Team Invest sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Team Invest sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Program poleceń pracowników
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023

Mapa Team Invest sp. z o.o.

Adres rejestrowy

Team Invest sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Team Invest sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Katowice
  4. Rzeszów
  5. Wieliczka
  6. Bielsko-Biała
  7. Chełm
  8. Łódź
  9. Lomianki
  10. Olkusz

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Team Invest sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Asystent/Asystentka Zarządu

    Team Invest sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W TEAM INVEST tworzymy zespół ekspertów zajmujący się doradztwem w obszarze inwestycji w condo i aparthotele. Wspieramy i dzielimy się wiedzą z potencjalnymi inwestorami i pomagamy w doborze odpowiedniej lokalizacji i formy inwestycji. Doradzamy także deweloperom w zakresie finansowania, projektowania, budowy i komercjalizacji ich projektów.

      Zakres obowiązków

      • obsługa recepcji

      • przygotowanie i obsługa spotkań biznesowych oraz szkoleń

      • przygotowywanie zestawień, raportów

      • kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich papierowa i elektroniczna archiwizacja

      • zamówienia biurowe

      • obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich

      • współpraca z księgowością
      • dbanie o estetyczny wygląd biura

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość MS Office, a w szczególności MS Excel

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej i dokładność w działaniu

      • umiejętność pracy zespołowej

      • umiejętność rozwiązywania problemów

      • umiejętność zachowania się w sytuacjach biznesowych

      • proaktywne podejście

      • wysoka kultura osobista

      • pozytywne nastawienie do nauki, możliwość awansu do struktur sprzedaży

      MILE WIDZIANE: znajomość języka angielskiego i ukraińskiego


      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie

      • niezbędne narzędzia pracy

      • odpowiedzialne stanowisko z jasno określonymi celami

      • możliwość rozwoju kompetencji w środowisku biznesowym

      • komfortową przestrzeń biurową

      • pracę w ambitnym, przyjaznym zespole

      BENEFITY:

      • elastyczny czas pracy

      • zniżki na produkty firmowe

      • spotkania integracyjne

      • program rekomendacji pracowników

      • wdrożenia i szkolenia

      • konkursy z cennymi nagrodami

  • Senior Real Estate Advisor

    Team Invest sp. z o.o.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • W TEAM INVEST tworzymy zespół ekspertów zajmujący się doradztwem w obszarze inwestycji w condo i aparthotele. Wspieramy i dzielimy się wiedzą z potencjalnymi inwestorami i pomagamy w doborze odpowiedniej lokalizacji i formy inwestycji. Doradzamy także deweloperom w zakresie finansowania, projektowania, budowy i komercjalizacji ich projektów.










      Zakres obowiązków

      • prezentacja i aktywna sprzedaż nieruchomość (condo/aparthotele, mieszkania)

      • kompleksowa współpraca z Klientem w ramach procesu sprzedaży

      • negocjacje warunków transakcji

      • budowanie i utrzymywanie długotrwały relacji z Klientami

      • analiza rynku nieruchomości i sporządzanie raportów na temat działań konkurencji

      • rzetelne prowadzenie dokumentacji posprzedażowej

      • raportowanie pracy i sprzedaży w systemie CRM

      • stałe uzupełnianie wiedzy na temat rynku oraz konkurencji

      Wymagania

      • doświadczenie w sprzedaży condo/aparthoteli w firmie deweloperskiej minimum 3 lata

      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozyskiwaniu nowych klientów

      • dobra organizacja pracy

      • wysoka kultura osobista

      • zainteresowanie nawiązaniem długofalowej współpracy

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o współpracę

      • atrakcyjne wynagrodzenie - ryczałt + prowizja

      • praca w młodym ambitnym zespole

      • ciekawą pracę w rozwijającej się firmie

      • biuro w centrum Warszawy


      BENEFITY:


      • możliwość pracy zdalnej

      • elastyczny czas pracy

      • zniżki na produkty firmowe

      • spotkania integracyjne

      • program rekomendacji pracowników

      • wdrożenia i szkolenia

      • konkursy z cennymi nagrodam


Pracodawcy w Gdańsku i okolicy