Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ONE House Sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy ONE House, kreatywnym sercem Warszawy, które od dziesięciu lat pulsuje w rytmie najnowszych trendów w reklamie. Nasza historia to opowieść o pasji, innowacji i nieustannym dążeniu do doskonałości. Rozpoczęła się w 2013 roku, a momentem przełomowym okazał się rok 2017, kiedy to zostaliśmy wyróżnieni prestiżowym tytułem Premier Partnera Google. To wyróżnienie nie tylko potwierdziło jakość naszych kampanii reklamowych, ale także umocniło naszą pozycję w czołówce agencji partnerskich Google.
Z dumą tworzymy strategie marketingowe, które przekładają się na realne sukcesy naszych klientów. Nasze specjalizacje to szerokie spektrum usług, które obejmują strategię komunikacji, employer branding, badania i analizy rynku, koncepty kreatywne, trade marketing, a także produkcję materiałów ATL i BTL. Jesteśmy także ekspertami w dziedzinie digitalu i interaktywności, shopper marketingu, planowania i zakupu mediów, obsługi mediów społecznościowych, programmatic, szkoleń, audytu mediowego oraz content marketingu.
Nasza firma to zespół od 51 do 200 utalentowanych profesjonalistów, którzy każdego dnia wkładają całe swoje serce w to, co robią. Jesteśmy zespołem, który ceni sobie nieustanną naukę i zaawansowane strategie, co jest naszym kluczem do sukcesu. To właśnie nasze zaangażowanie w rozwój i innowacje zaowocowało uzyskaniem certyfikatu Friendly Workplace® 2023, co świadczy o naszym zaangażowaniu w tworzenie przyjaznego miejsca pracy.
W ONE House wierzymy, że reklama to coś więcej niż tylko promocja produktów czy usług. To sztuka opowiadania historii, która łączy ludzi i buduje silne relacje. Dzięki naszym umiejętnościom i doświadczeniu pomagamy markom wyróżnić się na rynku i osiągać ich cele biznesowe.
Zapraszamy do świata ONE House, gdzie każda marka znajdzie dla siebie miejsce i głos, a każda kampania reklamowa staje się efektywnym narzędziem do osiągania sukcesów. Razem możemy tworzyć historie, które nie tylko zostaną zapamiętane, ale także przyniosą wymierne korzyści.
Ekonomista Warszawa Specjalista ds. marketingu Warszawa Specjalista ds. e-commerce Warszawa Trener, Szkoleniowiec Warszawa Specjalista ds. HR Warszawa
księgowość / ekonomia media / pr / reklama / marketing internet / e-commerce / nowe media edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia hr / kadry
Oferty pracy ONE House Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Praca ONE House Sp. z o.o.
Mapa ONE House Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
ONE House Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
ONE House Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Pruszków
Data aktualizacji: 01.07.2024
Praca ONE House Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Office Assistant
ONE House Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Office Assistant
Twój zakres obowiązków
- obsługa recepcji i kompleksowa administracja biura
- nadzór i planowanie terminowych zamówień artykułów biurowych i spożywczych
- prowadzenie ewidencji sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych
- zarządzanie kalendarzem spotkań oraz przyjmowanie gości
- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja do odpowiednich odbiorców
- dbanie o utrzymanie porządku w biurze i dobry wizerunek firmy
- nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie
- organizacja oraz koordynacja wydarzeń w ramach Grupy: szkolenia, eventy firmowe, itp.
- przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji, materiałów według potrzeb Grupy
- wsparcie w bieżących działaniach administracyjnych wszystkich spółek w Grupie
Nasze wymagania
- jesteś osobą na początku swojej ścieżki zawodowej
- jesteś studentem/studentką studiów zaocznych
- obsługa pakietu Microsoft Office nie jest Ci obca, potrafisz tworzyć proste formuły w Excelu
- posługujesz się językiem angielskim minimum w stopniu komunikatywnym
- czujesz się jak ryba w wodzie w bezpośrednim kontakcie z innymi
- jesteś osobą otwartą, zaangażowaną i odpowiedzialną za powierzone zadania
- potrafisz samodzielnie efektywnie zarządzić swoim czasem, multitasking nie jest Ci obcy
- jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
To oferujemy
- formę zatrudnienia w oparciu o umowę zlecenie. Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem
- pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier
- wsparcie całego zespołu, nie tylko podczas onboardingu
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób
- elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,
- pakiet prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Analiza CV
- Spotkanie online
- II etap to rozmowa w biurze
- Podjęcie decyzji
Aplikuj
-
Media Assitance
ONE House Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Media Assitance
Twój zakres obowiązków
- zdobywanie cennego doświadczenia poprzez wsparcie działu mediowego przy planowaniu, zakupie i realizacji kampanii telewizyjnych i Video Online
- nabywanie umiejętności posługiwania się narzędziami marketingowymi
- wsparcie oraz nauka w przygotowywaniu analiz danych telewizyjnych, wydatków mediowych oraz proponowaniu rekomendacji mediowych
- zdobywaniu wiedzy z zakresu analizy grup docelowych
- stałe poszerzanie wiedzy o trendach reklamowych
- współpraca z zespołami wewnętrznymi
- przygotowywanie raportów (Excel) i prezentacji (Power Point)
Nasze wymagania
- pełna dyspozycyjność przez 5 dni w tygodniu
- zainteresowanie rynkiem mediów, szczególnie jeśli bliski jest Ci temat telewizji
- dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point)
- umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków na podstawie danych
- wysoka motywacja do nauki, dokładność, skrupulatność
- komunikatywna znajomość j. angielskiego
- zaangażowanie, sumienność, odpowiedzialność
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
To oferujemy
- formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji UZL/B2B
- szeroki i praktyczny rozwój kompetencji w zakresie Google Ads, Facebook Ads, Programmatic oraz analityki
- możliwość pracy na zróżnicowanym portfolio klientów
- bliską współpracę z doświadczonymi specjalistami z innych mediów
- możliwość poznania komunikacji marketingowej 360°
- dostęp do nowoczesnych narzędzi zarządzania projektami i narzędzi analitycznych
- wsparcie całego zespołu, nie tylko podczas onboardingu.
- pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier.
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób.
- elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.
- pracę w trybie hybrydowym (3 dni office / 2 dni HO).
- zajęcia jogi w biurze.
- zajęcia języka angielskiego z native speakerem.
- dostęp do platformy eTutor z możliwością nauki 4 języków obcych dla Ciebie i bliskiej Ci osoby.
- bezpłatne objęcie programem prywatnej opieki medycznej Ciebie, oraz możliwość dokupienia opieki dla bliskiej Ci osoby.
Aplikuj
-
Junior HR & Recruitment Specialist
ONE House Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Junior HR & Recruitment Specialist
Twój zakres obowiązków
- Będziesz wspierać w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych dla całej Grupy Kapitałowej ONE House (publikowanie ogłoszeń, selekcja cv, prowadzenie wywiadów telefonicznych oraz rozmów rekrutacyjnych)
- Twoim zadaniem będzie aktywne poszukiwanie kandydatów, korzystając z różnych źródeł rekrutacji (w tym również direct search) oraz poszukiwanie nowych metod pozyskiwania kandydatów.
- Będziesz współpracować z agencjami rekrutacyjnymi.
- Twoją rolą będzie również zadbanie o kandydatów i utrzymywanie Candidate Experience na najwyższym poziomie podczas całego procesu rekrutacyjnego.
- Powierzymy Ci uczestnictwo w budowaniu pozytywnego wizerunku naszej firmy jako pracodawcy poprzez różnorodne działania z zakresu Employer Brandingu.
- Obejmiesz organizację procesów onboardingowych i offboardingowych w całej Grupie.
- Będziesz wspierać w organizacji eventów firmowych w ramach Grupy.
- Zdobędziesz/ poszerzysz swoją wiedzę z zakresu prawa praca, wspierając HR Twardy w zakresie obsługi kadrowej pracowników.
- Będziesz mieć możliwość rozwoju i zdobędziesz doświadczenie podczas wsparcia w zakresie budowania procesów szkoleniowych, programów rozwojowych, tworzeniu raportów HR, regulaminów i procedur HR.
- Jednym z Twoich zadań będzie stałe monitorowanie aktualnych trendów w obszarze HR.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe, bądź w trakcie studiów (preferowane kierunki: Zarządzanie, Psychologia, Socjologia, pokrewne)
- Doświadczenie min. 1 rok w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, przy wykorzystaniu różnych źródeł – warunek konieczny.
- Chęć rozwoju w kierunku HR i poszerzenia swojej wiedzy również w zakresie HR Twardego
- Minimum podstawowa znajomość przepisów prawa pracy
- Wysoka motywacja do nauki, dokładność, skrupulatność
- Umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji.
- Pozytywne nastawienie i orientacja na potrzeby klienta.
- Pomysłowość, kreatywność, chęć szukania nowych rozwiązań i alternatywnych źródeł kandydatów.
- Pragmatyzm, samodzielność, asertywność i proaktywność w działaniu, podejście „tak, da się”
- Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność
To oferujemy
- formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji UZL/B2B/UOP
- szeroki i praktyczny rozwój kompetencji w zakresie szeroko rozumianego HR.
- pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier.
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób.
- elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.
- pracę w trybie hybrydowym (3 dni office / 2 dni HO)
- zajęcia jogi w biurze
- zajęcia języka angielskiego z native speakerem
- dostęp do platformy eTutor z możliwością nauki 4 języków obcych dla Ciebie i bliskiej Ci osoby
- bezpłatne objęcie programem prywatnej opieki medycznej Ciebie, oraz możliwość dokupienia opieki dla bliskiej Ci osoby
Aplikuj
-
SEM & Paid Social Assistant
ONE House Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
SEM & Paid Social Assistant
Twój zakres obowiązków
- wsparcie w tworzeniu rekomendacji kampanii dla klientów
- pomoc w tworzeniu analiz potrzebnych do rekomendacji kampanii digital
- udział w przygotowywaniu strategii digital i wycen dla nowych klientów/ofert mediowych
- wsparcie zespołu przy implementacji i optymalizacji kampanii Google Ads i Facebook Ads
- stałe poszerzanie wiedzy o trendach reklamowych
- współpraca z zespołami wewnętrznymi
- nauka przygotowywania raportów raporty (Excel) i prezentacji (Power Point)
Nasze wymagania
- pełna dyspozycyjność przez 5 dni w tygodniu
- umiejętność rozwiązywania nietypowych zadań
- umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków na podstawie danych
- rozumienie podstaw algorytmiki, ekonometrii, obsługi popularnych systemów AI będzie Twoim dodatkowym atutem
- dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point)
- wysoka motywacja do nauki, dokładność, skrupulatność
- komunikatywna znajomość j. angielskiego
- zaangażowanie, sumienność, odpowiedzialność
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
To oferujemy
- formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji UZL/B2B.
- szeroki i praktyczny rozwój kompetencji w zakresie Google Ads, Facebook Ads, Programmatic oraz analityki.
- możliwość pracy na zróżnicowanym portfolio klientów.
- bliską współpracę z doświadczonymi specjalistami z innych mediów.
- możliwość poznania komunikacji marketingowej 360°.
- dostęp do nowoczesnych narzędzi zarządzania projektami i narzędzi analitycznych.
- wsparcie całego zespołu, nie tylko podczas onboardingu.
- pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier.
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób.
- elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.
- pracę w trybie hybrydowym (3 dni office / 2 dni HO).
- zajęcia jogi w biurze.
- zajęcia języka angielskiego z native speakerem.
- dostęp do platformy eTutor z możliwością nauki 4 języków obcych dla Ciebie i bliskiej Ci osoby.
- bezpłatne objęcie programem prywatnej opieki medycznej Ciebie, oraz możliwość dokupienia opieki dla bliskiej Ci osoby
Aplikuj
-
Specjalista ds. Kadr i Płac
ONE House Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Specjalista ds. Kadr i Płac
Twój zakres obowiązków
- Twoim zadaniem będzie zaopiekowanie się obszarem kadrowo-płacowym w Grupie OH.
- Na co dzień będziesz odpowiedzialny za bieżąca obsługę kadrową całej Grupy Kapitałowej - 100 osób (w tym przygotowywanie umów o pracę, cywilnoprawnych, zaświadczeń, wprowadzania danych do systemu kadrowo-płacowego, monitorowanie i ewidencja składników wynagrodzeń – czas pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie; ważność badań lekarskich, szkoleń BHP; prowadzenie akt osobowych, sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych w programie Płatnik.
- Będziesz koordynować, monitorować i zarządzać współpracą z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie naliczania płac w tym weryfikacji poprawności listy płac, ewidencjonować dokumentację płacową, sporządzaniem deklaracji.
- Powierzymy Ci równie przygotowywanie umów, aneksów oraz innych dokumentów oraz ewidencja dokumentów osób współpracujących w ramach B2B.
- Na bieżąco będziesz kontaktować się z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w tym korespondencją z komornikami.
- Będziesz współpracować z działem finansowym i księgowym w zakresie księgowości oraz rozliczeń.
- Udzielisz informacji pracownikom dotyczących spraw kadrowych oraz płacowych.
- Będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby Spółki.
- Ważne, abyś na bieżąco monitorował/a zmiany w przepisach Kodeksu Pracy, ZUS, PDOF.
Nasze wymagania
- Kluczowe jest dla nas Twoje doświadczenie w dziale kadr oraz wiedza z zakresu płac.
- Masz minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku?
- Posiadasz praktyczną znajomość przepisów prawa, ubezpieczeń społecznych i podatkowych.
- Płynnie posługujesz się programami kadrowymi i posiadasz praktyczną znajomość programu Enova365 (warunek konieczny)doś
- Potrafisz biegle posługiwać się programami MS Office w szczególności Excel.
- Posiadasz samodzielnie odpowiednio zarządzić swoim czasem pracy i efektywnie ustawić priorytety.
- Stale dbasz o aktualizację swojej wiedzy na temat przepisów prawnych i zmian w zakresie kadrowym.
- Jesteś osobą odpowiedzialną i zaangażowaną w wykonywanie powierzonych zadań.
- Planujesz z wyprzedzeniem i jesteś gotowa/y na niespodzianki.
- Samodzielność, otwartość, komunikatywność. To właśnie Twoje cechy!
- To właśnie Ciebie szukamy!
To oferujemy
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji UOP lub B2B.
- Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.
- Pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier.
- Wsparcie zespołu, nie tylko podczas onboardingu.
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób.
- Elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.
- Lekcje języka angielskiego z native speakerem w trakcie pracy,
- Platformę eTutor z dostępem do takich języków jak angielski, włoski, francuski i hiszpański dla Ciebie i bliskiej Ci osoby.
- Pracę w trybie hybrydowym (3 dni office / 2 dni HO).
- Pakiet prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny .
- Zajęcia jogi w biurze.
Aplikuj
-
Specjalista ds. Kadr
ONE House Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Twoim zadaniem będzie zaopiekowanie się obszarem kadrowym w Spółce.
- Na co dzień będziesz odpowiedzialny za bieżąca obsługę kadrową całej Grupy Kapitałowej - 100 osób (przygotowywanie umów; zaświadczeń, monitorowanie i ewidencja składaków wynagrodzeń – czas pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie; ważność badań lekarskich, szkoleń BHP; prowadzenie akt osobowych itp.)
- Będziesz koordynować, monitorować i zarządzać współpracą z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie wprowadzania danych do systemu kadrowo-płacowego, naliczania płac, przygotowywania rozliczeń, sprawozdawczości i dokumentacji ZUS i innych.
- Ważne, abyś na bieżąco monitorował/a zmiany w przepisach Kodeksu Pracy, ZUS, PDOF.
- Będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie raportów i zestawień kadrowych.
Nasze wymagania
- Kluczowe jest dla nas Twoje doświadczenie w dziale kadr.
- Masz minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku?
- Posiadasz praktyczną znajomość przepisów prawa, ubezpieczeń społecznych i podatkowych.
- Płynnie posługujesz się programami kadrowymi i posiadasz praktyczną znajomość programu Enova365 (warunek konieczny)
- Potrafisz biegle posługiwać się programami MS Office w szczególności Excel.
- Posiadasz samodzielnie odpowiednio zarządzić swoim czasem pracy i efektywnie ustawić priorytety.
- Stale dbasz o aktualizację swojej wiedzy na temat przepisów prawnych i zmian w zakresie kadrowym.
- Jesteś osobą odpowiedzialną i zaangażowaną w wykonywanie powierzonych zadań.
- Planujesz z wyprzedzeniem i jesteś gotowa/y na niespodzianki.
- Samodzielność, otwartość, komunikatywność. To właśnie Twoje cechy!
- To właśnie Ciebie szukamy!
To oferujemy
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji UOP lub B2B.
- Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.
- Pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier.
- Wsparcie zespołu, nie tylko podczas onboardingu.
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób.
- Elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.
- Lekcje języka angielskiego w trakcie pracy,
- Pracę w trybie hybrydowym (3 dni office / 2 dni HO).
- Pakiet prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny .
- Zajęcia jogi w biurze.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- strefa relaksu
- wyprawka dla dziecka
- program rekomendacji pracowników
ONE House Sp. z o.o.
Jesteśmy ONE House. All for marketing.
ONE House to Grupa Kapitałowa składająca się z kilku spółek, która w jednym miejscu oferuje kompleksowe usługi we wszystkich obszarach komunikacji marketingowej: Strategy, Creative, Media, Digital, Brand Activation i Production. Wszystko po to, by odpowiadać na każdą marketingową potrzebę naszych klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem ONE House poszukujemy talentów, które dołączą do naszego zespołu.
???? Zapraszamy Cię na pokład! ????
Specjalista ds. Kadr
Aplikuj
-
Lektor języka angielskiego
ONE House Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- nauka biznesowego języka angielskiego pracowników w firmie - poziomy od A1 do C1,
- prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych w formie stacjonarnej,
- dostarczanie lekcji na wysokim poziomie, skoncentrowanych na potrzebach biznesowych uczestników zajęć,
- przygotowywanie planu lekcji, materiałów dydaktycznych oraz zadań domowych,
- prowadzenie zajęć zgodnie z ustalonym programem nauczania oraz terminarzem,
- wsparcie pracowników w przygotowywaniu materiałów biznesowych, prezentacji dla klientów anglojęzycznych,
- tworzenie pozytywnej atmosfery podczas lekcji,
- pozytywne motywowanie pracowników do nauki języka,
- raportowanie, prowadzenie list obecności, testów i weryfikacja postępów.
Podział czasu pracy
Nauka języka angielskiego w grupach - 70%
Przygotowanie do lekcji - 20%
Wsparcie biznesu w tłumaczeniu językowym - 10%
Nasze wymagania
- masz wykształcenie filologiczne, ewentualnie certyfikaty uprawniające do nauczania języka angielskiego jako obcego,
- posiadasz min. 4 lata doświadczenie w uczeniu biznesowego języka angielskiego dorosłych,
- znasz różne metody i techniki nauczania języka angielskiego,
- potrafisz tworzyć własne programy nauczania, materiały szkoleniowe i zadania,
- jesteś osobą komunikatywną, otwartą, punktualną i skrupulatną,
- masz w sobie pozytywną energię i pogodne nastawienie,
- doskonale znasz słownictwo biznesowe,
- solidnie przygotowujesz się do każdych zajęć i zależy Ci na postępach Twoich uczniów,
- wiesz jak zmotywować uczniów do nauki,
- jeśli jesteś native speakerem - znasz język polski na poziomie min. C1
To oferujemy
- formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji umowa o pracę / umowa zlecenie / B2B,
- grafik miesięczny zajęć wewnątrz organizacji ,
- stabilną, długoterminową współpracę opartą na szacunku i przyjaznym nastawieniu
- niezbędne narzędzia do pracy – laptop, telefon,
- przestrzeń na kreatywność i wzięcie odpowiedzialności za obszar językowy w całej organizacji,
- dużą samodzielność,
- pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier,
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- owoce
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- strefa relaksu
Etapy rekrutacji
- Analiza CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie w biurze/online
- Zaprezentowanie krótkiej próbki lekcji
- Informacja zwrotna
ONE House Sp. z o.o.
Jesteśmy ONE House. All for marketing.
ONE House to Grupa Kapitałowa składająca się z kilku spółek, która w jednym miejscu oferuje kompleksowe usługi we wszystkich obszarach komunikacji marketingowej: Strategy, Creative, Media, Digital, Brand Activation i Production. Wszystko po to, by odpowiadać na każdą marketingową potrzebę naszych klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem ONE House poszukujemy talentów, które dołączą do naszego zespołu.
Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy, poprzez rozwój kompetencji językowych pracowników ???? Zapraszamy Cię na pokład! ????
Aplikuj
-
Social Media Specialist
ONE House Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Samodzielne tworzenie, planowaniem oraz realizacją komunikacji w kanałach społecznościowych.
- Opracowywanie strategii działań w obszarze Social Media, przygotowywanie interesujących i angażujących treści.
- Współtworzenie ofert dla nowych klientów, aktywne badanie ich potrzeb i dobieranie właściwych rozwiązań.
- Pełnienie funkcji doradcy wewnątrz agencji oraz dla jej klientów.
- Analiza statystyk, raportowanie efektywności podejmowanych działań i wprowadzanie stałych usprawnień w komunikacji ze społecznościami ze wsparciem przełożonego.
- Bieżąca współpraca z podwykonawcami i influencerami.
- Monitorowanie kategorii i działań konkurencji.
Nasze wymagania
- Świat mediów społecznościowych to Twoje naturalne środowisko. Znasz najnowsze trendy obowiązujące w Social Mediach.
- Masz min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu kanałami w social media: LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, (najlepiej zdobyte w agencji reklamowej)
- Tworzysz strategie, potrafisz planować i realizować kampanie w kanałach społecznościowych.
- Swobodnie poruszasz się po funkcjonalnościach platform społecznościowych.
- Fascynuje Cię analiza statystyk, umiesz wyciągać wnioski i tworzyć raporty.
- Bardzo dobrze znasz narzędzia takie jak: Canva, CapCut, Meta Business Suite, Brand24, Sotrender oraz znasz programy wspierające pracę social media managera.
- Masz „lekkie pióro”, a Twoje treści angażują fanów.
- Świetnie odnajdujesz się w pracy z influencerami.
- Jesteś kreatywny i skuteczny w działaniach, a do tego bardzo dobrze czujesz się pracując w zespole.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w domu mediowym.
To oferujemy
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji UOP lub B2B.
- Wsparcie Social Media Managera i doświadczonego zespołu ekspertów w wielu branżach marketingu.
- Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.
- Pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier.
- Wsparcie całego zespołu, nie tylko podczas onboardingu.
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi zarządzania projektami i narzędzi analitycznych.
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób.
- Elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.
- Pracę w trybie hybrydowym (3 dni office / 2 dni HO).
- Pakiet prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny.
Benefity
- pokój gier
- joga w biurze
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- strefa relaksu
- jeden krótszy dzień pracy
ONE House Sp. z o.o.
Hej!
Jesteśmy ONE House. All for marketing.
ONE House to Grupa Kapitałowa składająca się z ośmiu spółek, która w jednym miejscu oferuje kompleksowe usługi we wszystkich obszarach komunikacji marketingowej: Strategy, Creative, Media, Digital, Brand Activation i Production. Wszystko po to, by odpowiadać na każdą marketingową potrzebę naszych klientów.
Jesteś pasjonatem nowych technologii, doskonale orientujesz się w świecie mediów społecznościowych i masz doświadczenie w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych online? Właśnie takiej osoby poszukujemy ! Zapoznaj się z naszą ofertą, aplikuj, poznajmy się.
W związku z dynamicznym rozwojem ONE House poszukujemy talentów, które dołączą do naszego zespołu.
???? Zapraszamy Cię na pokład! ????
Aplikuj
Pracodawcy w Warszawie
-
Randstad Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy Randstad Polska – liderem w branży HR, który od ponad pół wieku kształtuje rynek pracy, oferując usługi doradzt...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 441
-
Golden Serwis sp. z o.o.
Golden Serwis toagencja pracy tymczasowejzWarszawy, która od2007 r. pośredniczy pomiędzy pracodawcami apracownika...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 100
-
POLSKIE CENTRUM CERTYFIKACJI I BADAŃ JAK...
Z dumą przedstawiamy historię Polskiego Centrum Certyfikacji i Badań Jakości, instytucji z ponad sześćdziesięcioletnią t...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 61
-
Techvisie B.V.
Techvisie Personeelsdiensten BV jest holenderskim biurem posrednictwa pracy w zawodach technicznych. Od ponad 19 lat pom...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
Leroy Merlin Polska sp. z o.o.
Witaj w świecie Leroy Merlin Polska, gdzie każdy dzień to nowa możliwość, by pomóc naszym klientom stworzyć dom ich marz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W...
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Jesteśmy Pocztą Polską, sercem komunikacji i logistyki w naszym kraju. Nasza historia sięga ponad 465 lat wstecz, co czy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 11
-
Dungito Polska sp. z o.o.
Dungito rekrutuje dla sprawdzonych, niemieckich pracodawców. Oferujemy zatrudnienie bezpośrednio w niemieckich fi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 11
-
DOZ SPÓŁKA AKCYJNA
W sercu Warszawy, gdzie nowoczesność splata się z tradycją, znajduje się nasza siedziba – DOZ S.A. Jesteśmy dumni, że mo...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 11
-
ASMO Solutions
Jesteśmy asmo solutions, częścią dynamicznie rozwijającej się grupy MAOBI. Od dekady z powodzeniem tworzymy mosty między...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
ARMA SP Z O.O.
Od momentu naszego debiutu na rynku w 1999 roku, ARMA SP Z O.O. prężnie rozwija się w branży usług ochroniarskich i porz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
AMLUX sp. z o.o.
Od ponad trzech dekad AMLUX to synonim doskonałości w branży obsługi obiektów, z głębokimi korzeniami w sercu Warszawy....
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
Adecco Poland Sp z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. to renomowana firma doradztwa personalnego, która jako część globalnego lidera The Adecco Group...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
STOWARZYSZENIE SOS WIOSKI DZIECIĘCE W PO...
W sercu Warszawy, gdzie troska o najmłodszych jest naszym codziennym zadaniem, znajduje się nasze Stowarzyszenie "SOS Wi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
iView Recruitment
Od ponad dekady iView Recruitment z Warszawy kreuje nową jakość w świecie rekrutacji. Jako eksperci od headhuntingu i ex...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
WELCOME AIRPORT SERVICES sp. z o.o.
Jako Welcome Airport Services, jesteśmy dumni, że możemy przedstawić naszą historię i to, co nas wyróżnia w branży obsłu...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Areszt Śledczy w Warszawie - Służewcu
Nasza historia zaczyna się w 1944 roku, kiedy to funkcjonowaliśmy jako Ośrodek Pracy Służewiec. Z biegiem lat ewoluowali...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
INWEMER SYSTEM sp. z o.o.
Od ponad trzydziestu lat, my, INWEMER System, jesteśmy dumni z tego, że możemy służyć mieszkańcom Warszawy i okolic nasz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
UDS S.A.
UDS S.A.od kilkudziesięciu lat jest partnerem największych światowych korporacji na bieżąco obserwującym i wdrażającym i...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
SERIS KONSALNET SECURITY SP Z O.O.
Od ponad trzech dekad Seris Konsalnet Security Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest synonimem zaufania i innowacji w b...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Coral Travel Poland
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynk...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Centrum Stomatologii Medicover
Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkic...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów
Od momentu naszego powstania w grudniu 1996 roku, Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Warszawie stał się miejscem, k...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
ABALONE POLAND sp. z o.o.
ABALONE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
POLIMEX MOSTOSTAL SPÓŁKA AKCYJNA
Od ponad siedmiu dekad jesteśmy dumnym liderem w branży inżynieryjno-budowlanej, wyznaczającym standardy jakości i innow...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
ARESZT ŚLEDCZY W WARSZAWIE-GROCHOWIE
Areszt Śledczy Warszawa-Grochów jest miejscem z bogatą historią i wyjątkowym znaczeniem dla społeczności Warszawy. Nasze...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5