Silva SLV SP. Z O.O.

Czy to Twoja firma?

Silva SLV sp. z o.o. praca

Warszawa

Firma Silva Zarządzanie Nieruchomościami specjalizująca się w administrowaniu oraz zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi oraz komercyjnymi poszukuje do zespołu, osób chętnych do pracy na stanowisku administrator.




Kompleksowo wspieramy zarówno Wspólnoty, Developerów, Klientów Indywidualnych, jak i podmioty komercyjne w rozwoju nieruchomości.


Podstawą naszego sukcesu jest elastyczne dopasowanie do oczekiwań klienta. Zawsze poszukujemy najlepszych rozwiązań, dbając o satysfakcję i bezpieczeństwo Właściciela.

Silva SLV SP. Z O.O. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia nieruchomości

Oferty pracy Silva SLV SP. Z O.O.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Silva SLV SP. Z O.O.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Silva SLV SP. Z O.O.

Siedziba główna

Silva SLV SP. Z O.O. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
Silva SLV SP. Z O.O.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Gdańsk
  3. Bielsko-Biała
  4. Bydgoszcz

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca Silva SLV SP. Z O.O. - oferty archiwalne

  • Księgowy Wspólnoty Mieszkaniowej

    Silva SLV SP. Z O.O.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Firma Silva Zarządzanie Nieruchomościami specjalizująca się w administrowaniu oraz zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi oraz komercyjnymi poszukuje do zespołu, osób chętnych do pracy na stanowisku księgowego.



      Kompleksowo wspieramy zarówno Wspólnoty, Developerów, Klientów Indywidualnych, jak i podmioty komercyjne w rozwoju nieruchomości.

      Podstawą naszego sukcesu jest elastyczne dopasowanie do oczekiwań klienta. Zawsze poszukujemy najlepszych rozwiązań, dbając o satysfakcję i bezpieczeństwo Właściciela.

      Firma Silva Zarządzanie Nieruchomościami specjalizująca się w administrowaniu oraz zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi oraz komercyjnymi poszukuje do zespołu, osób chętnych do pracy na stanowisku księgowego.

      Zakres obowiązków

      • Kompleksowe prowadzenie księgowości Wspólnot Mieszkaniowych,

      • Ewidencja dokumentów księgowych (min. faktury zakupu oraz wyciągi bankowe)

      • Bieżąca obsługa klientów w zakresie księgowości (telefony, e-maile, pisma, spotkania),

      • Rozliczanie mediów ,

      • Przygotowywanie sprawozdań finansowych, analiz, raportów,

      • Wystawianie faktur, oraz innych dokumentów,

      • Uzgadnianie sald kont analitycznych oraz syntetycznych kontrahentów i właścicieli,

      • Prowadzenie rozliczeń z Urzędami Skarbowymi,

      • Przygotowywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej,

      • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług.

      Wymagania

      • znajomość obsługi programu Systemu Łatwej Obsługi Nieruchomości SŁON

      • minimum roczne doświadczenie w obsłudze księgowej Wspólnot Mieszkaniowych

      • znajomość ustawy o rachunkowości, VAT i podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o własności lokali

      • wiedza z zakresu obsługi finansowej nieruchomości

      • znajomość zasad ewidencji księgowej dla Wspólnot Mieszkaniowych

      • umiejętność sprawnej obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)

      • umiejętność analitycznego myślenia

      • odpowiedzialność, rzetelności, terminowości

      • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

      • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

      Oferujemy

      • możliwość podjęcia pracy na podstawie umowy o prace/zlecenie lub b2b

      • pełny etat

      • pakiet medyczny

      • elastyczny czas pracy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,

      • możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy,

      • praca w ambitnym zespole

  • Młodszy Administrator Nieruchomości

    Silva SLV SP. Z O.O.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • Firma Silva Zarządzanie Nieruchomościami specjalizująca się w administrowaniu oraz zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi oraz komercyjnymi poszukuje do zespołu, osób chętnych do pracy na stanowisku administrator.

      Zakres obowiązków

      • współpraca i nadzór nad pracą podwykonawców obsługujących Wspólnoty Mieszkaniowe,

      • bieżąca obsługa właścicieli we Wspólnotach Mieszkaniowych,

      • współpraca z deweloperem w zakresie koordynowania procesu usuwania wad i usterek deweloperskich,

      • regularne obchody nieruchomości,

      • raportowanie,

      • wsparcie przy prowadzeniu dokumentacji zamówień i rozliczeń Wspólnoty z

      • właścicielami, podwykonawcami, usługodawcami i dostawcami mediów

      • przygotowywanie materiałów na zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej oraz czynny udział w zebraniach

      Wymagania

      • doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami mieszkaniowych oraz budynkami w okresie dewelopperskim,

      • minimum średnie wykształcenie chętnie osoby po studiach kierunki: gospodarka przestrzenna, zarządzanie, prawo, ekonomia, geodezja,

      • dobrej znajomości pakietu office

      • zaangażowania w powierzone obowiązki;

      • odpowiedzialności i staranności

      • komunikatywności

      • Mile widziane prawojazdy kat. B

      Oferujemy

      • możliwość podjęcia pracy na podstawie umowy o prace/zlecenie lub b2b

      • pełny etat

      • pakiet medyczny

      • elastyczny czas pracy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,

      • możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy,

      • praca w ambitnym zespole

  • Administratora nieruchomości

    Silva SLV SP. Z O.O.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Firma Silva Zarządzanie Nieruchomościami specjalizująca się w administrowaniu oraz zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi oraz komercyjnymi poszukuje do zespołu, osób chętnych do pracy na stanowisku administrator.

      Zakres obowiązków

      • współpraca i nadzór nad pracą podwykonawców obsługujących Wspólnoty Mieszkaniowe,

      • bieżąca obsługa właścicieli we Wspólnotach Mieszkaniowych,

      • współpraca z deweloperem w zakresie koordynowania procesu usuwania wad i usterek deweloperskich,

      • regularne obchody nieruchomości,

      • raportowanie,

      • wsparcie przy prowadzeniu dokumentacji zamówień i rozliczeń Wspólnoty z

      • właścicielami, podwykonawcami, usługodawcami i dostawcami mediów

      • przygotowywanie materiałów na zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej oraz czynny udział w zebraniach

      Wymagania

      • minimum 3 lata doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami mieszkaniowych oraz budynkami w okresie dewelopperskim,

      • minimum średnie wykształcenie chętnie osoby po studiach kierunki: gospodarka przestrzenna, zarządzanie, prawo, ekonomia, geodezja,

      • dobrej znajomości pakietu office

      • zaangażowania w powierzone obowiązki;

      • odpowiedzialności i staranności

      • komunikatywności

      • Mile widziane prawojazdy kat. B

      Oferujemy

      • możliwość podjęcia pracy na podstawie umowy o prace/zlecenie lub b2b

      • pełny etat

      • pakiet medyczny

      • elastyczny czas pracy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,

      • możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy,

      • praca w ambitnym zespole

Pracodawcy w Warszawie