WERTINI ARKADIUSZ ŻYREK


Branża marketingu, rozrywki i edukacji dla dzieci i dorosłych. 


Od ponad 11 lat oferujemy usługi z zakresu rozrywki stacjonarnej i wyjazdowej:


studio-kids.pl (usługi stacjonarne w Nysie)


wertini.pl (opcje wyjazdowe)

WERTINI ARKADIUSZ ŻYREK najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Kierownik Nysa
- w kategoriach zawodowych:
zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy WERTINI ARKADIUSZ ŻYREK

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa WERTINI ARKADIUSZ ŻYREK

Adres rejestrowy

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
WERTINI ARKADIUSZ ŻYREK
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Nysa
  3. Katowice
  4. Bytom

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca WERTINI ARKADIUSZ ŻYREK - oferty archiwalne

  • Menedżer Centrum Rozrywkowego

    WERTINI ARKADIUSZ ŻYREK
    • Nysa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • Zakres obowiązków


      • Kompleksowy nadzór i odpowiedzialność za funkcjonowanie STUDIO KIDS

      • Utrzymanie oraz kontrolę przestrzegania przyjętych standardów

      • Dbanie o profesjonalną i rzetelną obsługę oraz wysoki poziom satysfakcji klienta

      • Koordynację i nadzór pracy: recepcji, animatorów, firm podwykonawczych (utrzymanie wysokiej jakości prowadzonych zajęć i warsztatów, firma sprzątająca)

      • Raportowanie zgodnie z obowiązującymi procedurami

      • Tworzenie grafiku dla podległego zespołu przy utrzymaniu założeń budżetowych

      • Czynny udziały w rekrutacji oraz wdrażaniu nowych pracowników

      • Kontrolę rozliczeń

      • Budżet kosztowy i przychodowy, w obszarze podległym kompetencyjnie

      • Zarządzanie kontaktami z klientami

      • Zarządzanie i kontrolę stanów magazynowych

      • Kontrolę stanu technicznego wyposażenia

      • Współprowadzenie profili w mediach społecznościowych, zamieszczanie postów i informacji.


      • Kompleksowy nadzór i odpowiedzialność za funkcjonowanie STUDIO KIDS

      • Utrzymanie oraz kontrolę przestrzegania przyjętych standardów

      • Dbanie o profesjonalną i rzetelną obsługę oraz wysoki poziom satysfakcji klienta

      • Koordynację i nadzór pracy: recepcji, animatorów, firm podwykonawczych (utrzymanie wysokiej jakości prowadzonych zajęć i warsztatów, firma sprzątająca)

      • Raportowanie zgodnie z obowiązującymi procedurami

      • Tworzenie grafiku dla podległego zespołu przy utrzymaniu założeń budżetowych

      • Czynny udziały w rekrutacji oraz wdrażaniu nowych pracowników

      • Kontrolę rozliczeń

      • Budżet kosztowy i przychodowy, w obszarze podległym kompetencyjnie

      • Zarządzanie kontaktami z klientami

      • Zarządzanie i kontrolę stanów magazynowych

      • Kontrolę stanu technicznego wyposażenia

      • Współprowadzenie profili w mediach społecznościowych, zamieszczanie postów i informacji.

      Wymagania

      • Wykształcenia min. średniego

      • Znajomości środowiska MS Office

      • Minimum roczne doświadczenia na stanowisku w branży: turystyka/restauracja/kino/sektor sprzedaży, inne związane z obsługą klienta

      • Umiejętności zarządzania zespołem

      • Zaangażowania i własnej inicjatywy w działaniu

      • Bardzo dobrych zdolności komunikacyjnych

      • Bardzo dobrej organizacji pracy

      • Pełną dyspozycyjność

      • Otwartości na zmiany, operatywności i kreatywności

      • Zdolności interpersonalnych

      • Odporności na stres

      • Wysokiej kultury osobistej



      Oferujemy

      • Umowę o pracę
      • Zarobki w przedziale od 4000 do 5000 zł brutto (plus kwartalne premie za wyniki)
      • Dużą możliwość rozwoju
      • Możliwość wdrażania własnych pomysłów
      • Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę