Zajmujemy się rekrutacją i doradztwem w zarządzaniu. Jesteśmy zespołem doświadczonych konsultantów, których łączy pasja, wspólne wartości i zaangażowanie w dostarczaniu wysokiej jakości usług. Wybierając nas masz pewność, że potraktujemy Twoje potrzeby indywidualnie i zrobimy wszystko, aby pomóc Ci w wyzwaniu przed którym stoisz.


Lubimy to co robimy. Sprawnie odpowiadamy na potrzeby naszych Klientów. Jesteśmy skuteczni.
W naszych działaniach kierujemy się etyką biznesową. Wierzymy, że nasz sukces bazuje na wartościach, którymi się kierujemy.

TalentSet Michał Padalewski najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia hr / kadry

Oferty pracy TalentSet Michał Padalewski

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Młodszy księgowy

    Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.o.
    • 3 600-5 000 zł netto (+ VAT) / mies.
    • Piaseczno
    • kontrakt b2b
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Praca hybrydowa

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa TalentSet Michał Padalewski

Siedziba główna

TalentSet Michał Padalewski poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 3 miesiącach

Profil firmy:
TalentSet Michał Padalewski
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca TalentSet Michał Padalewski - oferty archiwalne

  • Główna Księgowy / Główny Księgowy

    TalentSet Michał Padalewski
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ?

      • Zbudowanie działu księgowo – kadrowego i docelowe zarządzanie nim
      • Prowadzenie ksiąg rachunkowych, księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont i rejestrów
      • Kontrola dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym
      • Ewidencja wyciągów bankowych, przygotowywanie przelewów
      • Monitorowanie i uzgadnianie rozrachunków, w tym z kontrahentami zagranicznymi
      • Samodzielne zamykanie ksiąg rachunkowych i sporządzanie sprawozdań finansowych
      • Kompletowanie i archiwizacja dokumentów księgowych
      • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
      • Przygotowanie odpowiednich deklaracji i obsługa rozliczeń CIT i VAT
      • Współpraca i kontakty z klientami, organami podatkowymi, firmami doradczymi oraz innymi instytucjami zewnętrznymi
      • Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń kadry etatowej i nieetatowej
      • Doskonalenie i usprawnianie procesów pracy w obszarze księgowym
      • Raportowanie do Dyrektora Finansowego i współpraca z Zarządem

      Wymagania

      CZEGO POTRZEBUJESZ?

      • Postawy zorientowanej na współpracę, budowanie relacji w firmie – must have
      • Zdolność analitycznych – must have
      • Proaktywności, inicjatywy, umiejętności budowania i doskonalenia procesów – must have
      • Otwartości na zbudowanie działu księgowo-kadrowego – must have
      • Wykształcenia wyższego kierunkowego – must have
      • Doświadczenia w księgowości minimum 5 lat, w tym przynajmniej 2 lata na samodzielnym stanowisku Głównego Księgowego (współpraca z biegłymi rewidentami)
      • Samodzielności w sporządzaniu sprawozdań finansowych i ich interpretacji
      • Znajomości rozliczeń transakcji zagranicznych (wewnątrzwspólnotowych i poza unijnych) oraz transakcji walutowych
      • Praktycznej znajomości prawa pracy i przepisów ustawy o rachunkowości, dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego, w szczególności przepisów ustawy o VAT, CIT, WHT, Cenach Transferowych
      • Bardzo dobrej umiejętności w pracy w MS Excel
      • Sprawnej komunikacji w języku angielskim (B2+/C1) – must have

      Oferujemy

      CO OFERUJE CI PRACODAWCA?

      • Niekorporacyjne, międzynarodowe środowisko pracy, przyjazną kulturę opartą o wzajemne wsparcie i dążenie do rozwoju
      • Możliwość uzyskania realnego wpływu na budowę i rozwój działu księgowości
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie: stabilnej i działającej na rynkach zagranicznych
      • Pakiet benefitów pozapłacowych: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, udział w niezapomnianych eventach integracyjnych, procesy szkoleniowe
      • Atrakcyjną premię roczną
      • 1 dzień w tygodniu – pracę zdalną
  • HR Business Partner

    TalentSet Michał Padalewski
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • ekspert/lider
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie managerów w realizacji celów biznesowych, poprzez partnerskie relacje z menedżerami na wszystkich poziomach zarządczych;
      • Koordynowanie projektami HR i nadzorowanie efektów wdrażanych zmian w procesach HR w regionie;
      • Doradztwo w zakresie rozwiązań dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim, celem zapewnienia realizacji celów biznesowych;
      • Tworzenie i wdrażanie inicjatyw budujących zaangażowanie i integrację zespołów oraz umacniających kulturę organizacyjną firmy;
      • Planowanie i realizacja procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami organizacji procesu oceny pracowniczej;
      • Koordynowanie wszystkimi procesami HR, wsparcie we wdrażaniu działań haerowych w podległym obszarze;
      • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług HR;

      Wymagania

      • Minimum 4-letnie doświadczenie w roli HR Business Partnera, mile widziane w branży TSL;
      • Doświadczenie we wdrażaniu projektów HR, z praktyką w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych;
      • Wiedza z zakresu prawa pracy i jego praktycznego zastosowania;
      • Wysoka świadomość biznesowa;
      • Umiejętność budowania relacji i współpracy na różnych poziomach organizacji, skuteczna komunikacja;
      • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku;
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym;

      Oferujemy

      • Możliwość pracy hybrydowej;
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej i międzynarodowej organizacji;
      • Samochód służbowy;
      • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych: opieka medyczna dla pracownika i rodziny, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, system świadczeń kafeteryjnych;
      • Możliwość wdrażania projektów haerowych w strukturach znanego i szanowanego międzynarodowego operatora logistycznego;

Pracodawcy w Warszawie i okolicy