Czy to Twoja firma?

Masuria Resort Investments sp. z o.o.( Radisson Blu Resort Ostróda) opinie i informacje

Warszawa

Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda Mazury to miejsce, gdzie luksus spotyka się z mazurską naturą, oferując niezapomniane wrażenia zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Nasza historia rozpoczęła się w 2011 roku, kiedy to firma Europlan podjęła się inwestycji w budowę pierwszego pięciogwiazdkowego obiektu na Mazurach. Otwarcie kompleksu, które miało miejsce niedawno, jest wynikiem współpracy z międzynarodową siecią Radisson Blu, co potwierdza nasz międzynarodowy charakter. Mazuria Resort Investments Sp. z o.o. jako operator hotelu Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda Mazury, jest dumny z malowniczego położenia obiektu nad Jeziorem Drwęckim i bezpośredniego dostępu do miejskiej plaży. Oferujemy naszym gościom luksusowe zakwaterowanie w pokojach i apartamentach z nowoczesnymi udogodnieniami, takimi jak klimatyzacja czy dostęp do Wi-Fi, zapewniając komfort na światowym poziomie. Doświadczenie i jakość to dla nas priorytety, co znajduje odzwierciedlenie w bogatej ofercie naszego Lava SPA, atrakcjach Aquaparku oraz możliwościach rekreacyjnych jak siłownia, sala gier czy kręgielnia. Wyróżnia nas również jedna z największych w północnej Polsce przestrzeni konferencyjnych, idealna dla organizacji wydarzeń biznesowych i prywatnych na najwyższym poziomie. Kierowany przez Artura Kozieję, doświadczonego inwestora i bankiera inwestycyjnego, Europlan zapewnia stabilność finansową i długoterminowy rozwój naszego hotelu. Jesteśmy częścią nie tylko mazurskiego krajobrazu, ale także światowej sieci hoteli, co potwierdza naszą pozycję na rynku hotelarskim i turystycznym.

Opinie pracowników o firmie Masuria Resort Investments sp. z o.o.( Radisson Bl... (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Masuria Resort Investments sp. z o.o.( Radisson Blu Resort Ostróda)? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Masuria Resort Investments sp. z o.o.( Radisson Bl... (5)

4.3

Na podstawie 545 ocen z Google.

Paweł Glinkowski

Paweł Glinkowski

Wybrałem się do 5* hotelu i niestety zawiodłem się. Jedzenie u Was to nieporozumienie. Gracie w niższej lidze. Najpierw plusy Pokoje duże i dobrze wyposażone. Bardzo wygodne i duże łóżka. Obsługa wysokiej jakości. Pyszna kawa. Duży odpłatny parking hotelowy oraz ogólnodostępny bezpłatny parking tuż obok hotelu. Strefa aquaparku spełniła moje oczekiwania, jednak stefa ciszy i jeden z basenów były niedostępne. A teraz niestety minusy. Słabo wyciszone pokoje, Głośna klimatyzacja (wentylacji w łazience w ogóle nie da się wyłączyć, jest głośna, zakłóca sen), Wifi - bardzo słaby zasięg i prędkość w związku z czym uniemożliwia normalne korzystanie z internetu, w połączeniu ze słabym zasięgiem sieci komórkowej jest to katastrofa, Na koniec najgorsze. Jedzenie. Wyżywienie w hotelu to nieporozumienie. Śniadanie jest mało urozmaicone a jakość produktów jak na hotel 5* pozostawia sporo do życzenia. Zeschnięty ser słabej jakości. Sałatki z samego rana widać że nie są świeże, wyglądają jak z dnia poprzedniego. Zwiędnięta rukola. Mnóstwo innych potknięć. Obiadokolacje są bardzo słabe i nie są warte swojej ceny. W hotelu 5* na 3 dni pobytu podana była dwa razy zupa pomidorowa... Brak dań regionalnych na ciepło. Mały wybór ryb. Mały wybór lokalnych produktów. Jak Wam nie wstyd oferować tak przeciętną jakość jedzenia?!

Dodano: 2 miesiące temu

Kamil Sulikowski

Kamil Sulikowski

Lubię wystawiać motywujące 5* i tak też w przypadku tego hotelu zostawiam. Na plus: piękna okolica, nowy ładny hotel z klimatycznym wystrojem, bogatą ofertą atrakcji. Pyszne oraz różnorodne śniadanie (m.in wybór dobrego świeżego chleba, liściastych herbat, przepyszny omlet zrobiony na zamówienie). Czysto w każdym miejscu. Wśród obsługi można również spotkać profesjonalne i kompetentne osoby np. w recepcji głównej hotelu oraz SPA. W Aquaparku ciepło (obecnie mało gdzie można spotkać tak ciepłą wodę). Ciekawa strefa ciszy z leżakami i widokiem na jezioro. Duży parking przy samym hotelu. Na minus: Niestety w saunach temperatura była zbyt niska przez cały pobyt (w saunie suchej ledwie 45 stopni). Jedna ze zjeżdżalni wyłączona do odwołania. Brakowało mi prawdziwej gościnności ze strony niektórych pracowników. Wiem, że wśród obsługi są osoby które znają się na tym (m.in Pani w recepcji przyjmująca nas przy check-in) od której było czuć pozytywną energię i zaangażowanie. U niektórych pracowników tego zabrakło - uśmiechu, wyjścia do Gościa, zainteresowania się nim. Mała rzecz, a to ona właśnie wpływa na ocenę w dzisiejszym hotelarstwie. Również moim zdaniem, mały wybór na obiadokolacji. W porównaniu ze śniadaniem przepaść. Nie warta swojej ceny - lepszym wyborem byłoby skorzystanie z karty. Na pewno wrócę latem, bo warto. Mam nadzieję, że uda mi się edytować opinię i usunąć minusy, bo są to małe rzeczy, które hotel na pewno jest w stanie poprawić.

Dodano: 3 miesiące temu

Maciej Maciucha

Maciej Maciucha

Trafiliśmy akurat na rebranding hotelu. Aby nowa nazwa niosła zmianę na lepsze w kwestii: -śniadań: sałatki wglądały na kilku dniowe i same receptury przeciętne, brak produktów regionalnych!!! jakość warzyw na półmiskach pozostawia wiele do życzenia, jak również pieczywo. Ogólnie nic zachęcającego co jest domeną standardów 5* (porównujac hotel Przystań) -pokoje przestronne lecz brakuje paru udoskonaleń: wyciszenie wentylacji w łazience, skoro są kieliszki do wina to przydałby się otwieracz. Klimatyczne oświetlenie sprawia że w pokoju jest za ciemno Sprzątanie też było zbyt wybiórcze brak wymiany kubków, kieliszków, prześcieradła. Trzeba mocno trzasnąć drzwiami żeby się zablokowały. Więc przy dużym obłożeniu hotelu huk z korytarza jest non-stop. -irytującym jest też przykładanie karty w windzie -Personel też mogły być lepiej przeszkolony ponieważ na każdym kroku gdy pytałem o rzeczy związane z hotelem mało kto był wstanie mi odpowiedzieć i odsyła mnie do recepcji. -Dania w restauracji Stoke dobre ale cena nie odzwierciedla smaku czy jakość. Potrawa która zasługuje na uznanie to Sandacz na soczewicy. Reszta za prosta i za mało wykwintna jak na kuchnie hotelu 5*. -Surowość przestrzeni użytkowych bardziej mi kojarzy mi się z nie wykończeniem niż nowoczesnością. Brak ciepła i poczucia bezpieczeństwa w tych murach. -cena za godzinę w kręgielni to 130 zł dla gości hotelowych. Podsumowując: hotel ceni się na każdym kroku i celuje w wyższą półkę finansową. Pytanie: czy spełnia standardy tych którzy chcą za to zapłacić? Bądźmy dobrej myśli a ja chętnie odwiedzę go za kilka lat.

Dodano: miesiąc temu

Ja

Ja

Długo się zastanawiałem czy napisać, bo nie lubię negatywnych ipini wystawiać. Więc trochę to splaszcze. Największy minus, który pewnei nigdy nie zapomnę to odór z odpływu w łazience! Myślę że został źle zrobiony odpływ. Zawsze jak sie wchodziło do pokoju to śmierdziało! Sam pokoju ok. Nie było zastrzeżeń do czystości. Obsługa: serwis sprzątający bardzo miły, zapewne wiedzieli o tym smrodzie... Recepcja miła, ale taka trochę mało relacyjna- snobistyczna. Recepcja spa, aquapark bardzo miła i właśnie otwara na ludzi. Obsługa restauracji też bardzo miła. Budynek B oddslony od reszty, a przejście do strefy aquaparku, cóż trochę się chodzi no ale takie ustuowanei już tego nie zmienią. Parking duży. Łatwe wyjście na plażę nad jeziorem i przejście do Centrum wzdłuż promenady.Siłownia, sala fitness, squasch. Z wózkiem trochę ciężko przez kilka mostków. Sma.pobyt oceniam dobrze za sprawą sporego jak na hotel parku wodnego. Czy wrócę? Być może, ale na pewno tylko do budynku A- głównego. Chciałbym Dać 4-5* ale ten smród...

Dodano: 2 miesiące temu

Joanna

Joanna

Przepiękny obiekt w cudownej lokalizacji. Spędziliśmy z rodziną kilka dni w hotelu. Wszystko na najwyższym poziomie. Cudowne, przestronne pokoje, otrzymaliśmy nawet upgrade w prezencie od hotelu do pokoju z widokiem na jezioro. Pracownicy w każdym dziale bardzo pomocni i uprzejmi każdego dnia witali nas z uśmiechem na twarzy. Hotel idealny na wypad z rodziną. Nasza córka zachwycona Aquaparkiem oraz ogromną salą zabaw dla dzieci, nie chciała wyjeżdżać. Dodatkowo w hotelu były organizowane animacje dla dzieci, które bardzo zajmowały im czas. Śniadania i obiadokolacje bardzo smaczne. Ogromny wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Fantastyczne SPA w hotelu, robi wrażenie. Super, że w hotelu znajdują się dodatkowo korty do squasha oraz kręgielnia. Nie można się nudzić. Będziemy polecać znajomym. Dziękujemy i na pewno do zobaczenia wkrótce.

Dodano: 2 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 06.06.2024

Dane firmowe i kontaktowe - Masuria Resort Investments sp. z o.o.( Radisson Blu Resort Ostróda)

Pełna nazwa
MASURIA RESORT INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Stanisława Moniuszki 1A 00-033 Warszawa
NIP
5252695748
REGON
366415542
KRS
0000659993
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
25.01.2017
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Budownictwo

  • 41.20.Z Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.10.B Ruchome placówki gastronomiczne
  • 56.30.Z Przygotowywanie i podawanie napojów
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 07.05.2024

Opinie o pracodawcach w Warszawie