Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Biuro Rachunkowe LTS opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie Biuro Rachunkowe LTS (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Ktoś musi być pierwszy
Jesteś lub byłeś pracownikiem Biuro Rachunkowe LTS? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.
Biuro Rachunkowe LTS w opinii klientów i współpracowników
W analizie dostępnych opinii Biuro Rachunkowe LTS wyróżnia się chęcią inwestowania w rozwój zawodowy swoich pracowników oraz dążeniem do zapewnienia wsparcia w codziennych zadaniach. Równocześnie sygnalizowana jest przestrzeń dla poprawy w aspektach komunikacji wewnętrznej oraz w procesach zarządzania zespołem. Niemniej jednak, podkreślana jest zadowolenie części pracowników z warunków pracy. Firma mogłaby zyskać na większej przejrzystości warunków zatrudnienia i dalszym rozwijaniu pozytywnych relacji z zespołem.
Opinie Biuro Rachunkowe LTS - kandydaci i pracownicy
Według internetowych opinii, Biuro Rachunkowe LTS jest miejscem, które stawia na rozwój zawodowy i wysokie kompetencje swoich pracowników.
Pozytywne aspekty- Możliwość rozwoju: Pracownicy doceniają, że firma stawia na rozwój osobistych umiejętności i zachęca do podnoszenia kwalifikacji.
- Wsparcie ze strony przełożonych: Pozytywnie oceniany jest fakt, że pracownicy otrzymują pomoc i wsparcie zarówno w kwestiach urzędowych, jak i w wątpliwościach związanych z obowiązkami służbowymi.
- Zadowolenie z pracy: Niektóre opinie podkreślają ogólną satysfakcję z pracy w firmie oraz pomocność pracodawcy.
Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie.
Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach.
Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść.
Opisywana firma (tutaj: Biuro Rachunkowe LTS) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 25.03.2024
Dane firmowe i kontaktowe Biuro Rachunkowe LTS
- Pełna nazwa
- LTS GROUP BIURO RACHUNKOWE ŁUKASZ KOPEĆ
- Adres rejestrowy
- ul. Granitowa 13 05-500 Piaseczno
- NIP
- 7772642707
- REGON
- 300030747
- Forma prawna
- jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
- Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
- 19.11.2011
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNY
Profil działalności - kody PKD
Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle
- 46.19.Z Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju
Informacja i komunikacja
- 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
- 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
- 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
- 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
- 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych
Działalność finansowa i ubezpieczeniowa
- 64.92.Z Pozostałe formy udzielania kredytów
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
- 68.31.Z Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
- 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
- 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
- 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej
- 74.10.Z Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 77.12.Z Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
- 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana