Opinie pracowników o firmie HOTEL SADOVA (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem HOTEL SADOVA? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie HOTEL SADOVA (4)

4.6

Na podstawie 2193 oceny z Google.

Joanna

Joanna

Pobyt 6 dniowy jak najbardziej na plus. Pokój standard bardzo przestronny i czysty. Bardzo rzetelny room service, na życzenie zawsze było posprzątane i wymienione były ręczniki. Minus to brak WiFi przez cały pobyt w pokoju na 3 piętrze mimo zgłaszania problemu trzy razy. Śniadania w formie bufetu bardzo smacznego mimo że przez cały pobyt były takie same to wszystko było świeże i bardzo dobrze przyprawione. Obiady z karty w restauracji Papieroovka - przepyszne! Basen czysty, zadbany i o dziwo nie zatłoczony. Świetna lokalizacja! W hotelu panuje spokój i cisza i nie odczuwa się natłoku innych gości. Na pewno wrócilibyśmy jeszcze raz!

Dodano: 3 miesiące temu

ewa wojewoda

ewa wojewoda

Niestety hotel jak na Gdańsk i 4 gwiazdki to jeden ze słabszych w każdym aspekcie porównując cenę jakość wyżywienie spa i pokoje i obsługę to bez porównania każdy wypada lepiej np Almond Radisson i inne 4 gwiazdkowe w tej lokalizacji.Ubogie śniadanie takie samo każdego dnia brak soków mały repertuar owoców,pokoje mini łóżka małżeńskie w zasadzie dla 1 osoby małżeńskie.Brak żelazka patyczków i kosmetyków hałas bo budowle obok obiadokolację hmm pozostawię już bez oceny jeśli można nazwać to obiadokolacja i stołem szwedzkim.Ze strony obsługi ciągle raczej problemy jakiś gości każą rezerwować przez booking mimio iż dzień wczesnin ustalona była cena pokoju.Brak komunikacji w personelu i brak decyzyjności.Jakby to był hotel 3 gwiazdkowy to ok przy innej cenie ale i 3 gwiazdkowe jak w Poznaniu Włoski czy Arche wypada lepiej

Dodano: miesiąc temu

bo ata

bo ata

Lokalizacja - bardzo dobra, wszędzie blisko a przy hotelu nie jest tłoczno. Pokoje czyste, natomiast łazienka do poprawy. Z umywalki nie schodzi woda, zatyka się bardzo. Z pod prysznica wylewała się woda na podłogę zza drzwi - zostało to zgłoszone pokojówce i w tym samym dniu usterka została naprawiona co jest na plus. Restauracja/jedzenie - świetny wystrój loftowy, nowoczesny. Śniadania urozmaicone, świeże - skradły moje kubki smakowe, Był i zakwas buraczany, pyszny sos mango, plastry miodu, pancakes, słodziutkie owoce - tu wystawiam celujący. Obsługa sprzątała po każdym posiłku talerze. Obiady bardzo dobre. Polecam.

Dodano: 3 miesiące temu

Tomasz Cwiklinski

Tomasz Cwiklinski

Trzy dniowy pobyt rodzinny, 4 osoby dorosłe z małym pieskiem należy do udanych. Bardzo dobra obsługa hotelowa, recepcji, restauracji, serwisu sprzątającego, zawsze miło, sprawnie i życzliwie. Czyste pachnące pokoje, codziennie serwis sprzątający i wymiana ręczników. Śniadania przepyszne, można popróbować lokalnych specjałów, palce lizać, jak czegoś brakuje to wszytko na bieżąco uzupełniane. Restauracja, warto odwiedzić, dobre jakościowo produkty, więc to co zamówione było bardzo dobre i warte swej ceny. Parking hotelowy zarówno podziemny jak i naziemny w rozsądnej cenie. Polecam i pewnie przy następnym pobycie w Gdańsku skorzystamy z pobytu w Hotelu Sadova.

Dodano: 3 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.11.2024

HOTEL SADOVA w opinii klientów i współpracowników

Klienci Hotelu Sadova cenią sobie wyjątkową atmosferę i komfortowe warunki pobytu, które sprawiają, że wizyta w Gdańsku staje się niezapomnianym przeżyciem. Szczególnie podkreślana jest lokalizacja blisko starego miasta, co stanowi dużą zaletę. Ponadto, obsługa hotelowa wyróżnia się wysokim poziomem kultury osobistej oraz gotowością do pomocy, co może przyciągać kandydatów szukających miejsca pracy, gdzie liczy się zarówno profesjonalizm, jak i miła atmosfera. Pracując w Hotelu Sadova, można spodziewać się bezpośredniego kontaktu z goścmi, co jest okazją do rozwoju umiejętności interpersonalnych.

Wyjątkowe uwagi pojawiają się w kwestii restauracji hotelowej, której menu i jakość serwowanych potraw, w tym wspaniałe śniadanie, zdobywają uznanie klientów. To sygnał dla kandydatów, że praca w sekcji gastronomicznej może być pełna wyzwań, ale i satysfakcji płynącej z pozytywnych reakcji gości. Co więcej, hotel oferuje udogodnienia takie jak basen z ciepłą wodą czy dostępność wody gazowanej na korytarzach, co podnosi standard usług i może przekładać się na codzienne zadowolenie z pracy.

Choć wspomniano o drobnych niedogodnościach, takich jak nadmierna temperatura w pokojach czy kwestie sprzętu w siłowni, zostały one przedstawione jako obszary do poprawy, co może oznaczać, że hotel jest otwarty na feedback i dążenie do ciągłego udoskonalania swojej oferty, co jest zachętą dla osób chcących wpływać na rozwój miejsca pracy.

Podsumowując, praca w Hotelu Sadova wydaje się być obiecująca dla tych, którzy cenią sobie zarówno wysokie standardy obsługi klienta, jak i możliwość pracy w miejscu, które stale dąży do doskonałości.

Opinie HOTEL SADOVA - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii w Internecie, HOTEL SADOVA jest postrzegany jako miejsce pracy, które posiada swoje zalety, choć pojawiają się także głosy wskazujące na obszary wymagające poprawy. Pracownicy doceniali różne aspekty pracy w hotelu, jednak znalazły się również sugestie dotyczące potrzeby usprawnień w kulturze organizacyjnej.

Pozytywne aspekty
  • Pracownicy często z sentymentem wspominają współpracowników, co sugeruje dobrą atmosferę w zespole.
  • Istnieją opinie wskazujące na wsparcie ze strony kierownictwa oraz ludzkie podejście do pracowników, np. w sytuacjach wymagających zwolnienia lekarskiego.
  • Praca może być dobrą okazją dla osób szukających elastycznego grafika i możliwości dopasowania go do własnej dyspozycyjności, co jest szczególnie korzystne dla studentów chcących dorobić.
  • Mimo trudności związanych z pracą, niektórzy pracownicy wyrażają satysfakcję z wykonywanych zadań i wskazują, że problemy są rozwiązywane dzięki wsparciu odpowiednich osób w hierarchii.
HOTEL SADOVA - podsumowanie opinii

HOTEL SADOVA w opinii pracowników może pochwalić się pozytywnym klimatem wśród zespołu oraz wsparciem kierownictwa. Pracownicy doceniają także elastyczność w organizacji czasu pracy, co jest ważne zwłaszcza dla osób łączących pracę z innymi obowiązkami. Niemniej, w opiniach wskazuje się też na obszary, które wymagają uwagi zarządu, takie jak warunki finansowe oraz kultura organizacyjna, co może przyczynić się do poprawy ogólnego zadowolenia z pracy. Analizując kierunek uwag, można zauważyć przestrzeń dla dalszych usprawnień funkcjonowania HOTELU SADOVA jako pracodawcy.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: HOTEL SADOVA) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 26.04.2024

Dane firmowe i kontaktowe HOTEL SADOVA

Pełna nazwa
SADOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Grunwaldzka 56 80-241 Gdańsk
NIP
9571067143
REGON
221792292
KRS
0000441062
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
21.11.2012
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 47.24.Z Sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 47.11.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
  • 47.19.Z Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach
  • 47.29.Z Sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.29.Z Pozostała usługowa działalność gastronomiczna
  • 56.30.Z Przygotowywanie i podawanie napojów

Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją

  • 93.13.Z Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 13.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Gdańsku i okolicy