Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
OMS Inventories sp. z o.o. opinie
Czy to Twoja firma?
OMS Inventories to firma z siedzibą we Wrocławiu, która od 2002 roku specjalizuje się w przeprowadzaniu inwentaryzacji majątku obrotowego. Zajmujemy się naprawą i konserwacją urządzeń elektrycznych, oferujemy również szeroki zakres doradztwa w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Nasza działalność inżynieryjna i doradztwo techniczne wspierane są przez zaawansowane badania i analizy techniczne. Jesteśmy firmą, która nieustannie patrzy w przyszłość, inwestując w wiedzę i rozwój naszych zaufanych pracowników. Nasz cel to bycie liderem w branży usług inwentaryzacyjnych nie tylko w Polsce, ale również w Europie, co osiągamy dzięki naszym ponadregionalnym oddziałom. Zaufanie, które budujemy wśród klientów, wynika z zastosowania najnowocześniejszych technologii inwentaryzacyjnych oraz z indywidualnego podejścia do każdego projektu. Nasze oprogramowanie inwentaryzacyjne jest przykładem innowacji, którą wprowadzamy do naszych usług – pozwala ono na efektywną integrację z każdym systemem EDP. W OMS Inventories stawiamy na wartości takie jak szczerość, bliskość z klientem i pragnienie ciągłego kształcenia się. To one kształtują naszą codzienną pracę i są fundamentem naszej kultury organizacyjnej. Nasza firma to nie tylko usługi inwentaryzacyjne dla sektorów spożywczych, niespożywczych i budowlanych, lecz także partnerstwo i lojalność, które przekładają się na długofalową współpracę. Jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wspierana przez wspólnika OMS Inventuren GmbH, posiadamy solidne podstawy finansowe, co gwarantuje naszą doskonałą wypłacalność i możliwość realizacji długoterminowych zobowiązań. Wyróżnia nas stała osoba kontaktowa dla klienta, rozwiązania szyte na miarę oraz niewzruszona lojalność pracowników, co razem tworzy naszą niepowtarzalną przewagę konkurencyjną na rynku.
Ocena rekrutacji przez kandydatów (7)
Na podstawie ankiety wysyłanej tylko do osób, które aplikowały przez Aplikuj.pl.
1.4
Średnia ocena komunikacji w trakcie rekrutacji.
3.7
Średnia ogólna ocena procesu rekrutacji wśród osób, które odbyły rozmowę rekrutacyjną.
Kandydat na stanowisko
Pracownik fizycznyBrak
Dodano: 18 dni temu
Kandydat na stanowisko
Pracownik fizycznyBrak jakiegokolwiek kontaktu
Dodano: 1 miesiąc temu
Kandydat na stanowisko
Pracownik fizycznyNie było zainteresowania, żadnej odpowiedzi. Nie wiem czy moje CV dotarło do osoby rekrutującej.
Dodano: 2 miesiące temu
Kandydat na stanowisko
Pracownik fizycznyNie mam
Dodano: 2 miesiące temu
Kandydat na stanowisko
Pracownik fizycznyTo naprawdę dobre
Dodano: 2 miesiące temu
Kandydat na stanowisko
Pracownik fizycznyBez sensu nikt się nie odezwal
Dodano: 3 miesiące temu
Kandydat na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klientaNikt się nie odezwał więc nie mam nic do powiedzenia w sprawie rekrutacji
Dodano: 4 miesiące temu
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie OMS Inventories sp. z o.o. (1)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
W opinii mówię o doświadczeniach po turnusie po polskich OBI.
Jeżeli byłabym na Waszym miejscu, rozważyłabym współpracę z tą firmą nawet więcej niż dwa razy. Mimo że koszty transportu i noclegu stoją po ich stronie, tak jednak poza tym spotkałam się z niespełnionymi obietnicami i niezbyt miłą postawą ze strony team leaderów.
Na pewno wcześniej wspomniane koszty zakwaterowania i transportu po stronie firmy. Oprócz tego ogarnięcie skanera jest proste pomimo braku szkolenia na miejscu, a zastosowanie filmu przesłanego na grupę na Telegramie, o czym piszę ze świadomością, że nie każdy zrozumie taką formę "szkolenia". Na szczęście hotele nie należą do najgorszych, nawet dobrze dało się wyspać. Weekendy również wolne, ale dopiero po nocce piątek-sobota. Dodam też, że płacą 45PLN "na dietę" na każdy dzień, jednak te pieniądze przychodzą dziesiątego razem z wypłatą oraz płacą stawkę godzinową (w moim przypadku 35/h, dla osób z doświadczeniem jest 40), kiedy przejazd z miasta do miasta wynosi powyżej dwóch godzin, płacone od każdej godziny powyżej tego. Po wypracowanych 40 godzinach możecie również liczyć na zaliczkę w wysokości 500PLN, wysyłaną przelewem.
Lubią sobie twarze wycierać już po raz trzeci wspomnianym przeze mnie faktem, że płacą na nocleg i transport. O wyżywieniu z ich strony można pomarzyć, chyba że w jakimś OBI jest jakiś bar i akurat trafią się trudne okoliczności, związane na przykład z tym, że kierowca nawali i droga się przedłuży. A pomimo tego, że team leaderzy są pomocni i odpowiedzą na każde Wasze pytanie, tak mili są jedynie na początku. Potrafią również wyrzucić z pracy z możliwie każdego powodu, nawet, jeżeli nie jest sprawiedliwy. Kolejną z wad na pewno jest nadużywana przez pracodawców umowa zlecenie. Dla niewtajemniczonych, przy takim wymiarze zatrudnienia nie macie praw pracowniczych i w razie takich sytuacji, niestety nie da się wiele zdziałać na niesprawiedliwości. Dlatego, jeżeli już nawet chcecie, musicie chodzić na palcach, bo każde potknięcie może poskutkować zwolnieniem. A po takim zwolnieniu mogą nastąpić problemy z powrotem do domu, jeżeli mieszkacie dalej niż lokacja, w której zostaliście pożegnani. I jak niektóre opinie wspominały, w firmie patrzą na wynik i cisną pracowników na zwiększenie wyników, by ładnie wyglądały w statystykach, nie patrząc na to, że niektóre towary trzeba dłużej liczyć, bo na przykład są pomieszane między sobą. Dlatego powtarzam, przemyślcie pięć razy zanim w ogóle złożycie aplikację.
Były pracownik
Opinie zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem.
Opinie o firmie OMS Inventories sp. z o.o. (2)
4.6
Na podstawie 27 ocen z Google.
Marcin Cieslar
Miałem okazję pracować w firmie ponad 5 lat temu, i po tak długiej przerwie pojechałem na pare dni i muszę powiedzieć, że standard noclegów wzrosł niewyobrażalnie, Hotele conajmniej takie jak na wyjazdach służbowych.😳 Atmosfera w pracy bardzo dobra pomimo takiego rozrostu firmy. Zaskoczył mnie bardzo dobry ciepły posiłek w czasie pracy, spodziewałem się raczej czegos taniego a tu elegancki kotlecik wleciał😊 Idealna okazja aby zwiedzić Niemcy oraz dobrze zarobić.
Dodano: 2 lata temu
Edwin Nooitgedagt
Pracowałem w OMSie przez dwa lata. Zwiedziłem z nimi Niemcy, Francję, Szwajcarię, Austrię, a nawet Chorwację 😎 Atmosfera bardzo dobra, kontakt z szefostwem bezpośredni i bezproblemowy. Polecam OMS zarówno jako miejsce pracy, jak i usługodawcę 😃
Dodano: 3 lata temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.10.2024
Dane firmowe i kontaktowe OMS Inventories sp. z o.o.
- Pełna nazwa
- OMS INVENTORIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Strzegomska 42/Ab 53-611 Wrocław
- NIP
- 8952220575
- REGON
- 386783690
- KRS
- 0000855066
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 17.08.2020
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
- 71.12.Z Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
- 71.20.B Pozostałe badania i analizy techniczne
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana