Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ praca
Czy to Twoja firma?
COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Bez dwóch zdań, nasza kultura stanowi naszą przewagę konkurencyjną. To ona napędza nasze innowacyjne podejście do tworzenia kompleksowych rozwiązań z zakresu obsługi klienta opartych o nowatorskie technologie. To właśnie ona wyróżnia nas na tle konkurencji. Zachęcamy Cię do tego, żebyś dowiedział się więcej, a jeszcze lepiej, odwiedził jedno z naszych centers of excellence i przekonał się o tym sam
Specjalista ds. obsługi klienta Gdańsk Specjalista ds. e-commerce Gdańsk Specjalista ds. sprzedaży Gdańsk Specjalista ds. HR Gdańsk Specjalista ds. administracji Gdańsk
obsługa klienta / call center internet / e-commerce / nowe media sprzedaż / zakupy hr / kadry administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Prywatna opieka medyczna
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024
Mapa COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Next-gen digital customer experience (CX) solutions for global and disruptive brands.
TELUS International designs, builds and delivers next-generation digital solutions to enhance the customer experience (CX) for global and disruptive brands. The company’s services support the full lifecycle of its clients’ digital transformation journeys and enable them to more quickly embrace next-generation digital technologies to deliver better business outcomes. TELUS International’s integrated solutions and capabilities span digital strategy, innovation, consulting and design, digital transformation and IT lifecycle solutions, data annotation and intelligent automation, and omnichannel CX solutions that include content moderation, trust and safety solutions, and other managed solutions. Fueling all stages of company growth, TELUS International partners with brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality.
- Miasto
- Vancouver
- Siedziba główna
- Vancouver, British Columbia
- Branża
- Usługi i doradztwo informatyczne
- Specjalizacje
- Digital Transformation, Digital Customer Experience, Digital CX, Digital IT, Customer Experience, Customer Support, Content Moderation, Data Annotation, Contact Center, Omnichannel CX, Managed Services, Work from Home, ITO, BPO, Business Services, Intelligent Automation, Chatbots i Analytics
Rok założenia
2005
Liczba pracowników
10 001+
Liczba obserwujących
446