Firma Transportowa (busy do 3,5 t.) na przewozy rzeczy 


Przedmiot działalności:


49, 41, Z, TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW


45, , , HANDEL HURTOWY I DETALICZNY POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI; NAPRAWA
POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH


33, , , NAPRAWA, KONSERWACJA I INSTALOWANIE MASZYN I URZĄDZEŃ


49, 3, , POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI


52, , , MAGAZYNOWANIE I DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT


53, , , DZIAŁALNOŚĆ POCZTOWA I KURIERSKA


77, 1, , WYNAJEM I DZIERŻAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI


Tria Transporte Sp. Z.o.O. najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Sekretarz Wrocław
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Tria Transporte Sp. Z.o.O.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Tria Transporte Sp. Z.o.O.

Adres rejestrowy

Praca Tria Transporte Sp. Z.o.O. - oferty archiwalne

  • Sekretarka - asystentka

    Tria Transporte Sp. Z.o.O.
    • Zgorzelec
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • obsługę sekretariatu, obieg korespondencji, przyjmowanie interesariuszy, odbieranie telefonów
      • wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego z koncentracją na wysoką jakość wykonywanych zadań
      • prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie
      • zajmowanie się sprawami organizacyjnymi ułatwiającymi pracę Prezesa Zarządu
      • współpraca z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi firmy
      • współpraca z firmami zewnętrznymi i monitorowanie prac wykonywanych na zlecenie Przełożonego
      • aktywności telefoniczne
      • wysyłka i odbiór wszelkiej poczty
      • ewidencjonowanie korespondencji – kontrole wpływu faktur, pism, umów
      • organizacje terminów, delegacji
      • ogólne czynności administracyjne i kontrolne
      • archiwizacja dokumentów i zapewnienie ich należytego obiegu oraz sprawowanie nadzoru nad archiwum, zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej
      • zapewnienie ciągłości funkcjonowania biura poprzez zarządzanie jego pracami oraz nadzór nad umowami
      • aktywna sprzedaż, marketing;

      Wymagania

      Oczekiwania wobec kandydatów:

      - umiejętność kompleksowej organizacji pracy biura oraz Zarządu,

      - samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,

      - zapewnienie płynnego obiegu informacji,

      - dbałość o standardy poufności informacji,

      - zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania

      - doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok

      - bardzo dobra znajomość MS Office

      - minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku

      - Znajomość języka angielskiego i rosyjskiego
      - Prawo jazdy kategorii B

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Wrocławiu i okolicy