Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie praca
Czy to Twoja firma?
Witaj, jestem Powiatowym Urzędem Pracy w Jaworznie, Twoim zaufanym przewodnikiem po świecie możliwości zawodowych. Nasza agencja rządowa, zlokalizowana w sercu województwa śląskiego, jest miejscem, gdzie pasje i profesje spotykają się, tworząc przyszłość dla naszych klientów.
Od lat służymy pomocą tym, którzy stoją na rozdrożu kariery, oferując nie tylko oferty pracy, ale i szereg usług wspierających rozwój zawodowy. Nasze szkolenia i staże są skrojone na miarę potrzeb rynku pracy, a dotacje na założenie własnej firmy otwierają drzwi do przedsiębiorczości. Wspieramy zatrudnienie, oferując refundacje kosztów oraz doposażenie stanowisk pracy, a dzięki Krajowemu Funduszowi Szkoleniowemu, inwestujemy w kwalifikacje pracowników.
Rozumiemy, że każda osoba jest inna, dlatego nasze poradnictwo zawodowe jest tak indywidualne, jak indywidualne są potrzeby naszych klientów. Jesteśmy tu, aby ułatwić Ci rejestrację jako osoba bezrobotna przez Internet i zapewnić wsparcie na każdym etapie poszukiwania pracy. Nasze usługi obejmują również pomoc dla niepełnosprawnych oraz wsparcie dla cudzoziemców, którzy szukają swojej szansy na polskim rynku pracy.
Wierzymy, że praca to coś więcej niż obowiązek – to szansa na spełnienie i rozwój. Dlatego staramy się być mostem łączącym ludzi z możliwościami, które pozwolą im rozwijać skrzydła. Jesteśmy przekonani, że każdy ma potencjał, który zasługuje na odkrycie i rozwój.
Nasza działalność jest wyrazem zaangażowania w budowanie silnej społeczności lokalnej, gdzie każdy może znaleźć swoje miejsce i sposób na realizację zawodowych aspiracji. Zapraszamy do korzystania z naszych usług – razem możemy więcej!
Doradca Jaworzno Księgowy Jaworzno Pracownik biurowy Jaworzno Project Manager Jaworzno Informatyk Jaworzno
doradztwo / konsulting / audyt księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa zarządzanie / dyrekcja it (informatyka)
Oferty pracy Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
-
Pracownik Obsługi Kancelaryjnej - Katowice
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Profil pracodawcy- Katowice
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Wygasa -
Staż/ Praktyka w Dziale Planowania Zakupów Surowców
Synthos S.A. Profil pracodawcy- Oświęcim
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
Pracownik biurowy
HODER SPÓŁKA KOMANDYTOWA- Śląskie
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPopularnaWygasa
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
System premiowy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024
Mapa Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Siedziba główna
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Jaworzno
- Kraków
- Lędziny
- Trzebinia
- Katowice
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie - oferty archiwalne
-
Inspektor w dziale organizacyjnym, kadr i administracji
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie- Jaworzno
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:
1) wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych,
3) opracowywanie projektów aktów normatywnych dotyczących powoływania i pracy komisji ds. zamówień publicznych,
4) obsługa administracyjno-biurowa komisji ds. zamówień publicznych,
5) współpraca z Powiatową Radą Rynku Pracy w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy,
6) techniczna obsługa Powiatowej Rady Rynku Pracy,
7) obsługa kancelaryjna Urzędu,
8) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora,
9) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych
w sposób celowy, oszczędny i terminowy,
10) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy,
11) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu,
12) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
13) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych,
14) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów,
15) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań,
16) udostępnianie informacji publicznej,
17) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu,
18) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,
19) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami,
20) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami,
21) wykonywanie w uzasadnionych przypadkach, dodatkowych zadań nie objętych zakresem czynności, zleconych przez Dyrektora, Zastępcę lub bezpośredniego przełożonego.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Inne wymagania: niezbędne: a) wykształcenie: wyższe, b) staż pracy: minimum 2 lata, c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia. dodatkowe: a. Umiejętności zawodowe: znajomość przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, znajomość przepisów ustawy - Kodeks pracy, znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, faks) oraz multimedialnych (rzutnik), umiejętność obsługi komputera (w środowisku Windows 10, pakiet MS Office, Libre Office). b. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność samodzielnej organizacji pracy i terminowego wykonywania zadań, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dyspozycyjność, łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, inicjatywa, kreatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, rzetelność, sumienność, bezstronność, odporność na stres, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Referent w dziale finansowo-księgowym
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie- Jaworzno
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Realizacja zadań w zakresie obsługi budżetu, realizacja dochodów w zakresie obsługi wpłat pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców, realizacja dochodów i wydatków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej, naliczanie oraz wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń, księgowanie naliczonych składek oraz sporządzonych korekt składek na ubezpieczenia zdrowotne za osoby bezrobotnych bez prawa do zasiłku, współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 100 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy specjalista w dziale rozwoju zawodowego i promocji w centrum aktywizacji zawodowej
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie- Jaworzno
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:
1) opracowanie planu i warsztatów dla grup docelowych: młodzieży ostatnich klas w szkołach ponadpodstawowych, studentów kończących naukę w szkołach wyższych, bezrobotnych planujących otworzyć działalność gospodarczą a także osób prowadzących już działalność gospodarczą,
2) prowadzenie warsztatów tematycznych z dziedziny przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego dla wyżej wymienionych grup docelowych,
3) prowadzenie warsztatów dla młodzieży z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych z zakresu przedsiębiorczości w tym rozmaitych gier szkoleniowych,
4) świadczenie pomocy we wspieraniu rozwoju zawodowego oraz udzielanie porad zawodowych młodzieży
i przedsiębiorcom,
5) pomoc mieszkańcom miasta w testowaniu pomysłu na biznes oraz badaniu predyspozycji przedsiębiorczych,
6) diagnozowanie, rozwijanie i promowanie postaw przedsiębiorczych,
7) bieżąca analiza rynku pracy-monitorowanie rozwoju przedsiębiorczości i obecnych trendów panujących
w tym obszarze,
8) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu Laboratorium Biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem stref: go-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne;
9) współpraca z placówkami oświatowymi, w tym szkołami, poradniami psychologiczno pedagogicznymi, szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy,
10) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów,
11) organizowanie działań promocyjnych w ramach projektu Laboratorium Biznesu;
12) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu Laboratorium Biznesu;
13) tworzenie prezentacji na warsztaty i konferencje;
14) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy, stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych, w tym projektów unijnych,
15) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy,
16) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny
efektywności działań w zakresie realizowanych zadań,
17) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora,
18) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych
w sposób celowy, oszczędny i terminowy,
19) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy,
20) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu,
21) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych,
23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów,
24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań,
25) udostępnianie informacji publicznej,
26) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu,
27) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,
28) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami,
29) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami,
30) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli
zarządczej w Urzędzie.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
a) Praca administracyjno biurowa związana przede wszystkim z obsługą osób bezrobotnych wykonywana w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie w pomieszczeniu spełniającym wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy,
b) Czas pracy zgodny z 8-godzinną dobową i przeciętną 40 godzinną tygodniową normą czasu pracy,
c) Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz z obsługą urządzeń biurowych,
d) Na stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne ani szkodliwe dla zdrowia. Spośród czynników uciążliwych może wystąpić głównie obciążenie psychiczne oraz obciążenie statyczne.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Inne wymagania: 1. niezbędne: a) wykształcenie: wyższe, b) staż pracy : minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze przedsiębiorczości (poprzez doświadczenie zawodowe rozumie się staż pracy, okres prowadzenia działalności gospodarczej oraz inne formy aktywności zawodowej, np. praktyki, staż itp.), c) znajomość ustaw: ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; ustawa z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców; ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy. d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) nieposzlakowana opinia. 2. dodatkowe: a) Umiejętności zawodowe: wiedza w dziedzinie doradztwa zawodowego lub przedsiębiorczości; umiejętność pracy z młodzieżą; umiejętność przygotowywania warsztatów dla młodzieży i warsztatów tematycznych dla dedykowanych grup; umiejętność przygotowywania harmonogramów prac i planu działania; znajomość przepisów w zakresie kodeksu pracy; umiejętność pozyskiwania informacji o lokalnym rynku pracy; umiejętność dokonywania diagnozy i analizy predyspozycji zawodowych; znajomość i umiejętność prowadzenia spotkań grupowych, prelekcji tematycznych w szkołach oraz przed większymi grupami odbiorców; znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym będzie dodatkowym atutem; umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, faks) oraz multimedialnych (rzutnik, kamera); umiejętność obsługi komputera (w środowisku WINDOWS, OFFICE: Excel, Word, PowerPoint); b) Predyspozycje osobowościowe: wysokie zdolności interpersonalne; łatwość nawiązywania współpracy z młodzieżą; elastyczność i samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji; zainteresowania społeczne i naukowe; nastawienie na własny rozwój; umiejętność planowania; umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy specjalista w dziale rozwoju zawodowego i promocji w centrum aktywizacji zawodowej
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie- Jaworzno
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku zgodnie z załącznikiem
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:
1) opracowanie planu i warsztatów dla grup docelowych: młodzieży ostatnich klas w szkołach ponadpodstawowych, studentów kończących naukę w szkołach wyższych, bezrobotnych planujących otworzyć działalność gospodarczą a także osób prowadzących już działalność gospodarczą,
2) prowadzenie warsztatów tematycznych z dziedziny przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego dla wyżej wymienionych grup docelowych,
3) prowadzenie warsztatów dla młodzieży z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych z zakresu przedsiębiorczości w tym rozmaitych gier szkoleniowych,
4) świadczenie pomocy we wspieraniu rozwoju zawodowego oraz udzielanie porad zawodowych młodzieży
i przedsiębiorcom,
5) pomoc mieszkańcom miasta w testowaniu pomysłu na biznes oraz badaniu predyspozycji przedsiębiorczych,
6) diagnozowanie, rozwijanie i promowanie postaw przedsiębiorczych,
7) bieżąca analiza rynku pracy-monitorowanie rozwoju przedsiębiorczości i obecnych trendów panujących
w tym obszarze,
8) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu Laboratorium Biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem stref: co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne;
9) współpraca z placówkami oświatowymi, w tym szkołami, poradniami psychologiczno pedagogicznymi, szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy,
10) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów,
11) organizowanie działań promocyjnych w ramach projektu Laboratorium Biznesu;
12) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu Laboratorium Biznesu;
13) tworzenie prezentacji na warsztaty i konferencje;
14) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy, stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych, w tym projektów unijnych,
15) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy,
16) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny
efektywności działań w zakresie realizowanych zadań,
17) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora,
18) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych
w sposób celowy, oszczędny i terminowy,
19) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy,
20) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu,
21) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych,
23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów,
24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań,
25) udostępnianie informacji publicznej,
26) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu,
27) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,
28) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami,
29) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami,
30) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli
zarządczej w Urzędzie.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Inne wymagania: 1. niezbędne: a) wykształcenie: wyższe, b) staż pracy : minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze przedsiębiorczości, c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia. 2. dodatkowe: a) Umiejętności zawodowe: wiedza w dziedzinie doradztwa zawodowego lub przedsiębiorczości; umiejętność pracy z młodzieżą; umiejętność przygotowywania warsztatów dla młodzieży i warsztatów tematycznych dla dedykowanych grup; umiejętność przygotowywania harmonogramów prac i planu działania; znajomość przepisów w zakresie kodeksu pracy; umiejętność pozyskiwania informacji o lokalnym rynku pracy; umiejętność dokonywania diagnozy i analizy predyspozycji zawodowych; znajomość i umiejętność prowadzenia spotkań grupowych, prelekcji tematycznych w szkołach oraz przed większymi grupami odbiorców; znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym będzie dodatkowym atutem; umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, faks) oraz multimedialnych (rzutnik, kamera); umiejętność obsługi komputera (w środowisku WINDOWS, OFFICE:excel, word, powerpoint); b) Predyspozycje osobowościowe: wysokie zdolności interpersonalne; łatwość nawiązywania współpracy z młodzieżą; elastyczność i samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji; zainteresowania społeczne i naukowe; nastawienie na własny rozwój; umiejętność planowania; umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-