Agencja rekrutacyjna Human4Human Recruitment została stworzona w oparciu o fundamentalne wartości procesu rekrutacji, skoncentrowane na wspieraniu ludzi. Działa na terenie Warszawy, oferując szeroki wachlarz usług.

 

  • Skutecznie wspiera swoich Partnerów w pozyskiwaniu najlepszych talentów na rynku pracy.

  • Oferuje swoje doświadczenie oraz rozległą wiedzę, reprezentując interesy pracodawców w złożonym świecie rekrutacji.

  • Projektuje i prowadzi procesy rekrutacyjne dla stanowisk specjalistycznych i kierowniczych, kładąc szczególny nacisk na etyczne oraz profesjonalne podejście do pracy.

  • Analizuje otoczenie biznesowe organizacji oraz badania wizerunku pracodawcy na lokalnym rynku.

  • Wspiera Departamenty Zasobów Ludzkich w budowaniu pozytywnej marki firmy w oczach potencjalnych pracowników.

  • Dostarcza skuteczne rozwiązania w zakresie selekcji oraz rozwoju kapitału ludzkiego, oferując outsourcing usług rekrutacji.

  • Headhunterzy identyfikują menedżerów wysokiego szczebla oraz specjalistów szczególnie cenionych na rynku, nawiązując kontakt z nimi w celu zachęcenia do zmiany pracodawcy i przyjęcia oferty pracy swojego klienta.

  • Oferty pracy Human4Human Recruitment

    Praca alert - powiadomienia

    Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

    Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

    Firma najczęściej oferuje

    • Szkolenia dofinansowane
    • Szkolenia, kursy, konferencje
    • Szkolenie stanowiskowe

    Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
    Data aktualizacji: 24.03.2025

    Mapa Human4Human Recruitment

    Siedziba główna

    Godziny otwarcia Human4Human Recruitment

    poniedziałek 09:00 - 17:00
    wtorek 09:00 - 17:00
    środa 09:00 - 17:00
    czwartek 09:00 - 17:00
    piątek 09:00 - 17:00
    sobota Zamknięte
    niedziela Zamknięte

    Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

    Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

    Human4Human Recruitment

    Kadry i Rekrutacja, Headhunter

    Wspieramy małe i średnie przedsiębiorstwa w prowadzeniu skutecznych procesów rekrutacyjnych. Projektujemy i prowadzimy procesy HR dla firm nieposiadających działu wyspecjalizowanego w dziedzinie pozyskiwania i selekcji personelu. Współpracujemy bezpośrednio z Zarządami lub właścicielami dostarczając rozwiązania w zakresie strategii pozyskiwania i rozwoju kapitału ludzkiego. Jesteśmy dumni ze współpracy z przedsiębiorcami z różnych branż, przy czym szczególną ekspertyzę posiadamy w doradztwie dla branży budowlanej – producentów materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz dystrybucji budowlanej. Wykorzystujemy dobre praktyki rekrutacyjne w partnerskiej współpracy z firmami polskimi i zagranicznymi, zgodnie z naszą autorską metodologią. Ponadto poprzez członkostwo w BNI - największej sieci networkingowej na świecie rozszerzam sieć skutecznych rekomendacji biznesowych.

    Miasto
    Warszawa
    Siedziba główna
    Warszawa, mazowieckie
    Branża
    Kadry i rekrutacja
    Specjalizacje
    Wsparcie rekrutacji, Direct Search, Headhunting, Executive search, Doradztwo personalne, Search & Selection, HR Solutions, Kadry i Rekrutacja

    Rok założenia

    2019

    Liczba pracowników

    2–10

    Liczba obserwujących

    1734

    Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

    Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

    Data aktualizacji: 01.12.2025

    Profil firmy:
    Human4Human Recruitment
    najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

    1. Warszawa
    2. Bielsko-Biała
    3. Poznań
    4. Bydgoszcz
    5. Bytom
    6. Krosno
    7. Legionowo
    8. Sulejówek
    9. Katowice

    Praca Human4Human Recruitment - oferty archiwalne

    • Plant Manager (Power Engineering)

      Human4Human Recruitment
      • 14 000 do 20 000 zł / mies.
      • Zielona Góra
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        • Organizacja pracy obszaru produkcyjnego, zapewnienie ciągłości produkcji, rozwiązywanie pojawiających się problemów,
        • Rozbudowa istniejącego działu prefabrykacji rozdzielnic średniego i niskiego napięcia,
        • Rekrutacja i zarządzanie zespołem prefabrykacji rozdzielnic SN i NN w działach: produkcja elektryczna i mechaniczna, działy przygotowania produkcji, kontroli jakości i serwisu, utrzymania ruchu, dział zaopatrzenia oraz produkcji montażowej,
        • Nadzór merytoryczny nad tworzonym nowym zakładem produkcyjnym,
        • Projektowanie i wdrażanie nowych wyrobów rozdzielnic średniego i niskiego napięcia,
        • Dbałość o realizację zleceń produkcyjnych,
        • Przygotowanie i realizacja budżetu kosztów produkcji,
        • Analizowanie i monitorowanie procesów produkcyjnych, stałe ich udoskonalanie,
        • Podejmowanie działań w celu zwiększania efektywności i jakości produkcji wyrobów,
        • Dbanie o pozytywne relacje między pracownikami, zapewnienie pozytywnej atmosfery pracy,
        • Motywowanie, wspieranie rozwoju umiejętności pracowników,
        • Dbanie o działania zgodne ze standardami bhp,,
        • Nadzorowanie sprawności funkcjonowania maszyn i urządzeń, reagowanie na awarie, współpraca z Działem Wykonawczym,
        • Przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień.

        Wymagania

        • Wykształcenia wyższego, mile widziane kierunki techniczne (elektryczne, elektroenergetyczne) lub powiązane z zarządzaniem/produkcją,
        • Minimum 3 letniego doświadczenia na stanowisku związanym z organizacją pracy zespołu produkcyjnego,
        • Doświadczenia w branży elektroenergetycznej, najchętniej produkcji rozdzielnic bądź instalacji elektrycznych,
        • Gotowości do przejęcia odpowiedzialności za rozwój i wyniki powierzonego Zespołu,
        • Wytrwałości, konsekwencji, nastawienia na działanie i osiąganie celów,
        • Zmysł techniczny,
        • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność organizacji pracy zespołu,
        • Wysokie umiejętności w zakresie kierowania ludźmi: wyznaczania zadań, egzekwowania, tworzenia zgranego, sprawnie funkcjonującego zespołu,
        • Wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość,
        • Inicjatywa w działaniu, zorientowanie na cel,
        • Chęć do pracy w dynamicznym środowisku.

        Oferujemy

        • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia za wyniki Działu Produkcji),
        • Możliwość uczestniczenia w ambitnym wyzwaniu i ułożenia procesów według zdobytej wiedzy i doświadczeń,
        • Pracę w partnerskiej atmosferze i wsparcie od pozostałych kierowników i pracowników firmy, dla których ważne jest wzajemne zaufanie i granie do jednej bramki,
        • Możliwość pracy bezpośrednio z Zarządem firmy i wpływ na rozwój Organizacji.
    • Kierownik robót elektrycznych

      Human4Human Recruitment
      • 8 000 do 12 000 zł / mies.
      • Wrocław
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • kierownik/koordynator
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • Nadzorowanie placu budowy (fabryk, obiektów przemysłowych),
        • Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich elektrycznych aspektów w projektach na etapie przygotowania i realizacji,
        • Przygotowywanie obmiaru postępu robót,
        • Koordynowanie prac podwykonawców,
        • Nadzór i kontrola nad postępami prac,
        • Przeprowadzanie przetargów dla podwykonawców,
        • Przeglądy ilościowe,
        • Koordynowanie harmonogramów,
        • Kontrola kosztów,
        • Kontrola oraz dokumentowanie jakości,
        • Nadzór nad bezpieczeństwem na placu budowy wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji w tym zakresie,
        • Sporządzanie raportów projektu,
        • Prace biurowe konieczne do wykonania wszystkich powyższych zadań.

        Wymagania

        • Wykształcenia wyższego, mile widziane kierunki techniczne (elektryczne, elektroenergetyczne) lub powiązane z zarządzaniem/produkcją,
        • Minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku Kierownika lub Inżyniera budowy w inwestycjach elektrycznych,
        • Doświadczenia w nadzorowaniu pracy podwykonawców z branży elektroenergetycznej lub elektrycznej,
        • Posiadania uprawnień budowlanych w specjalności instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
        • Znajomości cen materiałów i usług w branży elektrycznej,
        • Gotowości do przejęcia odpowiedzialności za rozwój i wyniki powierzonego Zespołu,
        • Wytrwałości, konsekwencji, nastawienia na działanie i osiąganie celów,
        • Bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności organizacji pracy zespołu,
        • Wysokie umiejętności w zakresie kierowania ludźmi: wyznaczania zadań, egzekwowania, tworzenia zgranego, sprawnie funkcjonującego zespołu,
        • Inicjatywa w działaniu, zorientowanie na cel,
        • Posiadania czynnego prawa jazdy kat. B,
        • Dyspozycyjność do delegacji w regionie Dolnego Śląska.

        Oferujemy

        • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia za wyniki),
        • Ambitna praca w oparciu o umowę o pracę oraz narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
        • Możliwość uczestniczenia w ambitnym wyzwaniu i ułożenia procesów według zdobytej wiedzy i doświadczeń,
        • Pracę w partnerskiej atmosferze i wsparcie od pozostałych kierowników i pracowników firmy, dla których ważne jest wzajemne zaufanie i granie do jednej bramki,
        • Możliwość pracy bezpośrednio z Zarządem firmy i wpływ na rozwój Organizacji.
    • Recruitment Specialist

      Human4Human Recruitment
      • 6 000 do 8 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • Leading local recruitment, hiring, and onboarding process to scale and grow Company. Renewables is still new in Poland but related industries are RES, Construction, Real Estate, Financial & Investment,
        • Conducting comprehensive recruitment-related activities: selection, competence assessment.
        • Keeping pulse with the Candidate at all stages of the recruitment process,
        • Taking care of positive Candidate’s Experience and high human-centric standards during the whole recruitment pipeline,
        • Ongoing support and recommendation of candidates for managers of individual teams,
          Preparation of reports, summaries, and presentations regarding the conducted processes.

        Wymagania

        • Have a wide network in the Renewables industry,
        • Have a smart business outlook and aren’t afraid of hands-on approach,
        • Have a High ownership ratio, trouble fixing attitude and positive energy around,
        • Knowledge of the HR industry: new trends, selection tools, search methods,
        • Graduated HR studies or related,
        • Have at least 2 years of hands-on experience with leading recruitment process,
        • Experience in an international work environment is more than welcome.

        Oferujemy

        • Workflow in a young but experienced team, which leads solar energy revolution internationally,
        • Great and direct opportunity to create and implement your own business-friendly solutions within the company,
        • Future career path based on culture of global growth and development within the company,
        • Visible results of your work. Are you keen on taking responsibility? Let make your ideas come true!
        • Ambitious challenges. If you're in love with problem-solving and improving things, we'll give you space and the best tools to do that,
        • Open communication, transparency, and teamwork. You will get frequent and honest feedback,
        • Office based in a modern, employee-friendly building located in downtown, Warsaw,
        • Many others benefits and opportunities, which we can discuss during recruitment coffee.
    • Księgowy KH

      Human4Human Recruitment
      • 7 000 do 9 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek prawa handlowego,
        • Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT i JPK,
        • Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z zakresem rachunkowości oraz prawa podatkowego (bilans, rachunek zysków i strat),
        • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółek,
        • Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS.

        Wymagania

        • Min. 2 lat doświadczenia w zakresie samodzielnego prowadzenia ksiąg handlowych,
        • Umiejętności bezpośredniej współpracy z klientem,
        • Praktycznej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych,
        • Ponadprzeciętnej znajomości MS Excel oraz gotowość do nauki lub znajomości programu Optima,
        • Umiejętności analitycznego myślenia,
        • Nastawienia na współpracę i wspierająca postawa zarówno w stosunku do współpracowników, jak i klientów,
        • Chęć dzielenia się wiedzą i otwartość na przyswajalnie nowych rozwiązań,

        Oferujemy

        • Atrakcyjny system wynagrodzenia uzależniony od kompetencji (7.000-9.000 zł brutto na UoP),
        • Bogaty pakiet socjalny zawierający: dostęp do prywatnej opieki medycznej, liczne szkolenia wewnętrzne, wyjazdy firmowe, bonusy świąteczne,
        • Możliwość pracy w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole pod okiem doświadczonych księgowych,
        • Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku,
        • Możliwość konsultowania wątpliwości z doświadczonymi specjalistami w firmie,
        • Praca w stałych godzinach od poniedziałku do piątku w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy (Nowy Świat niedaleko stacji metra),
        • Atmosfera inicjowania działań i konsultowania pomysłów na usprawnianie procesów,
        • Nastawienie Zarządu na ciągły rozwój zespołu i podnoszenie kwalifikacji pracowników,
        • Zespołowe podejmowanie decyzji kluczowych dla rozwoju firmy i jej pracowników, w celu budowania wartości firmy, czyli wspólnego dobrobytu wszystkich pracowników i klientów.
    • Area Sales Manager

      Human4Human Recruitment
      • 9 000 do 12 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • Realizacja strategii sprzedaży usług ochrony wśród klientów biznesowych;
        • Reprezentacja Firmy na rynku nieruchomości komercyjnych;
        • Monitorowanie działań konkurencji i trendów na rynku usług ochrony;
        • Rozwój biznesu i realizacja celów sprzedażowych w kanale B2B poprzez poszukiwanie i rozwój współpracy z partnerami handlowymi;
        • Współpraca z klientami poprzez nawiązywanie i utrzymywanie partnerskich relacji i warunków współpracy.

        Wymagania

        • Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług ochrony,
        • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji z zarządcami nieruchomości,
        • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego,
        • Przedsiębiorczość i pasja w działaniu,
        • Wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji z klientami, komunikatywność i otwartość,
        • Umiejętność organizacji pracy własnej,
        • Gotowość do pracy w zmieniającym się środowisku,
        • Prawo jazdy kat. B i dyspozycyjność.

        Oferujemy

        • Praca w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole,
        • Samodzielne stanowisko z dużą swobodą działania,
        • Sprawny system zarządzania, raportowanie bezpośrednio do Prezesa,
        • Możliwość rozwoju i realny wpływ na rozwój Organizacji,
        • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B),
        • Atrakcyjny system wynagrodzenia i przejrzysty system premiowy,
        • Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku.
    • Global Head of Project Management

      Human4Human Recruitment
      • 25 000 do 35 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • dyrektor/prezes
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • Setting strategic direction and vision for the departments that aligns with company-wide objectives,
        • Developing standards, processes, and metrics to guide Project Managers,
        • Setting departments goals and measure performance against goals,
        • Manage the departments interaction with the broader organization by representing the departments in executive decision making, negotiating interdepartmental challenges, and communicating regularly back to team members relevant information regarding the company-at large and other departments,
        • Controlling and organizing workflows, establishing SOPs and assign accountability,
        • Managing all department team members by ensuring well-being, defining individual success, linking individual success to department and company success, securing necessary resources to allow individual success, and encouraging professional growth,
        • Continuously improving the department’s capability,
        • Coordinating closely with Procurement, Development, Legal and Financial department,
        • Managing relationships, schedules and costs associated with external partners,
        • Participating in project level strategic reviews,
        • Setting quality standards for Project Management,
        • Analyze of economic performance of Projects.

        Wymagania

        • Have 8+ years of proven experience in a senior position and have gained hands- on experience with all phases of the project related directly to engineering and construction, in renewable infrastructure projects (preferably solar PV, Wind or related.),
        • Proven ability to lead and manage technical teams,
        • Strong MS Excel skills,
        • Excellent interpersonal communication skills, both verbal and written,
        • Ability to work well with others in a collaborative team environment,
        • Strong Planning, organization and prioritization skills,
        • Have proven competency in setting up teams with successful operational results and leadership ability (mentoring, coaching, advising),
        • Have excellent interpersonal communication skills, both verbal and written,
        • Be fluent in English and Polish (if located in Poland) or Lithuanian (if located in Vilnius) languages.

        Oferujemy

        • Workflow in a young but experienced team, which leads solar energy revolution internationally,
        • Great and direct opportunity to create and implement your own business-friendly solutions within the company,
        • Future career path based on culture of global growth and development within the company,
        • Visible results of your work. Are you keen on taking responsibility? Let make your ideas come true!
        • Ambitious challenges. If you're in love with problem-solving and improving things, we'll give you space and the best tools to do that,
        • Open communication, transparency, and teamwork. You will get frequent and honest feedback,
        • Office based in a modern, employee-friendly building located in downtown, Warsaw,
        • Many others benefits and opportunities, which we can discuss during recruitment coffee.
    • Specjalista ds. kadr i płac

      Human4Human Recruitment
      • 8 000 do 9 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        • Weryfikacja i sprawdzanie listy płac dla pracowników Spółki,
        • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej związanej z nawiązaniem, zmianą i rozwiązaniem stosunku pracy dla pracowników,
        • Naliczanie wynagrodzeń i innych należności wynikających z obowiązujących przepisów, sporządzanie list płac dla pracowników (ok 100 os.) i zleceniobiorców (ok. 20 os.),
        • Rozliczanie, ewidencja i kontrola czasu pracy,
        • Prowadzenie ewidencji nieobecności, prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, kontrola urlopów wypoczynkowych,
        • Kontrola badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
        • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji i rozliczeń z ZUS, US, GUS, PFRON,
        • Korespondencja z organami egzekucyjnymi, realizacja potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
        • Czynny udział w realizacji zadań związanych z PPK.

        Wymagania

        • Adekwatnego doświadczenia na podobnym stanowisku w prowadzeniu rozliczeń płacowych,
        • Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki księgowo-finansowe oraz kursy kadrowo-płacowe,
        • Sumienności, dokładności, przywiązywania wagi do detali oraz poczucia odpowiedzialności,
        • Otwartości na wiedzę w dynamicznie zmieniającym się środowisku zmian prawnych w obszarze rozliczeń płacowych,
        • Wysokich umiejętności organizacji pracy własnej,
        • Pogody ducha i przyjaznego nastawienia na współpracę w zespole.

        Oferujemy

        • Stabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
        • Możliwość pracy w rodzinnej atmosferze w nowoczesnym biurze na warszawskim Mokotowie,
        • Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku i pełny pakiet szkoleń tematycznych oraz rozwojowych,
        • Sprawny system zarządzania, stabilne zatrudnienie w branży rozwijającej się,
        • Możliwość rozwoju i praca w kameralnym zespole,
        • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), narzędzia pracy i szkolenia finansowane przez pracodawcę.
    • Przedstawiciel handlowy - w branży budowlanej

      Human4Human Recruitment
      • 5 000 do 6 000 zł / mies.
      • Sochaczew
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • młodszy specjalista (junior)
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • realizacja sprzedaży produktów Firmy: rekuperatory, pompy ciepła i instalacje wentylacyjne z katalogu Firmy;
        • reprezentacja Firmy na rynku wśród klientów indywidualnych w regionie Sochaczewa i okolic;
        • monitorowanie działań konkurencji i trendów na rynku;
        • rozwój biznesu i realizacja celów sprzedażowych w kanale klientów indywidualnych poprzez poszukiwanie i rozwój współpracy z partnerami handlowymi;
        • współpraca z klientami poprzez nawiązywanie i utrzymywanie partnerskich relacji i warunków współpracy.

        Wymagania

        • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych, najchętniej budowlanych, a doświadczenie w sprzedaży sprzętu HVACR, rekuperatorów i/lub pomp ciepła będzie dużym atutem
        • praktyczne doświadczenie w sprzedaży akwizycyjnej, dla klientów indywidualnych,
        • znajomość technik sprzedaży,
        • mile widziani Kandydaci z branży fotowoltaicznej,
        • bardzo dobre umiejętności prowadzenia prezentacji.
        • orientacja na osiąganie ponadprzeciętnych wyników,
        • wysoka komunikatywność i zaangażowanie,
        • prawo jazdy kat. B i dyspozycyjność do podróży służbowych w regionie.

        Oferujemy

        • pełen etat i umowa o pracę dające poczucie stabilnego zatrudnienia, ale co ważniejsze wsparcie przełożonego w czasie wdrożenia i szkolenia produktowe, abyś mógł skuteczniej budować sprzedaż i wypracowywać premie,
        • możliwość pracy w rozwijającej się firmie o niekorporacyjnej atmosferze, gdzie ceni się bezpośrednią komunikację i jasne zasady rozliczania z handlowcami,
        • atrakcyjne wynagrodzenie składające się z gwarantowanej podstawy i przejrzystego systemu premiowego,
        • pracę samodzielną i mobilną, w której sam decydujesz o swoim planie dnia.
    • Key Account Manager

      Human4Human Recruitment
      • 6 000 do 8 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • kontrakt b2b
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • Sprzedaż urządzeń i maszyn wykorzystywanych w branży beauty,
        • Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami w danym regionie,
        • Realizacja celów sprzedażowych i wskaźników,
        • Wyszukiwanie nowych klientów,
        • Prowadzenie prezentacji,
        • Przygotowanie ofert,
        • Negocjowanie kontraktów,
        • Udział w targach i eventach branżowych,
        • Udział w koordynacji realizowanych projektów,
        • Regularne raportowanie postępów Zarządowi.

        Wymagania

        • Min. 3-letnie doświadczenia zawodowego w sprzedaży (mile widziana branża kosmetyczna lub farmaceutyczna),
        • Umiejętności budowania relacji, szybkiego uczenia się oraz wysokiej empatii,
        • Dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
        • Samodzielności w podejmowaniu bieżących decyzji związanych z zakresem obowiązków

        Oferujemy

        • Stabilne warunki zatrudnienia (z uwagi na wysokie wartości prowizji preferujemy zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B),
        • Atrakcyjny i przejrzysty system wynagradzania (podstawa + prowizja od sprzedaży),
        • Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku i rozwój zawodowy dzięki szkoleniom,
        • Praca w niekorporacyjnej atmosferze wśród praktyków nastawionych na współpracę,
    • Kierownik robót elektrycznych

      Human4Human Recruitment
      • 8 000 do 12 000 zł / mies.
      • Zielona Góra
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • kierownik/koordynator
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • Nadzorowanie placu budowy (fabryk, obiektów przemysłowych),
        • Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich elektrycznych aspektów w projektach na etapie przygotowania i realizacji,
        • Przygotowywanie obmiaru postępu robót,
        • Koordynowanie prac podwykonawców,
        • Nadzór i kontrola nad postępami prac,
        • Przeprowadzanie przetargów dla podwykonawców,
        • Przeglądy ilościowe,
        • Koordynowanie harmonogramów,
        • Kontrola kosztów,
        • Kontrola oraz dokumentowanie jakości,
        • Nadzór nad bezpieczeństwem na placu budowy wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji w tym zakresie,
        • Sporządzanie raportów projektu,
        • Prace biurowe konieczne do wykonania wszystkich powyższych zadań.

        Wymagania

        • Wykształcenia wyższego, mile widziane kierunki techniczne (elektryczne, elektroenergetyczne) lub powiązane z zarządzaniem/produkcją,
        • Minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku Kierownika lub Inżyniera budowy w inwestycjach elektrycznych,
        • Doświadczenia w nadzorowaniu pracy podwykonawców z branży elektroenergetycznej lub elektrycznej,
        • Posiadania uprawnień budowlanych w specjalności instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
        • Znajomości cen materiałów i usług w branży elektrycznej,
        • Gotowości do przejęcia odpowiedzialności za rozwój i wyniki powierzonego Zespołu,
        • Wytrwałości, konsekwencji, nastawienia na działanie i osiąganie celów,
        • Bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności organizacji pracy zespołu,
        • Wysokie umiejętności w zakresie kierowania ludźmi: wyznaczania zadań, egzekwowania, tworzenia zgranego, sprawnie funkcjonującego zespołu,
        • Inicjatywa w działaniu, zorientowanie na cel,
        • Posiadania czynnego prawa jazdy kat. B,
        • Dyspozycyjność do delegacji w regionie Dolnego Śląska.

        Oferujemy

        • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia za wyniki),
        • Ambitna praca w oparciu o umowę o pracę oraz narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
        • Możliwość uczestniczenia w ambitnym wyzwaniu i ułożenia procesów według zdobytej wiedzy i doświadczeń,
        • Pracę w partnerskiej atmosferze i wsparcie od pozostałych kierowników i pracowników firmy, dla których ważne jest wzajemne zaufanie i granie do jednej bramki,
        • Możliwość pracy bezpośrednio z Zarządem firmy i wpływ na rozwój Organizacji.
    • Country Finance Manager

      Human4Human Recruitment
      • 22 000 do 27 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • dyrektor/prezes
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • In charge of leading finance department in Poland: controlling and accounting sections,
        • In charge of ensuring internal controls and procedures,
        • In charge of budgeting and cost control,
        • Planning and execution of intra-group and 3rd party financing,
        • Monitoring of bank covenants,
        • Liaising with banks for operational financing and transfers,
        • Monitoring performance of subsidiaries,
        • Ensuring quality regular and annual Group reporting; liaising with local and Group auditors for operations in Poland,
        • Reporting to and keeping close contacts with Group CFO.

        Wymagania

        • Minimum 4 years of work experience in the field of financial control, managerial or financial reporting,;
        • Knowledge and understanding of financial reporting under IFRS,
        • Good Excel, modeling skills,
        • Diligence and attention to details,
        • BIG4 experience as an advantage,
        • Good English language skills.

        Oferujemy

        • Workflow in a young but experienced team, which leads solar energy revolution internationally;
        • Great and direct opportunity to create and implement your own business-friendly solutions within the company;
        • Future career path based on culture of global growth and development within the company;
        • Visible results of your work. Are you keen on taking responsibility? Let make your ideas come true!
        • Ambitious challenges. If you're in love with problem-solving and improving things, we'll give you space and the best tools to do that;
        • Open communication, transparency, and teamwork. You will get frequent and honest feedback;
        • Office based in a modern, employee-friendly building located in downtown, Warsaw;
        • Many others benefits and opportunities, which we can discuss during recruitment coffee.
    • Księgowy KPiR

      Human4Human Recruitment
      • 7 000 do 9 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • Prowadzenie KPiR wraz ze sporządzaniem deklaracji podatkowych PIT, VAT i JPK
        • Weryfikacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
        • Kontakt z urzędami skarbowymi w imieniu klienta,
        • Sporządzanie rozliczeń rocznych,
        • Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS

        Wymagania

        • Min. 2 lat doświadczenia w zakresie samodzielnego prowadzenia księgowości dla JDG,
        • Umiejętności bezpośredniej współpracy z klientem,
        • Praktycznej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych,
        • Ponadprzeciętnej znajomości MS Excel oraz gotowość do nauki lub znajomości programu Optima,
        • Umiejętności analitycznego myślenia,
        • Nastawienia na współpracę i wspierająca postawa zarówno w stosunku do współpracowników, jak i klientów,
        • Chęć dzielenia się wiedzą i otwartość na przyswajalnie nowych rozwiązań,

        Oferujemy

        • Atrakcyjny system wynagrodzenia uzależniony od kompetencji (7.000-9.000 zł brutto na UoP),
        • Bogaty pakiet socjalny zawierający: dostęp do prywatnej opieki medycznej, liczne szkolenia wewnętrzne, wyjazdy firmowe, bonusy świąteczne,
        • Możliwość pracy w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole pod okiem doświadczonych księgowych,
        • Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku,
        • Możliwość konsultowania wątpliwości z doświadczonymi specjalistami w firmie,
        • Praca w stałych godzinach od poniedziałku do piątku w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy (Nowy Świat niedaleko stacji metra),
        • Atmosfera inicjowania działań i konsultowania pomysłów na usprawnianie procesów,
        • Nastawienie Zarządu na ciągły rozwój zespołu i podnoszenie kwalifikacji pracowników,
        • Zespołowe podejmowanie decyzji kluczowych dla rozwoju firmy i jej pracowników, w celu budowania wartości firmy, czyli wspólnego dobrobytu wszystkich pracowników i klientów.
    • Talent Acquisition Specialist

      Human4Human Recruitment
      • 6 000 do 8 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • A Talent Acquisition Specialist would be responsible for sourcing, attracting, interviewing, hiring and onboarding employees in a company.
        • Drive full recruitment life cycle (job postings, screening call, interviews etc.);
        • Scope and execute the full process of recruitment with support of Hiring Managers;
        • Ensure high quality hiring manager and candidate experience;
        • Provide expert input on Onboarding/Offboarding and take full ownership of the processes;
        • Oversee the legal compliance with Polish labour law.

        Wymagania

        • Have minimum 2 years' experience of recruitment;
        • Have good communication skills;
        • Have excellent organizational and time management skills;
        • Have good negotiating skills;
        • Be fluent in Polish and English languages.

        Oferujemy

        • Get a unique experience in photovoltaic construction field;
        • Workflow in a young but experienced team, which leads solar energy development internationally;
        • Opportunities for professional growth and improvement by learning from others and attending professional training programs;
        • Future career path based on culture of global growth and development within the Company;
        • Flexible work schedule and a possibility to work remotely;
        • Visible results of your work. Are you keen on taking responsibility? Let's make your ideas come true!
        • Ambitious challenges. If you're in love with problem-solving and improving things, we'll give you space and the best tools to do that;
        • Open communication, transparency, and teamwork. You will get frequent and honest feedback;
        • Team buildings and various other events;
        • Free healthy snacks, great coffee, positive minded people around you;
        • Open communication, transparency, and teamwork. You will get frequent and honest feedback,
        • Office based in a modern, employee-friendly building located in downtown, Warsaw,
        • Many others benefits and opportunities, which we can discuss during recruitment coffee.
    • Head of Recruitment

      Human4Human Recruitment
      • 20 000 do 25 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • dyrektor/prezes
      • rekrutacja zdalna
      • Zakres obowiązków

        • Establishing relationships with Board Members and Hiring Managers to define Groups recruitment strategy;
        • Leading the full cycle recruitment process in the fields of: Renewables, Legal, Financial, Marketing and Construction area;
        • Ensuring the effectiveness and results of talent sourcing;
        • Sourcing potential candidates through online channels (e.g. social platforms and professional networks, job boards and forums);
        • Developing new channels of sourcing for our various locations;
        • Cooperate actively and maintain good relationship with business and your future sourcing team to pro-actively identify staffing needs;
        • Build networks to find qualified passive candidates and coordinate influential candidate relationships during the selection process;
        • Develop a pool of qualified candidates in advance (pipeline candidates for the potential requirements);
        • Support market mapping, business intelligence and onboarding process.

        Wymagania

        • Proven work experience within related roles;
        • Good knowledge of various sourcing techniques;
        • Keen interest in developing within a leadership role;
        • Strong communication skills in English;
        • Passion for building diverse and inclusive teams;
        • Good time-management skills with the ability to handle various open positions simultaneously;
        • Being Microsoft Office Package friendly, and especially excel friendly;

        Oferujemy

        • Workflow in a young but experienced team, which leads solar energy revolution in Poland and the Baltics;
        • Great and direct opportunity to create and implement your own business-friendly solutions within the company;
        • Future career path based on culture of global growth and development within the company;
        • Ambitious challenges. If you're in love with problem-solving and improving things, we'll give you space and the best tools to do that.
        • Free healthy snacks, great coffee, positive minded people around you.
        • Office based in a modern, employee-friendly building located in downtown, Warsaw.
        • Many others benefits and opportunities, which we can discuss during recruitment coffee.

        Why this Position?

        We are building a team of the brightest and most passionate individuals and giving them an environment to freely think, create, grow and thrive, resulting in innovative and forward-thinking approaches to as solar game-changers.

        We take every recruitment process very seriously, so this makes Head of Recruitment one of a key person in our team. We value People the most!

    • Przedstawiciel Handlowy ds. sieci

      Human4Human Recruitment
      • 5 000 do 7 000 zł / mies.
      • Zielona Góra
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • młodszy specjalista (junior)
      • rekrutacja zdalna
      • praca od zaraz
      • запрошуємо працівників з України
      • Zakres obowiązków

        • Pozyskiwanie i budowanie długofalowych relacji z klientami (sieci i hurtownie elektryczne),
        • Dbałość o właściwą ekspozycję produktów,
        • Organizacja terminarza i umawianie spotkań z klientami,
        • Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań z zakresu instalacji elektrycznych,
        • Kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku.

        Wymagania

        • Doświadczenia w sprzedaży hurtowej mile widziani Kandydaci z doświadczeniem w obsłudze hurtowni elektrycznych,
        • Umiejętność budowania i rozwijania trwałych relacji z klientami,
        • Łatwości w przyswajaniu oraz przekazywaniu wiedzy technicznej,
        • Wysoka motywacja do realizacji określonych celów sprzedażowych,
        • Zaangażowania oraz sumienności,
        • Umiejętności organizacyjnych oraz samodzielności,
        • Czynnego prawa jazdy kat. B.

        Oferujemy

        • Atrakcyjny system wynagradzania, składający się ze stałej podstawy i motywującej premii uzależnionej od wyników sprzedażowych,
        • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
        • Narzędzia pracy: s amochód służbowy, laptop, telefon komórkowy,
        • Praca w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole,
        • Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku i rozwój zawodowy dzięki szkoleniom wewnętrznym,
        • Pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się Firmie,
        • Autonomię i pełną swobodę w wyborze działań, które umożliwią Ci uzyskanie ponadprzeciętnych wyników,
        • Samodzielne stanowisko pracy z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw,
        • Praca w niekorporacyjnej atmosferze wśród praktyków nastawionych na współpracę.
    • Doradca Handlowy ds. Inwestycji

      Human4Human Recruitment
      • 7 000 do 10 000 zł / mies.
      • Zielona Góra
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • praca zdalna
      • rekrutacja zdalna
      • praca od zaraz
      • запрошуємо працівників з України
      • Zakres obowiązków

        • Pozyskiwanie klientów z branży inwestycji elektrycznych i elektroenergetycznych,
        • Planowanie, rozwój oraz utrzymywanie stałych, profesjonalnych relacji z klientami,
        • Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji,
        • Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku,
        • Analiza rynku pod kątem monitorowania konkurencji oraz prowadzonych inwestycji,
        • Bieżące raportowanie wyników pracy,

        Wymagania

        • Znajomości branży technicznej, elektrycznej lub automatyki przemysłowej,
        • Znajomości zagadnień technicznych z obszaru elektryki lub automatyki przemysłowej,
        • Umiejętności identyfikacji potrzeb klienta,
        • Orientacji na cele i odpowiedzialności za realizowane zadania,
        • Samodzielności, rzetelności i dyspozycyjności,
        • Otwartości i łatwości nawiązywania kontaktów,
        • Wysokiej kultury osobistej,
        • Czynnego prawa jazdy kat . B,
        • Znajomość języka angielskiego/niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

        Oferujemy

        • Atrakcyjny system wynagradzania, składający się ze stałej podstawy i motywującej premii uzależnionej od wyników sprzedażowych,
        • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
        • Narzędzia pracy: s amochód służbowy, laptop, telefon komórkowy,
        • Praca w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole,
        • Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku i rozwój zawodowy dzięki szkoleniom wewnętrznym,
        • Pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się Firmie,
        • Autonomię i pełną swobodę w wyborze działań, które umożliwią Ci uzyskanie ponadprzeciętnych wyników,
        • Samodzielne stanowisko pracy z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw,
        • Praca w niekorporacyjnej atmosferze wśród praktyków nastawionych na współpracę.
    • Java Developer in Automotive

      Human4Human Recruitment
      • 24 000 do 27 000 zł / mies.
      • Łódź
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • praca zdalna
      • rekrutacja zdalna
      • praca od zaraz
      • запрошуємо працівників з України
      • Zakres obowiązków

        • Understanding customer requirements and presented HLD (High-Level Design),
        • Creating LLD (low Level Design) corresponding to presented HLD,
        • Designing software components,
        • Implementing high-quality object-oriented code in Java embedded in vehicle's internal computing infrastructure,
        • Assuring quality of created software components by means of unit test coverage and fixing SCA issues.

        Wymagania

        • Min. 3 years of experience in SW development including min. 1 year of experience in Java programming,
        • Able to work independently,
        • Skills to understand the HLD and LLD and implement the components independently with high quality modular testable code,
        • Good understanding of client server architecture and network protocols like HTTP, REST,
        • Ability to summarize and debug common technical topics,
        • Worked in SCRUM environment,
        • Strong analytic skills and willingness to develop in Java,
        • Familiarity with automotive standards like CAN and AutoSAR is a plus,
        • Familiarity with standards such as TCP/IP, Ethernet, SOCKS and MQTT is a plus,
        • Fluent communication in English is a must,
        • Communication in German is a plus.

        Oferujemy

        • Attractive remuneration adequate to competences – salary range depends on your skills and is always above the regular market offers – try us!
        • Team members can work in stationary, hybrid or remote model,
        • Ambitious challenges resulting from the fast-growing international company,
        • Opportunity to work for top worldwide automotive company and cooperation with their management,
        • Challenging projects for the biggest automotive brands,
        • Possibility to create and implement your own business solutions in the field of team management and business development,
        • A career path based on a growth culture along with an organization,
        • Honest and open communication,
        • Non-corporate atmosphere and responsibilities that prevent you from falling into a routine.
    • C++ Developer

      Human4Human Recruitment
      • 18 000 do 23 000 zł / mies.
      • Łódź
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • praca zdalna
      • rekrutacja zdalna
      • praca od zaraz
      • запрошуємо працівників з України
      • Zakres obowiązków

        This role focuses on the "in car" part of the system. You will be able to utilize your experience and expertise with the topics like memory, communication, security and alike in shaping the service.


        You will make use modern tools, technologies, engineering practices and methodologies.

        Wymagania

        • Excellent coding skills in C++ 11/14,
        • Experience with Linux and Yocto,
        • Experience with GIT version control and CI/CD,
        • Basic Knowledge in Python,
        • Knowledge about testing frameworks (e. g. pytest) and an understanding of TDD concepts,
        • Degree in Computer Science, Information Technology, Communication Technology or a comparable qualification,
        • Written and spoken English proficiency,

        Nice to have:

        • Knowledge of D-Bus, REST, apache proxy / Linux networking is a plus,
        • Virtualization techniques (VMware, qemu) in combination with Yocto,
        • Automotive industry / low-level development background,
        • Experience with in-vehicle infotainment systems,
        • Experience with Atlassian Product Family (Jira, Confluence),
        • Open-Source Background.

        Oferujemy

        • Attractive remuneration adequate to competences – salary range is very range,
        • Team members can work in stationary, hybrid or remote model,
        • Ambitious challenges resulting from the fast-growing international company,
        • Opportunity to work for top worldwide automotive company and cooperation with their management,
        • Challenging projects for the biggest automotive brands,
        • Possibility to create and implement your own business solutions in the field of team management and business development,
        • A career path based on a growth culture along with an organization,
        • Honest and open communication,
        • Non-corporate atmosphere and responsibilities that prevent you from falling into a routine.
    • Doradca techniczno-handlowy

      Human4Human Recruitment
      • 6 000 do 8 000 zł / mies.
      • Gdańsk
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • młodszy specjalista (junior)
      • rekrutacja zdalna
      • praca od zaraz
      • запрошуємо працівників з України
      • Zakres obowiązków

        • Budowanie sieci dystrybucji produktów Firmy wśród wykonawców, dystrybutorów, i projektantów),
        • Aktywną pracę z klientem (prezentację produktów, doradztwo techniczne oraz negocjacje),
        • Współpracę z działem sprzedaży,
        • Analizę rynku i działań konkurencji,
        • Współpraca z biurami projektowymi w oparciu o kontakty własne oraz działania wspierające Firmy,

        Wymagania

        • Wiedzy o rynku i branży budowlanej w segmencie B2B oraz branży hydroizolacji,
        • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami,
        • Wysokie kompetencje techniczne (znajomość technologii i materiałów budowalnych stosowanych w branży),
        • Czynnego prawa jazdy kat. B,
        • Doświadczenia w sprzedaży inwestycyjnej w segmencie obsługi wykonawców.

        Oferujemy

        • Bardzo dobre warunki finansowe z atrakcyjnym systemem motywacyjnym,
        • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon, szkolenia produktowe oraz kompetencyjne),
        • Aktywne wsparcie w działaniach w segmencie architektów, wykonawców dzięki skutecznym programom marketingowym, adresowanym do tych grup,
        • Możliwość pracy w rozwijającym się zespole zbudowanym z pracowników doświadczonych i rozpoczynających, przez co budujemy atmosferę ciągłego doskonalenia się i przekazywania wiedzy,
        • Pracę w organizacji która efektywnie wprowadza rozwiązania produktowe, pozwalające na uzyskanie przewag na rynku i jest postrzegana jako marka premium w segmencie inwestycyjnym.
    • Junior C++ Developer

      Human4Human Recruitment
      • 8 000 do 14 000 zł / mies.
      • Łódź
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • młodszy specjalista (junior)
      • praca zdalna
      • rekrutacja zdalna
      • praca od zaraz
      • запрошуємо працівників з України
      • Zakres obowiązków

        • Tworzenie oprogramowania, wdrażanie, integracja i testowanie kodu,
        • Współpracę z innymi działami w celu rozwoju oprogramowania,
        • Testowanie oprogramowania i debugowanie,
        • Wsparcie prac nad optymalizacją i aktualizacją oprogramowania,
        • Tworzenie dokumentacji technicznej,
        • Ciągły rozwój i śledzenie nowości.

        Wymagania

        • Wykształcenia kierunkowego w zakresie nauk komputerowych, technologii informatycznych lub pokrewne,
        • Umiejętności kodowania w C++ 11/14,
        • Doświadczenia w pracy z systemem Linux oraz GIT,
        • Podstawowej znajomości Python,
        • Dobrej znajomości j. angielskiego i j. polskiego.

        Mile widziane:

        • Znajomość D-Bus, REST, proxy Apache / sieci Linux,
        • Znajomość Technik wirtualizacji (VMware, qemu) w połączeniu z Yocto,
        • Doświadczenie w pracy z Jira lub Confluence.

        Oferujemy

        • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji – nowicjusz może otrzymać 8.000-9.000 zł brutto, a Kandydat z 1-2 letnim doświadczeniem może liczyć na 13.000-14.000 zł brutto,
        • Dowolną formę pracy: w modelu stacjonarnym, hybrydowym lub zdalnym,
        • Ambitne wyzwania wynikające z szybko rozwijającego się międzynarodowego środowiska,
        • Możliwość pracy dla czołowej światowej firmy motoryzacyjnej i współpraca z ich zarządem,
        • Angażujące i rozwojowe projekty w najnowocześniejszych technologiach, które znajdą zastosowanie w powszechnym użytku,
        • Możliwość tworzenia i wdrażania własnych rozwiązań w przestrzeni technologii i powierzonych projektów,
        • Ścieżkę kariery opartą na kulturze wzrostu wraz z organizacją,
        • Uczciwą i otwartą komunikację w zespole,
        • Nieszablonowe obowiązki, które uniemożliwiają popadnięcie w rutynę.