OFO Sp. z o.o. to renomowany producent rozcieńczalników oraz chemii budowlanej i samochodowej. Firma specjalizuje się w tworzeniu produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów, oferując możliwość personalizacji pod względem pojemności, etykiet czy opakowania. OFO dąży do wysokiej jakości i skuteczności swoich rozwiązań, zapewniając kompleksową obsługę, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających użytkowników. Dzięki temu, jakość pracy staje się łatwiejsza i bardziej efektywna.
OFO Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
logistyka / spedycja / transport

Oferty pracy OFO Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Kierowca kat. C

    Emtor Sp. z o. o.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024

Mapa OFO Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia OFO Sp. z o.o.

poniedziałek 06:00 - 16:00
wtorek 06:00 - 16:00
środa 06:00 - 16:00
czwartek 06:00 - 16:00
piątek 06:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 3 miesiącach

Profil firmy:
OFO Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Katowice
  4. Janikowo
  5. Szczecin

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca OFO Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. eksportu

    OFO Sp. z o.o.
    • 4 300-8 500 zł / mies.
    • Żnin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      • miejsce świadczenia pracy - Zalesie Barcińskie 29,
      • pozyskiwanie klientów na terenie Europy,
      • bieżąca obsługa klientów,
      • czuwanie nad realizacją zamówień,
      • analiza i monitorowanie sytuacji handlowej powierzonych klientów,
      • raportowanie pracy i wyników wg procedur firmy,
      • przepływ informacji handlowych pomiędzy firmą a klientami.


      Wymagania


      • biegła znajomość języka angielskiego oraz drugiego języka na poziomie komunikatywnym (np. j. niemiecki, j. francuski, j. hiszpański),
      • doświadczenie handlowe w sprzedaży na rynkach europejskich,
      • wykształcenie min. średnie,
      • determinacja w dążeniu do osiągnięcia celu, samodzielność i systematyczność,
      • prawo jazdy kat. B,
      • praktyczna umiejętność obsługi komputera.


      Oferujemy


      • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę, pełen etat,

      • motywacyjne wynagrodzenie,

      • możliwość rozwoju osobistego,
      • pracę w firmie o stabilnej i wiodącej pozycji na rynku.