Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
IMPULS sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad czterech dekad jesteśmy dumnym liderem w branży specjalistycznego sprzątania, a nasza siedziba znajduje się w sercu Gorzowa Wielkopolskiego. W IMPULS Sp. z o.o. łączymy tradycję z nowoczesnością, co pozwala nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Nasze usługi obejmują szeroki zakres działań, od ochrony fizycznej, przez profesjonalne sprzątanie, aż po kompleksowe niszczenie dokumentów i zaawansowany monitoring. Jesteśmy dumni z naszej historii, która sięga roku 1982. To właśnie wtedy rozpoczęliśmy naszą działalność, stale rozwijając ofertę i podnosząc jakość świadczonych usług. Dzięki temu zyskaliśmy miano "dobrej firmy" – tytułu, który potwierdza naszą solidną pozycję na rynku i zaufanie, jakim obdarzają nas klienci. W naszej pracy kierujemy się najnowszymi osiągnięciami światowej technologii. Profesjonalizacja kadr pracowniczych to dla nas priorytet, co przekłada się na wysoką jakość usług i zadowolenie naszych klientów. Posiadamy wszystkie niezbędne atesty, certyfikaty i koncesje, które są gwarancją bezpieczeństwa i profesjonalizmu. Jako Zakład Pracy Chronionej, oferujemy naszym klientom nie tylko usługi na najwyższym poziomie, ale również możliwość uzyskania ulgi we wpłatach na PFRON. To nasz sposób na wspieranie społecznej odpowiedzialności biznesu i tworzenie wartości dodanej dla naszych partnerów. Zapewniamy kompleksową obsługę, od utrzymania czystości w biurach i firmach, przez działalność pomocniczą w działach okołoprodukcyjnych, aż po prace wysokościowe i specjalistyczne. Nasza własna stacja monitorowania zapewnia bezpieczeństwo i spokój ducha naszym klientom. Stabilność finansowa jest dla nas kluczowa, a solidny kapitał zakładowy świadczy o naszej niezachwianej pozycji na rynku. Dzięki temu możemy inwestować w rozwój i nieustannie doskonalić nasze usługi. W IMPULS Sp. z o.o. jesteśmy przekonani, że nasza przeszłość to fundament, na którym budujemy przyszłość. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych klientów, którzy już teraz cieszą się standardem usług, jaki oferuje nasza firma. Razem możemy więcej – razem możemy lepiej.
księgowość / ekonomia sztuka / rozrywka / kreacja / projektowanie
Oferty pracy IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
-
-
Samodzielna księgowa/księgowy
KRAKBAU Spółka Akcyjna- Kraków
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Praca hybrydowa
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Siedziba główna
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Wrocław
- Warszawa
- Katowice
- Bukowno
- Jaworzno
- Częstochowa
- Siemianowice Śląskie
- Rzeszów
- Jedlicze
Data aktualizacji: 01.12.2024
Praca IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne
-
Samodzielna księgowa/samodzielny księgowy do prowadzenia spraw spółki
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
W zakres usług/obowiązków księgowych wchodzą:
-
sporządzanie comiesięcznych sprawozdań finansowych,
-
sporządzanie corocznego bilansu finansowego i RZiS,
-
księgowanie pozycji leasingowych i kredytowych spółki,
-
prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami prawa podatkowego i bilansowego,
-
prowadzenie rejestru środków trwałych, niskocennych środków i wyposażenia firmy,
-
przygotowanie umów pracowniczych i zgłaszanie do urzędu,
-
sporządzanie listy płac,
-
rozliczenie z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Zdrowotnych.
Wymagania
Nasze wymagania:
-
kierunkowe wykształcenie wyższe,
-
min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
-
znajomość obowiązujących przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,
-
znajomość procesu prowadzenia spraw kadrowo-płacowych i prowadzenia dokumentacji pracowniczej,
-
terminowość, rzetelność, zaangażowanie i odpowiedzialność,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
elastyczny czas pracy,
-
możliwość pracy hybrydowej,
-
pracę w miłej atmosferze.
-