Urząd Gminy Świeszyno to instytucja, która działa na rzecz mieszkańców gminy Świeszyno, zapewniając im wsparcie i usługi w różnych obszarach życia lokalnego. Gmina koncentruje się na rozwoju społeczności, oferując szereg programów z zakresu kultury, edukacji oraz pomocy społecznej. Regularnie organizuje różnorodne wydarzenia kulturalne, takie jak Dzień Pracownika Socjalnego czy Międzynarodowa Gala Boksu, które integrują mieszkańców oraz promują aktywność w regionie. Urząd angażuje się także w realizację projektów unijnych, co wspiera rozwój gminy.
Urząd Gminy Świeszyno najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
praca fizyczna inżynieria / technologia / technika bankowość / finanse księgowość / ekonomia

Oferty pracy Urząd Gminy Świeszyno

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa Urząd Gminy Świeszyno

Siedziba główna

Urząd Gminy Świeszyno poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Urząd Gminy Świeszyno
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Koszalin
  2. Warszawa
  3. Szczecin
  4. Białogard
  5. Pruszków
  6. Świnoujście
  7. Trzebiatów
  8. Poznań

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Urząd Gminy Świeszyno - oferty archiwalne

  • Podinspektor/ inspektor ds. księgowości budżetowej

    Urząd Gminy Świeszyno
    • Świeszyno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. prowadzenie ewidencji księgowej wydatków,
      2. prowadzenie ewidencji księgowej zaangażowania,
      3. sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
      4. sporządzanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej,
      5.przygotowywanie danych do sprawozdań i sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
      6. prowadzenie księgowości i rozliczeń w zakresie podatku VAT, sporządzanie plików JPK VAT cząstkowego Urzędu gminy i zbiorczego gminy,
      7. przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych jednolitego pliku kontrolnego JPK_VAT zbiorczego gminy,
      8.współpraca z urzędem skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,
      9. sporządzanie i przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych w formie jednolitego pliku kontrolnego zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży,
      10. współpraca z pracownikiem ds. ochrony środowiska w zakresie sporządzania sprawozdania z gospodarowania dochodami budżetu gminy pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej - OŚ-4
      11. rozliczanie dotacji celowych udzielanych przez Gminę pod względem formalno-rachunkowym,
      12. przeprowadzanie analizy i weryfikacji kont księgowych i ich dokumentowanie

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
      • Inne wymagania: niezbędne: 1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; 2. wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, 3. udokumentowany staż pracy: na stanowisko podinspektora: przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany, przy wykształceniu średnim minimum 2 letni staż pracy; na stanowisko inspektora: minimum 3 letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub 5 letni staż pracy przy wykształceniu średnim; 4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych; 2. znajomość zasad księgowości budżetu, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych; 3. odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, terminowość, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, chęć doskonalenia i pogłębiania wiedzy, umiejętność korzystania z przepisów prawa; 4. biegła obsługa programów: edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek za wieloletnią pracę
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Podinspektor/ inspektor ds. księgowości budżetowej

    Urząd Gminy Świeszyno
    • Świeszyno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. prowadzenie ewidencji księgowej wydatków,
      2. prowadzenie ewidencji księgowej zaangażowania,
      3. sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
      4. sporządzanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej,
      5.przygotowywanie danych do sprawozdań i sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
      6. prowadzenie księgowości i rozliczeń w zakresie podatku VAT, sporządzanie plików JPK VAT cząstkowego Urzędu gminy i zbiorczego gminy,
      7. przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych jednolitego pliku kontrolnego JPK_VAT zbiorczego gminy,
      8.współpraca z urzędem skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,
      9. sporządzanie i przekazywanie do ministra właściwego do spraw finansów publicznych w formie jednolitego pliku kontrolnego zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży,
      10. współpraca z pracownikiem ds. ochrony środowiska w zakresie sporządzania sprawozdania z gospodarowania dochodami budżetu gminy pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej - OŚ-4
      11. rozliczanie dotacji celowych udzielanych przez Gminę pod względem formalno-rachunkowym,
      12. przeprowadzanie analizy i weryfikacji kont księgowych i ich dokumentowanie

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
      • Inne wymagania: niezbędne: 1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; 2. wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, 3. udokumentowany staż pracy: na stanowisko podinspektora: przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany, przy wykształceniu średnim minimum 2 letni staż pracy; na stanowisko inspektora: minimum 3 letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub 5 letni staż pracy przy wykształceniu średnim; 4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych; 2. znajomość zasad księgowości budżetu, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych; 3. odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, terminowość, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, chęć doskonalenia i pogłębiania wiedzy, umiejętność korzystania z przepisów prawa; 4. biegła obsługa programów: edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek za wieloletnią pracę
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Podinspektor ds. inwestycji i budownictwa

    Urząd Gminy Świeszyno
    • Świeszyno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. prowadzenie i nadzór inwestycji realizowanych przez Gminę w ramach swojego stanowiska;
      2. opracowanie planu inwestycji i potrzeb remontowych oraz zakresu rzeczowo - finansowego w ramach swojego stanowiska;
      3. przygotowywanie pod względem merytorycznym opisu przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzi na zapytania złożone przez wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym;
      4. przygotowanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich w zakresie swojego stanowiska;
      5. przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz współdziałanie z Referatem Finansowo Budżetowym w sprawach realizacji opłat za zajęcie pasa drogowego,
      6. wydawanie opinii w sprawach zaliczenia dróg do kategorii dróg powiatowych,
      7. nadzór nad zaliczeniem dróg do zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
      8. prowadzenie remontów i kontrola stanu technicznego, jakości utrzymania i ochrony całej sieci drogowej na terenie gminy łącznie z oświetleniem dróg i ulic;
      9. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozliczania kosztów oświetlenia ulicznego;
      10. prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg;

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
      • Inne wymagania: 1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; 2.znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika; 3.wykształcenie średnie lub wyższe techniczne umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, 4. udokumentowany minimum 3 letni staż pracy; 5.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; 6.spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. 7. znajomość przepisów prawa związanych z tematyką na stanowisku pracy; 8. ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego i przepisów wykonawczych do tych ustaw.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Podinspektor ds. inwestycji i budownictwa

    Urząd Gminy Świeszyno
    • Świeszyno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. prowadzenie i nadzór inwestycji realizowanych przez Gminę w ramach swojego stanowiska;
      2. opracowanie planu inwestycji i potrzeb remontowych oraz zakresu rzeczowo - finansowego w ramach swojego stanowiska;
      3. przygotowywanie pod względem merytorycznym opisu przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzi na zapytania złożone przez wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym;
      4. przygotowanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich w zakresie swojego stanowiska;
      5. przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz współdziałanie z Referatem Finansowo Budżetowym w sprawach realizacji opłat za zajęcie pasa drogowego,
      6. wydawanie opinii w sprawach zaliczenia dróg do kategorii dróg powiatowych,
      7. nadzór nad zaliczeniem dróg do zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
      8. prowadzenie remontów i kontrola stanu technicznego, jakości utrzymania i ochrony całej sieci drogowej na terenie gminy łącznie z oświetleniem dróg i ulic;
      9. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozliczania kosztów oświetlenia ulicznego;
      10. prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg;

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
      • Inne wymagania: 1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; 2.znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika; 3.wykształcenie średnie lub wyższe techniczne umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, 4. udokumentowany minimum 3 letni staż pracy; 5.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; 6.spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. 7. znajomość przepisów prawa związanych z tematyką na stanowisku pracy; 8. ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego i przepisów wykonawczych do tych ustaw.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Podinspektor w referacie ds. inwestycji i budownictwa

    Urząd Gminy Świeszyno
    • Świeszyno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. prowadzenie i nadzór inwestycji realizowanych przez Gminę w ramach swojego stanowiska;
      2. opracowanie planu inwestycji i potrzeb remontowych oraz zakresu rzeczowo - finansowego w ramach swojego stanowiska;
      3. przygotowywanie pod względem merytorycznym opisu przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzi na zapytania złożone przez wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym;
      4. przygotowanie i aktualizacja kosztorysów inwestorskich w zakresie swojego stanowiska;
      5. przygotowanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz współdziałanie z Referatem Finansowo Budżetowym w sprawach realizacji opłat za zajęcie pasa drogowego,
      6. wydawanie opinii w sprawach zaliczenia dróg do kategorii dróg powiatowych,
      7. nadzór nad zaliczeniem dróg do zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych;
      8. prowadzenie remontów i kontrola stanu technicznego, jakości utrzymania i ochrony całej sieci drogowej na terenie gminy łącznie z oświetleniem dróg i ulic;
      9. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i rozliczania kosztów oświetlenia ulicznego;
      10. prowadzenie spraw związanych z zimowym utrzymaniem dróg;

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
      • Inne wymagania: 1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; 2.znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika; 3.wykształcenie średnie lub wyższe techniczne umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, 4. udokumentowany minimum 3 letni staż pracy; 5.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; 6.spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. 7. znajomość przepisów prawa związanych z tematyką na stanowisku pracy; 8. ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego i przepisów wykonawczych do tych ustaw.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Inspektor ds. windykacji

    Urząd Gminy Świeszyno
    • Świeszyno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, wezwań do zapłaty oraz ich aktualizacja w zakresie należności gminy z tytułu podatków, opłat, niepodatkowych należności gminy, należności cywilnoprawnych i innych należności, prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie wymagalnych należności gminy, podejmowanie działań w celu zabezpieczenia należności gminy, tj. zastawy, hipoteki i inne wynikające z ustawy Ordynacja Podatkowa, prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych, prowadzenie działań przedegzekucyjnych (wysyłanie systemowych powiadomień przypominających o płatnościach, powiadomienia telefoniczne), obsługa petentów w zakresie prowadzanego postępowania egzekucyjnego, bieżąca współpraca z obsługą prawną gminy w zakresie windykacji i egzekucji należności, przygotowywanie danych do sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
      • Inne wymagania: obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków inspektora ds. windykacji; wykształcenie wyższe o profilu umożliwiającym wykonywanie działań na powierzonym stanowisku; udokumentowany minimum 3 letni staż pracy; niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora; niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021.poz.289); szczegółowe informacje na temat naboru znajdują się na stronie w zakładce " nabór na stanowiska urzędnicze"

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Podinspektor w referacie ds. inwestycji i budownictwa

    Urząd Gminy Świeszyno
    • Świeszyno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      sprawy administracyjne gminy

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
      • Inne wymagania: 1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; 2.znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika; 3.wykształcenie średnie lub wyższe techniczne umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, 4. udokumentowany minimum 3 letni staż pracy; 5.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; 6.spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. 7. znajomość przepisów prawa związanych z tematyką na stanowisku pracy; 8. ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego i przepisów wykonawczych do tych ustaw.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną