APILO Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy firmy APILO Sp. z o.o.

Archiwalne ogłoszenia o pracę

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Czujesz się dobrze w środowisku IT i równocześnie lubisz kontakt z klientem? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Właśnie szukamy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta



      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie firmy
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to właśnie z Tobą podpiszemy umowę

      Zakres obowiązków

      Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?

      • Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon
      • Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!)
      • Rozpoznawanie potrzeb klienta
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu - w tym możliwość realnego udziału w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      Co jest dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?

      • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z klientem
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Zdolność do analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B1

      Zapewniamy niezbędne szkolenia, przyuczające do wykonywania pracy.


      Jeśli posiadasz te umiejętności, a do tego potrafisz słuchać innych i z łatwością przychodzi Ci porozumiewanie się poprzez różne kanały komunikacji - czekamy na Twoją aplikację! Docenimy również talent do rozwiązywania problemów - jeśli to Twoja mocna cecha, koniecznie daj nam o tym znać.


      Co jest dla nas dodatkowo mile widziane?

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Karta MultiSport (po okresie próbnym)
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz (po okresie próbnym)
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Czujesz się dobrze w środowisku IT i równocześnie lubisz kontakt z klientem? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Właśnie szukamy osoby na stanowisko: Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. obsługi klienta do naszego rozwijającego się zespołu!



      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie firmy
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to właśnie z Tobą podpiszemy umowę

      Zakres obowiązków

      Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?

      • Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon
      • Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!)
      • Rozpoznawanie potrzeb klienta
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu - w tym możliwość realnego udziału w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      Co jest dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?

      • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z klientem
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Zdolność do analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B1


      Jeśli posiadasz te umiejętności, a do tego potrafisz słuchać innych i z łatwością przychodzi Ci porozumiewanie się poprzez różne kanały komunikacji - czekamy na Twoją aplikację! Docenimy również talent do rozwiązywania problemów - jeśli to Twoja mocna cecha, koniecznie daj nam o tym znać.


      Co jest dla nas dodatkowo mile widziane?

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Karta MultiSport (po okresie próbnym)
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz (po okresie próbnym)
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Młodszy Specjalista ds. wsparcia technicznego

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty / Specjalistki ds. obsługi klienta do działu Customer Success.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B1

      Mile widziane:

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Czujesz się dobrze w środowisku IT i równocześnie lubisz kontakt z klientem? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Właśnie szukamy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta do naszego rozwijającego się zespołu!



      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie firmy
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to właśnie z Tobą podpiszemy umowę

      Zakres obowiązków

      Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?

      • Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon
      • Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!)
      • Rozpoznawanie potrzeb klienta
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu - w tym możliwość realnego udziału w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      Co jest dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?

      • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z klientem
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Zdolność do analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B1


      Jeśli posiadasz te umiejętności, a do tego potrafisz słuchać innych i z łatwością przychodzi Ci porozumiewanie się poprzez różne kanały komunikacji - czekamy na Twoją aplikację! Docenimy również talent do rozwiązywania problemów - jeśli to Twoja mocna cecha, koniecznie daj nam o tym znać.


      Co jest dla nas dodatkowo mile widziane?

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Karta MultiSport (po okresie próbnym)
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz (po okresie próbnym)
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Junior Content Specialist

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Właśnie szukamy osoby na stanowisko Junior Content Specialist do naszego rozwijającego się zespołu!



      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie firmy
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?


      • Pisaniem tekstów branżowych - postów blogowych, treści na stronę www (wraz z rozwijaniem się w firmie również profesjonalnych artykułów)
      • Redagowaniem i sprawdzaniem tekstów
      • Dodawaniem treści na stronę www z wykorzystaniem CMS WordPress
      • Wspomaganiem działu marketingu w zakresie dostarczania atrakcyjnych treści do bieżących działań
      • Optymalizacją treści pod kątem SEO
      • Pozyskiwaniem opinii i rekomendacji od klientów Apilo
      • Kreowaniem pozytywnego wizerunku marki w Internecie

      Technologie i narzędzia - z czym będziesz pracować?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Narzędzia marketingowe - GetResponse, Canva, Miro
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      Poszukujemy osoby na stanowisko juniorskie, wielu rzeczy Cię nauczymy. Jakie cechy będą dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?


      • Umiejętność poprawnego przygotowywania i redagowania tekstów w języku polskim – warunek konieczny.
      • Znajomość podstawowych zasad optymalizacji treści pod kątem SEO - również niezbędne.
      • Zainteresowanie obszarem marketingu - dla nas kluczowe jest to, aby praca była Twoją zajawką, sprawiała Ci przyjemność i dawała satysfakację.
      • Znajomość trendów w obszarze e-marketingu - pracujemy nad innowacyjnym produktem z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.
      • Kreatywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów - branża IT jest naprawdę dynamiczna, nasz projekt nie należy do wyjątków.
      • Umiejętność skutecznej komunikacji - ludzie ze sobą rozmawiają, nasz brand też wysyła różne komunikaty.
      • Operatywność, dobra organizacja - projekty są różne, czasem do każdego trzeba podejść trochę inaczej.
      • Wiedza w zakresu narzędzi PR oraz Marketing-mix - to solidna podstawa do wszystkich powyższych działań.

      Co potraktujemy jako mile widziane?


      • Język angielski na poziomie B2 - pozwalący na komunikację w mowie i piśmie
      • Doświadczenie w pracy - jako copywriter
      • Podstawowa znajomość mechanizmów marketing automation
      • Podstawowa znajomość CMS WordPress
      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon

      Pracę będziesz wykonywać z naszego biura znajdującego się w Kozach: na granicy Bielsko-Biała / Kozy (ul. Tęczowa 2b, Kozy).

      Oferujemy

      • Umowa o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Karta MultiSport (po okresie próbnym)
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz (po okresie próbnym)
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w konferencjach, warsztatach i spotkaniach (e-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Marketing Specialist

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Właśnie szukamy osoby na stanowisko Marketing Specialist do naszego rozwijającego się zespołu!



      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie firmy
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?

      • Koordynowaniem działań związanych z prowadzeniem kampanii marketingowych
      • Zarządzaniem projektami marketingowymi
      • Rozwijaniem działań marketingowych z partnerami Apilo - marketplace, firmy kurierskie, etc.
      • Wspieraniem Działu BOK w dostarczaniu materiałów handlowych i wspierających dla klientów
      • Kreowaniem pozytywnego wizerunku marki w Internecie

      Technologie i narzędzia - z czym będziesz pracować?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Narzędzia marketingowe - GetResponse, Canva, Miro
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      Jakie cechy będą dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?


      • Zainteresowanie obszarem marketingu - dla nas kluczowe jest to, aby praca była Twoją zajawką, sprawiała Ci przyjemność i dawała satysfakację.
      • Znajomość trendów w obszarze e-marketingu - pracujemy nad innowacyjnym produktem z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.
      • Kreatywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów - branża IT jest naprawdę dynamiczna, nasz projekt nie należy do wyjątków.
      • Umiejętność skutecznej komunikacji - ludzie ze sobą rozmawiają, nasz brand też wysyła różne komunikaty.
      • Operatywność, dobra organizacja - projekty są różne, czasem do każdego trzeba podejść trochę inaczej.
      • Wiedza w zakresu narzędzi PR oraz Marketing-mix - to solidna podstawa do wszystkego, co powyżej.

      Co potraktujemy jako mile widziane?


      • Język angielski na poziomie B2 - pozwalący na komunikację w mowie i piśmie
      • Podstawowa znajomość mechanizmów marketing automation
      • Znajomość CMS WordPress
      • Znajomość narzędzi do automatyzacji marketingu
      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon

      Pracę będziesz wykonywać z naszego biura znajdującego się w Kozach: na granicy Bielsko-Biała / Kozy (ul. Tęczowa 2b, Kozy).

      Oferujemy

      • Umowa o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Karta MultiSport (po okresie próbnym)
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz (po okresie próbnym)
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania w biznesach e-commerce Klientów.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Doświadczenie w pracy z Klientem
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B2

      Mile widziane:

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Karta Multisport
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Specjalista ds. e-commerce

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty ds. e-commerce do naszego zespołu.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Doświadczenie w pracy z Klientem
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B1

      Mile widziane:

      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Karta Multisport
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty ds. wsparcia technicznego do działu Customer Support.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon

      • Minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Doświadczenie w pracy z Klientem
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B1

      Mile widziane:

      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Kartę sportową MultiSport
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania w biznesach e-commerce Klientów.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Doświadczenie w pracy z Klientem
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B2

      Mile widziane:

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty ds. obsługi klienta do działu Customer Success.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Doświadczenie w pracy z Klientem
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B1

      Mile widziane:

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty ds. obsługi klienta do działu Customer Success.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Doświadczenie w pracy z Klientem
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B1

      Mile widziane:

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Młodszy Specjalista ds. wsparcia technicznego

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty ds. obsługi klienta do działu Customer Success.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Doświadczenie w pracy z Klientem
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B1

      Mile widziane:

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania w biznesach e-commerce Klientów.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Doświadczenie w pracy z Klientem
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B2

      Mile widziane:

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Developer PHP Symfony (Mid, Senior)

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Etapy rekrutacji:

      1. Analiza CV
      2. Spotkanie - rozmowa kwalifkacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      3. Zadanie praktyczne

      Zakres obowiązków

      Kochasz klimat środowiska IT -> Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Developera PHP Symfony, który pomoże nam ogarnąć między innymi:


      • Rozwój i utrzymanie platformy Apilo.com
      • Testowanie aplikacji
      • Budowę zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi

      Wymagania

      • Doświadczenie 4-5 lat jako programista PHP w projektach komercyjnych
      • Dobra znajomość PHP >= 7.0 i OOP
      • Znajomość Framework Symfony 4/5
      • Znajomość narzędzi i technologii wersjonowania kodu: GIT
      • Znajomości środowiska Continuous Delivery
      • Znajomość testów jednostkowych (Codeception / PHPUnit)

      Mile widziane będą:


      • Doświadczenie w pracy nad projektami e-commerce i usługami SAAS
      • Znajomość Web Services (REST API / JSON, SOAP)
      • Praca na dużej skali projektów
      • Znajomość metodologii Agile

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?


      • Stack – PHP 7.3+, Symfony
      • Docker
      • Google Cloud Platform
      • Redis / Pub/Sub
      • IDE – PhpStorm
      • Wersjonowanie kodu – Git / Bitbucket
      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Oferujemy

      • Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa (3 dni z biura, 2 dni z domu), praca zdalna (2-3 dni w miesiacu praca z biura)
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych
  • Specjalista ds. marketingu / Marketing Specialist

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Właśnie szukamy Specjalisty ds. marketingu / Marketing Specialist do naszego rozwijającego się zespołu!



      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?


      • Budowaniem i rozwijaniem współpracy partnerskiej
      • Rozwijaniem działań związanych z realizacją webinarów / warsztatów on-line
      • Będziesz wsparciem BOK / CS przy tworzeniu filmów i materiałów instruktażowych
      • Koordynowaniem i realizacją akcji marketingowych
      • Budowaniem współpracy z portalami, poszukiwaniem miejsc do wyeksponowania marki Apilo w sieci
      • Kreowaniem pozytywnego wizerunku marki w Internecie

      Technologie i narzędzia - z czym będziesz pracować?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Narzędzia marketingowe - GetResponse, Canva, Miro, Senuto
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      Jakie cechy będą dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?


      • Zainteresowanie obszarem marketingu - dla nas najważniejsze jest to, żebyś lubił swoją pracę i przychodził do niej z zajawką.
      • Znajomość trendów w obszarze e-marketingu - pracujemy nad nowoczesnym produktem z nowoczesnymi narzędziami.
      • Kreatywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów - branża IT jest naprawdę dynamiczna, nasz projekt nie należy do wyjątków.
      • Duża samodzielność i umiejętność zarządzania swoim czasem pracy - każdy z członków naszego zespołu jest odpowiedzialny za konkretny obszar działań marketingowych.
      • Biegłość w obsłudze komputera - to będzie Twoje podstawowe narzędzie pracy.
      • Umiejętność skutecznej komunikacji - ludzie ze sobą rozmawiają, nasz brand też wysyła różne komunikaty.
      • Operatywność, dobra organizacja - projekty są różne, czasem do każdego trzeba podejść trochę inaczej.
      • Język angielski pozwalący na komunikację w mowie i piśmie - współracujemy z wieloma zagranicznymi podmiotami.
      • Wiedza z zakresu narzędzi PR oraz Marketing-mix - to solidna podstawa do wszystkich powyższych działań.

      Co potraktujemy jako mile widziane?


      • Doświadczenie w pracy na stanowiskach marketingowych
      • Umiejętność pracy przed kamerą, przydatna w organizacjach webinarów oraz przy spotkaniach on-line
      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Znajomość języka niemieckiego
      • Podstawowa znajomość machnizmów marketing automation
      • Podstawowa znajomość CMS WordPress

      Pracę będziesz wykonywać z naszego biura znajdującego się w Kozach: na granicy Bielsko-Biała / Kozy.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integrację z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania w biznesach e-commerce Klientów.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Doświadczenie w pracy z Klientem
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B2

      Mile widziane:

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • QA Engineer/ Tester oprogramowania (Mid, Regular)

    APILO Sp. z o.o.
    • 7 000-12 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Etapy rekrutacji:

      1. Analiza CV
      2. Spotkanie - rozmowa kwalifkacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      3. Zadanie praktyczne

      Zakres obowiązków

      Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za współtworzenie platformy Apilo.com:

      • Przeprowadzanie testów manualnych systemu E-commerce
      • Automatyzacja testów aplikacji
      • Rozwój środowiska testów automatycznych

      Wymagania

      • Znajomości zagadnień testerskich na poziomie ISTQB Foundations level (projektowanie testów, raportowanie defektów)
      • znajomości technologii REST API i dowolnego narzędzia do komunikacji REST (np. Postman)
      • doświadczenie w testach webowych
      • znajmość narzędzii do testowania Cypress
      • podstaw w tematyce bezpieczeństwa aplikacji webowych
      • znajomość systemów kontroli wersji kodu Git

      Oferujemy

      • Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa (3 dni z biura, 2 dni z domu), praca zdalna (2-3 dni w miesiacy praca z biura)
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych
  • Junior Marketing Specialist

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Właśnie szukamy Junior Marketing Specialist do naszego rozwijającego się zespołu!



      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?


      • Budowaniem i rozwijaniem współpracy partnerskiej
      • Rozwijaniem działań związanych z realizacją webinarów / warsztatów on-line
      • Będziesz wsparciem BOK / CS przy tworzeniu filmów i materiałów instruktażowych
      • Koordynowaniem i realizacją akcji marketingowych
      • Budowaniem współpracy z portalami, poszukiwaniem miejsc do wyeksponowania marki Apilo w sieci
      • Kreowaniem pozytywnego wizerunku marki w Internecie

      Technologie i narzędzia - z czym będziesz pracować?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Narzędzia marketingowe - GetResponse, Canva, Miro, Senuto
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      Poszukujemy osoby na stanowisko juniorskie, wielu rzeczy Cię nauczymy. Jakie cechy będą dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?


      • Zainteresowanie obszarem marketingu - dla nas najważniejsze jest to, żebyś lubił swoją pracę i przychodził do niej z zajawką.
      • Znajomość trendów w obszarze e-marketingu - pracujemy nad nowoczesnym produktem z nowoczesnymi narzędziami.
      • Kreatywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów - branża IT jest naprawdę dynamiczna, nasz projekt nie należy do wyjątków.
      • Biegłość w obsłudze komputera - to będzie Twoje podstawowe narzędzie pracy.
      • Umiejętność skutecznej komunikacji - ludzie ze sobą rozmawiają, nasz brand też wysyła różne komunikaty.
      • Operatywność, dobra organizacja - projekty są różne, czasem do każdego trzeba podejść trochę inaczej.
      • Język angielski pozwalący na komunikację w mowie i piśmie - współracujemy z wieloma zagranicznymi podmiotami.
      • Wiedza w zakresu narzędzi PR oraz Marketing-mix - to solidna podstawa do wszystkich powyższych działań.

      Co potraktujemy jako mile widziane?


      • Znajomość języka niemieckiego
      • Podstawowa znajomość machnizmów marketing automation
      • Podstawowa znajomość CMS WordPress
      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon

      Pracę będziesz wykonywać z naszego biura znajdującego się w Kozach: na granicy Bielsko-Biała / Kozy.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integrację z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

    APILO Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Kochasz klimat środowiska IT? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


      Szukamy Specjalisty ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania w biznesach e-commerce Klientów.




      Jak będzie przebiegać rekrutacja?


      • Przeanalizujemy zebrane CV
      • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
      • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę

      Zakres obowiązków

      • Obsługa chat, mail i połączeń telefonicznych
      • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie konfiguracji systemu Apilo i problemów technicznych
      • Rozpoznawanie potrzeb Klientów
      • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
      • Współpraca z resztą zespołu i udział w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania.

      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
      • Komunikacja – Slack, Google Meet

      Wymagania

      • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
      • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
      • Umiejętność analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
      • Doświadczenie w pracy z Klientem
      • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
      • Umiejętność skutecznej komunikacji
      • Operatywność, dobra organizacja
      • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
      • Język angielski B2

      Mile widziane:

      • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
      • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
      • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
      • Zainteresowanie nowymi technologiami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
      • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
      • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
      • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
      • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
      • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
      • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕