Sales & Service Contact Center sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Sales & Service Contact Center sp. z o.o. opinie i informacje

Warszawa
Jesteśmy Sales & Service Contact Center, nowoczesną firmą usytuowaną w sercu Warszawy, która specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze klienta. Nasze podejście cechuje nowoczesność oraz profesjonalizm, co przejawia się w kompleksowym wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów bezpośredniej komunikacji. Jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, utrzymujemy solidne fundamenty finansowe z kapitałem zakładowym w wysokości 5 000,00 zł, co stanowi o naszej stabilności i zaufaniu, jakim nas obdarzają klienci.

Charakteryzujemy się wartościami takimi jak nowoczesność, profesjonalizm i kompleksowość, które wyznaczają kierunek w jaki rozwija się nasza firma. Naszą misją jest dostarczanie usług na najwyższym poziomie, dbając o to, by każdy klient był obsłużony z indywidualnym podejściem i zrozumieniem jego potrzeb. Dzięki temu jesteśmy postrzegani jako solidny partner w dziedzinie obsługi klienta.

W Sales & Service Contact Center przywiązujemy dużą wagę do jakości świadczonych usług. Nasz zespół to doświadczeni specjaliści, którzy są gotowi sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów, zapewniając wsparcie na każdym etapie współpracy.

Zapraszamy do kontaktu, aby przekonać się, jak możemy wspierać Twój biznes dzięki naszej kompleksowej ofercie obsługi klienta.

Opinie pracowników o firmie Sales & Service Contact Center sp. z o.o. (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Sales & Service Contact Center sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Sales & Service Contact Center sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników

Analiza opublikowanych opinii wskazuje, że Sales & Service Contact Center sp. z o.o. posiada aspekty, które są cenione przez pracowników, takie jak elastyczność form zatrudnienia oraz potencjalnie motywujący system premiowy. Jednocześnie, opinie te sygnalizują obszary wymagające uwagi, w tym atmosferę pracy oraz dbałość o dobre relacje z pracownikami. Podjęcie działań w celu poprawy tych aspektów może przyczynić się do dalszego zwiększania pozytywnej percepcji i zmniejszania rotacji kadr.

Opinie Sales & Service Contact Center sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy

Według dostępnych w internecie opinii, Sales & Service Contact Center sp. z o.o. jest miejscem pracy, które zyskuje uznanie dzięki określonym pozytywnym aspektom swojej działalności. Pracownicy wyrażają się entuzjastycznie o pewnych elementach pracy w firmie, mimo istnienia obszarów do udoskonalenia.

Pozytywne aspekty

  • Możliwość pracy na część etatu, co daje elastyczność i ułatwia adaptację nowym pracownikom.
  • Przyjazna atmosfera w pracy była wskazywana jako kluczowy atut, szczególnie w przeszłości.
  • System premii uznaniowych oraz prowizji ze sprzedaży jest wspomniany jako element możliwy do zwiększenia satysfakcji finansowej, choć wymaga dodatkowych informacji dla oceny jego atrakcyjności.
Do udoskonalenia
  • Wyrażane są opinie o dużej rotacji pracowników, co może świadczyć o potrzebie poprawy warunków czy stabilności zatrudnienia.
  • Wskazuje się na konieczność poprawy atmosfery w pracy, która mogła ulec zmianie na przestrzeni czasu.
  • Odczuwalny brak szacunku do pracowników w niektórych opinii sugeruje potrzebę rozwoju kultury organizacyjnej w firmie.

Opinie w sekcji górnej zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem. Wybrane opinie pochodzą z social mediów (np. firmowy profil Google). Inne treści (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Sales & Service Contact Center sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 21.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe - Sales & Service Contact Center sp. z o.o.

Pełna nazwa
"SALES & SERVICE CONTACT CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Jagielska 57 M 02-886 Warszawa
NIP
7252059522
REGON
101400916
KRS
0000418793
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
20.04.2012
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
  • 74.90.Z Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
  • 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o pracodawcach w Warszawie