Scandic Polen Sp. z o.o.

Opinie pracowników o firmie Scandic Polen Sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Scandic Polen Sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Scandic Polen Sp. z o.o. (5)

4.4

Na podstawie 2532 oceny z Google.

Dialektikus Plus

Dialektikus Plus

Hotel Scandic, w którym mieliśmy okazję się zatrzymać, oferuje wyjątkowo przestronne pokoje, co jest niewątpliwym atutem, zwłaszcza dla osób ceniących komfort i większą ilość miejsca. Niestety, mimo funkcjonalności wyposażenia, estetyka wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Wystrój jest dość nijaki, brak mu stylu i wyczucia gustu, co może niektórych gości rozczarować. Mimo to, pokoje są urządzone w sposób praktyczny, a wszystkie niezbędne udogodnienia są na miejscu. Podczas naszego pobytu natrafiliśmy na pewną nieprzyjemność, gdyż jedno z łóżek nie było posłane w momencie naszego przyjazdu. Choć obsługa hotelowa szybko zareagowała na naszą prośbę, wysyłając pokojówkę, która zajęła się przygotowaniem łóżka, musieliśmy czekać około godzinę, co wprowadziło pewien dyskomfort po długiej podróży. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w hotelu o takim standardzie i z pewnością nie była to przyjemna niespodzianka. Jednakże, warto podkreślić, że poza tym incydentem pokoje są naprawdę przestronne, co sprzyja relaksowi i daje uczucie swobody. Jeśli chodzi o czystość, wszystko było na zadowalającym poziomie – zarówno pokoje, jak i przestrzenie wspólne były utrzymane w należytym porządku. Lokalizacja hotelu jest bez wątpienia jego ogromnym atutem. Znajduje się on w samym centrum Gdańska, co sprawia, że jest idealnym punktem wyjścia do zwiedzania miasta. W bliskiej odległości znajduje się zarówno dworzec kolejowy, jak i pasaż handlowy, co czyni ten hotel niezwykle wygodnym wyborem dla osób chcących mieć łatwy dostęp do komunikacji miejskiej oraz sklepów. Dodatkowo, położenie hotelu pozwala szybko i bezproblemowo wyjść na miasto, by odkrywać uroki Gdańska. Śniadania serwowane w formie szwedzkiego bufetu są wzorcowe – różnorodność dań oraz ich wysoka jakość z pewnością spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Restauracja, w której serwowane są posiłki, jest przestronna, a jej stylowa dekoracja tworzy przyjemną atmosferę. Wygodne miejsca do siedzenia i przemyślane wnętrza sprawiają, że posiłki stają się prawdziwą przyjemnością.

Dodano: miesiąc temu

Patryk Grabiszewski

Patryk Grabiszewski

To już nasz nie pierwszy hotel z tej sieci jednakże tak samo na wysokim poziomie od obsługi hotelowej, przez pokoje aż po przepyszne śniadania. Bardzo duży plus za przestronne lobby i strefę restauracyjną oraz udogodnienia dla dzieci 😊 Dodatkowo świetna baza wypadowa praktycznie w każde miejsce Gdańska (albo bardzo blisko na nogach albo bezpośrednio przy komunikacji miejskiej zależnie od upodobań)

Dodano: 3 tygodnie temu

Ttout Orret

Ttout Orret

Bezbadziejny, oszustwo, jakie 4 gwiazdki? Przecież to jawne oszustwo,wystarczy tam wejść i poczujesz się jak w komunie. Jarta dnia na jednej wydrukowanej jartce zepnietej spinaczem . Hamburger smakuje jak nijak! Beż przypraw. Pokój bez wykładziny, wygląda biednie. Panie z obsługi ichodza bez uniformów, oani za barem schowana z komórką w lapach , jak u Barei. Ceny z kosmosu. Hotel do zburzenia.

Dodano: tydzień temu

Caroline

Caroline

Jeden z najgorszych hoteli takiej "klasy", w jakim przyszło mi nocować. Jedyny plus, to lokalizacja. Cała reszta pozostawia wiele do życzenia. Hotel jest stary, brzydki, trąci myszką. Meble stare i zniszczone, na ścianach tapety jak w latach 80', gdzieniegdzie odchodzą już od ścian, zniszczone lampy. Łóżka niewygodne, kołdry tak grube, że nie da się pod nimi spać, poduszki płaskie i ugniecione jak naleśnik. Klimatyzacja wydaje jakieś straszne odgłosy, a chłodzi niewiele lub wcale. Obiekt wygląda jak pensjonat lub dom wypoczynkowy, a nie 4* Hotel! Nie wiem, kto temu obiektowi przyznał tyle gwiazdek i za co. Przy meldowaniu poinformowano nas, że zmieniły się zasady i doba zaczyna się o 16, choć miałyśmy na potwierdzeniu godzinę 15. zameldowanie od 16, ale wymeldowanie juz o 12. Poprosilam o przedluzenie pobytu o 1h, odmowiono nam, twierdzac, ze hotel ma 100% oblozenia, nie mial, sprawdziłam. Obsługa raczej mało zainteresowana gośćmi, dość oschła w kontakcie, mało zaradna i mało pomocna. Jako były pracownik hotelu byłam zaskoczona takim brakiem empatii i przyjaznego nastawienia. Nikt nas nawet nie zapytał przy wymeldowaniu, czy wszystko było ok, czy mamy jakieś uwagi, czy potrzebujemy taksówki itp. To są absolutne podstawy obsługi gości, sama szkoliłam zespoły recepcyjne i wiem, jak powinno to wyglądać. Hotel ewidentnie nastawiony wyłącznie na zysk z jednorazowych, wakacyjnych gości, a nie na nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami. Nawet ogólnodostępne toalety na parterze wyglądają jak dworcowy szalet. W tym obiekcie nie ma nic z 4* hotelu, przypomina raczej przydworcową noclegownię na jedną noc. Na pewni nigdy więcej się tam nie zatrzymamy.

Dodano: 3 miesiące temu

A Kr

A Kr

FANTASTYCZNA LOKALIZACJA. Uprzejma i profesjonalna obsługa, pracownicy są otwarci na prośby gości. Pokoje czyste i zadbane. Nie korzystaliśmy ze śniadań, bo odstraszyła nas ich cena (75 zł za osobę). Przy następnej wizycie w Gdańsku na pewno wybierzemy ponownie Scandic :)

Dodano: 3 tygodnie temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.12.2024

Dane firmowe i kontaktowe Scandic Polen Sp. z o.o.

Pełna nazwa
SCANDIC POLEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Podwale Grodzkie 9 80-895 Gdańsk
NIP
5272552526
REGON
141087687
KRS
0000288532
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
17.09.2007
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
  • 68.32.Z Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 81.10.Z Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach

Edukacja

  • 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 09.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Gdańsku i okolicy