
Czy to Twoja firma?
Rebel Sp. z o.o praca
Czy to Twoja firma?
W sercu Gdańska, gdzie historia łączy się z nowoczesnością, narodziła się nasza pasja do gier planszowych. Rebel to więcej niż firma; to przestrzeń, gdzie ludzie o podobnych zainteresowaniach mogą dzielić się radością z gry. Od skromnych początków w 2003 roku, w gdańskiej piwnicy, rozwinęliśmy się w jedną z największych polskich firm w branży, oferującą nie tylko szeroki wybór gier dla każdego – od najmłodszych po doświadczonych graczy – ale i miejsce, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie. Nasza oferta to nie tylko internetowy sklep z bogatym asortymentem, ale również stacjonarna siedziba w Galerii Metropolia, gdzie możesz poczuć magię gier na własnej skórze. Jesteśmy dumni, że możemy zaprosić Was do naszej Strefy Gier, gdzie na własne oczy zobaczycie, jak żywa jest kultura gier planszowych. Organizujemy wydarzenia takie jak Ciężkie Granie, Sesje RPG, konkursy i turnieje, które są świadectwem naszej nieustającej pasji i zaangażowania w rozwój społeczności graczy. Współpraca z autorami gier to dla nas nie tylko biznes, ale przede wszystkim możliwość wspierania kreatywności i innowacyjności. Dzięki temu, nasze produkty nieustannie ewoluują, a Rebel staje się miejscem, gdzie nowe pomysły otrzymują szansę na rozkwit. Organizujemy warsztaty projektowania gier, bo wierzymy, że każdy ma w sobie iskrę twórczości, która tylko czeka, by zostać odkryta. Nasza historia to nie tylko liczby, choć z dumą możemy wspomnieć, że nasz kapitał zakładowy to 3 822 100 PLN. To przede wszystkim ludzie – nasi klienci, pracownicy i partnerzy, którzy są fundamentem Rebel. To dzięki Wam, nasza firma może rosnąć i inspirować kolejne pokolenia do wspólnego odkrywania, uczenia się i bawienia się światem gier planszowych. Zapraszamy do Rebel – gdzie gry to nie tylko rozrywka, ale sposób na budowanie wspomnień i relacji. Dołącz do naszej społeczności i stań się częścią naszej historii.
Oferty pracy Rebel Sp. z o.o
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Elastyczny czas pracy
-
Karnety na siłownię
-
Owoce w pracy
-
Parking dla pracowników
-
Pracownicze Plany Kapitałowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Służbowy laptop
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa Rebel Sp. z o.o
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
Rebel Sp. z o.o
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Gdańsk
- Warszawa
- Gdynia
- Katowice
- Bielsko-Biała
- Poznań
- Lębork
- Wrocław
- Starogard Gdański
- Bydgoszcz
Data aktualizacji: 01.03.2025
Praca Rebel Sp. z o.o - oferty archiwalne
-
Starsza specjalistka / Starszy specjalista ds. księgowości
Rebel Sp. z o.o- 8 000-8 000 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do Twoich obowiązków będzie należało:
-
księgowanie dokumentów krajowych i zagranicznych zakupu towarów, wyrobów, materiałów, usług, pozostałych zdarzeń operacyjnych;
-
księgowanie kosztów rozliczanych w czasie, rozliczanie narzutu kosztów zakupu, dokumentów odprawy celnej (SAD);
-
uzgadnianie zmiany stanu produktów oraz księgowanie obrotów wewnętrznych, kalkulacja kosztów finansowania dłużnego;
-
uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, potwierdzanie sald, wyjaśnianie niezgodności, rozliczanie płatności, przygotowywanie kompensat;
-
zapewnienie kontaktu oraz przepływu informacji pomiędzy spółką a urzędami, w tym składanie wniosków o certyfikaty rezydencji;
-
przygotowywanie sprawozdań GUS;
-
przygotowanie sprawozdań z cen transferowych przy współpracy z doradcami podatkowymi;
-
nadzorowanie wewnętrznej procedury MDR;
-
przygotowywanie deklaracji CBC-P, ORD-U, IFT-2R oraz kalkulacja zaliczek podatku CIT-8, CIT-10Z;
-
przygotowywanie deklaracji JPK VAT oraz VAT UE;
-
rozliczanie sprzedaży detalicznej oraz wyjaśnianie niezgodności pomiędzy raportami fiskalnymi i kasowymi;
-
księgowanie faktur sprzedaży zapasów i usług oraz faktur korygujących dla odbiorców krajowych i zagranicznych;
-
księgowanie wyciągów bankowych oraz dokumentów kasowych, w tym inwentaryzacja środków pieniężnych;
-
ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
-
czynny udział w zamknięciach miesiąca i roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego, w tym współpraca z audytorami;
-
wykonywanie innych prac księgowych zleconych przez przełożonego.
Wymagania
Szukamy osoby, która spełnia poniższe wymagania:
-
wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowo-finansowego lub ekonomii;
-
minimum 3-letnie doświadczenie starszego/samodzielnego księgowego;
-
praktyczna znajomość języka angielskiego min. B1;
-
praktyczna znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych;
-
bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
-
kompetencja efektywnej i profesjonalnej komunikacji drogą mailową;
-
biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
wysoka kultura osobista i umiejętność komunikowania się z innymi osobami;
-
dokładność, sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:-
kurs w SKWP co najmniej II stopnia;
-
umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych;
-
samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
-
zdolności analityczne;
-
doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV);
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
proaktywność, umiejętność inicjowania zmian i otwartość na usprawnianie procesów.
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa na zastępstwo z wynagrodzeniem w kwocie 8.000 PLN brutto miesięcznie;
-
coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
-
codzienną pracę możesz rozpocząć między 7:00 a 8:00;
-
pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
-
dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
-
nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
platforma do nauki języków obcych;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
-
konto premium na Board Game Arena;
-
wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
-
pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
-
możliwa jest praca hybrydowa (po okresie próbnym) w wymiarze 2 dni pracy zdalnej w tygodniu (3 dni w biurze);
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
wielkość naszego działu Księgowego to 6 osób pracujących na pełnym etacie;
-
nasza firma zatrudnia blisko 100 pełnoetatowych pracowników;
-
w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
-
w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy.
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.” -
-
Młodszy specjalista ds. marketingu
Rebel Sp. z o.o- 5 500-5 500 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
-
wsparcie w realizacji planu działań w social mediach;
-
podstawowe zarządzanie profilami firmowymi i grupami społecznościowymi;
-
angażowanie i moderacja społeczności;
-
planowanie i tworzenie contentu wizualnego i tekstowego;
-
realizacja materiałów wideo (nagrania, montaż, publikacja);
-
udział w przygotowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych;
-
pomoc w tworzeniu newsletterów firmowych;
-
monitorowanie trendów w social mediach;
-
wsparcie zespołu marketingowego w innych zadaniach;
-
tworzenie prezentacji marketingowych i podstawowych raportów;
-
ścisła współpraca z działem marketingu i innymi działami firmy;
-
stała realizacja działań promujących dobre imię firmy;
-
inne zadania związane z marketingiem firmy.
Wymagania
Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania
(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki):-
znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube);
-
umiejętność tworzenia angażujących, dopasowanych treści;
-
podstawowa wiedza z zakresu tworzenia i edycji materiałów wideo i grafik;
-
znajomość trendów i innowacji w digital marketingu;
-
umiejętność komunikacji ze społecznością i prowadzenia zaangażowanych grup;
-
bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
-
kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań;
-
ambicja i dążenie do ciągłego poszerzania wiedzy;
-
planowanie i realizacja kampanii marketingowych zgodnie z celami;
-
chęć opracowywania i wdrażania strategii marketingowych;
-
tworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych;
-
monitorowanie i optymalizacja działań marketingowych.
-
doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowymi atutami będą dla nas:
-
wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu;
-
doświadczenie w pracy w obszarze social media i content marketingu;
-
znajomość specyfiki Meta Business Suite;
-
wyższe wykształcenie kierunkowe (marketing, komunikacja, nowe media);
-
pomysłowość w tworzeniu atrakcyjnych treści i kampanii;
-
pomoc w kreowaniu nowych działań promocyjnych i marketingowych;
-
rozumienie trendów i nowości w dziedzinie marketingu;
-
znajomość takich narzędzi jak: Canva Pro, CapCut;
-
elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
-
wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;
-
znajomość gier planszowych ;)
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa o pracę na kwotę 5.500 PLN brutto miesięcznie;
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
-
coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
-
elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
-
pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
-
dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
-
nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
platforma do nauki języków obcych;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
-
konto premium na Board Game Arena;
-
wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
-
pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
-
możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
-
oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
nasz dział marketingu jest 9-osobowy, a cała firma zatrudnia 100 etatowych pracowników;
-
w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
-
w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.” -
-
Operatorka / Operator wózka widłowego – pracownik(czka) magazynowy(a)
Rebel Sp. z o.o- Pomorskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do Twoich obowiązków będzie należeć część zadań z poniższej puli:
-
obsługa wózków podnośnikowych;
-
pakowanie i kompletacja towarów zgodnie z zamówieniem;
-
przyjmowanie i kontrola dostaw pod względem ilościowym i jakościowym;
-
układanie, rozmieszczanie i zabezpieczanie towarów w magazynie;
-
skanowanie przesyłek urządzeniami mobilnymi;
-
załadunek i rozładunek towarów, sortowanie przesyłek;
-
kontrolowanie zgodności stanów magazynowych;
-
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji magazynowej;
-
realizacja powierzonych zadań w ramach prowadzonej gospodarki magazynowej;
-
wydawanie towaru z magazynu;
-
przestrzeganie przepisów i zasad BHP, ppoż. oraz procedur i instrukcji;
-
obsługa operacji magazynowych w systemie informatycznym;
-
dbanie o porządek w magazynie – przestrzeganie norm i standardów jakościowych;
-
wykonywanie pozostałych prac magazynowych.
Wymagania
wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
-
aktualne uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym (UDT) oraz praktyka w tym zakresie; otwartość na realizację różnorodnych zadań i gotowość do pracy fizycznej;
-
bardzo dobra sprawność fizyczna i kondycja;
-
bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
-
dyspozycyjność;
-
gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym w wysokim sezonie;
-
uczciwość, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i punktualność;
-
umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
-
biegłość w obsłudze komputera, skanera i drukarki.
dodatkowym atutem będzie dla nas:
-
doświadczenie w pracy jako magazynier/ka;
-
wyobraźnia przestrzenna;
-
pozytywne nastawienie i dobra energia;
-
dobra znajomość produktów w ofercie sklepu Rebel.pl: gier planszowych, RPG, karcianek kolekcjonerskich, gier figurkowych i bitewnych, komiksów i innych;
-
doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV).
Oferujemy
to, co oferujemy:
-
umowa o pracę na kwotę 4750 PLN brutto / miesięcznie;
-
dodatek 250-750 PLN brutto / miesięcznie dla osób obsługujących wózek widłowy (zależny od doświadczenia);
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
-
praca od poniedziałku do piątku;
-
pakiet prywatnej opieki medycznej;
-
ubezpieczenie na życie;
-
konsultacje prawne, porady finansowe, pomoc psychologiczna, sesje psychoterapii;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
wszelki niezbędny sprzęt do pracy;
-
konto premium na Board Game Arena.
warto wiedzieć, że:
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
w naszym magazynie pracuje ponad 20 osób, a firma zatrudnia ponad 100 pracowników;
-
wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
-
jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV!
-
-
Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu
Rebel Sp. z o.o- 12 000-12 000 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
-
odpowiedzialność za cały obszar marketingu spółki;
-
kierowanie zespołem marketingu – zarządzanie pracą i rozwojem zespołu;
-
koordynowanie i łączenie w całość działań z wielu obszarów (m.in. brandingu, performance marketingu, SEO i contentu, zarządzania mediami społecznościowymi, influencer marketingu);
-
opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnie z celami firmy;
-
analiza trendów rynku gier – badanie preferencji i zachowań konsumentów;
-
projektowanie kampanii promocyjnych – tworzenie kreatywnych i skutecznych akcji reklamowych;
-
zarządzanie budżetem marketingowym – efektywne rozdzielanie środków finansowych;
-
współpraca z działem sprzedaży – koordynacja działań promocyjnych z zespołem sprzedażowym;
-
negocjacje z partnerami i uzgadnianie warunków współpracy;
-
mierzenie ROI kampanii – ocena efektywności inwestycji w działania marketingowe;
-
analiza danych sprzedażowych, interpretacja wyników sprzedaży dla optymalizacji działań;
-
zarządzanie projektami specjalnymi i innowacyjnymi inicjatywami marketingowymi;
-
ciągłe doskonalenie wiedzy z zakresu marketingu i trendów rynkowych;
-
szkolenie i rozwój kompetencji członków zespołu marketingowego;
-
dbanie o kreowanie pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności firmy i jej produktów;
-
współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań marketingowych.
Wymagania
Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania
(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki):
-
doświadczenie na stanowisku kierownika lub dyrektora marketingu;
-
doskonałe umiejętności koordynowania i zarządzania zespołem;
-
zaawansowana wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu i komunikacji marketingowej (digital marketing, offline marketing, trade marketing);
-
zdecydowanie w podejmowaniu decyzji – w tym sprawne reagowanie na RTM;
-
bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
-
myślenie strategiczne, proaktywność, nastawienie na wynik i osiąganie rezultatów;
-
znajomość nowoczesnych narzędzi marketingu oraz trendów rynkowych;
-
umiejętność wykorzystywania analiz danych do optymalizacji działań marketingowych;
-
biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
-
wybitne umiejętności pracy zespołowej – koordynacja działań wielopłaszczyznowych;
-
doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowymi atutami będą dla nas:
-
portfolio udanych kampanii marketingowych;
-
doświadczenie w pracy z dużymi markami lub w agencjach marketingowych;
-
rozległa wiedza branżowa, znajomość rynku i produktów firmy;
-
doświadczenie w zarządzaniu wielomilionowym budżetem marketingowym;
-
certyfikaty z zakresu marketingu i e-marketingu;
-
wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;
-
doświadczenie w opracowywaniu i realizacji kampanii w mediach społecznościowych;
-
duża odporność na stres oraz elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
-
wykształcenie kierunkowe z dziedziny marketingu, komunikacji lub pokrewnej;
-
znajomość gier planszowych ;)
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa o pracę na kwotę 12.000 PLN brutto miesięcznie;
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
-
coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
-
elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
-
pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
-
dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
-
nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
platforma do nauki języków obcych;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
-
konto premium na Board Game Arena;
-
wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
-
pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
-
możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
-
oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
w dziale marketingu mamy obecnie 8 osób, a cała firma zatrudnia 100 pracowników;
-
w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
-
w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
-
-
Sprzedawczyni – animatorka / sprzedawca – animator (gry planszowe)
Rebel Sp. z o.o- 4 600-4 600 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
-
bezpośrednia profesjonalna obsługa klientów i doradztwo;
-
promowanie produktów i aktywne zachęcanie do zakupów;
-
kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów;
-
obsługa fiskalna na oprogramowaniu komputerowym;
-
rozliczanie sprzedaży dobowej;
-
pilnowanie i uzupełnianie stanów magazynowych;
-
dbanie o estetyczny wygląd sklepu i dobrą ekspozycję gier;
-
bieżące poznawanie nowych tytułów planszówkowych;
-
animowanie wydarzeń plaszówkowych;
-
obsługa sklepowego fanpejdża na portalach społecznościowych;
-
organizacja i prowadzenie turniejów.
Wymagania
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
-
dobra znajomość produktów w ofercie handlowej Rebela – w szczególności gier planszowych;
-
wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi osobami;
-
umiejętność poznawania potrzeb klienta i wskazania kluczowych cech produktu;
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i rozumienie tekstu;
-
biegłość w obsłudze komputera;
-
sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków oraz chęć do nauki;
-
dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym;
-
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
-
zaangażowanie i pozytywne nastawienie do ludzi.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
-
doświadczenie w handlu bezpośrednim lub obsłudze klienta;
-
znajomość gier karcianych – Pokémon, KeyForge, Flesh and Blood, Magic: The Gathering;
-
umiejętność prowadzenia sesji RPG, w szczególności na mechanice Genesys;
-
doświadczenie w tłumaczeniu zasad gier planszowych;
-
znajomość technik sprzedażowych;
-
umiejętność pracy zespołowej;
-
własna inicjatywa – pomysł na aktywne wykorzystanie strefy gier;
-
umiejętność samodzielnego ustalenia priorytetów w codziennej pracy;
-
znajomość kultury geekowskiej.
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa o pracę na kwotę 4600 PLN brutto/miesięcznie;
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
-
coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
-
godziny pracy możesz dopasować do swojej dyspozycyjności (między 9:00 a 21:00);
-
pakiet prywatnej opieki medycznej;
-
specjalistyczna pomoc psychologiczna i darmowe sesje psychoterapii;
-
nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
konto premium na Board Game Arena.
-
zniżki u innych najemców centrum handlowego;
-
wszelki niezbędny sprzęt do pracy.
Warto wiedzieć, że:
-
miejsce pracy znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym w CH Metropolia w Gdańsku;
-
pracujemy od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe;
-
oprócz sprzedaży fizycznej organizujemy w sklepie różne planszówkowe wydarzenia;
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
w naszym sklepie pracuje 4-8 osób, a cała firma zatrudnia ponad 100 pracowników;
-
wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
-
jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.” -