"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
bhp / ochrona środowiska inżynieria / technologia / technika budownictwo / architektura / geodezja praca fizyczna it (informatyka)

Oferty pracy "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta MultiSport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Pakiet socjalny
  • Parking dla pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Aquanet SA

Zaangażowanie. Szacunek. Profesjonalizm. Rozwój. Odpowiedzialność.

Aquanet SA należy do ścisłej czołówki firm z branży wodociągowo-kanalizacyjnej w Polsce. To największa w Wielkopolsce firma zajmująca się poborem, uzdatnianiem i dostarczaniem zimnej wody, odbiorem i oczyszczaniem ścieków, a także świadczeniem usług z zakresu gospodarki wodno-ściekowej. Z naszych usług korzystają mieszkańcy Poznania oraz okolicznych gmin. Oprócz świadczenia usług podstawowych dla naszego funkcjonowania, od lat wspieramy przedsięwzięcia kulturalne, ekologiczne, społeczne - także te podejmowane przez organizacje pozarządowe. A wszystko to w "Trosce o pokolenia". Aquanet zatrudnia obecnie ponad 800 osób, pracujących w różnych obiektach Spółki, na terenie Poznania i okolicznych gmin. Dzięki różnorodności wiekowej zatrudnianych pracowników udało nam się w firmie połączyć wiedzę ekspercką z entuzjazmem i otwartością na nowe rozwiązania. NASZE WARTOŚCI: W swojej pracy kierujemy się wartościami, które zostały określone wspólnie przez grupę pracowników z różnych działów i pracujących na różnych stanowiskach. Nasza Księga Wartości opiera się na 5 kluczowych wartościach: odpowiedzialność, rozwój, profesjonalizm, szacunek, zaangażowanie. Stanowią one kierunkowskaz naszego funkcjonowania, dokładnie opisując postawy i codzienne zachowania. Wartości wyznaczają ramy naszych relacji wewnętrznych i zewnętrznych. WIZJA: Przez ciągły rozwój odpowiadamy na oczekiwania społeczne i wyznaczamy standardy branży MISJA: Gospodarując wodą poprawiamy jakość życia Facebook: https://www.facebook.com/AquanetPoznan/ Instagram: https://www.instagram.com/aquanetpoznan/

Miasto
Poznań
Siedziba główna
Poznań, Woj. Wielkopolskie
Branża
Usługi komunalne

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

501-1 000

Liczba obserwujących

1744

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Wrocław
  3. Warszawa
  4. Katowice
  5. Konin
  6. Gdańsk
  7. Leszno
  8. Bydgoszcz
  9. Kraków
  10. Lublin

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Automatyki

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Mosina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Automatyki

      Mosina 62-050, ul. Czereśniowa 4

      Zakres obowiązków

      Utrzymanie w sprawności technicznej systemów elektroenergetycznych do 1kV oraz AKPiA, w tym w szczególności za:

      • usuwanie awarii systemów automatyki oraz elektroenergetyki do 1kV na poszczególnych obiektach;
      • programowanie, diagnozowanie i usuwanie awarii sterowników PLC, wizualizacji SCADA oraz systemów komunikacji Profibus, Modbus, Ethernet
      • dokonywanie przeglądów, napraw i konserwacji układów i urządzeń AKPiA oraz systemów elektroenergetycznych do 1kV
      • dokonywanie koniecznego montażu urządzeń i układów AKPiA oraz systemów elektroenergetycznych do 1 kV.

      Wymagania

      • wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku Automatyka i Robotyka lub pokrewne;
      • 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • wiedza z zakresu systemów elektroenergetycznych do 1 kV;
      • zaawansowana znajomości sterowników PLC (Siemens, Schneider Electric);
      • znajomość zagadnień z zakresu komputerowych systemów nadzoru i wizualizacji SCADA ( WinCC, Wizcon/Control Maestro);
      • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
      • uprawnienia SEP do 1kV;
      • prawo jazdy kat. B;
      • umiejętność współpracy, komunikatywność i zaangażowanie.

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • pakiet kafeteryjny
      • pakiet powitalny dla noworodków
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • profilaktyka zdrowotna
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych
  • Specjalista ds. Mechanicznych (umowa na zastępstwo do lutego 2025)

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Mechanicznych

      (umowa na zastępstwo do lutego 2025)

      Miejsce pracy: Poznań Dolna Wilda 126

      Zakres obowiązków

      • zakup nowych maszyn warsztatowych w ramach działu,
      • kompletowanie dokumentacji maszyn: ewidencja, uzupełnianie oraz archiwizacja,
      • przeglądy maszyn warsztatowych i elektronarzędzi w ramach działu,
      • przygotowywanie zleceń zewnętrznych i nadzór nad naprawami maszyn warsztatowych,
      • przeglądy urządzeń bezpieczeństwa (statywy, belki, trójnogi, wciągniki) we współpracy z firmą zewnętrzną,
      • zarządzanie odpadami w ramach działu.

      Wymagania

      • oczekujemy wykształcenia wyższego o profilu mechanicznym, mechatronicznym,
      • min. rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
      • znajomości gospodarki remontowej maszyn i urządzeń;
      • umiejętności interpretacji dokumentacji w zakresie branży mechanicznej;
      • prawo jazdy kat. B;
      • mile widziane posiadanie uprawnień SEP gr. I, II, III;
      • komunikatywności, samodzielności i zaangażowania.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na zastępstwo do lutego 2025
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • ubezpieczenie na życie.
  • Mechanik Serwisant

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Mechanik Serwisant

      Miejsce pracy: Koziegłowy

      Zakres obowiązków

      • przeprowadzanie różnego rodzaju robót na maszynie konwencjonalnej do toczenia i frezowania (wykonanie części do maszyn i urządzeń dla napraw awaryjnych),
      • obsługa narzędzi dla tokarza i frezera,
      • konserwacja tokarki, frezarki oraz narzędzi skrawających,
      • toczenie różnych powierzchni – walcowych, stożkowych i czołowych,
      • frezowanie płaszczyzn, rowków, powierzchni kształtowych,
      • toczenie gwintów, obróbka drobnych elementów,
      • przecinanie i roztaczanie otworów,
      • wykonywanie pomiarów warsztatowych,
      • dobór odpowiedniego surowca w zależności od wytwarzanego elementu,
      • przygotowanie maszyny do użycia,
      • nadzorowanie pracy maszyn.

      Wymagania

      • wykształcenia min. zasadniczego/zawodowego;
      • umiejętność obsługi i pracy z tokarką i frezarką;
      • doświadczenia zawodowego na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • umiejętności naprawy maszyn i urządzeń;
      • umiejętności czytania rysunku technicznego;
      • prawa jazdy kat. B;
      • samodzielności, umiejętności pracy w zespole i zaangażowania.

      Dodatkowym atutem będzie:

      • uprawnienia do obsługi urządzeń dźwigowych sterowanych z poziomu zerowego;
      • uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych;
      • uprawnienia podstawowe w zakresie spawania gazowego i elektrycznego: elektrodą otuloną i w osłonie gazów ochronnych oraz posiadanie książki spawacza;
      • uprawnienia eksploatacyjne SEP gr. I, II, III.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na oferty czekamy do 20.12.2023 r.

  • Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan.

      (sieć kanalizacyjna)

      Ul. Gdyńska 1, Koziegłowy

      MSK/23/03

      Zakres obowiązków

      • prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
      • prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
      • prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
      • zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych.

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
      • prawo jazdy kategorii B;
      • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
      • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym;
      • samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole;

      mile widziane:

      • znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan;
      • prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.
  • MECHANIK SERWISANT

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Mosina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • MECHANIK SERWISANT

      miejsce pracy: Mosina

      Zakres obowiązków

      • utrzymanie maszyn i urządzeń zgodnie z instrukcją DTR urządzeń w celu zabezpieczenia ich bezawaryjnej pracy przez okres użytkowania;
      • wykonywanie czynności przeglądowych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych na obiektach wodnych i ściekowych należących do Spółki;
      • prowadzenie dokumentacji przeglądowych i naprawczych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych;
      • utrzymanie w dobrym stanie technicznym podległych obiektów: maszyn, urządzeń, instalacji oraz narzędzi, w tym demontaż, czyszczenie, weryfikację, mycie części i podzespołów;
      • używanie we właściwy sposób i dbanie o narzędzia będące wyposażeniem warsztatu;
      • utrzymywanie urządzeń mechanicznych i technologicznych w stanie gotowości technicznej do bezpiecznej i bezawaryjnej pracy;
      • diagnostykę urządzeń i instalacji technicznych mająca na celu rozpoznanie stopnia ich zużycia, powstałych uszkodzeń.

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • umiejętność naprawy maszyn i urządzeń;
      • umiejętność czytania rysunku technicznego;
      • prawo jazdy kat. B;
      • samodzielność umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie.

      Dodatkowym atutem będzie:

      • umiejętność obsługi urządzeń mechanicznych do obróbki skrawaniem;
      • uprawnienia do obsługi urządzeń dźwigowych sterowanych z poziomu zerowego
      • uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych;
      • uprawnienia podstawowe w zakresie spawania gazowego i elektrycznego: elektrodą otuloną i w osłonie gazów ochronnych oraz posiadanie książki spawacza;
      • uprawnienia eksploatacyjne SEP gr. I, II, III.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • system poleceń pracowniczych

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 12 listopada br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Młodszy Specjalista ds. Odbiorów Sieci i Przyłączy Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Młodszy Specjalista ds. Odbiorów Sieci i Przyłączy Wod.-Kan.

      miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • realizację procesu odbiorów obiektów, sieci i przyłączy wod-kan, podejść wodomierzowych (praca w biurze i w terenie),
      • odbiory częściowe, techniczne i końcowe obiektów, sieci i przyłączy wod-kan,
      • przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków na realizację sieci z obiektami oraz przyłączy wod.-kan.,
      • korespondencja wewnętrzna, korespondencja z klientem zewnętrznym jak i jednostkami samorządu terytorialnego,
      • weryfikacja kompletności oraz poprawności dokumentacji odbiorowej obiektów, sieci i przyłączy wod-kan,
      • ewidencję i sprawozdawczość z zakresu obszaru odpowiedzialności,
      • współpracę z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz jednostkami zewnętrznymi w celach realizacji zadań,
      • współudział przy tworzeniu procedur i instrukcji.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (mile widziane branżowe uprawnienia budowlane),
      • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,
      • znajomość zagadnień hydrauliki, wykonawstwa, napraw i eksploatacji obiektów budowlanych branży wod-kan,
      • znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod-kan a w szczególności: Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Ustawy Prawo budowlane, Kodeksu cywilnego w zakresie prawa własności, służebności gruntowych i ograniczonych praw rzeczowych, Prawa geodezyjnego i kartograficznego, Ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym,
      • umiejętność czytania podkładów geodezyjnych (map zasadniczych), szkiców geodezyjnych oraz projektów technicznych,
      • podstawowa znajomość procesu inwestycyjnego,
      • podstawowa znajomość zasad projektowania oraz wykonawstwa sieci i przyłączy wod-kan oraz materiałów stosowanych w wykonawstwie sieci i przyłączy wod-kan,
      • podstawowa wiedza z zakresu Standardów Materiałowych Aquanet S.A. oraz Wytycznych do projektowania Aquanet S.A.,
      • umiejętność redagowania pism urzędowych bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office;
      • podstawowa znajomość programu QGIS,
      • prawo jazdy kat. B;
      • umiejętność rozwiązywania problemów, decyzyjności, odporność na stres, asertywności, dobrej organizacji pracy, komunikatywności, dążenia do utrzymania wysokiej jakości pracy.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • system poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 12 listopada br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Administrator Systemów

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Administrator Systemów

      Nr ref. FIT/23/02

      Miejsce pracy: Dolna Wilda 126

      Zakres obowiązków

      Administrowanie powierzonych systemów i zasobów teleinformatycznych Spółki w celu zapewnienia ciągłości działania usług biznesowych i bezpieczeństwa przetwarzanych danych w szczególności:

      • Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem powierzonych systemów teleinformatycznych;
      • Zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT w obszarze administrowanych systemów;
      • Zapewnienie bezpieczeństwa informacji w podległych systemach informatycznych;
      • Praca nad architekturą rozwiązań, wydajnością i skalowaniem komponentów infrastruktury;
      • Obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem administrowanych systemów;
      • Sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania administrowanymi systemami; Współpraca z zespołami projektowymi przygotowywaniu propozycji zmian systemów informatycznych; Udział we wdrożeniu nowych i zmiana konfiguracji istniejących systemów i usług IT; Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
      • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Znajomość administracji systemów serwerowych opartych na platformach rodziny Linux oraz Windows;
      • Znajomość narzędzi monitorujących działanie infrastruktury;
      • Znajomość administracji rozwiązań do wirtualizacji, np.: KVM Linux, VMware;
      • Umiejętność tworzenia skryptów bash, znajomość języków skryptowych;
      • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci, systemów informatycznych i aplikacji
      • Znajomość administracji serwerami WWW tj. IIS, Apache , Nginx;
      • Wiedza z zakresu standardów i protokołów telekomunikacyjnych w sieciach teleinformatycznych;
      • Znajomość systemów baz danych: PosgresSQL, MySQL, MS SQL, Oracle; Znajomość platform chmurowych: AWS, Azure, Google Cloud;
      • Otwartość na poznawanie nowych technologii;
      • Znajomość standardów zarządzania usługami IT ITIL;
      • Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną.
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.
  • Magazynier

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Magazynier

      Miejsce pracy: Poznań, Dolna Wilda 126

      Zakres obowiązków

      Za co będziesz odpowiedzialny:

      zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu i placu magazynowego a w szczególności za:

      • przyjmowanie i wydawanie towaru do i z magazynu;
      • dokonywanie odbioru ilościowego i jakościowego towaru;
      • rozmieszczanie przyjętego towaru w wyznaczonych miejscach na magazynie;
      • kontrolę stanów i rozchodów towarów w programie komputerowym,
      • utrzymywanie porządku na magazynie.

      Wymagania

      • wykształcenia min. zawodowego;
      • min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na magazynie;
      • znajomości zasad magazynowania materiałów i towarów;
      • uprawnień do obsługi wózków widłowych;
      • umiejętności obsługi komputera;
      • prawa jazdy kat. B;
      • znajomości obsługi technicznej urządzeń służących do magazynowania, załadunku i rozładunku towarów;
      • umiejętności obsługi Klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
      • umiejętności współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania.

      Mile widziane

      • znajomość programu SAP.

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

      Zakres obowiązków

      • zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi administracyjnej kontraktów;

      • wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną oraz prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej Projektów unijnych prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji;

      • kompletowanie wymaganych dokumentów związanych z realizowanymi Projektami;

      • wsparcie przy aplikowaniu o dofinansowanie ze środków UE oraz przy rozliczaniu Projektów unijnych;

      • archiwizowanie dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych;

      • udział w opracowaniu raportów i sprawozdań;

      • dbałość o poprawną archiwizację dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych w Dziale Realizacji Inwestycji;
      • udział w spotkaniach, prowadzenie protokołów ze spotkań;
      • przygotowywanie projektów dokumentów.

      Wymagania

      • min. wykształcenie średnie (preferowane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym lub technicznym);
      • min. roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
      • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności program MS Excel);
      • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów z dofinansowaniem UE;
      • wysokie umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność.

      Oferujemy

      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • karta Multisport
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • umowa o pracę
      • nowoczesne technologie
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • dzień zdrowia raz w roku
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych


      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 3 września br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Monter Serwisant Sieci Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Mosina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Miejsce pracy: Mosina

      Nr ref: MSW/23/03

      Zakres obowiązków

      • Prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją

      • prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
      • prowadzenie pojazdów do. 3,5 t.;
      • zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych
      • praca w systemie jednozmianowym

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • mile widziana znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan.;
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
      • prawo jazdy kategorii B, (mile widziane uprawnienia kat. B+E, C, C+E);
      • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
      • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i sumienność;
      • samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
  • Młodszy Specjalista ds. Badań i Rozwoju

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Miejsce pracy: Koziegłowy, ul. Gdyńska 1 (gmina Czerwonak, powiat poznański)

      Nr ref: JTS/23/7

      Zakres obowiązków

      • udział w inicjowaniu, planowaniu i realizacji prac badawczych w celu optymalizacji pracy oczyszczalni ścieków lub wdrażania rozwiązań innowacyjnych zgodnie z trendem gospodarki obiegu zamkniętego;
      • udział w projektowaniu stanowisk badawczych pod realizowane prace badawcze;
      • przygotowanie testów w skali laboratoryjnej, planowanie i wykonywanie doświadczeń, analiz laboratoryjnych dla prowadzonych prac badawczych;
      • interpretację wyników badań laboratoryjnych oraz wyników prac badawczych;
      • współpracę z jednostkami naukowymi w ramach realizowanych grantów;
      • współpracę z laborantami w zakresie realizowanych badań;
      • udział w szacowaniu niezbędnych zasobów i kosztów prac badawczych oraz ich rozliczanie ;
      • udział w tworzeniu koncepcji zastosowania badanych technologii w pełnej skali wraz z szacowaniem kosztów i oszczędności w przypadku wdrożenia technologii;
      • udział w sporządzaniu niezbędnych raportów z zakresu prac badawczych;
      • udział w międzynarodowych spotkaniach, udział w przygotowywaniu prezentacji, udział w spotkaniach - często anglojęzycznych;
      • udział w przygotowywaniu postępowań

      Wymagania

      • wykształcenia wyższego o kierunku inżynieria środowiska lub kierunku pokrewnym;
      • dobrej znajomości procesów oczyszczania ścieków (w tym m.in. gospodarki osadowej)
      • znajomości przepisów z zakresu oczyszczania ścieków, przeróbki osadów;
      • umiejętności czytania rysunków technicznych;
      • znajomości trendów branżowych;
      • dobrej znajomości języka angielskiego (język branżowy) i umiejętności jego praktycznego zastosowania;
      • umiejętności pracy laboratoryjnej;
      • prawa jazdy kat. B;
      • samodzielności, zdolności organizacyjnych, kreatywności, zaangażowania, otwartości, gotowości do nieszablonowego działania

      Oferujemy

      • umowę o pracę na zastępstwo;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.
  • Młodszy Specjalista ds. Obiektów Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: MOS/23/03

      Miejsce pracy: Koziegłowy

      Zakres obowiązków

      • planowanie eksploatacji obiektów wod. – kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi, w tym w szczególności za:
        • Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
        • Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
        • Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
        • Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
        • Planowanie i realizacja przetargów;
        • Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
        • Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
        • Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
        • Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
        • Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
        • Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
        • Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób / Działów;

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
      • Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • Znajomość eksploatacji i technologii obiektów wod-kan;
      • Umiejętność zarządzania zasobami majątkowymi;
      • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan;
      • Podstawowa umiejętność czytania projektów budowlano - wykonawczych z zakresu oczyszczania ścieków;
      • Bardzo dobra znajomość MS Office;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Zaangażowanie, samodzielność odpowiedzialność, zdolności organizacyjne i gotowość do nieszablonowego działania

      Oferujemy


      umowę o pracę;

      prywatną opiekę medyczną;

      pracowniczy program emerytalny;

      pracowniczą kasę zapomogową;

      wolontariat pracowniczy;

      możliwość pracy zdalnej;

      turnieje sportowe;

      kartę Multisport;

      dofinansowanie studiów;

      dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;

      dopłatę do wypoczynku;

      dopłatę do nauki języków obcych;

      paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;

      piknik firmowy;

      pakiety

      darmowe miejsca parkingowe;

      nowoczesne technologie;

      programy szkoleniowe;

      rozwój zawodowy;

      dzień zdrowia raz w roku;

      ubezpieczenie na życie;

      program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 16 lipca br. za pomocą przycisku aplikuj.



  • Młodszy Specjalista ds. Obiektów Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: MOS/23/03

      Miejsce pracy: Koziegłowy

      Zakres obowiązków

      • planowanie eksploatacji obiektów wod. – kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi, w tym w szczególności za:
        • Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
        • Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
        • Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
        • Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
        • Planowanie i realizacja przetargów;
        • Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
        • Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
        • Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
        • Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
        • Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
        • Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
        • Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób / Działów;

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
      • Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • Znajomość eksploatacji i technologii obiektów wod-kan;
      • Umiejętność zarządzania zasobami majątkowymi;
      • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan;
      • Podstawowa umiejętność czytania projektów budowlano - wykonawczych z zakresu oczyszczania ścieków;
      • Bardzo dobra znajomość MS Office;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Zaangażowanie, samodzielność odpowiedzialność, zdolności organizacyjne i gotowość do nieszablonowego działania

      Oferujemy


      umowę o pracę;

      prywatną opiekę medyczną;

      pracowniczy program emerytalny;

      pracowniczą kasę zapomogową;

      wolontariat pracowniczy;

      możliwość pracy zdalnej;

      turnieje sportowe;

      kartę Multisport;

      dofinansowanie studiów;

      dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;

      dopłatę do wypoczynku;

      dopłatę do nauki języków obcych;

      paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;

      piknik firmowy;

      pakiety

      darmowe miejsca parkingowe;

      nowoczesne technologie;

      programy szkoleniowe;

      rozwój zawodowy;

      dzień zdrowia raz w roku;

      ubezpieczenie na życie;

      program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 11 czerwca br. za pomocą przycisku aplikuj.



  • Kierownik Działu Zarządzania Środowiskowego

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: JOS/23/01

      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • Nadzór nad spełnieniem wymagań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na obiektach Spółki;
      • Nadzór nad kontrolą zakładów wprowadzających ścieki przemysłowe do kanalizacji miejskiej i naliczanie należności dodatkowych oraz wystawianie obciążenia dla zakładów przekraczających dopuszczalne parametry wprowadzania ścieków do kanalizacji
      • Nadzór nad opracowywaniem sprawozdań urzędowych z zakresu ochrony środowiska;
      • Koordynowanie audytów technicznych z zakresu ochrony środowiska dla planowanych przedsięwzięć finansowych lub rozwojowych Spółki;
      • Opiniowanie projektów/przedsięwzięć inwestycyjnych Spółki w zakresie oddziaływania na środowisko i dotrzymania standardów emisyjnych zanieczyszczeń;
      • Współopiniowanie projektów/przedsięwzięć inwestycyjnych podmiotów w zakresie podczyszczania ścieków technologicznych przed ich wprowadzeniem do sieci kanalizacyjnej;
      • Interpretacja i wdrażanie nowych przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz analiza zgodności stanu prawnego Spółki;
      • Uzgadnianie warunków zawierania umów z podniesionymi parametrami jakości ścieków;
      • Zarządzanie budżetem komórki organizacyjnej i Spółki w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska i usług wodnych;
      • Organizowanie pracy zespołu (ok. 10 osób);
      • Sporządzanie sprawozdań z działalności podległej komórki organizacyjnej;
      • Zarządzanie powierzonym budżetem.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiska lub kierunku pokrewnym;
      • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
      • Min. 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • Biegła znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska;
      • Znajomość procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków komunalnych i przemysłowych;
      • Znajomość zagadnień związanych z gospodarką wodno-ściekową, gospodarką odpadami i emisją zanieczyszczeń do powietrza z obszaru ochrony środowiska;
      • Umiejętność organizowania pracy własnej i podległego zespołu;
      • Znajomość branżowego języka angielskiego;
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 4 czerwca br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Operator Serwisant Obiektów Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Miejsce pracy: Szlachęcin/Koziegłowy (pow. poznański)

      Numer referencyjny: MOS/23/04

      Zakres obowiązków

      • obsługa/ eksploatacja instalacji i urządzeń zlokalizowanych na obiektach ściekowych (oczyszczalnie ścieków).

      Wymagania

      • wykształcenie min. zawodowe/zasadnicze;
      • doświadczenie w pracy na stanowisku eksploatatora instalacji przemysłowych, mechanika instalacji, sieciach cieplnych lub gazowych;
      • mile widziane uprawnienia SEP grupa I, II, III;
      • wiedza z zakresu budowy i zasad działania maszyn i urządzeń, instalacji i obiektów przemysłowych;
      • rozwinięte zdolności manualne;
      • umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office (Excel, Word);
      • prawo jazdy kat. B;
      • gotowość do pracy w systemie zmianowym;
      • dokładność, zdolność szybkiego podejmowania decyzji.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • program poleceń pracowniczych.

        Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 21.05.2023 br. za pomocą przycisku aplikuj.
  • Technolog ds. Produkcji Wody

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: JTW/23/01

      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • bieżąca kontrola jakości wód uzdatnionych produkowanych na stacjach uzdatniania wody należących do Spółki.
      • tworzenie raportów technologicznych pracy poszczególnych stacji wodociągowych na terenie działalności Spółki;
      • udział w procesie inicjowania inwestycji mających na celu udoskonalenie technologii uzdatniania wody;
      • udział w nadzorze technologicznym nad procesem uzdatniania wody na stacjach na terenie działalności Spółki;
      • doradztwo technologiczne w procesach uzdatniania wody;
      • udział w procesie przygotowywania dokumentacji przetargowej w podległym obszarze działania.
      • udział w realizowanych zadaniach inwestycyjnych i nadzór technologiczny prowadzonych prac
      • współudział w opracowywaniu i wdrażaniu planów bezpieczeństwa zaopatrzenia w wodę pitną, identyfikacji, charakterystyki i oceny ryzyk, zagrożeń dla systemów zaopatrzenia w wodę.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
      • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku;
      • wiedza techniczna związana z procesem uzdatniania wody;
      • znajomość hydrauliki płynów w procesie uzdatniania wody;
      • znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod.- kan.;
      • podstawowa wiedza z zakresu chemii wody, hydrobiologii, fizyki i matematyki;
      • umiejętność interpretacji wyników laboratoryjnych w aspekcie zachodzących na stacjach procesów fizycznochemicznych i mikrobiologicznych;
      • prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę sportową
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • pakiet kafeteryjny;
      • pakiet powitalny dla noworodków;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • profilaktyka zdrowotna;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 26 marca 2023 r.

  • Kierownik Działu Realizacji Inwestycji

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: IB/23/01

      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • Zarządzanie i organizacja pracy Działu Realizacji Inwestycji (obecnie zatrudnionych ponad 60 osób);
      • Realizacja planów inwestycyjnych Spółki (średnia roczna wartość prowadzonych inwestycji ok. 250 mln złotych);
      • Kontrola i koordynacja zadań inwestycyjnych również tych realizowanych w oparciu o pozyskiwane fundusze pomocowe z UE pod kątem terminowości i jakości realizacji;
      • Nadzór nad należytym wykonywaniem usług nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi wykonywanymi przez zewnętrznych usługodawców zgodnie
        z podpisanymi umowami;
      • Współpraca z jednostkami samorządowymi i instytucjami zewnętrznymi
        w zakresie koniecznym dla prawidłowego przebiegu robót budowlanych;
      • Udział przy przygotowaniu programu inwestycyjnego Spółki;
      • Współpraca z inwestorami zewnętrznymi w zakresie odbiorów sieci i przyłączy wod.-kan. podłączanych do systemów Spółki oraz w zakresie wykupów sieci;
      • Nadzorowanie i koordynowanie opracowywania sprawozdań, analiz i raportów
        z działalności Działu.

      Wymagania

      • min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowniczym związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją procesu inwestycyjnego w branży budowlanej;
      • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: Budownictwo, Inżynieria Sanitarna; Inżynieria środowiska);
      • znajomość przepisów prawa budowlanego, prawa z zakresu zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego;
      • wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania projektami inwestycyjnymi;
      • prawo jazdy kat. B;
      • odporność na stres, myślenie analityczne, dokładność i rzetelność.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę sportową
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • pakiet kafeteryjny;
      • pakiet powitalny dla noworodków;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • profilaktyka zdrowotna;
      • ubezpieczenie na życie.


      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 22 marca 2023 r.

  • Specjalista ds. Administracyjno - Ekonomicznych

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • JTS/23/01


      Miejsce pracy:

      Poznań- Dolna Wilda 126 oraz Koziegłowy- Gdyńska 1

      Zakres obowiązków

      • Współpraca z pracownikami działu, komórkami organizacyjnymi Spółki, a także z firmami i klientami zewnętrznymi
      • Obsługa administracyjna działu, w szczególności: wystawianie zleceń wewnętrznych, ewidencja wydatków pozycji kosztów, za które odpowiedzialny jest dział, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej
      • Tworzenie raportów dot. wykonania budżetu działu
      • Właściwa gospodarka środkami trwałymi i stanem magazynowym
      • Wsparcie w zakresie sprawozdawczości parametrów technologicznych i jakości ścieków oraz monitoringu laboratoryjnego wynikającego z wymagań prawnych i technologicznych
      • Współudział we wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych i planowanie harmonogramów prac pod względem rzeczowym – finansowym

      Wymagania

      • Wykształcenia min. średniego, mile widziane o profilu administracyjnym lub ekonomicznym
      • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętności obsługi pakietu MS Office
      • Umiejętności współpracy i komunikatywności
      • Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy
      • Gotowość do pracy w dwóch lokalizacjach: Poznań- Dolna Wilda 126 oraz Koziegłowy- Gdyńska 1
      • Mile widziane prawo jazdy kat. B oraz podstawowa znajomość procesów ujmowania, uzdatniania wody i oczyszczania ścieków

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do 19.03.23

  • Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan. (sieć kanalizacyjna)

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: MSK/22/03


      Zakres obowiązków

      • prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
      • prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
      • prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
      • zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan. pozwalająca na samodzielne podejmowanie decyzji w zakresie swoich kompetencji;
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
      • prawo jazdy kategorii B (mile widziane prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu);
      • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
      • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
      • samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 19 marca 2023

  • Specjalista Dokumentacji Inwestycyjnej

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr ref. IPD/22/01

      Zakres obowiązków

      • przygotowanie kompletnej dokumentacji technicznej dla zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Spółkę;
      • udział w procesie przygotowania dokumentacji SWZ oraz uczestnictwo w przetargach na dokumentację techniczną;
      • kontrola prawidłowości wykonania dokumentacji;
      • udział w weryfikacji realizacji umów;
      • opiniowanie dokumentacji w zakresie zgodności z zapisami SWZ oraz wytycznymi i standardami Aquanet
      • uczestnictwo w przekazaniu kompletnej dokumentacji do realizacji zadań inwestycyjnych (koordynacja działań biura projektowego);
      • organizowanie spotkań (np. wideokonferencje) niezbędnych do terminowego realizowania nadzorowanych umów;
      • współpraca, nadzór i koordynacja działań podmiotów zewnętrznych tworzących dokumentację techniczną oraz kontrola postępu wykonywania dokumentacji;
      • prowadzenie kart zadań dla prowadzonych dokumentacji;
      • prognozowanie nakładów na zadaniach w fazie dokumentacji;
      • udział w przygotowywaniu danych potrzebnych do sprawozdawczości inwestycyjnej;
      • prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska;
      • min 2- letnie doświadczenie zawodowe na analogicznych stanowiskach;
      • znajomość aspektów technicznych i technologicznych w inwestycjach infrastrukturalnych oraz procedur opracowania dokumentacji inwestycyjnej, znajomość zasad projektowania;
      • znajomość przepisów, branży wod.-kan., wykonawstwie i projektowaniu obiektów budowlanych, prawa z zakresu ustawy o zamówieniach publicznych;
      • komunikatywność, umiejętność współpracy i zaangażowania.

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • Karta Sportowa w benefitach
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • darmowe miejsca parkingowe
      • pakiet powitalny dla noworodków
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • profilaktyka zdrowotna
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 12 marca br. za pomocą przycisku aplikuj.

Pracodawcy w Poznaniu i okolicy