Burda Media Polska jest uznawaną instytucją w świecie mediów polskich, ze szczególnym naciskiem na sektor lifestyle. Nasze działania koncentrują się na produkcji medialnej, gdzie z powodzeniem zajmujemy pozycję lidera w Polsce w takich kategoriach jak moda, uroda, luksusowy styl życia, podróże i kulinaria. Jako część globalnej sieci Burda International, działamy na 14 rynkach, co potwierdza nasz międzynarodowy zasięg i wpływ.

Posiadamy bogate portfolio, które obejmuje zarówno wydawnictwa tradycyjne, jak ELLE, Glamour czy National Geographic, jak i dynamicznie rozwijane serwisy internetowe, takie jak Elle.pl czy Viva.pl. Nasze serwisy internetowe przyciągają szerokie grono odbiorców, co pozwoliło nam dołączyć do grona 15 największych podmiotów internetowych w naszym kraju. Rozwijamy również platformę do zarządzania kampaniami influencerskimi, co świadczy o naszym zorientowaniu na innowacje i dostosowywanie się do potrzeb współczesnego rynku.

Nasz zespół, liczący od 501 do 1000 pracowników, jest zaangażowany w tworzenie wartościowych treści i zarządzanie społecznościami wokół naszych marek. Stawiamy na rozwój i doskonalenie naszych produktów, co pozwala nam utrzymać pozycję lidera w kluczowych kategoriach tematycznych. Jesteśmy również właścicielem 250 marek medialnych na całym świecie, co świadczy o naszej stabilności i zasięgu.

W Burda Media Polska wierzymy, że nasza rozbudowana oferta cyfrowa i wielotematyczne serwisy kobiece to fundament naszej konkurencyjności.

Opinie pracowników o firmie Burda Media Polska sp. z o.o. (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Burda Media Polska sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie Burda Media Polska Sp. z o.o - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii dostępnych w Internecie, Burda Media Polska jest postrzegana jako firma z kompleksowym podejściem do procesu rekrutacji i dużymi aspiracjami jako wydawca w mediach kobiecych.

Pozytywne aspekty:
  • Firma Burda Media Polska angażuje się w zapewnianie pozytywnych doświadczeń dla kandydatów biorących udział w rekrutacji, stosując wystandaryzowane procesy i przekazując zwrotną informację w wyznaczonym terminie.
  • W odpowiedzi na opinie kandydatów, firma zachęca do bezpośredniego kontaktu w przypadku jakichkolwiek niejasności lub problemów związanych z rekrutacją, co może świadczyć o otwartości na feedback i chęci rozwiązywania ewentualnych nieporozumień.
  • Burda Media Polska jest doceniana za pewną elastyczność warunków pracy oraz za benefity, które są oferowane pracownikom.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Burda Media Polska sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 26.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe Burda Media Polska Sp. z o.o

Pełna nazwa
"BURDA MEDIA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Marynarska 15 02-674 Warszawa
NIP
1010001332
REGON
020290650
KRS
0000257211
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
17.05.2006
Status indywidualnej działalności gospodarczej
WYKRESLONY
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 09.03.2023

Opinie o innych pracodawcach w Warszawie i okolicy