Polska Izba Turystyki jest największą ogólnopolską organizacją samorządu gospodarczego przemysłu turystycznego, której ponad trzydziestoletnia działalność to okres skutecznych starań o nowy kształt biznesu turystycznego w Polsce. Naszym celem jest dbanie o rozwój polskiego przemysłu turystycznego. Członkami Polskiej Izby Turystyki są między innymi najważniejsze i największe: biura podróży, agencje turystyczne, towarzystwa ubezpieczeniowe, wyższe szkoły turystyczne, znani przewoźnicy, gestorzy bazy noclegowej, atrakcji turystycznych i kulturalnych.

Oferty pracy Polska Izba Turystyki

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa Polska Izba Turystyki

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
Polska Izba Turystyki
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Wrocław
  4. Lublin

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Polska Izba Turystyki - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej

    Polska Izba Turystyki
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • tworzenie i realizacja spójnych strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
      • planowanie, redagowanie i przygotowywanie treści i materiałów informacyjno-promocyjnych wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (m. in, newsletter, media społecznościowe, serwisy www Izby, mailing, artykuły
        branżowe, ulotki)
      • przygotowywanie komunikatów i informacji prasowych
      • prowadzenie działań z zakresu PR Kryzysowego - analiza potencjalnych zagrożeń, opracowanie strategii komunikacji kryzysowej, zarządzanie wewnętrzną i zewnętrzną komunikacją kryzysową
      • współpraca i organizowanie cyklicznych spotkań z interesariuszami wewnętrznymi (zarząd, oddziały, członkowie PIT)
      • prowadzenie działań z zakresu Public Affairs i komunikacji z administracją publiczną -reprezentowanie PIT w kontaktach z instytucjami państwowymi, podmiotami związanymi z usługami turystycznymi i współpraca z nimi
      • organizacja eventów stacjonarnych i wirtualnych, wsparciem administracyjnym projektów, pozyskiwaniem funduszy na realizację zadań statutowych
      • analiza i raportowanie prowadzonych działań

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu nauk społecznych, mediów i komunikowania społeczno-kulturalnego
      • wiedza z zakresu PR i komunikacji
      • doskonała umiejętność komunikowania się w formie pisemnej i ustnej
      • rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji z otoczeniem
      • umiejętność sporządzania oficjalnych pism i dokumentów
      • znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym mediów społecznościowych
      • znajomość programów graficznych, do tworzenia i wizualizacji raportów
      • znajomość branży turystycznej i regulującej jej działania prawa
      • mile widziane doświadczenie w Public Relations/Public Affairs lub w dziale komunikacji wewnętrznej
      • biegła znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • interesującą pracę na rozwojowym stanowisku
      • dużą samodzielność i niezależność w tworzeniu kampanii i wizji promocji
      • bezpośredni kontakt z najważniejszymi graczami rynku turystycznego
      • możliwość częstych podróży i udział w konferencjach, targach
      • stabilne i atrakcyjne warunki pracy, elastyczny czas pracy
      • pracę w biurze, które znajduje się w samym sercu Warszawy



Pracodawcy w Warszawie i okolicy