Czy to Twoja firma?

TaskRabbit sp. z o.o. praca

Warszawa

Jesteśmy TaskRabbit Poland, innowacyjną firmą z siedzibą w sercu Warszawy, która od dnia założenia – 4 kwietnia 2022 roku – nieustannie rozwija swoje usługi, by ułatwić życie naszym klientom. Z dumą zatrudniamy około 60 wykwalifikowanych pracowników, którzy są sercem naszej działalności i kluczem do naszego sukcesu.


Jako część globalnej platformy TaskRabbit, z której korzysta ponad 60 tysięcy osób, specjalizujemy się w usługach, które znacząco ułatwiają codzienne obowiązki – a nasza współpraca z IKEA wskazuje na to, że jesteśmy ekspertami w montażu mebli. Nasze usługi są odpowiedzią na dynamiczne potrzeby współczesnych konsumentów, którzy cenią sobie czas i wygodę.

Nasza firma, zdobywając około 50 milionów dolarów finansowania, potwierdziła swoją stabilność i zaufanie, jakim obdarzyli nas inwestorzy. Jesteśmy dumni z tego, że od grudnia 2016 roku jesteśmy oficjalnym partnerem IKEA w Londynie – to stanowi o naszej wyjątkowej pozycji na rynku i konkurencyjnej przewadze.

W TaskRabbit Poland, każdego dnia stawiamy na innowacje i jakość. Jak powiedział Jesper Brodin, prezes IKEA, w szybko zmieniającym się środowisku handlowym nieustannie dążymy do dostarczania nowych i usprawnionych produktów oraz usług, aby chociaż odrobinę ułatwić życie naszym klientom. To nasza misja i codzienna inspiracja.

Zapraszamy do współpracy i dołączenia do naszej rosnącej rodziny zadowolonych klientów oraz partnerów. Razem możemy więcej, a Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem. Poznaj TaskRabbit Poland – Twojego zaufanego partnera w codziennych wyzwaniach.

TaskRabbit Sp zoo najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy TaskRabbit Sp zoo

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca TaskRabbit Sp zoo

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa TaskRabbit Sp zoo

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
TaskRabbit Sp zoo
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Wrocław
  4. Dąbrowa Górnicza
  5. Poznań
  6. Brenna
  7. Sanok
  8. Bielsko-Biała
  9. Gdynia
  10. Bydgoszcz

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca TaskRabbit Sp zoo - oferty archiwalne

  • Customer Support Representative

    TaskRabbit Sp zoo
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • About The Role

      The Customer Support Representative is primarily responsible for handling customer queries from Registrants, Taskers and Clients while driving for a one-touch resolution experience. You will handle contacts including account usage, helping customers book a task and providing support for Taskers running their business on the platform. We aim to live our values in every interaction and are looking for customer support agents who care deeply about making everyday lives easier for our community.

      On the Customer Support team, your primary focus and passion will be working directly with customers via chat, email or phone, whilst also allowing time for regular team meetings, coaching's, company-wide learning and development opportunities.


      Zakres obowiązków

      Responsibilities

      • Learn & be able to assist customers in the TaskRabbit experience across our dual-side marketplace.
      • Efficiently address & solve user issues primarily via live channels while maintaining & exceeding KPIs aimed at customer satisfaction, productivity, and accuracy.
      • Build connection and trust with your customers, going above and beyond to provide an exceptional experience, with the aim to resolve their queries in an appropriate manner first time.
      • Be organised, accountable and responsible - using your resources to keep informed of all site and policy changes as they occur and be able to articulate them accurately and succinctly to support customers.
      • Anticipates and responds with energy to new challenges, the unfamiliar, and the urgent.
      • Be a customer champion, identify their needs, be their advocate, and ensure we are continuously improving.


      Wymagania

      Skills/experience

      • We're looking for candidates with great people skills!
      • Minimum 1 year of customer service experience, contact center experience preferred.
      • Excellent customer service skills: You must exhibit empathy, courtesy, kindness, efficiency, confidence and helpfulness.
      • Tech-curious, excellent typing skills and adaptable in navigating online tools and systems.
      • We’re growing! Adaptability and a love for change and improvement in a fast-paced environment.
      • Excellent written & verbal communication skills: have a strong command of grammar and spelling.
      • Strong critical thinker and adept at problem-solving.
      • Interpersonal skills: Remains open to others' ideas and exhibits willingness to try new things.
      • Display calm conviction, confidence, and empathy when handling customer escalations
      • Reliable & Punctual: Displays excellent time management, takes pride in a job well done, embraces change and feedback, while seeking continual improvements to perform.
      • Ability to take ownership and solve problems
      • Positive and resilient attitude
      • Great teamwork skills
      • Available full-time (40 hours / week).
      • Fluency in English and French or Italian, or Spanish or German or Portuguese
      • Eligible to work in Poland, we will not support relocation for this position.

      Oferujemy

      • IKEA Discount Card
      • Team Events both virtual and in person
      • Wellness Stipend and Support, including headspace and Ginger
      • Productivity Stipend - To support your success in a remote environment
      • Education Stipend and learning library
      • Family Planning Stipend
      • Multisport card - to access various health and fitness venues
      • Travel for work
      • Health insurance, pension contribution, 25 days holiday, 20 days sick pay and generous parental leave

Pracodawcy w Warszawie