COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ



Bez dwóch zdań, nasza kultura stanowi naszą przewagę konkurencyjną. To ona napędza nasze innowacyjne podejście do tworzenia kompleksowych rozwiązań z zakresu obsługi klienta opartych o nowatorskie technologie. To właśnie ona wyróżnia nas na tle konkurencji. Zachęcamy Cię do tego, żebyś dowiedział się więcej, a jeszcze lepiej, odwiedził jedno z naszych centers of excellence i przekonał się o tym sam

COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center internet / e-commerce / nowe media sprzedaż / zakupy hr / kadry administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024

Mapa COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

TELUS International

Next-gen digital customer experience (CX) solutions for global and disruptive brands.

TELUS International designs, builds and delivers next-generation digital solutions to enhance the customer experience (CX) for global and disruptive brands. The company’s services support the full lifecycle of its clients’ digital transformation journeys and enable them to more quickly embrace next-generation digital technologies to deliver better business outcomes. TELUS International’s integrated solutions and capabilities span digital strategy, innovation, consulting and design, digital transformation and IT lifecycle solutions, data annotation and intelligent automation, and omnichannel CX solutions that include content moderation, trust and safety solutions, and other managed solutions. Fueling all stages of company growth, TELUS International partners with brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality.

Miasto
Vancouver
Siedziba główna
Vancouver, British Columbia
Branża
Usługi i doradztwo informatyczne
Specjalizacje
Digital Transformation, Digital Customer Experience, Digital CX, Digital IT, Customer Experience, Customer Support, Content Moderation, Data Annotation, Contact Center, Omnichannel CX, Managed Services, Work from Home, ITO, BPO, Business Services, Intelligent Automation, Chatbots i Analytics

Rok założenia

2005

Liczba pracowników

10 001+

Liczba obserwujących

446

COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Pracodawcy w Gdańsku i okolicy