Czy to Twoja firma?

POLSKA AGENCJA PRASOWA S A opinie i informacje

Warszawa
Nasza działalność ma swoje korzenie w 1918 roku, gdy przejęliśmy estafetę od Polskiej Agencji Telegraficznej. PAP to zespół składający się z 201 do 500 wykwalifikowanych pracowników, którzy codziennie dostarczają wysokiej jakości serwisy informacyjne, fotograficzne, infograficzne oraz ekonomiczne. Nasza oferta jest wszechstronna – obsługujemy nie tylko tradycyjne media, ale także dostarczamy treści dla providerów internetowych oraz prowadzimy ogólnodostępne portale internetowe.

W 2019 roku nastąpiło ważne wydarzenie w naszej historii – połączenie z Przedsiębiorstwem Wydawniczym „Rzeczpospolita”, co jeszcze bardziej wzmocniło naszą pozycję na rynku. Jesteśmy organizacją o międzynarodowym zasięgu, mającą korespondentów w wielu państwach, a także plany dalszej ekspansji naszej sieci korespondentów. Jako spółka akcyjna skarbu państwa, jesteśmy finansowani ze środków publicznych, a Skarb Państwa jest naszym głównym udziałowcem.

Nasza misja i wartości są odzwierciedleniem naszej długiej tradycji i zaangażowania w dostarczanie rzetelnych informacji, jednak brak wystarczających danych, aby je tutaj szczegółowo przedstawić. Z kapitałem zakładowym wynoszącym 30 695 520 zł, PAP stawia na stabilność i ciągły rozwój, dążąc do utrzymania roli lidera wśród polskich agencji informacyjnych.

Opinie pracowników o firmie POLSKA AGENCJA PRASOWA S A (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem POLSKA AGENCJA PRASOWA S A? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie POLSKA AGENCJA PRASOWA S A (4)

4.3

Na podstawie 55 ocen z Google.

Jaroslaw Plewa

Jaroslaw Plewa

Całość dostępna dla osób poruszających się na wózku. Bardzo miła obsługa. Polecam

Dodano: 9 miesięcy temu

Krzysztof Walczak

Krzysztof Walczak

Gorąco polecam bazę zdjęć PAP - doskonałe źródło materiałów na potrzeby prac naukowych, projektów filmowych, itp. Rzeczowy i sympatyczny personel jest bardzo pomocny przy załatwianiu wszelkich formalności.

Dodano: 2 lata temu

N N

N N

Przed wejściem do PAP na ścianie budynku z lewej strony, jest cytat Ryszarda Kapuścińskiego, warto go uważnie przeczytać, a następnie przemyśleć...

Dodano: 7 lat temu

Jolanta Boguszewska

Jolanta Boguszewska

Piękny wystrój, całkiem nowe miejsce. Niestety brak kawiarenki która tam była.

Dodano: 2 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 06.06.2024

POLSKA AGENCJA PRASOWA S A w opinii klientów i współpracowników

Klienci Polskiej Agencji Prasowej S.A. (PAP) doceniają dostępność placówki dla osób niepełnosprawnych oraz wyjątkowo życzliwą obsługę, co podkreśla ich zorientowanie na potrzeby użytkowników oraz otwartość na różnorodność społeczną. Kolejnym atutem jest bogata baza zdjęć oferowana przez PAP, ciesząca się uznaniem szczególnie w środowisku naukowym i filmowym, gdzie jakość i różnorodność materiałów są nieocenione. Osoby współpracujące z firmą wyróżniają także rzeczowe i przyjazne podejście pracowników, które znacząco ułatwia załatwianie formalności. Kandydaci do pracy mogą być zainteresowani możliwością pracy w miejscu pełnym inspiracji, czego dowodem jest chociażby cytowany na ścianie budynek słynne słowa wybitnego reportażysty, które zachęcają do refleksji. Plusy to również nowoczesność i estetyka wnętrz, sugerująca przyjazne i twórcze środowisko pracy. Jako obszar do rozwoju można postrzegać brak dodatkowych udogodnień, takich jak kawiarnia, co mogłoby jeszcze bardziej podnieść komfort użytkowników i pracowników. To wszystko składa się na obraz Polskiej Agencji Prasowej S.A. jako miejsca, gdzie profesjonalizm i dbałość o dobre warunki pracy idą w parze z twórczą atmosferą.

Opinie POLSKA AGENCJA PRASOWA S A - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opublikowanych w Internecie opinii, Polska Agencja Prasowa jest postrzegana jako miejsce pracy, któremu pracownicy przypisują pewne pozytywne aspekty. Dane zdają się wskazywać na korzystne elementy współpracy mimo obecności obszarów wymagających rozwoju.

Pozytywne aspekty
  • Szybki odzew po wysłaniu CV: pracownicy doceniają efektywny proces rekrutacyjny i szybkie reakcje na zgłoszenia kandydatów.
  • Oferta dla osób z doświadczeniem: istnieją stanowiska, na których pracownicy z odpowiednim doświadczeniem mogą liczyć na przyzwoitą płacę.
  • Swobodna atmosfera podczas rozmów rekrutacyjnych: kandydaci podkreślają profesjonalne podejście oraz miłą atmosferę podczas rozmów o pracę.
  • Konkretne przedstawienie warunków pracy: kandydatom przedstawiane są szczegółowe widełki płacowe, co jest wysoko cenione przez potencjalnych pracowników.
Polska Agencja Prasowa - podsumowanie opinii

Analiza internetowych opinii pokazuje, że Polska Agencja Prasowa ma aspekty pracy, które są pozytywnie oceniane przez pracowników i kandydatów, jak sprawna rekrutacja czy konkrety dotyczące warunków zatrudnienia. Jednocześnie wskazuje się room for growth, szczególnie w kontekście możliwości rozwoju zawodowego i doskonalenia organizacyjnych aspektów pracy. Podsumowując, istnieje potencjał dla Polska Agencja Prasowa do dalszego umacniania pozytywnego wizerunku jako pracodawcy poprzez adresowanie obszarów wskazanych do poprawy.

Opinie w sekcji górnej zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem. Wybrane opinie pochodzą z social mediów (np. firmowy profil Google). Inne treści (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: POLSKA AGENCJA PRASOWA S A) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 27.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe - POLSKA AGENCJA PRASOWA S A

Pełna nazwa
POLSKA AGENCJA PRASOWA SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
Bracka 6/8 00-502 Warszawa
NIP
5260250742
REGON
012890438
KRS
0000067663
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
06.12.2001
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 59.20.Z Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych
  • 63.12.Z Działalność portali internetowych
  • 63.91.Z Działalność agencji informacyjnych
  • 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
  • 74.20.Z Działalność fotograficzna

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 79.12.Z Działalność organizatorów turystyki

Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją

  • 90.03.Z Artystyczna i literacka działalność twórcza
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o pracodawcach w Warszawie