmianowym
Wymagania
-
wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
-
mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
mile widziana znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan.;
-
umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
-
prawo jazdy kategorii B, (mile widziane uprawnienia kat. B+E, C, C+E);
-
podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
-
umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i sumienność;
-
samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy
-
umowę o pracę;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie;
-
-
Młodszy Specjalista ds. Badań i Rozwoju
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Miejsce pracy: Koziegłowy, ul. Gdyńska 1 (gmina Czerwonak, powiat poznański)
Nr ref: JTS/23/7
Zakres obowiązków
-
udział w inicjowaniu, planowaniu i realizacji prac badawczych w celu optymalizacji pracy oczyszczalni ścieków lub wdrażania rozwiązań innowacyjnych zgodnie z trendem gospodarki obiegu zamkniętego;
-
udział w projektowaniu stanowisk badawczych pod realizowane prace badawcze;
-
przygotowanie testów w skali laboratoryjnej, planowanie i wykonywanie doświadczeń, analiz laboratoryjnych dla prowadzonych prac badawczych;
-
interpretację wyników badań laboratoryjnych oraz wyników prac badawczych;
-
współpracę z jednostkami naukowymi w ramach realizowanych grantów;
-
współpracę z laborantami w zakresie realizowanych badań;
-
udział w szacowaniu niezbędnych zasobów i kosztów prac badawczych oraz ich rozliczanie ;
-
udział w tworzeniu koncepcji zastosowania badanych technologii w pełnej skali wraz z szacowaniem kosztów i oszczędności w przypadku wdrożenia technologii;
-
udział w sporządzaniu niezbędnych raportów z zakresu prac badawczych;
-
udział w międzynarodowych spotkaniach, udział w przygotowywaniu prezentacji, udział w spotkaniach - często anglojęzycznych;
-
udział w przygotowywaniu postępowań
Wymagania
-
wykształcenia wyższego o kierunku inżynieria środowiska lub kierunku pokrewnym;
-
dobrej znajomości procesów oczyszczania ścieków (w tym m.in. gospodarki osadowej)
-
znajomości przepisów z zakresu oczyszczania ścieków, przeróbki osadów;
-
umiejętności czytania rysunków technicznych;
-
znajomości trendów branżowych;
-
dobrej znajomości języka angielskiego (język branżowy) i umiejętności jego praktycznego zastosowania;
-
umiejętności pracy laboratoryjnej;
-
prawa jazdy kat. B;
-
samodzielności, zdolności organizacyjnych, kreatywności, zaangażowania, otwartości, gotowości do nieszablonowego działania
Oferujemy
-
umowę o pracę na zastępstwo;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Obiektów Wod.-Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: MOS/23/03
Miejsce pracy: Koziegłowy
Zakres obowiązków
-
planowanie eksploatacji obiektów wod. – kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi, w tym w szczególności za:
-
Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
-
Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
-
Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
-
Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
-
Planowanie i realizacja przetargów;
-
Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
-
Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
-
Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
-
Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
-
Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
-
Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
-
Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób / Działów;
-
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
-
Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
Znajomość eksploatacji i technologii obiektów wod-kan;
-
Umiejętność zarządzania zasobami majątkowymi;
-
Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan;
-
Podstawowa umiejętność czytania projektów budowlano - wykonawczych z zakresu oczyszczania ścieków;
-
Bardzo dobra znajomość MS Office;
-
Prawo jazdy kat. B;
-
Zaangażowanie, samodzielność odpowiedzialność, zdolności organizacyjne i gotowość do nieszablonowego działania
Oferujemy
umowę o pracę;
prywatną opiekę medyczną;
pracowniczy program emerytalny;
pracowniczą kasę zapomogową;
wolontariat pracowniczy;
możliwość pracy zdalnej;
turnieje sportowe;
kartę Multisport;
dofinansowanie studiów;
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
dopłatę do wypoczynku;
dopłatę do nauki języków obcych;
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
piknik firmowy;
pakiety
darmowe miejsca parkingowe;
nowoczesne technologie;
programy szkoleniowe;
rozwój zawodowy;
dzień zdrowia raz w roku;
ubezpieczenie na życie;
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 16 lipca br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Obiektów Wod.-Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: MOS/23/03
Miejsce pracy: Koziegłowy
Zakres obowiązków
-
planowanie eksploatacji obiektów wod. – kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi, w tym w szczególności za:
-
Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
-
Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
-
Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
-
Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
-
Planowanie i realizacja przetargów;
-
Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
-
Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
-
Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
-
Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
-
Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
-
Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
-
Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób / Działów;
-
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
-
Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
Znajomość eksploatacji i technologii obiektów wod-kan;
-
Umiejętność zarządzania zasobami majątkowymi;
-
Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan;
-
Podstawowa umiejętność czytania projektów budowlano - wykonawczych z zakresu oczyszczania ścieków;
-
Bardzo dobra znajomość MS Office;
-
Prawo jazdy kat. B;
-
Zaangażowanie, samodzielność odpowiedzialność, zdolności organizacyjne i gotowość do nieszablonowego działania
Oferujemy
umowę o pracę;
prywatną opiekę medyczną;
pracowniczy program emerytalny;
pracowniczą kasę zapomogową;
wolontariat pracowniczy;
możliwość pracy zdalnej;
turnieje sportowe;
kartę Multisport;
dofinansowanie studiów;
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
dopłatę do wypoczynku;
dopłatę do nauki języków obcych;
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
piknik firmowy;
pakiety
darmowe miejsca parkingowe;
nowoczesne technologie;
programy szkoleniowe;
rozwój zawodowy;
dzień zdrowia raz w roku;
ubezpieczenie na życie;
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 11 czerwca br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Kierownik Działu Zarządzania Środowiskowego
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: JOS/23/01
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
-
Nadzór nad spełnieniem wymagań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na obiektach Spółki;
-
Nadzór nad kontrolą zakładów wprowadzających ścieki przemysłowe do kanalizacji miejskiej i naliczanie należności dodatkowych oraz wystawianie obciążenia dla zakładów przekraczających dopuszczalne parametry wprowadzania ścieków do kanalizacji
-
Nadzór nad opracowywaniem sprawozdań urzędowych z zakresu ochrony środowiska;
-
Koordynowanie audytów technicznych z zakresu ochrony środowiska dla planowanych przedsięwzięć finansowych lub rozwojowych Spółki;
-
Opiniowanie projektów/przedsięwzięć inwestycyjnych Spółki w zakresie oddziaływania na środowisko i dotrzymania standardów emisyjnych zanieczyszczeń;
-
Współopiniowanie projektów/przedsięwzięć inwestycyjnych podmiotów w zakresie podczyszczania ścieków technologicznych przed ich wprowadzeniem do sieci kanalizacyjnej;
-
Interpretacja i wdrażanie nowych przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz analiza zgodności stanu prawnego Spółki;
-
Uzgadnianie warunków zawierania umów z podniesionymi parametrami jakości ścieków;
-
Zarządzanie budżetem komórki organizacyjnej i Spółki w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska i usług wodnych;
-
Organizowanie pracy zespołu (ok. 10 osób);
-
Sporządzanie sprawozdań z działalności podległej komórki organizacyjnej;
-
Zarządzanie powierzonym budżetem.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiska lub kierunku pokrewnym;
-
Wysokie umiejętności interpersonalne oraz min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
-
Min. 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
Biegła znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska;
-
Znajomość procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków komunalnych i przemysłowych;
-
Znajomość zagadnień związanych z gospodarką wodno-ściekową, gospodarką odpadami i emisją zanieczyszczeń do powietrza z obszaru ochrony środowiska;
-
Umiejętność organizowania pracy własnej i podległego zespołu;
-
Znajomość branżowego języka angielskiego;
-
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie;
-
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 4 czerwca br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Operator Serwisant Obiektów Wod.-Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Miejsce pracy: Szlachęcin/Koziegłowy (pow. poznański)
Numer referencyjny: MOS/23/04
Zakres obowiązków
-
obsługa/ eksploatacja instalacji i urządzeń zlokalizowanych na obiektach ściekowych (oczyszczalnie ścieków).
Wymagania
-
wykształcenie min. zawodowe/zasadnicze;
-
doświadczenie w pracy na stanowisku eksploatatora instalacji przemysłowych, mechanika instalacji, sieciach cieplnych lub gazowych;
-
mile widziane uprawnienia SEP grupa I, II, III;
-
wiedza z zakresu budowy i zasad działania maszyn i urządzeń, instalacji i obiektów przemysłowych;
-
rozwinięte zdolności manualne;
-
umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office (Excel, Word);
-
prawo jazdy kat. B;
-
gotowość do pracy w systemie zmianowym;
-
dokładność, zdolność szybkiego podejmowania decyzji.
Oferujemy
-
umowę o pracę;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie;
-
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 21.05.2023 br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Technolog ds. Produkcji Wody
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: JTW/23/01
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
-
bieżąca kontrola jakości wód uzdatnionych produkowanych na stacjach uzdatniania wody należących do Spółki.
-
tworzenie raportów technologicznych pracy poszczególnych stacji wodociągowych na terenie działalności Spółki;
-
udział w procesie inicjowania inwestycji mających na celu udoskonalenie technologii uzdatniania wody;
-
udział w nadzorze technologicznym nad procesem uzdatniania wody na stacjach na terenie działalności Spółki;
-
doradztwo technologiczne w procesach uzdatniania wody;
-
udział w procesie przygotowywania dokumentacji przetargowej w podległym obszarze działania.
-
udział w realizowanych zadaniach inwestycyjnych i nadzór technologiczny prowadzonych prac
-
współudział w opracowywaniu i wdrażaniu planów bezpieczeństwa zaopatrzenia w wodę pitną, identyfikacji, charakterystyki i oceny ryzyk, zagrożeń dla systemów zaopatrzenia w wodę.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
-
min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku;
-
wiedza techniczna związana z procesem uzdatniania wody;
-
znajomość hydrauliki płynów w procesie uzdatniania wody;
-
znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod.- kan.;
-
podstawowa wiedza z zakresu chemii wody, hydrobiologii, fizyki i matematyki;
-
umiejętność interpretacji wyników laboratoryjnych w aspekcie zachodzących na stacjach procesów fizycznochemicznych i mikrobiologicznych;
-
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
umowę o pracę:
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę sportową
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
pakiet kafeteryjny;
-
pakiet powitalny dla noworodków;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
profilaktyka zdrowotna;
-
ubezpieczenie na życie.
Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 26 marca 2023 r.
-
-
Kierownik Działu Realizacji Inwestycji
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: IB/23/01
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie i organizacja pracy Działu Realizacji Inwestycji (obecnie zatrudnionych ponad 60 osób);
-
Realizacja planów inwestycyjnych Spółki (średnia roczna wartość prowadzonych inwestycji ok. 250 mln złotych);
-
Kontrola i koordynacja zadań inwestycyjnych również tych realizowanych w oparciu o pozyskiwane fundusze pomocowe z UE pod kątem terminowości i jakości realizacji;
-
Nadzór nad należytym wykonywaniem usług nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi wykonywanymi przez zewnętrznych usługodawców zgodnie
z podpisanymi umowami; -
Współpraca z jednostkami samorządowymi i instytucjami zewnętrznymi
w zakresie koniecznym dla prawidłowego przebiegu robót budowlanych; -
Udział przy przygotowaniu programu inwestycyjnego Spółki;
-
Współpraca z inwestorami zewnętrznymi w zakresie odbiorów sieci i przyłączy wod.-kan. podłączanych do systemów Spółki oraz w zakresie wykupów sieci;
-
Nadzorowanie i koordynowanie opracowywania sprawozdań, analiz i raportów
z działalności Działu.
Wymagania
-
min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowniczym związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją procesu inwestycyjnego w branży budowlanej;
-
wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: Budownictwo, Inżynieria Sanitarna; Inżynieria środowiska);
-
znajomość przepisów prawa budowlanego, prawa z zakresu zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego;
-
wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania projektami inwestycyjnymi;
-
prawo jazdy kat. B;
-
odporność na stres, myślenie analityczne, dokładność i rzetelność.
Oferujemy
-
umowę o pracę:
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę sportową
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
pakiet kafeteryjny;
-
pakiet powitalny dla noworodków;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
profilaktyka zdrowotna;
-
ubezpieczenie na życie.
Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 22 marca 2023 r.
-
-
Specjalista ds. Administracyjno - Ekonomicznych
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
JTS/23/01
Miejsce pracy:
Poznań- Dolna Wilda 126 oraz Koziegłowy- Gdyńska 1
Zakres obowiązków
-
Współpraca z pracownikami działu, komórkami organizacyjnymi Spółki, a także z firmami i klientami zewnętrznymi
-
Obsługa administracyjna działu, w szczególności: wystawianie zleceń wewnętrznych, ewidencja wydatków pozycji kosztów, za które odpowiedzialny jest dział, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej
-
Tworzenie raportów dot. wykonania budżetu działu
-
Właściwa gospodarka środkami trwałymi i stanem magazynowym
-
Wsparcie w zakresie sprawozdawczości parametrów technologicznych i jakości ścieków oraz monitoringu laboratoryjnego wynikającego z wymagań prawnych i technologicznych
-
Współudział we wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych i planowanie harmonogramów prac pod względem rzeczowym – finansowym
Wymagania
-
Wykształcenia min. średniego, mile widziane o profilu administracyjnym lub ekonomicznym
-
Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętności obsługi pakietu MS Office
-
Umiejętności współpracy i komunikatywności
-
Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy
-
Gotowość do pracy w dwóch lokalizacjach: Poznań- Dolna Wilda 126 oraz Koziegłowy- Gdyńska 1
-
Mile widziane prawo jazdy kat. B oraz podstawowa znajomość procesów ujmowania, uzdatniania wody i oczyszczania ścieków
Oferujemy
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 19.03.23
-
-
Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan. (sieć kanalizacyjna)
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: MSK/22/03
Zakres obowiązków
-
prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
-
prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
-
prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
-
zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych
Wymagania
-
wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
-
znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan. pozwalająca na samodzielne podejmowanie decyzji w zakresie swoich kompetencji;
-
umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
-
prawo jazdy kategorii B (mile widziane prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu);
-
podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
-
dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
-
samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy
-
umowę o pracę;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 19 marca 2023
-
-
Specjalista Dokumentacji Inwestycyjnej
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr ref. IPD/22/01
Zakres obowiązków
-
przygotowanie kompletnej dokumentacji technicznej dla zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Spółkę;
-
udział w procesie przygotowania dokumentacji SWZ oraz uczestnictwo w przetargach na dokumentację techniczną;
-
kontrola prawidłowości wykonania dokumentacji;
-
udział w weryfikacji realizacji umów;
-
opiniowanie dokumentacji w zakresie zgodności z zapisami SWZ oraz wytycznymi i standardami Aquanet
-
uczestnictwo w przekazaniu kompletnej dokumentacji do realizacji zadań inwestycyjnych (koordynacja działań biura projektowego);
-
organizowanie spotkań (np. wideokonferencje) niezbędnych do terminowego realizowania nadzorowanych umów;
-
współpraca, nadzór i koordynacja działań podmiotów zewnętrznych tworzących dokumentację techniczną oraz kontrola postępu wykonywania dokumentacji;
-
prowadzenie kart zadań dla prowadzonych dokumentacji;
-
prognozowanie nakładów na zadaniach w fazie dokumentacji;
-
udział w przygotowywaniu danych potrzebnych do sprawozdawczości inwestycyjnej;
-
prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska;
-
min 2- letnie doświadczenie zawodowe na analogicznych stanowiskach;
-
znajomość aspektów technicznych i technologicznych w inwestycjach infrastrukturalnych oraz procedur opracowania dokumentacji inwestycyjnej, znajomość zasad projektowania;
-
znajomość przepisów, branży wod.-kan., wykonawstwie i projektowaniu obiektów budowlanych, prawa z zakresu ustawy o zamówieniach publicznych;
-
komunikatywność, umiejętność współpracy i zaangażowania.
Oferujemy
-
umowa o pracę
-
prywatna opieka medyczna
-
pracowniczy program emerytalny
-
pracownicza kasa zapomogowa
-
wolontariat pracowniczy
-
możliwość pracy zdalnej
-
turnieje sportowe
-
Karta Sportowa w benefitach
-
dofinansowanie studiów
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
-
dopłata do wypoczynku
-
dopłata do nauki języków obcych
-
prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
-
piknik firmowy
-
darmowe miejsca parkingowe
-
pakiet powitalny dla noworodków
-
programy szkoleniowe
-
rozwój zawodowy
-
profilaktyka zdrowotna
-
ubezpieczenie na życie
-
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 12 marca br. za pomocą przycisku aplikuj.
-