Jesteśmy TaskRabbit Poland, innowacyjną firmą z siedzibą w sercu Warszawy, która od dnia założenia – 4 kwietnia 2022 roku – nieustannie rozwija swoje usługi, by ułatwić życie naszym klientom. Z dumą zatrudniamy około 60 wykwalifikowanych pracowników, którzy są sercem naszej działalności i kluczem do naszego sukcesu.


Jako część globalnej platformy TaskRabbit, z której korzysta ponad 60 tysięcy osób, specjalizujemy się w usługach, które znacząco ułatwiają codzienne obowiązki – a nasza współpraca z IKEA wskazuje na to, że jesteśmy ekspertami w montażu mebli. Nasze usługi są odpowiedzią na dynamiczne potrzeby współczesnych konsumentów, którzy cenią sobie czas i wygodę.

Nasza firma, zdobywając około 50 milionów dolarów finansowania, potwierdziła swoją stabilność i zaufanie, jakim obdarzyli nas inwestorzy. Jesteśmy dumni z tego, że od grudnia 2016 roku jesteśmy oficjalnym partnerem IKEA w Londynie – to stanowi o naszej wyjątkowej pozycji na rynku i konkurencyjnej przewadze.

W TaskRabbit Poland, każdego dnia stawiamy na innowacje i jakość. Jak powiedział Jesper Brodin, prezes IKEA, w szybko zmieniającym się środowisku handlowym nieustannie dążymy do dostarczania nowych i usprawnionych produktów oraz usług, aby chociaż odrobinę ułatwić życie naszym klientom. To nasza misja i codzienna inspiracja.

Zapraszamy do współpracy i dołączenia do naszej rosnącej rodziny zadowolonych klientów oraz partnerów. Razem możemy więcej, a Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem. Poznaj TaskRabbit Poland – Twojego zaufanego partnera w codziennych wyzwaniach.

TaskRabbit Sp zoo najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy TaskRabbit Sp zoo

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Karta MultiSport

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa TaskRabbit Sp zoo

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
TaskRabbit Sp zoo
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Wrocław
  4. Poznań
  5. Dąbrowa Górnicza
  6. Brenna
  7. Sanok
  8. Gdynia
  9. Bielsko-Biała
  10. Lublin

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca TaskRabbit Sp zoo - oferty archiwalne

  • Customer Support Representative

    TaskRabbit Sp zoo
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Responsibilities

      • Learn & be able to assist customers in the TaskRabbit experience across our dual-side marketplace.
      • Efficiently address & solve user issues primarily via live channels while maintaining & exceeding KPIs aimed at customer satisfaction, productivity, and accuracy.
      • Build connection and trust with your customers, going above and beyond to provide an exceptional experience, with the aim to resolve their queries in an appropriate manner first time.
      • Be organised, accountable and responsible - using your resources to keep informed of all site and policy changes as they occur and be able to articulate them accurately and succinctly to support customers.
      • Anticipates and responds with energy to new challenges, the unfamiliar, and the urgent.
      • Be a customer champion, identify their needs, be their advocate, and ensure we are continuously improving.


      Wymagania

      Skills/experience

      • We're looking for candidates with great people skills!
      • Minimum 1 year of customer service experience, contact center experience preferred.
      • Excellent customer service skills: You must exhibit empathy, courtesy, kindness, efficiency, confidence and helpfulness.
      • Tech-curious, excellent typing skills and adaptable in navigating online tools and systems.
      • We’re growing! Adaptability and a love for change and improvement in a fast-paced environment.
      • Excellent written & verbal communication skills: have a strong command of grammar and spelling.
      • Strong critical thinker and adept at problem-solving.
      • Interpersonal skills: Remains open to others' ideas and exhibits willingness to try new things.
      • Display calm conviction, confidence, and empathy when handling customer escalations
      • Reliable & Punctual: Displays excellent time management, takes pride in a job well done, embraces change and feedback, while seeking continual improvements to perform.
      • Ability to take ownership and solve problems
      • Positive and resilient attitude
      • Great teamwork skills
      • Available full-time (40 hours / week).
      • Fluency in English and French or Italian, or Spanish or German or Portuguese
      • Eligible to work in Poland, we will not support relocation for this position.

      Oferujemy

      • IKEA Discount Card
      • Team Events both virtual and in person
      • Wellness Stipend and Support, including headspace and Ginger
      • Productivity Stipend - To support your success in a remote environment
      • Education Stipend and learning library
      • Family Planning Stipend
      • Multisport card - to access various health and fitness venues
      • Travel for work
      • Health insurance, pension contribution, 25 days holiday, 20 days sick pay and generous parental leave

Pracodawcy w Warszawie i okolicy