Czy to Twoja firma?

Biuro Rachunkowe LTS opinie i informacje

Piaseczno

              

Opinie pracowników o firmie Biuro Rachunkowe LTS (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Biuro Rachunkowe LTS? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Biuro Rachunkowe LTS w opinii klientów i współpracowników

W analizie dostępnych opinii Biuro Rachunkowe LTS wyróżnia się chęcią inwestowania w rozwój zawodowy swoich pracowników oraz dążeniem do zapewnienia wsparcia w codziennych zadaniach. Równocześnie sygnalizowana jest przestrzeń dla poprawy w aspektach komunikacji wewnętrznej oraz w procesach zarządzania zespołem. Niemniej jednak, podkreślana jest zadowolenie części pracowników z warunków pracy. Firma mogłaby zyskać na większej przejrzystości warunków zatrudnienia i dalszym rozwijaniu pozytywnych relacji z zespołem.

Opinie Biuro Rachunkowe LTS - kandydaci i pracownicy

Według internetowych opinii, Biuro Rachunkowe LTS jest miejscem, które stawia na rozwój zawodowy i wysokie kompetencje swoich pracowników.

Pozytywne aspekty
  • Możliwość rozwoju: Pracownicy doceniają, że firma stawia na rozwój osobistych umiejętności i zachęca do podnoszenia kwalifikacji.
  • Wsparcie ze strony przełożonych: Pozytywnie oceniany jest fakt, że pracownicy otrzymują pomoc i wsparcie zarówno w kwestiach urzędowych, jak i w wątpliwościach związanych z obowiązkami służbowymi.
  • Zadowolenie z pracy: Niektóre opinie podkreślają ogólną satysfakcję z pracy w firmie oraz pomocność pracodawcy.

Opinie w sekcji górnej zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem. Wybrane opinie pochodzą z social mediów (np. firmowy profil Google). Inne treści (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Biuro Rachunkowe LTS) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 25.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe - Biuro Rachunkowe LTS

Pełna nazwa
LTS GROUP BIURO RACHUNKOWE ŁUKASZ KOPEĆ
Adres rejestrowy
ul. Granitowa 13 05-500 Piaseczno
NIP
7772642707
REGON
300030747
Forma prawna
jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
19.11.2011
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNY

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.92.Z Pozostałe formy udzielania kredytów

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
  • 68.31.Z Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.12.Z Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS