Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Polska Izba Turystyki praca
Czy to Twoja firma?
Polska Izba Turystyki jest największą ogólnopolską organizacją samorządu gospodarczego przemysłu turystycznego, której ponad trzydziestoletnia działalność to okres skutecznych starań o nowy kształt biznesu turystycznego w Polsce. Naszym celem jest dbanie o rozwój polskiego przemysłu turystycznego. Członkami Polskiej Izby Turystyki są między innymi najważniejsze i największe: biura podróży, agencje turystyczne, towarzystwa ubezpieczeniowe, wyższe szkoły turystyczne, znani przewoźnicy, gestorzy bazy noclegowej, atrakcji turystycznych i kulturalnych.
Oferty pracy Polska Izba Turystyki
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Mapa Polska Izba Turystyki
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
Polska Izba Turystyki
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Wrocław
- Lublin
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Polska Izba Turystyki - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
Polska Izba Turystyki- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
tworzenie i realizacja spójnych strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
-
planowanie, redagowanie i przygotowywanie treści i materiałów informacyjno-promocyjnych wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (m. in, newsletter, media społecznościowe, serwisy www Izby, mailing, artykuły
branżowe, ulotki) -
przygotowywanie komunikatów i informacji prasowych
-
prowadzenie działań z zakresu PR Kryzysowego - analiza potencjalnych zagrożeń, opracowanie strategii komunikacji kryzysowej, zarządzanie wewnętrzną i zewnętrzną komunikacją kryzysową
-
współpraca i organizowanie cyklicznych spotkań z interesariuszami wewnętrznymi (zarząd, oddziały, członkowie PIT)
-
prowadzenie działań z zakresu Public Affairs i komunikacji z administracją publiczną -reprezentowanie PIT w kontaktach z instytucjami państwowymi, podmiotami związanymi z usługami turystycznymi i współpraca z nimi
-
organizacja eventów stacjonarnych i wirtualnych, wsparciem administracyjnym projektów, pozyskiwaniem funduszy na realizację zadań statutowych
-
analiza i raportowanie prowadzonych działań
Wymagania
-
wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu nauk społecznych, mediów i komunikowania społeczno-kulturalnego
-
wiedza z zakresu PR i komunikacji
-
doskonała umiejętność komunikowania się w formie pisemnej i ustnej
-
rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji z otoczeniem
-
umiejętność sporządzania oficjalnych pism i dokumentów
-
znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym mediów społecznościowych
-
znajomość programów graficznych, do tworzenia i wizualizacji raportów
-
znajomość branży turystycznej i regulującej jej działania prawa
-
mile widziane doświadczenie w Public Relations/Public Affairs lub w dziale komunikacji wewnętrznej
-
biegła znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
interesującą pracę na rozwojowym stanowisku
-
dużą samodzielność i niezależność w tworzeniu kampanii i wizji promocji
-
bezpośredni kontakt z najważniejszymi graczami rynku turystycznego
-
możliwość częstych podróży i udział w konferencjach, targach
-
stabilne i atrakcyjne warunki pracy, elastyczny czas pracy
-
pracę w biurze, które znajduje się w samym sercu Warszawy
-