Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Adams Group praca
Czy to Twoja firma?
Adams Group
inne zarządzanie / dyrekcja obsługa klienta / call center
Oferty pracy Adams Group
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Młodszy Koordynator Projektu Inwentaryzacji - do przyuczenia z j. Niemiecki
OMS Inventories sp. z o.o.- 14 000-18 000 zł brutto / mies.
- Niemcy
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Kierownik gospodarstwa rolnego
WIŚNIEWSKI ROMUALD- Toruń
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Kierownik zespołu ds. realizacji usług w branży przemysłowej i energetycznej
3N SOLUTIONS sp. z o.o.- 6 100-12 000 zł netto / mies. (zal. od umowy)
- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Polecana PopularnaDodana
Mapa Adams Group
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Adams Group poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Profil firmy:
Adams Group
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Wrocław
- Poznań
- Warszawa
- Kraków
- Ostrów Wielkopolski
- Katowice
- Bielsko-Biała
- Białystok
- Bydgoszcz
- Darlowo
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Adams Group - oferty archiwalne
-
Mechanik Utrzymania Ruchu
Adams Group- Ostrzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Mechanik Utrzymania Ruchu
Twój zakres obowiązków
- Ewidencjonowanie częstotliwości oraz zakresu działań w dziennikach konserwatora
- Wprowadzanie działań zapobiegawczych w celu minimalizacji awaryjności
- Naprawa maszyn i urządzeń (z zakresu mechaniki, pneumatyki)
- Naprawa lub wymiana części eksploatacyjnych przy samochodach transportowych
- Modernizowanie maszyn i urządzeń w celu poprawy ich funkcjonowania
- Przygotowywanie maszyn i urządzeń do rutynowych przeglądów, audytów
- Dokonywanie okresowej weryfikacji szczelności oraz sprawności układu sprężonego powietrza
Nasze wymagania
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Wykształcenie kierunkowe – mechanika lub pokrewne
- Doświadczenie na stanowisku mechanika min. 2 lata
- Ogólna wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn
- Orientowanie się w rysunku technicznym
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Uprawnienia spawalnicze oraz doświadczenie z automatyką przemysłową
To oferujemy
- Pełne wdrożenie do pracy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Nowoczesne hale produkcyjne
- Imprezy firmowe i integracyjne
- Ubezpieczenie grupowe
- Prezenty świąteczne
Aplikuj
-
Koordynator ds. szkoleń
Adams Group- Ostrzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Koordynator ds. szkoleń
Twój zakres obowiązków
- Planowanie i koordynacja szkoleń (opracowywanie harmonogramu szkoleń, oraz koordynacja procesu szkoleniowego w organizacji)
- Tworzenie materiałów szkoleniowych (opracowywanie i bieżąca aktualizacja materiałów szkoleniowych związanych z procesami produkcyjnymi, bezpieczeństwem pracy, obsługą maszyn oraz innymi istotnymi zagadnieniami)
- Przygotowywanie sesji szkoleniowych (organizacja i prowadzenie sesji szkoleniowych dla nowych pracowników, dostosowanych dla poszczególnych stanowisk)
- Ewaluacja i ocena szkoleń (monitorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, zbieranie opinii uczestników oraz dostosowywanie programów szkoleniowych w oparciu o informacje zwrotne)
- Współpraca z zespołem produkcyjnym (kadra managerska i pracownicy szeregowi
- Zarządzanie bazą danych (prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, monitorowanie postępów w zakresie szkoleń pracowników oraz utrzymywanie aktualnej bazy danych związanej ze szkoleniami)
- Monitorowanie trendów branżowych (śledzenie nowych trendów, technologii i najlepszych praktyk w branży meblarskiej oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych)
- Zarządzanie budżetem szkoleń (planowanie i kontrola budżetu przeznaczonego na szkolenia, optymalizacja wydatków oraz zapewnienie efektywnego wykorzystania dostępnych środków)
- Raportowanie i analiza danych (przygotowywanie raportów dotyczących efektywności szkoleń, analiza danych oraz prezentacja wyników kadrze managerskiej firmy w celu podejmowania decyzji dotyczących dalszego rozwoju systemu szkoleń)
- Przeprowadzanie egzaminów weryfikujących poziom wiedzy kandydatów oraz kwalifikujących ich do podjęcia pracy w firmie
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: psychologia, ZZL, coaching
- Minimum 2 lata doświadczenia pracy w obszarze HR / szkoleń
- Znajomość najlepszych praktyk i trendów HR
- Doświadczenie we współpracy z kadrą managerską
- Zorientowanie na realizację celów
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji
- Umiejętność funkcjonowania w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Aplikuj
-
Koordynator ds. szkoleń
Adams Group- Syców
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Koordynator ds. szkoleń
Twój zakres obowiązków
- Planowanie i koordynacja szkoleń (opracowywanie harmonogramu szkoleń, oraz koordynacja procesu szkoleniowego w organizacji)
- Tworzenie materiałów szkoleniowych (opracowywanie i bieżąca aktualizacja materiałów szkoleniowych związanych z procesami produkcyjnymi, bezpieczeństwem pracy, obsługą maszyn oraz innymi istotnymi zagadnieniami)
- Przygotowywanie sesji szkoleniowych (organizacja i prowadzenie sesji szkoleniowych dla nowych pracowników, dostosowanych dla poszczególnych stanowisk)
- Ewaluacja i ocena szkoleń (monitorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, zbieranie opinii uczestników oraz dostosowywanie programów szkoleniowych w oparciu o informacje zwrotne)
- Współpraca z zespołem produkcyjnym (kadra managerska i pracownicy szeregowi
- Zarządzanie bazą danych (prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, monitorowanie postępów w zakresie szkoleń pracowników oraz utrzymywanie aktualnej bazy danych związanej ze szkoleniami)
- Monitorowanie trendów branżowych (śledzenie nowych trendów, technologii i najlepszych praktyk w branży meblarskiej oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych)
- Zarządzanie budżetem szkoleń (planowanie i kontrola budżetu przeznaczonego na szkolenia, optymalizacja wydatków oraz zapewnienie efektywnego wykorzystania dostępnych środków)
- Raportowanie i analiza danych (przygotowywanie raportów dotyczących efektywności szkoleń, analiza danych oraz prezentacja wyników kadrze managerskiej firmy w celu podejmowania decyzji dotyczących dalszego rozwoju systemu szkoleń)
- Przeprowadzanie egzaminów weryfikujących poziom wiedzy kandydatów oraz kwalifikujących ich do podjęcia pracy w firmie
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: psychologia, ZZL, coaching
- Minimum 2 lata doświadczenia pracy w obszarze HR / szkoleń
- Znajomość najlepszych praktyk i trendów HR
- Doświadczenie we współpracy z kadrą managerską
- Zorientowanie na realizację celów
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji
- Umiejętność funkcjonowania w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Aplikuj
-
Specjalista ds. Rynku i Cen
Adams Group- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Rynku i Cen
Twój zakres obowiązków
- Zbieranie danych dotyczących trendów rynkowych i preferencji klientów w obszarze e-commerce
- Badanie zachowań konkurencji i monitorowanie ich działań
- Wykonywanie analizy SWOT w celu zrozumienia preferencji klientów, trendów rynkowych i możliwości rozwoju firmy
- Opracowywanie strategii cenowej, która uwzględnia pozycjonowanie firmy na rynku
- Prognozowanie popytu oraz ocena elastyczności cenowej
- Analiza i opracowywanie raportów i prognoz cenowych
- Opracowywanie rekomendacji do decyzji na podstawie danych
- Współpraca z innymi działami
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, ekonomią lub zarządzaniem)
- Umiejętności analityczne oraz komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie min. B2
- Znajomość Excel / Arkusze Google na poziomie zaawansowanym
- Znajomość narzędzi do analizy danych oraz zarządzania cenami
- Znajomość narzędzi do analizy zachowań klientów w tym CRM
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Aplikuj
-
Menadżer ds. Rozwoju Rynku B2B
Adams Group- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Menadżer ds. Rozwoju Rynku B2B
Twój zakres obowiązków
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dystrybutorami mebli
- Rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynkach zagranicznych oraz na rynku krajowym
- Negocjowanie warunków handlowych oraz finalizacja umów z klientami
- Analiza efektywności działań
- Śledzenie trendów i zmian na rynku meblarskim
- Wykorzystywanie narzędzi prospectingowych do identyfikacji potencjalnych klientów
- Współpraca z innymi działami w firmie
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, marketing)
- Znajomość narzędzi prospectingowych min. Sales Navigator, Clearbit (warunek konieczny)
- Doświadczenie na stanowisku menadżerskim w branży wyposażenia wnętrz min. 2 lata (warunek konieczny)
- Umiejętność pracy w systemie CRM
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Nastawienie na osiąganie celów
- Ukończenie kursu Machina B2B
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon służbowy, samochód służbowy)
- Premię uzależnioną od wyników
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Aplikuj
-
Specjalista ds. Rynku i Cen
Adams Group- Kalisz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Rynku i Cen
Twój zakres obowiązków
- Zbieranie danych dotyczących trendów rynkowych i preferencji klientów w obszarze e-commerce
- Badanie zachowań konkurencji i monitorowanie ich działań
- Wykonywanie analizy SWOT w celu zrozumienia preferencji klientów, trendów rynkowych i możliwości rozwoju firmy
- Opracowywanie strategii cenowej, która uwzględnia pozycjonowanie firmy na rynku
- Prognozowanie popytu oraz ocena elastyczności cenowej
- Analiza i opracowywanie raportów i prognoz cenowych
- Opracowywanie rekomendacji do decyzji na podstawie danych
- Współpraca z innymi działami
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, ekonomią lub zarządzaniem)
- Umiejętności analityczne oraz komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie min. B2
- Znajomość Excel / Arkusze Google na poziomie zaawansowanym
- Znajomość narzędzi do analizy danych oraz zarządzania cenami
- Znajomość narzędzi do analizy zachowań klientów w tym CRM
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Aplikuj
-
Specjalista ds. Rynku i Cen
Adams Group- Ostrów Wielkopolski
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Rynku i Cen
Twój zakres obowiązków
- Zbieranie danych dotyczących trendów rynkowych i preferencji klientów w obszarze e-commerce
- Badanie zachowań konkurencji i monitorowanie ich działań
- Wykonywanie analizy SWOT w celu zrozumienia preferencji klientów, trendów rynkowych i możliwości rozwoju firmy
- Opracowywanie strategii cenowej, która uwzględnia pozycjonowanie firmy na rynku
- Prognozowanie popytu oraz ocena elastyczności cenowej
- Analiza i opracowywanie raportów i prognoz cenowych
- Opracowywanie rekomendacji do decyzji na podstawie danych
- Współpraca z innymi działami
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, ekonomią lub zarządzaniem)
- Umiejętności analityczne oraz komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie min. B2
- Znajomość Excel / Arkusze Google na poziomie zaawansowanym
- Znajomość narzędzi do analizy danych oraz zarządzania cenami
- Znajomość narzędzi do analizy zachowań klientów w tym CRM
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Aplikuj
-
Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców
Adams Group- Kępno
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Wdrażanie nowych kierowców do pracy i zaznajomienie z procedurami firmy
- Nadzór pracy w okresie próbnym i weryfikacja umiejętności
- Koordynacja harmonogramu dostaw i utrzymanie komunikacji z zespołem kierowców
- Organizacja dokumentacji i protokołów w zakresie wyposażenia stanowiska pracy
- Dbałość o wizerunek kierowcy zgodny ze standardami wewnętrznymi organizacji
- Raportowanie do kierownika w zakresie jakości pracy kierowcy
- Stały kontakt z kierowcami i innymi działami firmy
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku nie krótsze niż 1 rok
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu TSL
- Wiedza z dziedziny transportu, pracy kierowcy
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie
To oferujemy
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców
Aplikuj
-
Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców
Adams Group- Oleśnica
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Wdrażanie nowych kierowców do pracy i zaznajomienie z procedurami firmy
- Nadzór pracy w okresie próbnym i weryfikacja umiejętności
- Koordynacja harmonogramu dostaw i utrzymanie komunikacji z zespołem kierowców
- Organizacja dokumentacji i protokołów w zakresie wyposażenia stanowiska pracy
- Dbałość o wizerunek kierowcy zgodny ze standardami wewnętrznymi organizacji
- Raportowanie do kierownika w zakresie jakości pracy kierowcy
- Stały kontakt z kierowcami i innymi działami firmy
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku nie krótsze niż 1 rok
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu TSL
- Wiedza z dziedziny transportu, pracy kierowcy
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie
To oferujemy
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców
Aplikuj
-
Specjalista ds. Floty Samochodowej
Adams Group- Kępno
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdów floty samochodowej (auta osobowe, dostawcze)
- Planowanie i organizacja serwisów gwarancyjnych, przeglądów technicznych i kontrola realizacji zleceń oraz napraw pojazdów
- Koordynacja zakupu i zamawiania części zgodnie z zapotrzebowaniem
- Wprowadzenie do użytkowania nowych pojazdów floty samochodowej
- Organizacja dodatkowego wyposażenia
- Monitorowanie stanów magazynowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- Komunikacja z kierowcami w celu zgłaszania usterek i planowania prac utrzymania ruchu
- Organizacja pomocy w przypadku zdarzeń losowych, kolizji drogowych, awarii, zapewnienie aut zastępczych
- Przekazywanie pojazdów do użytkowania kierowcom oraz odbiór pojazdów od kierowców zgodnie z procedurą
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku nie krótsze niż 1 rok
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu TSL
- Wiedza z dziedziny transportu - eksploatacja pojazdów, rynek części zamiennych
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Specjalista ds. Floty Samochodowej
Aplikuj
-
Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców
Adams Group- Ostrzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Wdrażanie nowych kierowców do pracy i zaznajomienie z procedurami firmy
- Nadzór pracy w okresie próbnym i weryfikacja umiejętności
- Koordynacja harmonogramu dostaw i utrzymanie komunikacji z zespołem kierowców
- Organizacja dokumentacji i protokołów w zakresie wyposażenia stanowiska pracy
- Dbałość o wizerunek kierowcy zgodny ze standardami wewnętrznymi organizacji
- Raportowanie do kierownika w zakresie jakości pracy kierowcy
- Stały kontakt z kierowcami i innymi działami firmy
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku nie krótsze niż 1 rok
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu TSL
- Wiedza z dziedziny transportu, pracy kierowcy
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie
To oferujemy
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców
Aplikuj
-
Specjalista ds. Floty Samochodowej
Adams Group- Oleśnica
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdów floty samochodowej (auta osobowe, dostawcze)
- Planowanie i organizacja serwisów gwarancyjnych, przeglądów technicznych i kontrola realizacji zleceń oraz napraw pojazdów
- Koordynacja zakupu i zamawiania części zgodnie z zapotrzebowaniem
- Wprowadzenie do użytkowania nowych pojazdów floty samochodowej
- Organizacja dodatkowego wyposażenia
- Monitorowanie stanów magazynowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- Komunikacja z kierowcami w celu zgłaszania usterek i planowania prac utrzymania ruchu
- Organizacja pomocy w przypadku zdarzeń losowych, kolizji drogowych, awarii, zapewnienie aut zastępczych
- Przekazywanie pojazdów do użytkowania kierowcom oraz odbiór pojazdów od kierowców zgodnie z procedurą
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku nie krótsze niż 1 rok
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu TSL
- Wiedza z dziedziny transportu - eksploatacja pojazdów, rynek części zamiennych
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Specjalista ds. Floty Samochodowej
Aplikuj
-
Młodszy Specjalista ds. Marketingu z j.niemieckim
Adams Group- Kępno
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie treści marketingowych w języku niemieckim
- Tworzenie planu publikacji i dystrybucji treści
- Research i analiza słów kluczowych
- Tworzenie analiz na potrzeby działu Marketingu
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego to podstawa na tym stanowisku
- Umiejętność tworzenia treści tzw. lekkie pióro,
- Chęć rozwoju w obszarze marketingu E-commerce
- Wysoka kultura osobista, proaktywna i otwarta postawa
- Kreatywność, otwartość, elastyczność
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Aplikuj
-
Młodszy Specjalista ds. Marketingu z j.niemieckim
Adams Group- Ostrów Wielkopolski
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie treści marketingowych w języku niemieckim
- Tworzenie planu publikacji i dystrybucji treści
- Research i analiza słów kluczowych
- Tworzenie analiz na potrzeby działu Marketingu
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego to podstawa na tym stanowisku
- Umiejętność tworzenia treści tzw. lekkie pióro,
- Chęć rozwoju w obszarze marketingu E-commerce
- Wysoka kultura osobista, proaktywna i otwarta postawa
- Kreatywność, otwartość, elastyczność
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Aplikuj
-
Młodszy Specjalista ds. Marketingu z j.niemieckim
Adams Group- Ostrzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie treści marketingowych w języku niemieckim
- Tworzenie planu publikacji i dystrybucji treści
- Research i analiza słów kluczowych
- Tworzenie analiz na potrzeby działu Marketingu
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego to podstawa na tym stanowisku
- Umiejętność tworzenia treści tzw. lekkie pióro,
- Chęć rozwoju w obszarze marketingu E-commerce
- Wysoka kultura osobista, proaktywna i otwarta postawa
- Kreatywność, otwartość, elastyczność
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Aplikuj
-
Lider Produkcji - Lider Działu Wyklejania
Adams Group- Ostrzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Planowanie, koordynacja i nadzór nad pracą podległego zespołu produkcyjnego
- Kontrolowanie realizacji dziennego planu produkcyjnego
- Zarządzanie podległym obszarem w celu zapewnienia ciągłości produkcji
- Rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych
- Sporządzanie raportów produkcyjnych
Nasze wymagania
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem produkcyjnym min. 2 lata
- Rozwinięte zdolności organizacyjne, umiejętność planowania pracy własnej oraz zespołu
- Proaktywna postawa i zaangażowanie
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność zarządzania podległym zespołem, szczególnie motywowanie i egzekwowanie
To oferujemy
- Komfortowe warunki pracy - nowoczesne hale produkcyjne
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Imprezy firmowe i integracyjne
- Ubezpieczenie grupowe
- Prezenty świąteczne
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Aplikuj
-
Kierownik Działu IT
Adams Group- Kalisz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technologie, których używamy
System operacyjny
- Windows
Twój zakres obowiązków
- Opracowanie i wdrożenie polityki zarządzania infrastrukturą IT, urządzeniami mobilnymi, bezpieczeństwem IT
- Pełny nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów, oprogramowania i sieci komputerowej
- Zarządzanie systemem ticketowym
- Zarządzanie dostawcami usług teleinformatycznych
- Rozwój aplikacji firmowej Adams Group
- Inicjowanie nowych projektów oraz zarządzanie i koordynacja obecnie funkcjonujących
- Ustalanie priorytetów pojawiających się problemów w oparciu o ich wagę i wpływ na firmę
- Prowadzenie rutynowych audytów zasobów i procesów IT
- Zarządzanie zespołem IT
- Śledzenie trendów rynkowych, nowych technologii i rozwiązań, które mogą przynieść korzyści organizacji
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obszarze IT - minimum 5 lat (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym)
- Wykształcenie wyższe - mile widziane kierunkowe
- Znajomość platformy no-code (Bubble.io) oraz systemów ticketowych
- Praktyczna znajomość systemów ERP (Comarch Optima)
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Znajomość aktualnych trendów technologicznych w obszarze IT
- Umiejętność pracy w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
- Możliwość pracy w trybie Home Office - 1 dzień w tygodniu
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Aplikuj
-
Kierownik Działu IT
Adams Group- Ostrów Wielkopolski
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technologie, których używamy
System operacyjny
- Windows
Twój zakres obowiązków
- Opracowanie i wdrożenie polityki zarządzania infrastrukturą IT, urządzeniami mobilnymi, bezpieczeństwem IT
- Pełny nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów, oprogramowania i sieci komputerowej
- Zarządzanie systemem ticketowym
- Zarządzanie dostawcami usług teleinformatycznych
- Rozwój aplikacji firmowej Adams Group
- Inicjowanie nowych projektów oraz zarządzanie i koordynacja obecnie funkcjonujących
- Ustalanie priorytetów pojawiających się problemów w oparciu o ich wagę i wpływ na firmę
- Prowadzenie rutynowych audytów zasobów i procesów IT
- Zarządzanie zespołem IT
- Śledzenie trendów rynkowych, nowych technologii i rozwiązań, które mogą przynieść korzyści organizacji
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obszarze IT - minimum 5 lat (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym)
- Wykształcenie wyższe - mile widziane kierunkowe
- Znajomość platformy no-code (Bubble.io) oraz systemów ticketowych
- Praktyczna znajomość systemów ERP (Comarch Optima)
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Znajomość aktualnych trendów technologicznych w obszarze IT
- Umiejętność pracy w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
- Możliwość pracy w trybie Home Office - 1 dzień w tygodniu
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Aplikuj
-
Kierownik Działu IT
Adams Group- Oleśnica
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technologie, których używamy
System operacyjny
- Windows
Twój zakres obowiązków
- Opracowanie i wdrożenie polityki zarządzania infrastrukturą IT, urządzeniami mobilnymi, bezpieczeństwem IT
- Pełny nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów, oprogramowania i sieci komputerowej
- Zarządzanie systemem ticketowym
- Zarządzanie dostawcami usług teleinformatycznych
- Rozwój aplikacji firmowej Adams Group
- Inicjowanie nowych projektów oraz zarządzanie i koordynacja obecnie funkcjonujących
- Ustalanie priorytetów pojawiających się problemów w oparciu o ich wagę i wpływ na firmę
- Prowadzenie rutynowych audytów zasobów i procesów IT
- Zarządzanie zespołem IT
- Śledzenie trendów rynkowych, nowych technologii i rozwiązań, które mogą przynieść korzyści organizacji
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obszarze IT - minimum 5 lat (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym)
- Wykształcenie wyższe - mile widziane kierunkowe
- Znajomość platformy no-code (Bubble.io) oraz systemów ticketowych
- Praktyczna znajomość systemów ERP (Comarch Optima)
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Znajomość aktualnych trendów technologicznych w obszarze IT
- Umiejętność pracy w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
- Możliwość pracy w trybie Home Office - 1 dzień w tygodniu
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Aplikuj
-
Kierownik działu Personalnego
Adams Group- Oleśnica
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Opracowanie i wdrożenie strategii Personalnej zgodnej z celami biznesowymi organizacji
- Inicjowanie nowych i doskonalenie istniejących procesów oraz procedur HR (rekrutacja, onboarding, systemy motywacyjne i premiowe, ocena okresowa, programy rozwojowe)
- Udział w tworzeniu optymalnej polityki wynagrodzeń (budowa siatek płac, systemy premiowe)
- Współtworzenie siatki benefitów
- Współtworzenie strategii wew. i zew. komunikacji budującej markę Adams Group, nadzór nad realizacją strategii
- Wsparcie kadry zarządzającej w realizacji polityki personalnej
- Opracowanie budżetu działu Personalnego oraz monitorowanie jego realizacji
- Zarządzanie zespołem HR ds. Wsparcia Biznesu (rekrutacja, motywowanie, egzekwowanie, rozwój, ocena)
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: psychologia, ZZL, socjologia
- Minimum 3 lata doświadczenia pracy w obszarze HR
- Znajomość najlepszych praktyk i trendów HR
- Doświadczenie we współpracy z kadrą managerską wyższego szczebla
- Predyspozycje do zarządzania zespołem
- Zorientowanie na realizację celów
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji
- Umiejętność funkcjonowania w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
- Dofinansowania w ramach ZFŚS
- Ubezpieczenie grupowe
- Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
- Możliwość pracy w trybie Home Office - 1 dzień w tygodniu
- Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Adams Group
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.
Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.
Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.
Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie
Aplikuj