Wyższe Piętro HR to specjalistyczna firma doradcza, która koncentruje się na strategiach HR, wspierających rozwój organizacji. Działamy w obszarach takich jak strategiczne doradztwo HR, badanie odporności organizacji, rekrutacje oraz programy rozwojowe. Dzięki naszym doświadczeniom w zakresie efektywności procesów HR, pomagamy klientom w optymalizacji działań oraz wzmacnianiu kultury organizacyjnej. Nasze podejście łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi case study, co sprawia, że jesteśmy partnerem zaufania dla biznesu.
Wyższe Piętro HR najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy Wyższe Piętro HR

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Wyższe Piętro HR

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Wyższe Piętro HR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Wrocław
  4. Pruszków

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Wyższe Piętro HR - oferty archiwalne

  • Customer Service Specialist

    Wyższe Piętro HR
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków


      • Obsługa systemu w obszarze EDI: wprowadzanie i monitoring zamówień, identyfikacja i korekta błędów, zmiany ustawień, wdrażanie klientów
      • Wprowadzanie cenników i rabatów do JD Edwards
      • Kompletowanie i zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów logistycznych (Wdt i quick fixes)
      • Wystawianie faktur sprzedaży i korygujących oraz ich wysyłka (fizycznie i elektronicznie)
      • Monitorowanie customer service MAIL i rozwiązywanie zgłoszeń
      • Ścisła współpraca z klientami oraz działem sprzedaży (w tym krajów bałtyckich), marketingu, finansowym i fabrykami
      • Poszukiwanie możliwości i wdrażanie usprawnień procesów
      • Wspieranie działu w osiąganiu oczekiwanych wskaźników KPI

      Wymagania

      • Wykształcenie logistyczne, ekonomiczne lub pokrewne
      • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Znajomość Excel (tabele przestawne, wyszukaj pionowo, statystyki i wykresy)
      • Umiejętność obsługi systemu do zarządzania zamówieniami (mile widziana znajomość JD Edwards)
      • Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie – umożliwiająca współpracę z działami sprzedaży krajów bałtyckich
      • Umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu
      • Zaangażowanie i przyjmowanie odpowiedzialności
      • Otwartość i komunikatywność

      Oferujemy

      • Pracę w globalnej organizacji reprezentującej markę premium branży żywnościowej
      • Atmosferę w pracy wspierającą prostotę, otwartość i sprawiedliwość
      • Własny wkład w promowanie zdrowego stylu życia i uczestniczenia w akcjach społecznych
      • Program wellbeing dla naszych pracowników: elastyczne godziny pracy, możliwość korzystania z Home Office, Chill out room, owocowe wtorki, produkty Bonduelle podczas obiadów dla pracowników, wsparcie pracowników w zajęciach sportowych,
      • Szkolenia z nonviolent communication, zarządzania stresem, warsztaty dla rodziców, akcje zdrowotne
      • Szkolenia językowe, rozwój kompetencji zawodowych
      • Sklepik pracowniczy
      • Wsparcie pracowników w działaniach CSR
      • Konkursy, nagrody i wyróżnienia
  • Specjalista ds. Obsługi Inwestycji

    Wyższe Piętro HR
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nawiązywanie i utrzymywanie wysokiego poziomu relacji i współpracy handlowej z firmami wykonawczymi i inwestorami, architektami, kierownikami budowy i project managerami
      • sporządzanie ofert handlowych
      • profesjonalne doradztwo techniczne
      • prowadzenie negocjacji handlowych
      • realizacja planów sprzedażowych
      • efektywne doradzanie, inspirowanie oraz prowadzenie procesu negocjacji cen

      Wymagania

      Osoba na tym stanowisku powinna znać branżę budowlaną oraz wyposażeniową.

      Kluczowe kompetencje na tym stanowisku to:

      • komunikatywność
      • umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych
      • wyznaczanie i koncentracja na celach sprzedażowych
      • znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego

      Kandydat powinien również posiadać doświadczenie w obsłudze inwestycji, pozyskiwaniu klientów inwestycyjnych oraz w prowadzeniu negocjacji handlowych.

      Oferujemy

      • rozwój w dynamicznie rosnącej firmie
      • rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze łatwo możesz dojść do porozumienia
      • wynagrodzenie stałe, oraz atrakcyjną prowizję, która rośnie w zależności od Twojej aktywności w sprzedaż
      • cykliczne szkolenia branżowe i sprzedażowe,
      • opcje zmiany miejsca pracy (posiadamy salony w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i w Warszawie).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Obsługi Architekta

    Wyższe Piętro HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa klienta
      • tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy
      • realizacja planów sprzedażowych
      • efektywne doradzanie, inspirowanie oraz prowadzenie procesu negocjacji cen
      • budowanie wizerunku salonu
      • dbałość o właściwą ekspozycję powierzonych towarów
      • współpraca z innymi działami

      Wymagania

      Kandydat powinien posiadać doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, łatwo nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientem. Portfolio Architektów oraz kontakty również są bardzo ważne.

      Kluczowe kompetencje na tym stanowisku to:

      • umiejętność zarządzania czasem pracy
      • umiejętności negocjacyjne
      • umiejętność pracy w zespole

      W swojej pracy kandydat powinien wykonywać swoje codzienne obowiązki kreatywnie i zaangażowaniem. Niezbędna na tym stanowisku jest samodzielność oraz odpowiedzialność. Znajomość programu Optima oraz branży wnętrzarskiej będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • rozwój w dynamicznie rosnącej firmie
      • rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze łatwo możesz dojść do porozumienia
      • wynagrodzenie stałe oraz bardzo atrakcyjne premie uzależnione od wyników sprzedaży oraz stopnia realizacji wyznaczonych celów
      • cykliczne szkolenia branżowe i sprzedażowe,
      • opcje zmiany miejsca pracy (posiadamy salony w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i w Warszawie).