Od ponad trzech dekad jesteśmy pionierami w branży elektroenergetycznej, nieustannie podnosząc poprzeczkę w dziedzinie instalacji elektrycznych, automatyki przemysłowej oraz energetyki zawodowej. Nasza historia sięga 1987 roku, kiedy to nasz założyciel, Henryk Mazurkiewicz, otworzył "Zakład Instalatorstwa Elektrycznego", kładąc pierwszy kamień pod fundamenty dzisiejszej MAZEL S.A.


Z Nowej Soli, gdzie znajduje się nasza główna siedziba, rozwinęliśmy skrzydła, by z sukcesem realizować projekty na arenie międzynarodowej, szczególnie w Niemczech i Rosji. Nasza misja to dostarczanie rozwiązań o najwyższej jakości, co osiągamy dzięki kompleksowej realizacji usług, kompetencjom i kreatywności ponad 200 pracowników, którzy tworzą nasz zespół.

Profesjonalizm, współpraca i rozwój to wartości, które wyznaczają kierunek naszych działań. Wierzymy, że dzięki nim możemy nie tylko spełniać, ale i przekraczać oczekiwania naszych klientów. Nasze bogate doświadczenie i zdolność do kompleksowej realizacji usług to nasza przewaga konkurencyjna, która pozwala nam utrzymać stabilną pozycję na rynku.

Jakość naszych usług potwierdza certyfikat ISO 9001:2001, który jest dla nas zarówno zobowiązaniem, jak i dowodem na to, że bezpieczeństwo i najwyższe standardy są dla nas priorytetem. Dzięki temu możemy oferować profesjonalne wykonanie połączeń między klientem a zakładem energetycznym, dozór i eksploatację instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych, a także konserwację, bieżące naprawy oraz prace kontrolno-pomiarowe.

Naszą przewagą jest nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale również ciągły rozwój i innowacyjność, które pozwalają nam pracować nad standardami jakościowymi i dostarczać usługi, które wyznaczają nowe kierunki w branży.

Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona naszych zadowolonych klientów, dla których każdego dnia tworzymy przyszłość energetyki. Razem możemy osiągnąć więcej.

MAZEL SPÓŁKA AKCYJNA najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Inny Nowa Sól
- w kategoriach zawodowych:
inne

Oferty pracy MAZEL SPÓŁKA AKCYJNA

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Owoce w pracy
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Strefa relaksu
  • Wyjazdy integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa MAZEL SPÓŁKA AKCYJNA

Siedziba główna w Nowej Soli

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

MAZEL S.A.

SOLUTION IS HERE

Działamy w branży elektroenergetycznej od 1987 r. Zaczynaliśmy wówczas jako zakład instalatorstwa elektrycznego, zatrudniający pięciu elektromonterów. Dzisiaj nasz zespół tworzy ponad 200 pracowników. Obsługujemy duże firmy i inwestycje, dostarczając kompleksowe usługi z zakresu instalacji elektrycznych, automatyki przemysłowej oraz energetyki zawodowej. Zdobyte przez te wszystkie lata doświadczenia wzmocniły nas jako zespół, wskazały kierunki pracy nad standardami jakościowymi i pozwoliły nam otworzyć się na nowe rynki.

Miasto
Nowa Sól
Siedziba główna
Nowa Sól, lubuskie
Branża
Budownictwo
Specjalizacje
elektroinstalacje, elektroenergetyka, automatyka przemysłowa, prefabrykacja rozdzielnic, projektowanie, realizacje zaganiczne i OZE

Rok założenia

1987

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

279

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
MAZEL SPÓŁKA AKCYJNA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Jelenia Góra
  3. Nowa Sól
  4. Pepowo
  5. Zielona Góra
  6. Wrocław
  7. Warszawa
  8. Katowice
  9. Jarocin

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca MAZEL SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. ofertowania

    MAZEL SPÓŁKA AKCYJNA
    • Nowa Sól
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dział Ofertowania i Rozliczeń realizujący m.in. zadania w zakresie przygotowania ofert i rozliczeń budów poszukuje Specjalisty ds. ofertowania, który będzie realizował zadania związane z przygotowaniem, kompletacją i składaniem ofert. Miejsce pracy Nowa Sól.

      Specjalista ds. ofertowania


      Obowiązki

      • pozyskiwanie, przygotowanie i kompletacja dokumentacji do oferty
      • prowadzenie korespondencji związanej z procesem ofertowania
      • monitorowanie terminów związanych z przygotowaniem i wysyłaniem ofert
      • składanie ofert u Klienta oraz poprzez portale
      • monitoring wyników postępowań dla złożonych ofert
      • ewidencja i archiwizacja opracowanej dokumentacji ofertowej

      Wymagania

      • umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • znajomość j.angielskiego, na poziomie umożliwiającym obsługę anglojęzycznych portali zakupowych Klientów
      • komunikatywność, asertywność, dobra organizacja pracy własnej
      • umiejętność analitycznego myślenia
      • doświadczenie w pracy z dokumentami
      • mile widziane doświadczenie w ofertowaniu

      Oferujemy

      • praca na etat,
      • stałe godziny pracy / tryb jednozmianowy godz. 7.00-15.00
      • ścieżka rozwoju w strukturach Firmy,
      • wsparcie finansowe w podnoszeniu indywidualnych kwalifikacji
      • nauka języka na dedykowanej platformie językowej
      • możliwość udziału w grupowej polisie ubezpieczeniowej,
      • karta Medicover Sport,
      • spotkania i imprezy integracyjne,
      • system poleceń pracowniczych

      • Jak wygląda proces rekrutacyjny?
      • Wyślij CV na adres Aplikuj lub aplikuj za pośrednictwem portalu lub zadzwoń pod numer +48 788 711 554
      • W ciągu 2 tygodni skontaktujemy się z Tobą / telefonicznie lub mailowo
      • Jeśli Twoje kwalifikacje spełnią wymagania oferty, a nasza oferta Twoje oczekiwania – umawiamy spotkanie!
      • Na rozmowie kwalifikacyjnej spotkasz Twojego przyszłego przełożonego i będziesz mógł z nim omówić wszystkie warunki zatrudnienia i szczegóły dotyczące oferowanego stanowiska pracy
      • Jeśli na spotkaniu podjęta będzie decyzja pozytywna z obu stron, wyjdziesz z podpisanym listem intencyjnym lub umową o pracę!
      • Jeśli potrzebna będzie chwila na decyzję z Twojej lub naszej strony, skontaktujemy się z Tobą w umówionym terminie, aby ustalić wynik rekrutacji

      Aplikuj

  • Specjalista ds. ofertowania

    MAZEL SPÓŁKA AKCYJNA
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dział Ofertowania i Rozliczeń realizujący m.in. zadania w zakresie przygotowania ofert i rozliczeń budów poszukuje Specjalisty ds. ofertowania, który będzie realizował zadania związane z przygotowaniem, kompletacją i składaniem ofert. Miejsce pracy Nowa Sól.

      Specjalista ds. ofertowania


      Obowiązki

      • pozyskiwanie, przygotowanie i kompletacja dokumentacji do oferty
      • prowadzenie korespondencji związanej z procesem ofertowania
      • monitorowanie terminów związanych z przygotowaniem i wysyłaniem ofert
      • składanie ofert u Klienta oraz poprzez portale
      • monitoring wyników postępowań dla złożonych ofert
      • ewidencja i archiwizacja opracowanej dokumentacji ofertowej

      Wymagania

      • umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • znajomość j.angielskiego, na poziomie umożliwiającym obsługę anglojęzycznych portali zakupowych Klientów
      • komunikatywność, asertywność, dobra organizacja pracy własnej
      • umiejętność analitycznego myślenia
      • doświadczenie w pracy z dokumentami
      • mile widziane doświadczenie w ofertowaniu

      Oferujemy

      • praca na etat,
      • stałe godziny pracy / tryb jednozmianowy godz. 7.00-15.00
      • ścieżka rozwoju w strukturach Firmy,
      • wsparcie finansowe w podnoszeniu indywidualnych kwalifikacji
      • nauka języka na dedykowanej platformie językowej
      • możliwość udziału w grupowej polisie ubezpieczeniowej,
      • karta Medicover Sport,
      • spotkania i imprezy integracyjne,
      • system poleceń pracowniczych

      • Jak wygląda proces rekrutacyjny?
      • Wyślij CV na adres Aplikuj lub aplikuj za pośrednictwem portalu lub zadzwoń pod numer +48 788 711 554
      • W ciągu 2 tygodni skontaktujemy się z Tobą / telefonicznie lub mailowo
      • Jeśli Twoje kwalifikacje spełnią wymagania oferty, a nasza oferta Twoje oczekiwania – umawiamy spotkanie!
      • Na rozmowie kwalifikacyjnej spotkasz Twojego przyszłego przełożonego i będziesz mógł z nim omówić wszystkie warunki zatrudnienia i szczegóły dotyczące oferowanego stanowiska pracy
      • Jeśli na spotkaniu podjęta będzie decyzja pozytywna z obu stron, wyjdziesz z podpisanym listem intencyjnym lub umową o pracę!
      • Jeśli potrzebna będzie chwila na decyzję z Twojej lub naszej strony, skontaktujemy się z Tobą w umówionym terminie, aby ustalić wynik rekrutacji

      Aplikuj