Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA praca
Czy to Twoja firma?
Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska Poznań Inżynier Poznań Budowlaniec Poznań Pracownik fizyczny Poznań Informatyk Poznań
bhp / ochrona środowiska inżynieria / technologia / technika budownictwo / architektura / geodezja praca fizyczna it (informatyka)
Oferty pracy "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
Praca alert - powiadomienia
Praca "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Wygasa
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Bilety na imprezy kulturalne
-
Dodatki świąteczne
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Dofinansowanie wypoczynku
-
Elastyczny czas pracy
-
Karnety na siłownię
-
Karta MultiSport
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Pakiet socjalny
-
Parking dla pracowników
-
Pracownicze Plany Kapitałowe
-
Pracowniczy Program Emerytalny
-
Program poleceń pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa relaksu
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy laptop
-
Służbowy samochód
-
Służbowy telefon
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Poznań
- Wrocław
- Warszawa
- Katowice
- Konin
- Gdańsk
- Leszno
- Bydgoszcz
- Kraków
- Czempin
Data aktualizacji: 01.08.2024
Praca "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Automatyki
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Mosina
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Automatyki
Mosina 62-050, ul. Czereśniowa 4
Zakres obowiązków
Utrzymanie w sprawności technicznej systemów elektroenergetycznych do 1kV oraz AKPiA, w tym w szczególności za:
-
usuwanie awarii systemów automatyki oraz elektroenergetyki do 1kV na poszczególnych obiektach;
-
programowanie, diagnozowanie i usuwanie awarii sterowników PLC, wizualizacji SCADA oraz systemów komunikacji Profibus, Modbus, Ethernet
-
dokonywanie przeglądów, napraw i konserwacji układów i urządzeń AKPiA oraz systemów elektroenergetycznych do 1kV
-
dokonywanie koniecznego montażu urządzeń i układów AKPiA oraz systemów elektroenergetycznych do 1 kV.
Wymagania
-
wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku Automatyka i Robotyka lub pokrewne;
-
2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
wiedza z zakresu systemów elektroenergetycznych do 1 kV;
-
zaawansowana znajomości sterowników PLC (Siemens, Schneider Electric);
-
znajomość zagadnień z zakresu komputerowych systemów nadzoru i wizualizacji SCADA ( WinCC, Wizcon/Control Maestro);
-
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
-
uprawnienia SEP do 1kV;
-
prawo jazdy kat. B;
-
umiejętność współpracy, komunikatywność i zaangażowanie.
Oferujemy
-
umowa o pracę
-
prywatna opieka medyczna
-
pracowniczy program emerytalny
-
pracownicza kasa zapomogowa
-
wolontariat pracowniczy
-
możliwość pracy zdalnej
-
turnieje sportowe
-
dofinansowanie studiów
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
-
dopłata do wypoczynku
-
dopłata do nauki języków obcych
-
prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
-
piknik firmowy
-
pakiet kafeteryjny
-
pakiet powitalny dla noworodków
-
programy szkoleniowe
-
rozwój zawodowy
-
profilaktyka zdrowotna
-
ubezpieczenie na życie
-
program poleceń pracowniczych
-
-
Specjalista ds. Mechanicznych (umowa na zastępstwo do lutego 2025)
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Mechanicznych
(umowa na zastępstwo do lutego 2025)
Miejsce pracy: Poznań Dolna Wilda 126
Zakres obowiązków
-
zakup nowych maszyn warsztatowych w ramach działu,
-
kompletowanie dokumentacji maszyn: ewidencja, uzupełnianie oraz archiwizacja,
-
przeglądy maszyn warsztatowych i elektronarzędzi w ramach działu,
-
przygotowywanie zleceń zewnętrznych i nadzór nad naprawami maszyn warsztatowych,
-
przeglądy urządzeń bezpieczeństwa (statywy, belki, trójnogi, wciągniki) we współpracy z firmą zewnętrzną,
-
zarządzanie odpadami w ramach działu.
Wymagania
-
oczekujemy wykształcenia wyższego o profilu mechanicznym, mechatronicznym,
-
min. rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
-
znajomości gospodarki remontowej maszyn i urządzeń;
-
umiejętności interpretacji dokumentacji w zakresie branży mechanicznej;
-
prawo jazdy kat. B;
-
mile widziane posiadanie uprawnień SEP gr. I, II, III;
-
komunikatywności, samodzielności i zaangażowania.
Oferujemy
-
Umowę o pracę na zastępstwo do lutego 2025
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
ubezpieczenie na życie.
-
-
Mechanik Serwisant
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Mechanik Serwisant
Miejsce pracy: Koziegłowy
Zakres obowiązków
-
przeprowadzanie różnego rodzaju robót na maszynie konwencjonalnej do toczenia i frezowania (wykonanie części do maszyn i urządzeń dla napraw awaryjnych),
-
obsługa narzędzi dla tokarza i frezera,
-
konserwacja tokarki, frezarki oraz narzędzi skrawających,
-
toczenie różnych powierzchni – walcowych, stożkowych i czołowych,
-
frezowanie płaszczyzn, rowków, powierzchni kształtowych,
-
toczenie gwintów, obróbka drobnych elementów,
-
przecinanie i roztaczanie otworów,
-
wykonywanie pomiarów warsztatowych,
-
dobór odpowiedniego surowca w zależności od wytwarzanego elementu,
-
przygotowanie maszyny do użycia,
-
nadzorowanie pracy maszyn.
Wymagania
-
wykształcenia min. zasadniczego/zawodowego;
-
umiejętność obsługi i pracy z tokarką i frezarką;
-
doświadczenia zawodowego na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
umiejętności naprawy maszyn i urządzeń;
-
umiejętności czytania rysunku technicznego;
-
prawa jazdy kat. B;
-
samodzielności, umiejętności pracy w zespole i zaangażowania.
Dodatkowym atutem będzie:
-
uprawnienia do obsługi urządzeń dźwigowych sterowanych z poziomu zerowego;
-
uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych;
-
uprawnienia podstawowe w zakresie spawania gazowego i elektrycznego: elektrodą otuloną i w osłonie gazów ochronnych oraz posiadanie książki spawacza;
-
uprawnienia eksploatacyjne SEP gr. I, II, III.
Oferujemy
-
umowę o pracę;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
Na oferty czekamy do 20.12.2023 r.
-
-
Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan.
(sieć kanalizacyjna)
Ul. Gdyńska 1, Koziegłowy
MSK/23/03
Zakres obowiązków
-
prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
-
prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
-
prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
-
zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych.
Wymagania
-
wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
-
umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
-
prawo jazdy kategorii B;
-
podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
-
dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym;
-
samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole;
mile widziane:
-
znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan;
-
prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu.
Oferujemy
-
umowę o pracę;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
-
-
MECHANIK SERWISANT
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Mosina
- umowa o pracę
- pełny etat
-
MECHANIK SERWISANT
miejsce pracy: Mosina
Zakres obowiązków
-
utrzymanie maszyn i urządzeń zgodnie z instrukcją DTR urządzeń w celu zabezpieczenia ich bezawaryjnej pracy przez okres użytkowania;
-
wykonywanie czynności przeglądowych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych na obiektach wodnych i ściekowych należących do Spółki;
-
prowadzenie dokumentacji przeglądowych i naprawczych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych;
-
utrzymanie w dobrym stanie technicznym podległych obiektów: maszyn, urządzeń, instalacji oraz narzędzi, w tym demontaż, czyszczenie, weryfikację, mycie części i podzespołów;
-
używanie we właściwy sposób i dbanie o narzędzia będące wyposażeniem warsztatu;
-
utrzymywanie urządzeń mechanicznych i technologicznych w stanie gotowości technicznej do bezpiecznej i bezawaryjnej pracy;
-
diagnostykę urządzeń i instalacji technicznych mająca na celu rozpoznanie stopnia ich zużycia, powstałych uszkodzeń.
Wymagania
-
wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
-
doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
umiejętność naprawy maszyn i urządzeń;
-
umiejętność czytania rysunku technicznego;
-
prawo jazdy kat. B;
-
samodzielność umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie.
Dodatkowym atutem będzie:
-
umiejętność obsługi urządzeń mechanicznych do obróbki skrawaniem;
-
uprawnienia do obsługi urządzeń dźwigowych sterowanych z poziomu zerowego
-
uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych;
-
uprawnienia podstawowe w zakresie spawania gazowego i elektrycznego: elektrodą otuloną i w osłonie gazów ochronnych oraz posiadanie książki spawacza;
-
uprawnienia eksploatacyjne SEP gr. I, II, III.
Oferujemy
-
umowę o pracę:
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie;
-
system poleceń pracowniczych
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 12 listopada br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Odbiorów Sieci i Przyłączy Wod.-Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Młodszy Specjalista ds. Odbiorów Sieci i Przyłączy Wod.-Kan.
miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
-
realizację procesu odbiorów obiektów, sieci i przyłączy wod-kan, podejść wodomierzowych (praca w biurze i w terenie),
-
odbiory częściowe, techniczne i końcowe obiektów, sieci i przyłączy wod-kan,
-
przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków na realizację sieci z obiektami oraz przyłączy wod.-kan.,
-
korespondencja wewnętrzna, korespondencja z klientem zewnętrznym jak i jednostkami samorządu terytorialnego,
-
weryfikacja kompletności oraz poprawności dokumentacji odbiorowej obiektów, sieci i przyłączy wod-kan,
-
ewidencję i sprawozdawczość z zakresu obszaru odpowiedzialności,
-
współpracę z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz jednostkami zewnętrznymi w celach realizacji zadań,
-
współudział przy tworzeniu procedur i instrukcji.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe (mile widziane branżowe uprawnienia budowlane),
-
min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,
-
znajomość zagadnień hydrauliki, wykonawstwa, napraw i eksploatacji obiektów budowlanych branży wod-kan,
-
znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod-kan a w szczególności: Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Ustawy Prawo budowlane, Kodeksu cywilnego w zakresie prawa własności, służebności gruntowych i ograniczonych praw rzeczowych, Prawa geodezyjnego i kartograficznego, Ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym,
-
umiejętność czytania podkładów geodezyjnych (map zasadniczych), szkiców geodezyjnych oraz projektów technicznych,
-
podstawowa znajomość procesu inwestycyjnego,
-
podstawowa znajomość zasad projektowania oraz wykonawstwa sieci i przyłączy wod-kan oraz materiałów stosowanych w wykonawstwie sieci i przyłączy wod-kan,
-
podstawowa wiedza z zakresu Standardów Materiałowych Aquanet S.A. oraz Wytycznych do projektowania Aquanet S.A.,
-
umiejętność redagowania pism urzędowych bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office;
-
podstawowa znajomość programu QGIS,
-
prawo jazdy kat. B;
-
umiejętność rozwiązywania problemów, decyzyjności, odporność na stres, asertywności, dobrej organizacji pracy, komunikatywności, dążenia do utrzymania wysokiej jakości pracy.
Oferujemy
-
umowę o pracę:
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie;
-
system poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 12 listopada br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Administrator Systemów
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Administrator Systemów
Nr ref. FIT/23/02
Miejsce pracy: Dolna Wilda 126
Zakres obowiązków
Administrowanie powierzonych systemów i zasobów teleinformatycznych Spółki w celu zapewnienia ciągłości działania usług biznesowych i bezpieczeństwa przetwarzanych danych w szczególności:
-
Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem powierzonych systemów teleinformatycznych;
-
Zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT w obszarze administrowanych systemów;
-
Zapewnienie bezpieczeństwa informacji w podległych systemach informatycznych;
-
Praca nad architekturą rozwiązań, wydajnością i skalowaniem komponentów infrastruktury;
-
Obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem administrowanych systemów;
-
Sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania administrowanymi systemami; Współpraca z zespołami projektowymi przygotowywaniu propozycji zmian systemów informatycznych; Udział we wdrożeniu nowych i zmiana konfiguracji istniejących systemów i usług IT; Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
-
Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Znajomość administracji systemów serwerowych opartych na platformach rodziny Linux oraz Windows;
-
Znajomość narzędzi monitorujących działanie infrastruktury;
-
Znajomość administracji rozwiązań do wirtualizacji, np.: KVM Linux, VMware;
-
Umiejętność tworzenia skryptów bash, znajomość języków skryptowych;
-
Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci, systemów informatycznych i aplikacji
-
Znajomość administracji serwerami WWW tj. IIS, Apache , Nginx;
-
Wiedza z zakresu standardów i protokołów telekomunikacyjnych w sieciach teleinformatycznych;
-
Znajomość systemów baz danych: PosgresSQL, MySQL, MS SQL, Oracle; Znajomość platform chmurowych: AWS, Azure, Google Cloud;
-
Otwartość na poznawanie nowych technologii;
-
Znajomość standardów zarządzania usługami IT ITIL;
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną.
-
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
-
-
Magazynier
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Za co będziesz odpowiedzialny:
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu i placu magazynowego a w szczególności za:
-
przyjmowanie i wydawanie towaru do i z magazynu;
-
dokonywanie odbioru ilościowego i jakościowego towaru;
-
rozmieszczanie przyjętego towaru w wyznaczonych miejscach na magazynie;
-
kontrolę stanów i rozchodów towarów w programie komputerowym,
-
utrzymywanie porządku na magazynie.
Wymagania
-
wykształcenia min. zawodowego;
-
min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na magazynie;
-
znajomości zasad magazynowania materiałów i towarów;
-
uprawnień do obsługi wózków widłowych;
-
umiejętności obsługi komputera;
-
prawa jazdy kat. B;
-
znajomości obsługi technicznej urządzeń służących do magazynowania, załadunku i rozładunku towarów;
-
umiejętności obsługi Klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
-
umiejętności współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania.
Mile widziane
-
znajomość programu SAP.
Oferujemy
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu
Zakres obowiązków
-
zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi administracyjnej kontraktów;
-
wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną oraz prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej Projektów unijnych prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji;
-
kompletowanie wymaganych dokumentów związanych z realizowanymi Projektami;
-
wsparcie przy aplikowaniu o dofinansowanie ze środków UE oraz przy rozliczaniu Projektów unijnych;
-
archiwizowanie dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych;
-
udział w opracowaniu raportów i sprawozdań;
-
dbałość o poprawną archiwizację dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych w Dziale Realizacji Inwestycji;
-
udział w spotkaniach, prowadzenie protokołów ze spotkań;
-
przygotowywanie projektów dokumentów.
Wymagania
-
min. wykształcenie średnie (preferowane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym lub technicznym);
-
min. roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
-
bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności program MS Excel);
-
mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów z dofinansowaniem UE;
-
wysokie umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność.
Oferujemy
-
prywatna opieka medyczna
-
pracowniczy program emerytalny
-
pracownicza kasa zapomogowa
-
wolontariat pracowniczy
-
możliwość pracy zdalnej
-
turnieje sportowe
-
karta Multisport
-
dofinansowanie studiów
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
-
dopłata do wypoczynku
-
dopłata do nauki języków obcych
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci
-
piknik firmowy
-
umowa o pracę
-
nowoczesne technologie
-
programy szkoleniowe
-
rozwój zawodowy
-
dzień zdrowia raz w roku
-
ubezpieczenie na życie
-
program poleceń pracowniczych
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 3 września br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Monter Serwisant Sieci Wod.-Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Mosina
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Miejsce pracy: Mosina
Nr ref: MSW/23/03
Zakres obowiązków
-
Prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją
-
prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
-
prowadzenie pojazdów do. 3,5 t.;
-
zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych
-
praca w systemie jednozmianowym
Wymagania
-
wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
-
mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
mile widziana znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan.;
-
umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
-
prawo jazdy kategorii B, (mile widziane uprawnienia kat. B+E, C, C+E);
-
podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
-
umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i sumienność;
-
samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy
-
umowę o pracę;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie;
-
-
Młodszy Specjalista ds. Badań i Rozwoju
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Miejsce pracy: Koziegłowy, ul. Gdyńska 1 (gmina Czerwonak, powiat poznański)
Nr ref: JTS/23/7
Zakres obowiązków
-
udział w inicjowaniu, planowaniu i realizacji prac badawczych w celu optymalizacji pracy oczyszczalni ścieków lub wdrażania rozwiązań innowacyjnych zgodnie z trendem gospodarki obiegu zamkniętego;
-
udział w projektowaniu stanowisk badawczych pod realizowane prace badawcze;
-
przygotowanie testów w skali laboratoryjnej, planowanie i wykonywanie doświadczeń, analiz laboratoryjnych dla prowadzonych prac badawczych;
-
interpretację wyników badań laboratoryjnych oraz wyników prac badawczych;
-
współpracę z jednostkami naukowymi w ramach realizowanych grantów;
-
współpracę z laborantami w zakresie realizowanych badań;
-
udział w szacowaniu niezbędnych zasobów i kosztów prac badawczych oraz ich rozliczanie ;
-
udział w tworzeniu koncepcji zastosowania badanych technologii w pełnej skali wraz z szacowaniem kosztów i oszczędności w przypadku wdrożenia technologii;
-
udział w sporządzaniu niezbędnych raportów z zakresu prac badawczych;
-
udział w międzynarodowych spotkaniach, udział w przygotowywaniu prezentacji, udział w spotkaniach - często anglojęzycznych;
-
udział w przygotowywaniu postępowań
Wymagania
-
wykształcenia wyższego o kierunku inżynieria środowiska lub kierunku pokrewnym;
-
dobrej znajomości procesów oczyszczania ścieków (w tym m.in. gospodarki osadowej)
-
znajomości przepisów z zakresu oczyszczania ścieków, przeróbki osadów;
-
umiejętności czytania rysunków technicznych;
-
znajomości trendów branżowych;
-
dobrej znajomości języka angielskiego (język branżowy) i umiejętności jego praktycznego zastosowania;
-
umiejętności pracy laboratoryjnej;
-
prawa jazdy kat. B;
-
samodzielności, zdolności organizacyjnych, kreatywności, zaangażowania, otwartości, gotowości do nieszablonowego działania
Oferujemy
-
umowę o pracę na zastępstwo;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Obiektów Wod.-Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: MOS/23/03
Miejsce pracy: Koziegłowy
Zakres obowiązków
-
planowanie eksploatacji obiektów wod. – kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi, w tym w szczególności za:
-
Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
-
Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
-
Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
-
Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
-
Planowanie i realizacja przetargów;
-
Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
-
Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
-
Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
-
Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
-
Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
-
Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
-
Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób / Działów;
-
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
-
Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
Znajomość eksploatacji i technologii obiektów wod-kan;
-
Umiejętność zarządzania zasobami majątkowymi;
-
Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan;
-
Podstawowa umiejętność czytania projektów budowlano - wykonawczych z zakresu oczyszczania ścieków;
-
Bardzo dobra znajomość MS Office;
-
Prawo jazdy kat. B;
-
Zaangażowanie, samodzielność odpowiedzialność, zdolności organizacyjne i gotowość do nieszablonowego działania
Oferujemy
umowę o pracę;
prywatną opiekę medyczną;
pracowniczy program emerytalny;
pracowniczą kasę zapomogową;
wolontariat pracowniczy;
możliwość pracy zdalnej;
turnieje sportowe;
kartę Multisport;
dofinansowanie studiów;
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
dopłatę do wypoczynku;
dopłatę do nauki języków obcych;
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
piknik firmowy;
pakiety
darmowe miejsca parkingowe;
nowoczesne technologie;
programy szkoleniowe;
rozwój zawodowy;
dzień zdrowia raz w roku;
ubezpieczenie na życie;
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 16 lipca br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Obiektów Wod.-Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: MOS/23/03
Miejsce pracy: Koziegłowy
Zakres obowiązków
-
planowanie eksploatacji obiektów wod. – kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi, w tym w szczególności za:
-
Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
-
Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
-
Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
-
Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
-
Planowanie i realizacja przetargów;
-
Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
-
Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
-
Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
-
Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
-
Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
-
Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
-
Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób / Działów;
-
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
-
Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
Znajomość eksploatacji i technologii obiektów wod-kan;
-
Umiejętność zarządzania zasobami majątkowymi;
-
Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan;
-
Podstawowa umiejętność czytania projektów budowlano - wykonawczych z zakresu oczyszczania ścieków;
-
Bardzo dobra znajomość MS Office;
-
Prawo jazdy kat. B;
-
Zaangażowanie, samodzielność odpowiedzialność, zdolności organizacyjne i gotowość do nieszablonowego działania
Oferujemy
umowę o pracę;
prywatną opiekę medyczną;
pracowniczy program emerytalny;
pracowniczą kasę zapomogową;
wolontariat pracowniczy;
możliwość pracy zdalnej;
turnieje sportowe;
kartę Multisport;
dofinansowanie studiów;
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
dopłatę do wypoczynku;
dopłatę do nauki języków obcych;
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
piknik firmowy;
pakiety
darmowe miejsca parkingowe;
nowoczesne technologie;
programy szkoleniowe;
rozwój zawodowy;
dzień zdrowia raz w roku;
ubezpieczenie na życie;
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 11 czerwca br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Kierownik Działu Zarządzania Środowiskowego
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: JOS/23/01
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
-
Nadzór nad spełnieniem wymagań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na obiektach Spółki;
-
Nadzór nad kontrolą zakładów wprowadzających ścieki przemysłowe do kanalizacji miejskiej i naliczanie należności dodatkowych oraz wystawianie obciążenia dla zakładów przekraczających dopuszczalne parametry wprowadzania ścieków do kanalizacji
-
Nadzór nad opracowywaniem sprawozdań urzędowych z zakresu ochrony środowiska;
-
Koordynowanie audytów technicznych z zakresu ochrony środowiska dla planowanych przedsięwzięć finansowych lub rozwojowych Spółki;
-
Opiniowanie projektów/przedsięwzięć inwestycyjnych Spółki w zakresie oddziaływania na środowisko i dotrzymania standardów emisyjnych zanieczyszczeń;
-
Współopiniowanie projektów/przedsięwzięć inwestycyjnych podmiotów w zakresie podczyszczania ścieków technologicznych przed ich wprowadzeniem do sieci kanalizacyjnej;
-
Interpretacja i wdrażanie nowych przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz analiza zgodności stanu prawnego Spółki;
-
Uzgadnianie warunków zawierania umów z podniesionymi parametrami jakości ścieków;
-
Zarządzanie budżetem komórki organizacyjnej i Spółki w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska i usług wodnych;
-
Organizowanie pracy zespołu (ok. 10 osób);
-
Sporządzanie sprawozdań z działalności podległej komórki organizacyjnej;
-
Zarządzanie powierzonym budżetem.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiska lub kierunku pokrewnym;
-
Wysokie umiejętności interpersonalne oraz min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
-
Min. 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
-
Biegła znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska;
-
Znajomość procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków komunalnych i przemysłowych;
-
Znajomość zagadnień związanych z gospodarką wodno-ściekową, gospodarką odpadami i emisją zanieczyszczeń do powietrza z obszaru ochrony środowiska;
-
Umiejętność organizowania pracy własnej i podległego zespołu;
-
Znajomość branżowego języka angielskiego;
-
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie;
-
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 4 czerwca br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Operator Serwisant Obiektów Wod.-Kan.
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Miejsce pracy: Szlachęcin/Koziegłowy (pow. poznański)
Numer referencyjny: MOS/23/04
Zakres obowiązków
-
obsługa/ eksploatacja instalacji i urządzeń zlokalizowanych na obiektach ściekowych (oczyszczalnie ścieków).
Wymagania
-
wykształcenie min. zawodowe/zasadnicze;
-
doświadczenie w pracy na stanowisku eksploatatora instalacji przemysłowych, mechanika instalacji, sieciach cieplnych lub gazowych;
-
mile widziane uprawnienia SEP grupa I, II, III;
-
wiedza z zakresu budowy i zasad działania maszyn i urządzeń, instalacji i obiektów przemysłowych;
-
rozwinięte zdolności manualne;
-
umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office (Excel, Word);
-
prawo jazdy kat. B;
-
gotowość do pracy w systemie zmianowym;
-
dokładność, zdolność szybkiego podejmowania decyzji.
Oferujemy
-
umowę o pracę;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie;
-
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 21.05.2023 br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
-
Technolog ds. Produkcji Wody
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: JTW/23/01
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
-
bieżąca kontrola jakości wód uzdatnionych produkowanych na stacjach uzdatniania wody należących do Spółki.
-
tworzenie raportów technologicznych pracy poszczególnych stacji wodociągowych na terenie działalności Spółki;
-
udział w procesie inicjowania inwestycji mających na celu udoskonalenie technologii uzdatniania wody;
-
udział w nadzorze technologicznym nad procesem uzdatniania wody na stacjach na terenie działalności Spółki;
-
doradztwo technologiczne w procesach uzdatniania wody;
-
udział w procesie przygotowywania dokumentacji przetargowej w podległym obszarze działania.
-
udział w realizowanych zadaniach inwestycyjnych i nadzór technologiczny prowadzonych prac
-
współudział w opracowywaniu i wdrażaniu planów bezpieczeństwa zaopatrzenia w wodę pitną, identyfikacji, charakterystyki i oceny ryzyk, zagrożeń dla systemów zaopatrzenia w wodę.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
-
min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku;
-
wiedza techniczna związana z procesem uzdatniania wody;
-
znajomość hydrauliki płynów w procesie uzdatniania wody;
-
znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod.- kan.;
-
podstawowa wiedza z zakresu chemii wody, hydrobiologii, fizyki i matematyki;
-
umiejętność interpretacji wyników laboratoryjnych w aspekcie zachodzących na stacjach procesów fizycznochemicznych i mikrobiologicznych;
-
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
umowę o pracę:
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę sportową
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
pakiet kafeteryjny;
-
pakiet powitalny dla noworodków;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
profilaktyka zdrowotna;
-
ubezpieczenie na życie.
Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 26 marca 2023 r.
-
-
Kierownik Działu Realizacji Inwestycji
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: IB/23/01
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie i organizacja pracy Działu Realizacji Inwestycji (obecnie zatrudnionych ponad 60 osób);
-
Realizacja planów inwestycyjnych Spółki (średnia roczna wartość prowadzonych inwestycji ok. 250 mln złotych);
-
Kontrola i koordynacja zadań inwestycyjnych również tych realizowanych w oparciu o pozyskiwane fundusze pomocowe z UE pod kątem terminowości i jakości realizacji;
-
Nadzór nad należytym wykonywaniem usług nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi wykonywanymi przez zewnętrznych usługodawców zgodnie
z podpisanymi umowami; -
Współpraca z jednostkami samorządowymi i instytucjami zewnętrznymi
w zakresie koniecznym dla prawidłowego przebiegu robót budowlanych; -
Udział przy przygotowaniu programu inwestycyjnego Spółki;
-
Współpraca z inwestorami zewnętrznymi w zakresie odbiorów sieci i przyłączy wod.-kan. podłączanych do systemów Spółki oraz w zakresie wykupów sieci;
-
Nadzorowanie i koordynowanie opracowywania sprawozdań, analiz i raportów
z działalności Działu.
Wymagania
-
min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowniczym związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją procesu inwestycyjnego w branży budowlanej;
-
wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: Budownictwo, Inżynieria Sanitarna; Inżynieria środowiska);
-
znajomość przepisów prawa budowlanego, prawa z zakresu zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego;
-
wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania projektami inwestycyjnymi;
-
prawo jazdy kat. B;
-
odporność na stres, myślenie analityczne, dokładność i rzetelność.
Oferujemy
-
umowę o pracę:
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę sportową
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
pakiet kafeteryjny;
-
pakiet powitalny dla noworodków;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
profilaktyka zdrowotna;
-
ubezpieczenie na życie.
Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 22 marca 2023 r.
-
-
Specjalista ds. Administracyjno - Ekonomicznych
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
JTS/23/01
Miejsce pracy:
Poznań- Dolna Wilda 126 oraz Koziegłowy- Gdyńska 1
Zakres obowiązków
-
Współpraca z pracownikami działu, komórkami organizacyjnymi Spółki, a także z firmami i klientami zewnętrznymi
-
Obsługa administracyjna działu, w szczególności: wystawianie zleceń wewnętrznych, ewidencja wydatków pozycji kosztów, za które odpowiedzialny jest dział, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej
-
Tworzenie raportów dot. wykonania budżetu działu
-
Właściwa gospodarka środkami trwałymi i stanem magazynowym
-
Wsparcie w zakresie sprawozdawczości parametrów technologicznych i jakości ścieków oraz monitoringu laboratoryjnego wynikającego z wymagań prawnych i technologicznych
-
Współudział we wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych i planowanie harmonogramów prac pod względem rzeczowym – finansowym
Wymagania
-
Wykształcenia min. średniego, mile widziane o profilu administracyjnym lub ekonomicznym
-
Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętności obsługi pakietu MS Office
-
Umiejętności współpracy i komunikatywności
-
Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy
-
Gotowość do pracy w dwóch lokalizacjach: Poznań- Dolna Wilda 126 oraz Koziegłowy- Gdyńska 1
-
Mile widziane prawo jazdy kat. B oraz podstawowa znajomość procesów ujmowania, uzdatniania wody i oczyszczania ścieków
Oferujemy
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
możliwość pracy zdalnej;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
umowę o pracę;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 19.03.23
-
-
Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan. (sieć kanalizacyjna)
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Koziegłowy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr referencyjny: MSK/22/03
Zakres obowiązków
-
prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
-
prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
-
prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
-
zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych
Wymagania
-
wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
-
znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan. pozwalająca na samodzielne podejmowanie decyzji w zakresie swoich kompetencji;
-
umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
-
prawo jazdy kategorii B (mile widziane prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu);
-
podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
-
dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
-
samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy
-
umowę o pracę;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
pracowniczy program emerytalny;
-
pracowniczą kasę zapomogową;
-
wolontariat pracowniczy;
-
turnieje sportowe;
-
kartę Multisport;
-
dofinansowanie studiów;
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
-
dopłatę do wypoczynku;
-
dopłatę do nauki języków obcych;
-
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
-
piknik firmowy;
-
darmowe miejsca parkingowe;
-
nowoczesne technologie;
-
programy szkoleniowe;
-
rozwój zawodowy;
-
dzień zdrowia raz w roku;
-
ubezpieczenie na życie.
Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 19 marca 2023
-
-
Specjalista Dokumentacji Inwestycyjnej
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Nr ref. IPD/22/01
Zakres obowiązków
-
przygotowanie kompletnej dokumentacji technicznej dla zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Spółkę;
-
udział w procesie przygotowania dokumentacji SWZ oraz uczestnictwo w przetargach na dokumentację techniczną;
-
kontrola prawidłowości wykonania dokumentacji;
-
udział w weryfikacji realizacji umów;
-
opiniowanie dokumentacji w zakresie zgodności z zapisami SWZ oraz wytycznymi i standardami Aquanet
-
uczestnictwo w przekazaniu kompletnej dokumentacji do realizacji zadań inwestycyjnych (koordynacja działań biura projektowego);
-
organizowanie spotkań (np. wideokonferencje) niezbędnych do terminowego realizowania nadzorowanych umów;
-
współpraca, nadzór i koordynacja działań podmiotów zewnętrznych tworzących dokumentację techniczną oraz kontrola postępu wykonywania dokumentacji;
-
prowadzenie kart zadań dla prowadzonych dokumentacji;
-
prognozowanie nakładów na zadaniach w fazie dokumentacji;
-
udział w przygotowywaniu danych potrzebnych do sprawozdawczości inwestycyjnej;
-
prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska;
-
min 2- letnie doświadczenie zawodowe na analogicznych stanowiskach;
-
znajomość aspektów technicznych i technologicznych w inwestycjach infrastrukturalnych oraz procedur opracowania dokumentacji inwestycyjnej, znajomość zasad projektowania;
-
znajomość przepisów, branży wod.-kan., wykonawstwie i projektowaniu obiektów budowlanych, prawa z zakresu ustawy o zamówieniach publicznych;
-
komunikatywność, umiejętność współpracy i zaangażowania.
Oferujemy
-
umowa o pracę
-
prywatna opieka medyczna
-
pracowniczy program emerytalny
-
pracownicza kasa zapomogowa
-
wolontariat pracowniczy
-
możliwość pracy zdalnej
-
turnieje sportowe
-
Karta Sportowa w benefitach
-
dofinansowanie studiów
-
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
-
dopłata do wypoczynku
-
dopłata do nauki języków obcych
-
prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
-
piknik firmowy
-
darmowe miejsca parkingowe
-
pakiet powitalny dla noworodków
-
programy szkoleniowe
-
rozwój zawodowy
-
profilaktyka zdrowotna
-
ubezpieczenie na życie
-
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 12 marca br. za pomocą przycisku aplikuj.
-
Pracodawcy w Poznaniu
-
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA
Jesteśmy Clar System – dumnie stąpamy po poznańskiej ziemi, będąc jednym z najbardziej dynamicznych przedsiębiorstw w Po...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 22
-
Schiever Polska
Grupa SCHIEVER POLSKA jest przedsiębiorstwem rozwijającym sieć hipermarketów AUCHAN i bi1. Podstawą naszego sukc...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 16
-
MERKELEON P sp. z o.o.
Jesteśmy Merkeleon P, innowacyjną firmą technologiczną z siedzibą w sercu Poznania, miasta znanego z dynamicznego rozwoj...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWE...
Od ponad siedmiu dekad jesteśmy sercem komunikacji w Poznaniu. Nasza podróż rozpoczęła się 1 lipca 1945 roku, kiedy to j...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Clar System SA
Clar System SA
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5
-
ARESZT ŚLEDCZY W POZNANIU
Z głębi historii Poznania, przy ul. Młyńskiej 1, wyłania się nasza instytucja – Areszt Śledczy w Poznaniu. Jesteśmy świa...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
ANTHEA sp. z o.o.
Jesteśmy polską agencją zatrudnienia (nr cert.: 24085) współpracującą z zakładami produkcyjnymi na terenie Polski...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Jesteśmy Wojskowym Zarządem Infrastruktury w Poznaniu, kluczowym elementem struktury Ministerstwa Obrony Narodowej, któr...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojsk...
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 4
-
FALLWORK sp. z o.o.
W sercu Poznania, gdzie nowoczesność splata się z tradycją, znajduje się FallWork - nasza agencja pracy tymczasowej, któ...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 3
-
JOB IMPULSE POLSKA sp. z o.o.
Witaj, jestem częścią Job Impulse Polska, firmy, która od ponad 17 lat kształtuje rynek HR w Poznaniu i w całym kraju. N...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 2
-
Społem Gastronomiczna Spółdzielnia Spoży...
W sercu Wielkopolski, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, "Społem" Gastronomiczna Spółdzielnia Spożywców w Pozn...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 2
-
H.Cegielski-ENERGOCENTRUM sp. z o.o.
Od ponad 170 lat jesteśmy dumni z bycia częścią przemysłowej historii i teraźniejszości, dostarczając niezawodne i innow...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 2
-
THREEZONES POZNAŃ sp. z o.o.
Witajcie w świecie ThreeZones Poznań, gdzie nasza pasja do doskonałości i innowacji przekształca się w wartościowe usług...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 2
-
SĄD OKRĘGOWY W POZNANIU
SĄD OKRĘGOWY W POZNANIU
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 2
-
RELLA INVESTMENTS sp. z o.o.
Od naszego założenia w malowniczym Poznaniu w 2014 roku, Rella Investments prężnie rozwija się, tworząc wartość i dostar...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
LANUA CONTRACTOR sp. z o.o.
Jesteśmy Lanua Contractor – Twoim zaufanym partnerem w branży usług dla biznesu, z siedzibą w sercu Poznania. Nasza ofer...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Jesteśmy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Poznaniu – twoim przewodnikiem i wsparciem na rynku pracy. Nasza misja to nie tylko...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
CENTRUM WSPIERANIA RODZIN SWOBODA
W sercu Poznania, gdzie troska o dobro rodziny jest naszym priorytetem, znajduje się Centrum Wspierania Rodzin "Swoboda"...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/...
Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/CWCR/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
MONDI sp. z o.o.
Jesteśmy dynamiczną firmą rekrutacyjną, której misją jest idealne partnerstwo ludzi i firm. Firma stawia na budow...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻA...
Jesteśmy Szkołą Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, instytucją z ponad siedemdziesięcioletnią tradycją, kt...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - PAŃSTWOWY INST...
Od ponad siedmiu dekad jesteśmy dumnym strażnikiem zdrowia i jakości roślin uprawnych w Polsce. Jako Instytut Ochrony Ro...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWE...
Od ponad siedmiu dekad jesteśmy dumnym liderem w branży autobusowego transportu publicznego w Poznaniu. Nasza historia r...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
W sercu naszej działalności leży przekonanie, że każdy człowiek zasługuje na wsparcie, szacunek i możliwość godnego życi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowe...
Od ponad siedmiu dekad jesteśmy sercem komunikacji w Wielkopolsce. Nasza historia zaczęła się 1 lipca 1945 roku, kiedy t...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
DOPPELT PIĄTEK I NOGACZ SPÓŁKA KOMANDYTO...
Od samego początku naszej przygody w 2009 roku, kiedy to urodził się nasz brand SUSHI-TOKYO, zawsze dążyliśmy do tego, b...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 1
-
L.M. Group Poland sp. z o.o.
Jesteśmy L.M. Group Poland, częścią międzynarodowej rodziny L.M. Group, która od 1987 roku kształtuje rynek pracy...